Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Мразя вериги. Това е единственото нещо, което ме спира да си купя по-малък мотор. Верижната предавка.
    От както съм купил БМВ-то и тогава му направих обслужването на кардана вече повече от 2 години не съм докосвал абсолютно нищо там. Към 25 000 км от тогава. Ще взема да купя 250 грама диференциално масло и да сменя маслото в тоя кардан. Не че нещо се е изхабило за 25 000 км това масло, ами така, да отчета дейност. Ще имам поне 5 минути занимавка по тоя мотор.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Хайде сега .... глезотии!
      До вчера кара Африката и не рИва .... сега ... много ти порасна .... пи. ката ...

      Всеки сам си преценя как и с какво ще си сменя веригата....
      Ако, е с фиба ... отнема точно толкова време ... колкото и смяната на маслото на Баварчето.

      P.S.
      Кога ще се съберем бре хаймана?!?
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        На мен един пич ми даде някакъв уред където слагаш 2та края на веригата, звеното за занитване.
        Дръжка голяма и удобна .... 2 пъти бой с голям чук и става като оригинално занитена.
        Даже имаше и избор на дорници (мисля , че така се казват) , според различните видове вериги как да изглежда главата на занитеното звено :O
        Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
        Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
        Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
          Хайде сега .... глезотии!
          До вчера кара Африката и не рИва .... сега ... много ти порасна .... пи. ката ...

          Всеки сам си преценя как и с какво ще си сменя веригата....
          Ако, е с фиба ... отнема точно толкова време ... колкото и смяната на маслото на Баварчето.

          P.S.
          Кога ще се съберем бре хаймана?!?
          На 19 октомври ще ходим на Банско да видим Томата Жеглов. Той тази година доста се пошматка из Русия, а после пътьом обиколи и Черно море та ще разказва. Не знам защо не пише тука. И той се мъчеше с една стара Африка, но още миналата година я смени с БМВ 1150 ГС та се роди.

          Майтапа настрана, ама Африката е много добър и удачен мотор. Жалко, че японеца така и не и направи заместник... Ама вериги аз никога не съм обичал. Не е проблема при тях само в занитването, или в скобата, а в постоянните инспекции, които трябва да им правиш на тях и на венците. Освен това много ме дразнеше факта, че мотора ми винаги беше оклепан от зад и от долу, поради смазването на вригата. Когато паркирах някъде за по-дълго време, примерно за денонощие под мотора ми винаги имаше петна от масло, от ойлера, като под стара кола вече за моргата, та ме хващаше срам пред някой хотел, като им оклепех паркинга, или тротоара... Та така...
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
            Освен това много ме дразнеше факта, че мотора ми винаги беше оклепан от зад и от долу, поради смазването на вригата. Когато паркирах някъде за по-дълго време, примерно за денонощие под мотора ми винаги имаше петна от масло, от ойлера, като под стара кола вече за моргата, та ме хващаше срам пред някой хотел, като им оклепех паркинга, или тротоара... Та така...
            Явно е въпрос на оилер и на настройване.Засега съм минал около 4000 км със ойлера и никъде не съм оставил капки масло.Дори и във гаража няма следи от масло под него.
            Сега - BMW R1200RT 2006 г
            Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
            По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
            По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Не е въпрос на настройване. Пък и настройването изисква допълнителни по-чести инспекции, проби и бърникане за различни атмосферни условия. Когато минеш примерно 5000 км за 20 дена в най-различни атмосферни условия нещата изглеждат по малко по-друг начин, отколкото същите километри, но да речем за година. Карал съм и съм мазал, и със спрейове, и с ойлери, и с какво ли не на различни марки и модели мотори и нищо не може да ме убеди в голямата полза от веригата, пред кардана, примерно, или ремъка. Но аз не съм производител на мотоциклети, а съм техен консуматор. Производителите решават кое им е по-лесно и по-изгодно, пък ти си чукай главата как да го поддържаш и ползваш произведението им.
              Последно редактирано от ВладиЧ; 29-09-13, 18:22.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Владич, веригата е консуматив, а кардана не. Миналата г. в Харков чух мнение(не съм карал с кардан и не мога да говоря), че с кардана задната гума натежава и при оффроуд( то с тия тучове какъв офроуд де, ама винаги има разбити пътища) винаги пада в дупката , а не я прелита.И за черно това било предимство на веригата. Затова предпочитали вериги . За хубави пътища без дупки е повече от ясно , че карданът е несравним . Не мога да говоря без да съм карал с кардан по черно . Нека кажат феновете на пропелера какво е усещането с кардан по ПЪТ С МНОГО ДЪЛБОКИ ДУПКИ.А ти трябва да имаш мнение вече.

