Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Tips & Tricks

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Tips & Tricks

    Отдавна не бях писал умнотии в тази тема, та чак се бях притеснил, но ето вчера ми се отдаде сгоден случай да импровизирам в гората, та рекох да го споделя с вас.
    Та, правя си аз трасета в гората, качвам дълги и продължителни спънати пътечки и съм спокоен, защото CRF 250 X знам, че никога не прегрява.
    По едно време спирам на едно място да бера цветя и слушам от мотора дълбоко, тъмно клокочене. Въх, притесних се много ! Отдавна не бях гледал нивото на водата в разширителния съд. Погледнах, нямаше грам. Теглих си едни майни, че пропускам такива подробности често и реших, че трябва спешно, след като поизстине двигателят да долея вода.
    Да, ама с какво ? Аз съм особен чешит и никога не нося в гората нито ключове, нито гуми, нито разни "камили", че да пия вода докато карам. Като стане сакатлък, импровизирам на място.
    И така, огледах аз мотора, огледах празната си микроскопична чантичка "Семото" на кръста, но напразно. Нямаше в какво да налея вода, а поточето беше в краката ми.
    Тогава именно ми хрумна гениалната идея, произхождаща от маркуча за отдушник на резервоара и голямата ми уста.


    Ето, това беше решението. В този момент похвалих собствения си мързел, че не си смених маркуча с онзи модерен вентил, който австрийците ми подариха преди 2 години за рожденния ми ден.


    Тук, както виждате съм залегнал ниско с маркуча в уста и пълня ли, пълня бузи. Добре, че нямаше наоколо от ония мечки от вица за ловеца и мечока.


    Тичам до мотора и изпразвам поне по кило на пълнене.
    Виждате колко ми е гениално решението, тъй като на това място без да демонтираш кората с какъвто и да е друг уред няма как да налееш вода.


    След второто голямо изпразване, разширителния съд вече беше пълен до нормата. Цялата процедура ми отне малко повече от 5 минути, след което имах половин час търсене на капачката, която се бе търкулила по закона на Мърфи най-далеч и на най-закътаното място.
    Все пак след пословичната вече моя търпимост с помощта на майката, CRF-a беше окомплектован и готов за нови подвизи.



    Дано четивото ви помогне някога, ако изпаднете в моята ситуация, макар честно да си призная, не вярвам да има друг такъв балък като мен !
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • До: Tips & Tricks

      Искрено съжалявам , че не виждам снимките!!!
      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
      Джон Кенеди

      Коментар


      • До: Tips & Tricks

        Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
        Искрено съжалявам , че не виждам снимките!!!
        В момента аднинистраторите работят по FTP-то и затова не се виждат снимките качена на него вижте бележката
        MG RACING

        Коментар


        • До: Tips & Tricks

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Аз съм шлайфал пулове, но на плосък магнитен шлайф. Няма никакъв проблем. Просто слагаш шлайфаната повърхност към чашката а не към вала, ако имаш съмнения в циментацията. Също така съм слагал сегменти от ЗИЛ на КЛР. Не от хубаво, но става и изкава доста време,ако се направи добре. Преди години нямаше части....
          А коляновите валове са без циментация
          За коляновите валове не съм много сигурен че си прав!Аз лично съм виждал счупен на две вал(не помня от какво беше , но май от G2) на който съвсем ясно си личеше някаква повърхностна обработка.
          Може би това по-скоро се отнася за разпределителните валова.В магазина с тях внимаваме много , защото изпуснеш ли го на земята се чупи като стъкло.
          Последно редактирано от ЕМО; 28-06-08, 12:56.
          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
          Джон Кенеди

          Коментар


          • До: Tips & Tricks

            Първоначално публикуван от Станислав_ Преглед на мнение
            В момента аднинистраторите работят по FTP-то и затова не се виждат снимките качена на него вижте бележката
            Видях я и предположих , че е заради това.
            Браво на администраторите.В името на по-доброто качество съм готов да преглътна неудобсвото.
            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
            Джон Кенеди

            Коментар


            • Как да израста в ендурото ?!

              Писна ми вече днес да съживявам теми !
              Та ако сте много закъсал с дъжината на краката или ако моторът ви се кара от жени или джуниъри, вярвайте наложително е намаляне височината на седалката !
              Ако пак са вдигнали цената на бензина с една стотинка или няма какво да продадеш от старите си екипи, пак не можеш да отидеш до Харманли, та тази операция да ти извърши професионално Димитър.
              Тогава започваш да импровизираш и рискуваш седалката на мотора, започвайки сам ...
              Какво е необходимо за целта ?


              Ето, това е необходимия набор от твърде специализирани инструменти ! Ракета (ъглошлайф), очила (маска против стружки), кухненски нож, назъбен от рязане на тел макетен нож, клещи (гарги), маркер, престилка КТМ, снежно бял нов анцунг, с който оникновено ходите по изисканите кафета и разбира се ... презерватив.


