Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

    Много добре е станало!!!Много добре!!!
    Тая диаграма ми е като "китайско писмо" нищо не разбирам от нея, ама щом е на Чинела значи е хубаво.

    Коментар


    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

      Все повече го виждаме тоя мотор при майстори,то не са шайби,не са графики и екстри,а кога ще го виждаме по баирите и балканите.Много пари се наливат,а е достатъчен само бензина.Шегата на страна,но ти завиждам Ванка за амбицията и търпението.Не забравяй,че имаш теми за пълнене и Пуна газ за даване.
      Beta 450 RR-Factory
      0039 3206052599

      Коментар


      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Можеш ли да обясниш повече за графиката. Аз виждам по вертикала обороти и по хоризонтала времена...

        И макар, че не карам мотоциклети темата ми е много интересна.
        И аз това виждам г-н Генчев, няма да мога да го обясня много технически грамотно, надявам се някой от колегите който е на ти с материята да е по-подробен от мен.
        Това е да речем запис на работата на двигателя за около половин метър изминат път, там въздух, гориво, предварение, закъснение и нам си к'во още.
        Сега сме сложили най-новата карта на Акрапович 02-2012год, разработена за КТМ, даже още не е излязла в дилърската мрежа, не ме питай откъде я имам.
        Освен, че е преинсталирана картата, после е работено и по нея от белгийски специалист, който разработва картите на заводските състезатели на КТМ...да не ги изброявам, всички ги знаем кой са.
        Най-важното нещо което забелязахме на първо четене, че мотора вече не може лесно да прегрее, за 15мин. работа на място не се включи дори вентилатора.
        Знам че не е за мен, но пък не ми пречи да опитам, кой знае, може да съм следващият Андон Чулев....
        Това е част от новата карта...



        Първоначално публикуван от izoidesi Преглед на мнение
        Все повече го виждаме тоя мотор при майстори,то не са шайби,не са графики и екстри,а кога ще го виждаме по баирите и балканите.Много пари се наливат,а е достатъчен само бензина.Шегата на страна,но ти завиждам Ванка за амбицията и търпението.Не забравяй,че имаш теми за пълнене и Пуна газ за даване.
        Ице, откак се занимавам с Еднуро, всяка зима вкарвам машината в бокса, нужно или ненужно не знам, но обичам да я разкоствам из основи.
        Можеш да попиташ Будин, за 6 години откакто ме познава дали съм се спрял поне една зима....съдба, какво да правиш.
        Второ, много добре знаеш, че когато няма сняг ние сме из баирите и планините, нямаме почивен ден, но на студ по ме влече греяната ракия отколкото ендурото.
        Дупнишката тема съвсем скоро пак ще е актуална, даже след ден два ще направи 200 000 посещения, не е най-четената, но е в челната десетка на форума.

        Сега още малко шпионски кадъра от гаража на Suhoi27...добре, че не си е вкъщи тая вечер...








        Забравих да ви кажа, че съм му се доверил само защото и той вече има същият мотор, KTM 500 EXC SIX DAYS EDITION.
        Последно редактирано от Chinela; 13-03-12, 20:29.

        Коментар


        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

          Поздравления за хубавата работа. Дано "кончето" вече започне да реагира на камшиците
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

            Ванка, офертата с кюфтетата ще важи ли и след буркана, че няма да мога да присъствам за мое съжаление?
            Поздравления за желанието, което имаш да го тунинговаш този мотор и на Владо за знанията и моженето на тези работи.
            BMW F800GS

            Коментар


            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

              Нещата станаха много сериозни!
              Респект към собственика и към майстора!

              П.С. Това с температурата ме заинтригува.
              Хусаберга 390-то също грее много. Много повече от карбораторните КТМи и това страшно много ме озадачава.
              Толкова грее, че го сравнявам с много "беден" карборатор, което хич не ми харесва и ще се радвам на повече подробности и крайния резултат от работата ви.

              Коментар


              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                Чакайте и за да поспамя: при условие, че няма проблем в охлаждането /течове в системата, въздух, водна помпа и зацапани радиатори/ кога 1 двигател грее? До колко зависи от бедна/богата смес доколко от ъгъл на запалване?
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Чакайте и за да поспамя: при условие, че няма проблем в охлаждането /течове в системата, въздух, водна помпа и зацапани радиатори/ кога 1 двигател грее? До колко зависи от бедна/богата смес доколко от ъгъл на запалване?
                  Генчев, ще го кажа със свои думи:
                  - Колкото повече е въздуха толкова повече грее мотора, колкото повече е бензина, толкова по-студен е двигателя.
                  Така го разбирам, така ти го предавам.


