Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Tips & Tricks

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Tips & Tricks

    А , не беше кой знае ква философия , за стойката кво да пиша , то се виждаПодходяща подложка , хваща се със свински опашки за кормилото и малко силикон за фиксиране
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #62
      До: Tips & Tricks

      Клапан на капачката на резервоара.
      (Превод от motoverte.com)
      Ето един трик за да си направите клапан на капачката на резервоара. Взимате вентил от стара вътрешна гума. Срязвате го при основата. С помощта на подходящ инструмент развивате иглата от вентила. Премахвате пружинката й, и я връщате на мястото й. Сега остава само да закрепите вентила към тръбичката която излиза от капачката. Така няма да губите ценната течност при по екстравагантни изпълнения (аз го разбирам падане, но французите нали са елегантни...).
      PS. Не е изпробвано и аз ще си го направя (нали е без пари ). Ако наистина върши работа много бих се радвал, защото тази тръбичка винаги много ме е дразнила - особено когато наливам бензин. Знам, че се продават такива клапани, но като видях цената им ми стана лошо. А и аз лично малко бих подобрил идеята като скъся максимално разстоянието капачка - клапан. Т.е. ако ми позволява диаметъра, бих навил резба от вътрешната страна на вентила и бих го завил направо на капачката. Смятам, че ще стане елегантно, особено като се направи съвсем късо.

      Коментар


      • #63
        До: Tips & Tricks

        Първоначално публикуван от Furigan Преглед на мнение
        Т.е. ако ми позволява диаметъра, бих навил резба от вътрешната страна на вентила и бих го завил направо на капачката.
        Това е добра идея за клапана! Моята капачка си има вграден такъв.
        Обаче си мисля че ако връзката между вентила и капачката е твърда, вентила ще стърчи много и при някое екстравагантно изпълнение може да го отчекнеш или да се наденеш на него! Затова може би е по-добре да се монтира на края на гъвкавата тръбичка!
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар


        • #64
          До: Tips & Tricks

          предполагам има предвид вентила да е изцяло от рътрешната страна на капачката, а от вън да е равно.

          Коментар


          • #65
            До: Re: Tips & Tricks

            Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
            За смазване на жилата от около 4 г. ползвам приспособлението показано на снимките. Донесоха ми го от Гърция за около 6 или 8 Е не помня вече. Откакто го имам смазването и на най спечените жила е лесна работа. Просто затягам приспособлението на края на бронята( така че жилото с пъпката да стърчи от единия край), пъхвам тръбичката на спрея (WD40 или подобен) в дупчицата на приспособлението, и пръскам докато пробие от другия край на бронята смазката. Спрея създава достатъчно налягане и за най клеясалите жила.

            Слави ще ми позволиш да покажа на колегите как го правиш нали

            ЕТО ТАКА

            Коментар


            • #66
              До: Tips & Tricks

              Точно така! А за мой най-голям срам, този клип ме подсеща че аз тази операция не съм я правил вече повече от година !
              Човека от клипа ползва почистващ спрей и после смазващ, силиконов спрей! Затова искам да уточня че навремето ползвах смазващ спрей на Валволин, специално за жила. Обаче се оказа че, тъй като жилото за съединителя минава близо до двигателя, а при въздухарките отделяната температура от двигателя е по-голяма, след време маслото в жилото се спичаше и жилото трудно се промиваше и раздвижваше при следващото обслужване! След като имах сериозни проблеми с едно ХТ 550 на един приятел, започнах да ползвам само WD40 и за почистване и за смазване и вече 3 години не ми се е запичало жило! Нужно е обаче по-често смазване защото това масло е тънко, пък аз напоследък май съм го ударил само на каране а с поддръжката изоставам !
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #67
                До: Tips & Tricks

                Това за клапана звучи интересно, но едно нещо ме кара да мисля, че не е много добра идея.
                Клапана работи отвън навътре - пуска въздух в резервоара и не дава на бензина(и други) да излизат навън. Дотук добре, но какво става лятото като загрее бензина, изпарява се и се вдига налягане в резервоара. Резервоара(и бензина) също мноого се нагряват от двигателя. А бензинови пари под налягане са равносилни на бомба.
                Не знам, може и аз да греша, но такова е мнението ми.

                Слави, абе как маслото ще спича от температурата. Като е в двигателя спича ли се? А там работи на в пъти по-висока температура.
                ВД-40 е по-рядко и по-бързо се изтича от долния край и не успява да събере прахоляк като маслото, затова си мислиш че е по-добре.
                Поздрави.

                Коментар


                • #68
                  До: Tips & Tricks

                  В двигателя все пак циркулира непрекъснато маслото! Пък и в този спрей за жила едва ли има двигателно масло! Правило ми е впечатление че като се изпарят разтворителите ставаше гъсто почти като грес! А WD40 наистина е рядко и затова иска по-често смазване! Предполагам че става и с двигателно масло ама трябва да го вкарваш със спринцовка!