              Трябва и един любезен домакин като механика на клуба г-н Данаил Шарков, който още по-любезно ви маха от работилницата, като че ли ви кани да идете и да направите някоя подобна простотия.


              Трябва ви също и подходящо работно място в претъпканата с КТМ-и работилница ! А какво по-добро такова от мотора на Борована, който буквално преди минути е заминал с девойка и всички знаят, че най-рано ще се върне след 6 часа к'ъфто е талант.


              Е, как ме намирате ?
              Сигурно като диво прасе попаднало в стъкларски магазин, но сте много близо до истината !

              Няма как, започвате смело работа, като първо с помощта на гаргите вадите всички скоби, с които е хваната кожената калъфка за пластмасата. После с рязко движение отстранявате меката част от споменатата вече пластмсова основа, установявате, че е била залепена, защото много от нея остава по основата, но мисълта, че вече лепилото е отдавна измислено ви успокоява.


              Грабвате кухненския нож и режете смело ! Само преди това трябва да сте мяркали поне като мен, какво представлява интифата към която се стремите да докарате вашето творение, ако не разполагате с такава пред вас. Ако имате ръка на художник като мен и преди това не сте прекалявали с ръкоделието, ще се получи ето това "творение на изкуството" !


              Няма как, трябва да вземете изхабения макетен нож и да направите фазка встрани, както е редно и в оригинал ! Разбира се, всичко това предварително е прецизно начертано на свободна ръка с фулмастера !


              Колкото и да се стремите да загладите творението си, то не става и все по-често споменавате майката, докато не се намеси Шарков и не ви предостави ракетата. Започвате да шлайфате около 15-20 мин. и да се кефите на творението си все повече и повече.
              Разбира се, това време за вас навярно ще се удължи, тъй като ще ползвате собствена ракета, която трябва да се изключва да поизстива от време навреме !


              Виждате каква хубава работа върши престилката КТМ ! Новият ми анцунг е сравнително добре съхранен, особено горнището.


              И накрая ... ето го това забележително произведение на изкуството !
              Тук задължително палите цигара, правите раходка и оглеждате работилницата отвътре.


              От огледа можете да научите много неща. Например кой е бащата на Бетата - надпис върху струг навярно творение от някой върл фен на КТМ.


              Или може да разберете от какви мотори предимно Шарков си изкарва ляба (хаск.= хляб), както и от този двигател, на който лагерите бяха изтекли през пробката на маслото.


              Може още много интересни неща да видите при Шарков, но времето лети и се отправяте към сервиза на Митака, където има пневматичен такер със скоби и от споменатото вече лепило. Залепвате отново седалката за пластмасовата основа, а също и засегнатите от заглаждането места и престъпвате към поставяне на калъфката.


              Разбира се, когато имате на разположение два горе-долу еднакви инструмента, правилния избор се прави най-трудно. Първо начатквате 10мм скоби с пневматичния текер, защото е по-лесно и установявате, че те са прекалено дълги и излизат от другия край на пластмасата, което автоматично е предпоставка да си съсипете новия брич при каране. Вадите ги всичките. После се заинатявате, обикаляте целия град за по-къси скоби, но ви отговарят навсякъде, че за пневматичен имат само 10мм. Връщате се разочарован, затягате пружината на добрия стар "Бош", с който забивате маркери в гората и откривате, че напразно сте се инатили до преди малко.
              За прецизно изпъване на кожата на калъфката, можете предварително да я нагреете и след като изстине тя още повече ще се изпъне !
              Това разбрах след като вече си изкривих пръстите от дърпане !


              Седалката е готова. След това знаете - гъбичката, верото, че е срамота така да се кара с мръсна седалка в калта !


              Монтирате и ... ето го резултата ! Като истинска е нали ?! Мислех, че съм много по-некадърен.
              Освен че вече можете да стигате земята по-лесно, вдлъбнатата част на седалката спомага да се задържите по-лесно на нея при стръмно изкачване, когато сте седнали !
              Ива онзи ден тества новата-стара седалка, така че може да даде отзиви за нея и в процеса на експлоатация.
              Мисля си вече дали да не започна и панталони за фрийстайл, като онези, които Митков рекламира ...

              И внимавайте да не ме хвалите много, че ако Димитър остане хептем без ляп, вие ще сте виновни !
              Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 11-11-08, 14:49.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • До: Tips & Tricks

                Лелееее!
                Ама дунапрена с фелкс ли се заглаждал!
                Аз си играх една седмица и пак стана на бабуни.
                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                Джон Кенеди

                Коментар


                • До: Как да израста в ендурото ?!

                  Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                  Ива онзи ден тества новата-стара седалка, така че може да даде отзиви за нея и в процеса на експлоатация.
                  Направо да не очакваш - Жоро да хване саморъчно да свърши нещо по мотора А то какъв талант се оказа...