                  А сега да ви покажа какво се случва с мотор, попаднал в ръцете на Владо /Сухой27/, който дори не е пален още.
                  Моторът няма изминат и един сантиметър, но това не пречи да бъде разглобен на части....ох, олекна ми, не съм бил само аз.




                  Коментар


                  • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                    Интересно, вчера го засекох със един те такъв из Пирдопските ливади да маа газ, ма мое и да е бил твоя, станахте повече от такситата не мой ви разбере човек.
                    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                    Коментар


                    • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                      Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                      Поздравления за хубавата работа. Дано "кончето" вече започне да реагира на камшиците
                      Евала Гъбчо , много на място .
                      GAS GAS
                      EC 450 =>=> EC 300 2013

                      Коментар


                      • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Да напиша два-три реда за теста след ремапването и смяната на пружините в окачването.

                        1. След ремапването мотора стана съвсем друг, но най-важното, НЕ ЗАГРЯВА.....!!!!
                        Знам че ще прозвучи като хвалба, но качих скалите на Брандауер край Енина и дори не включи вентилатора, а аз последните двеста метра карах без каска защото заврях.
                        Преди това Мишо69 ме прекара през някакво трасе на експертите от минали години, там тествахме прекъсвача на 1-2 и 3та скорост в преспите сняг на билото.
                        За цялата неделя вентилатора не се включи нито веднъж.

                        2. Окачването, ми то и преди си ми беше добро, сега по думите на разбирачи, а те бяха доста /караха го над 10 колеги/ било ПЕРФЕКТНО.

                        Аз май съм до тук, освен ако не изпаднат едни $1000 за Реклуз, другото е само пУна газ и забавления с приятелите.

                        Коментар


                        • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                          Да напиша два-три реда за теста след ремапването и смяната на пружините в окачването.

                          1. След ремапването мотора стана съвсем друг, но най-важното, НЕ ЗАГРЯВА.....!!!!
                          Знам че ще прозвучи като хвалба, но качих скалите на Брандауер край Енина и дори не включи вентилатора, а аз последните двеста метра карах без каска защото заврях.
                          Преди това Мишо69 ме прекара през някакво трасе на експертите от минали години, там тествахме прекъсвача на 1-2 и 3та скорост в преспите сняг на билото.
                          За цялата неделя вентилатора не се включи нито веднъж.

                          2. Окачването, ми то и преди си ми беше добро, сега по думите на разбирачи, а те бяха доста /караха го над 10 колеги/ било ПЕРФЕКТНО.

                          Аз май съм до тук, освен ако не изпаднат едни $1000 за Реклуз, другото е само пУна газ и забавления с приятелите.
                          Потвърждавам, вече е друг мотор!!! Проблема с презавиването предполагам че няма да го има с новата пружина , а за "whisky throttle-a" смятам че съвсем скоро ще се появи тунинг охлюв за газта с друга гърбица.Същия проблем с газта го има и при Адвенчъра.Все пак концепцията при КТМ е винаги да доработваш нещо докато излезе новия модел
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            КТМ са една от малкото компании, които все пак имат ясна концепция за развитие на ендуро мотоциклетите.
                            Японците(с леки изключения при Ямаха) са вече 10 години назад в това отношение.

                            Коментар


                            • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                              Аз май съм до тук, освен ако не изпаднат едни $1000 за Реклуз, другото е само пУна газ и забавления с приятелите.
                              Aйде и да го караш внимателно,да ми го пазиш!!!Не слагай Реклуз че, догодина трябва да го махам!

                              Коментар


                              • От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                                КТМ са една от малкото компании, които все пак имат ясна концепция за развитие на ендуро мотоциклетите.
                                Японците(с леки изключения при Ямаха) са вече 10 години назад в това отношение.
                                Жоро, японците развиват кросаците заради огромния пазар в САЩ. Хард ендуро мотоциклетите все по трудно се продават заради малоумните еко изисквания и ограничената възможност за практикуване на този спорт.Дреме им на жълтите за ендурото въобще.Бяха светлинни години напред, но заебаха тази ниша.Явно не се връщат инвестициите.
                                Аз няма да се учудя ако след няколко години ни се наложи да отскачаме до Албания или Босна за да покараме, а у нас да обикаляме като галамави по затворени трасета.
                                Ама да не спамим темата.
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X