Re: Tips & Tricks
И аз да споделя един трик за (против) теч от семеринга на предния амортисьор.
Като си купих новия (втора ръка) мотор, след 1-2 дни започна да ми се омаслява долната тръба на десния кол (предницата е обърната,но процедурата е същата и за "нормална", само че движенията са обратно
).
Реших, че семеринга си е отишъл, и че трябва да се профилактира и сменят необходимите части. Отидох до сервиза и ми дадоха цена, от която ми се зави свят, и то само за труд! Започнах да чета по форумите тук, и в чужбина. Нищо лично, но тук (в BG) не намерих този трик. За това реших да го споделя. Може би не всички го знаят
.
Та, отделяте прахочистача или както и да се нарича този външен пръстен, който прилича на семеринг (а може и да е). Изчиствате внимателно с чист парцал прахочистача отвсякъде, кола и около истинския семеринг. След това взимате едно парче филмова лента от фотоапарат (внимавайте да не са снимките на жената, когато е била млада, слаба и красива!!!), с големина удобна за хващане, например 10 - 15 см. Вкарвате внимателно едното ъгълче от тясната страна на лентата, желателно е от най-чистата (най-предпазената) страна на кола, огъвате по кола и пак внимателно, с леки движения нагоре надолу вкарвате навътре докато влезе под цялата ширина на семеринга. Сега започвате да обикаляте кола с филма, леко изтегляйки го навън. Като излезе избърсвате с чист парцал и повтаряте процедурата докато ви втръсне
(шегувам се разбира се), десетина пъти. Хубаво е да направите това и на прахочистача. Избърсвате отново с чист парцал навсякъде, и затваряте прахочистача. Voila, ако не е надран кола, или не е много скапан семеринга, теча като с магия е спрян.
Сигурно няма да се получи винаги, но преди да дадете стотици левове за ремонт, или да загубите часове за разглобяване и сглобяване на вилката и смяна на две шепи гумички, опитайте. Ако не помогне, поне няма да навреди. Както е казал циганина "Ами ако се закваси???" изливайки едно бурканче кисело мляко в морето...
Дано съм бил полезен на някой
И аз да споделя един трик за (против) теч от семеринга на предния амортисьор.
Като си купих новия (втора ръка) мотор, след 1-2 дни започна да ми се омаслява долната тръба на десния кол (предницата е обърната,но процедурата е същата и за "нормална", само че движенията са обратно

Реших, че семеринга си е отишъл, и че трябва да се профилактира и сменят необходимите части. Отидох до сервиза и ми дадоха цена, от която ми се зави свят, и то само за труд! Започнах да чета по форумите тук, и в чужбина. Нищо лично, но тук (в BG) не намерих този трик. За това реших да го споделя. Може би не всички го знаят

Та, отделяте прахочистача или както и да се нарича този външен пръстен, който прилича на семеринг (а може и да е). Изчиствате внимателно с чист парцал прахочистача отвсякъде, кола и около истинския семеринг. След това взимате едно парче филмова лента от фотоапарат (внимавайте да не са снимките на жената, когато е била млада, слаба и красива!!!), с големина удобна за хващане, например 10 - 15 см. Вкарвате внимателно едното ъгълче от тясната страна на лентата, желателно е от най-чистата (най-предпазената) страна на кола, огъвате по кола и пак внимателно, с леки движения нагоре надолу вкарвате навътре докато влезе под цялата ширина на семеринга. Сега започвате да обикаляте кола с филма, леко изтегляйки го навън. Като излезе избърсвате с чист парцал и повтаряте процедурата докато ви втръсне

Сигурно няма да се получи винаги, но преди да дадете стотици левове за ремонт, или да загубите часове за разглобяване и сглобяване на вилката и смяна на две шепи гумички, опитайте. Ако не помогне, поне няма да навреди. Както е казал циганина "Ами ако се закваси???" изливайки едно бурканче кисело мляко в морето...
Дано съм бил полезен на някой

Коментар