До: Tips & Tricks
малко хитрини за изпуснали резби тъй като тези дни се занимавах с подобни неща
1.изпуснала резба на пробката за източване на маслото.
-купува се пробка с по голям диаметър /от резба 10 се минава на 12 например/взима се медчик с нужната по голяма резба навива се директно в изпусналата резба/ задължително се прави докато мотора е в нормално положение с пробката отдолу не се лъжете да го поставяте легнал за по голямо удобство даже му сипете малко масло да тече върху медчика докато навивате резбата така стружките изтичат надолу и не влизат в двигателя
-пробка дифтунка и медчик може да се купи от магазина за крепежни елементи на ъгъла на Сливница и Раковски в София, имат всякакви дори с вътрешен шестограм.
2.изпуснала резба на глава блок или цилиндър.
доста често особено при по-старите мотори се случва да изпусне резба по главата най-вече на разпределителен вал 6мм-вата резба, не се вкарваите в приключение да навивате шпилки, 7мм-ви болтове и други подобни баювщинки съществуват комплекти са възстановяване на резби всичко става за 5 минути и по-здраво от оригиналното
вярно че не са много ефтини /около 120-150лв. на вид резба/ но вършат перфектно работа,не купуваш нова глава, блок или цилиндър който струват колкото мотора ако е по стар и не зависиш от баювец стругар да му си молиш , инвестицията е еднократна после си купуваш само консуативи /самите резби/ който са стотинки
тези комплекти съм ги купувал от фирма УЛМЕР в Захарна фабика а от скоро гледам че ги заредиха и в магазина за крепежни елементи на Сливница и Раковски, има за почти всички резби като диаметър и стъпка кофтито е че по странни резби нямат на склад и трябва да се прави поръчка за доставка със срок около 2 седмици
малко хитрини за изпуснали резби тъй като тези дни се занимавах с подобни неща

1.изпуснала резба на пробката за източване на маслото.
-купува се пробка с по голям диаметър /от резба 10 се минава на 12 например/взима се медчик с нужната по голяма резба навива се директно в изпусналата резба/ задължително се прави докато мотора е в нормално положение с пробката отдолу не се лъжете да го поставяте легнал за по голямо удобство даже му сипете малко масло да тече върху медчика докато навивате резбата така стружките изтичат надолу и не влизат в двигателя

-пробка дифтунка и медчик може да се купи от магазина за крепежни елементи на ъгъла на Сливница и Раковски в София, имат всякакви дори с вътрешен шестограм.
2.изпуснала резба на глава блок или цилиндър.
доста често особено при по-старите мотори се случва да изпусне резба по главата най-вече на разпределителен вал 6мм-вата резба, не се вкарваите в приключение да навивате шпилки, 7мм-ви болтове и други подобни баювщинки съществуват комплекти са възстановяване на резби всичко става за 5 минути и по-здраво от оригиналното

вярно че не са много ефтини /около 120-150лв. на вид резба/ но вършат перфектно работа,не купуваш нова глава, блок или цилиндър който струват колкото мотора ако е по стар и не зависиш от баювец стругар да му си молиш , инвестицията е еднократна после си купуваш само консуативи /самите резби/ който са стотинки

тези комплекти съм ги купувал от фирма УЛМЕР в Захарна фабика а от скоро гледам че ги заредиха и в магазина за крепежни елементи на Сливница и Раковски, има за почти всички резби като диаметър и стъпка кофтито е че по странни резби нямат на склад и трябва да се прави поръчка за доставка със срок около 2 седмици

Коментар