                  Отзивите са, както може да се очаква от седалка без дунапрен е, че не е от най-удобните за каране в седнало положение. Особено след контузия, която не ти позволява да се изправиш ... с две думи - добре, че не съм мъж Та седалката е бая твърда. За да добиете представа за изключителната й твърдост - в сравнение с КТМ-ската е една идея по-мека
                  НО като изключиме посинелите задни части, всичко останало са предимства - доста синки по краката си спестих при каране по криви места, редовното търкулване, мъкнене, ритане на удавен ЦРФ, споменаване на роднини по пряка линия, и пр. Ей, много е удобо да можеш да стъпиш на земята, чак не предполагах. Малко странно ми идваше карането седнала в началото, но се свиква

                  Освен интервенцията на седалката направихме и други подобрения - вдигнахме кормилото с повдигачи, отпуснахме малко предницата от тройника и навихме пружината на задния амортисьор почти докрай - мотора слезе с около 4 см. и от двете страни, което не промени управлявмостта и стабилността на мотора. Отделно още 3-4 см дойдоха от седалката и сега мотора заприлича на триалка. Яд ме е, че не го снимах на фона на ЦРФ-а на Ванката за да се види огромната разлика. Сега ми е бая по-лесно. 1.57 съм, и вече стъпвам и от двете страни на мотора.

                  Силни благодарности на Жоро че позволи тези интервенции по мотора!
                  Последно редактирано от iva_kx; 11-11-08, 15:16.
                  DCRT®

                  Коментар


                  • До: Tips & Tricks

                    Направо ще се побъркам от смях.Адаш от къде измисляш тези технически термини,та направо ме разсипваш.Термини като тези по горе,както и от други теми ,като например:високо оборотна свинска мас.Тази тема съвсем спокойно може да премине към "Вицове".Така или иначе е доста по смешна,от вицовете пуснати там.
                    Благородно завиждам за проявеният майсторлък.
                    Дано тази тема не се чете,от плевенската фирма "Еко мебел",че веднага ще те привикат за тапицер

                    Коментар


                    • До: Tips & Tricks

                      Адаш, старозагорската е само "Мебел" и май имам повече шансове ...
                      Благодаря за признанието !
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • До: Как да израста в ендурото ?!

                        Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение

                        Отзивите са, както може да се очаква от седалка без дунапрен е, че не е от най-удобните за каране в седнало положение. Особено след контузия, която не ти позволява да се изправиш ... с две думи - добре, че не съм мъж Та седалката е бая твърда. За да добиете представа за изключителната й твърдост - в сравнение с КТМ-ската е една идея по-мека

                        Този тунинг на седалката е супер,но най-хубавото е че нямаш...... простата..........инък доста тиквено семе трябва да ядеш с тая седалка Наистина добре че не си мъж....
                        Стефан Дянков

                        Коментар


                        • До: Как да израста в ендурото ?!

                          Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение

                          ...Освен интервенцията на седалката направихме и други подобрения - вдигнахме кормилото с повдигачи, отпуснахме малко предницата от тройника и навихме пружината на задния амортисьор почти докрай - мотора слезе с около 4 см. и от двете страни, което не промени управлявмостта и стабилността на мотора...
                          Хм, "къстъм" седалка, повдигане на кормилото, по - ниско окачване ... Ивче, усещаш ли на къде отиваш

                          Коментар


                          • До: Tips & Tricks

                            Малииии. Останах си без ляп. Сега трябва само месо да ям
                            Още утре се записвам на курс по електроника и ремонт на жипиеси, че децата иначе ще останат гладни
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • До: Tips & Tricks

                              Предполагам това го знаете, но днес аз си се отворих за себе си дано да съм полезен и на останалите които не знаят.
                              Та става на въпрос за кривките на ауспусите предполагам всеки си е горил крачолите или ботушите, гледам аз в един магазин бандажна азбестова лента за генерации и ето какво сътворих набързо предполагам скоро време ще има и ъпгрейд че нещата станаха много на бързо.
                              това е лентата




                              трябва да се отреже точно колкото ви трябва защото след това се мокри хубаво, а това което се намокри в повече впоследствие става неизползваемо

                              след това бандажиране и без тел работата няма как да стане мислех да сложа скоби ама нямах под ръка а и не ми се разкараваше затова по горе казах че ще има ъпгрейд


                              след това качвате кривката на мАтора и палите да може да изсъхне и стегне по бързо лентата


                              сега със сигурност изяждате хлеба и месото на Митака от Харманли и за панталоните
                              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                              Коментар


                              • До: Tips & Tricks

                                Само две неща не са ми ясни - това има ли начин да стане нормално на двутактова машина и дали не се повишава доста температурата на ауспуха така? Питам защото на ТМ-а манивелата доста трака точно в резонатора и мислех точно това да направя, но като сложа едно парче точно там където манивелата контактува с резонатора... за панталона ме "боли фара",както гласи популярния израз

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X