                  За клапана да ти обясня как ги разбирам аз нещата! Човека е обяснил че се маха пружинката на игличката!!! Значи когато мотора е прав и вентила стърчи нагоре от капачката, игличката пада надолу от собствената си тежест т.е. стои отворена и парите си излизат! Когато мотора се обърне, пак от собствената си тежест игличката се премества и запушва отвора, така че бензина не изтича. Така го разбирам аз, може и да греша!
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #69
                    До: Tips & Tricks

                    Освен това гумичката на игличката се маха, а ако не я махнете бензина сам ще си я разяде и при това положение наможе да се получи 100%во запушване никога.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Tips & Tricks

                      Ето и от мен един трик ,как спестих смяна на обръча на задна капла црф450.Понеже дупките за спиците на обръча се бяха разширили, занесох каплата с размонтирани спици/развалените около10бр./ на маистор който заварява алуминии.Той запълни разширените дупки които аз след това разпробих с бормашина. За целта първо маркирах местата и след това исползвах следните свредла като започнах с 2мм.за да стане по точна и равна дупката 3мм/6мм. и последна 8мм. а да пасне по добре спицата оформих горната част на дупката с 10мм. свредло и високи обороти.Като се пробива трябва върха на свредлото да сочи към дупката на съответната спица на барабана.Накрая поставих на гаиките/незнам как се наричат точно/на спицата шестенен/шестограмен/ ключ ,който го хванах от другия край с бормашината и притискайки го към каплата врътнах около 10сек. за да се паснат леглата по добре. След това регулирах спиците както е описано от колеги в друга тема и се получи.Ето и снимки:
                      Прикачени файлове
                      [FONT=Times New Roman]Мотори и щури хора не се свършват.[/FONT]

                      Коментар


                      • #71
                        До: Tips & Tricks

                        Здравейте,Един съвет при палене на монор през студените зимни месеци.
                        Преди палене сваляте свеща и я нагрявате,мотора пали Много по-лесно.
                        Успех
                        MG RACING

                        Коментар


                        • #72
                          До: Tips & Tricks

                          За Доминатора има и един друг съвет! Когато не е пален дълго време, пускаш бензина, полягваш го малко (за няколко секунди) на земята и после го изправяш и въртиш стартера - пали веднага даже и без да грееш свеща! Обаче при моя нищо не помага - с бензинова помпа е а свеща е така разположена че ще се изприщиш докато я свалиш! Пък и 20 сантиметровата дупка, в която се намира свеща създава риск да се скрие някоя песъчинка, която да попадне в цилиндъра и да стане калпава работа, каквато е и станала при мене!
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • #73
                            До: Tips & Tricks

                            Спукан ми беше разширителния съд, от едно падане...даже не беше спукан, а го нямаше буквално половината . Тъй като мотора ми е в ревизия(основна) и е буквално на части дойде ред да го правя. Досега беше с няколко слоя тиксо поради липса на време за правене. За ново няма и дума да става. Ясно защо Заедно с един приятел, който има опит с тая смола(марка, който го интересува на лично) я почнахме.



                            Дупката се вижда ясно- огромна! Слагаме "армировка". Самозалепваща се, за гипсокартон.



                            Върху "армировката" слагаме специално платно от стъклена вата-едро. Намзва се първия слой, слага се по-фино платно от стъклена вата и пак се маже със смолата.



                            Оставям го да съхне, но това става невероятно здраво и устойчиво. От тая смола правят брони....ужасна е да знаете. Ръкавиците са задължителни!

                            Коментар


                            • #74
                              До: пране на филтър за мотор/ендуро/

                              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                              Ами най-добре е да си сложиш медицински ръкавици и след като го напръскаш богато да почнеш да го мачкаш в ръцете си за да може маслото да попие и да се разнесе добре навсякъде, след което го монтираш.
                              Успех.
                              има един малко по хитър номер слагаш фитъра в едно найлоново пликче сипваш една две капачки от маслото за промазване или го напръскваш със шпрея и почваш тогава да го мачкаш ефекта е същия ръцете са ти чисти и филтъра е перфектно промазан но не се нуждаеш от ръкавици, а пликчета под път и над път
                              Николай Гогов 0898676912

                              НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                              Коментар


                              • #75
                                До: пране на филтър за мотор/ендуро/

                                Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
                                има един малко по хитър номер слагаш фитъра в едно найлоново пликче сипваш една две капачки от маслото за промазване или го напръскваш със шпрея и почваш тогава да го мачкаш ефекта е същия ръцете са ти чисти и филтъра е перфектно промазан но не се нуждаеш от ръкавици, а пликчета под път и над път
                                Изпробвано и върши работа ! Само където аз не се разминах със 2 капачки от маслото
                                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                                [/FONT]________________________________________
                                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                                [/CENTER]
                                [/CENTER]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X