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Не знам. Не ми е направило впечатление. То не, че някъде съм карал през много дълбоки дупки. Не съм фен на такива места. Съмнявам се в тази теория за предимствата на веригата по път с дупки, освен ако под мотор с кардан и съответното окачване тези имат в предвид техните смотани Урали, или още по-смотаните Днепър.
                  За лош път с дупки много по-голямо значение има, колко като цяло ти тежи мотора, а не дали е с кардан, или с верига.
                  И още нещо. Прекалено много консумативи по една машина е много добре за производителя и за сервизната поддръжка, но в никакъв случай не е добре за собственика и за пътешественика. Машините, които се ползват за Дакар и се подлагат да издържат зверски натоварвания и тормоз, в същност използват ежедневно по време на състезание огромни количества скъпи консумативи, но тези факти естествено не се рекламират от производителите.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Предишният ми мотор беше със кардан и мога да оценя какъв голям плюс е.Едно от малкото ( можеби единственото ) във Африката което малко не ми хареса е веригата.
                    Но от друга страна веригата е по лесно ремонтируема на път.По лесно е да си намериш верига,дори и да не е точно за модела,от колкото кардан.
                    По дефиниция кардана се чупи по малко.
                    Все пак автомобилите са със кардан.Или изобщо е премахнато това звено от задвижващата уредба.
                    Сега - BMW R1200RT 2006 г
                    Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                    По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                    По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Лятото водих разговор с един дърт моторист (колко ги кара тия мотори не ми е много ясно, май само ги прави) и според него BMW-то с кардан бил голям недостатък. Опитваше се да ми обясни , как изхвърляло в завоите задната гума и , че съм бил луд да искам BMW при положение , че си имам Африка.
                      Да ама колко да е моторист , този дъртия , сигурно ходи по 2-3 събора на година ... не като мен да си върти по поне 10к км на година.
                      Пък и другите 12312312313 души които пускат положителни мнения от GS-a сигурно и те са някакви пишман мотористи (според същия разбирач).
                      Не съм карал мотор с кардан ... но се надявам скоро да се случи

                      Африката може да е лесна за поддръжка и всички там плюсове , ама си е голям вибратор ...
                      Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                      Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                      Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Това е поредната измислица и глупост, която чувам за БМВ. Опита ми показва точно обратното. БМВ има нисък център на тежестта, а Хонда Африка има висок център на тежеста. Такова лягане в завои, каквото сега правя с БМВ-то никога по-рано не си позволявах с Африката. Не че нямах желание, но просто не ми се получаваше и няколко пъти ми е мърдала задницата на Хондата в завой, ако по-сериозно я натисна и сваля надолу. При БМВ-то (да чукна на дърво) още не ми се е случвало такова нещо, а както казах го натискам и свалям доста по-ниско от Африката. Но темата за сравненията е на друго място. Да не спамя повече тука.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Не твърдя, че веригата е по-добра от кардана, но определено е по-лесна за обслужване. На GS съм виждал протекъл семеринг и заминал лагер (и то красиво) на задната главина. Случват се и доста по-сериозни проблеми. И най-големият проблем с веригата е безобиден в сравнение с лек проблем при карданно задвижване.
                          Както изглежда, ще карам и германски мотор с кардан, но с Африката категорично не мисля да се разделям. За 45 000км единственият "проблем", който ми е създала е нагорели клеми на реле-регулатора.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Няма нищо вечно още повече, пък когато попадне в ръцете на някой мърляч. И аз имах луфт в лагерите на кардана и пак там протекъл семеринг. Имаше и криви, и ръждясали спици, и следи от изпускане и от двете страни на мотора, и свит ауспух, и спукани мигачи, и разни други работи, като трябва да се има в предвид, и няколко по-сериозни неща, които предишният собственик преди мен в България беше оправил. Но това не значи че БМВ е лош мотор. Мотора беше тогава, на около 60 000 км. Италианеца, който го е ползвал преди него явно го е карал доста по черно, но за сметка на това не е полагал особени грижи за мотора...
                            И на мен ми се кара чисто ново БМВ, ама нямам възможност. Нова Африка пък изобщо няма шанс да се вземе.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Здравейте,
                              За Африката си поръчах бюджетни китайски подгряващи ръкохватки и докато пътуват към България искам за помоля за съвет/идея как да ги вържа най- интелигентно през контакт. Сигурен съм, че ако ги вържа директно ще ги забравя и ще изтощят акумулатора и за това държа да бъдат през контакт.
                              Всякакви идеи са добре дошли

                              П.п.
                              Ето и линк към въпросните ръкохватки- реално ги поръчах през АлиБаба, тъй като те предлагаха безплатна доставка директно до България- цената беше около $20. Хареса ми това, че кабелите излизат от ръкохватките под прав ъгъл и така няма да се прегъват и съответно да се прекъснат (преди съм имал такива проблеми) и допълнително ключа за пускане е фиксиран за лявата ръкохватка, т.е. изглежда удобен за включване и допълнително няма да търся място къде да го монтирам
                              Пък дори и да се окажат боклуци, все пак не са чак толкова скъпи и ще ги монтирам на скутера на Тъста- при всички положения той ще им се зарадва
                              http://www.ebay.co.uk/itm/4004018739...84.m1423.l2649

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Не знам колко са хубави тия ръкохватки....да беше дал още 20 лв и щеше да си вземеш доста по-добри
                                Иначе връзването го направи след контактния ключ. Масата вземи от някой болт по рамата - аз съм взел от едон от болтовете, които държат рогатката за рамата. Плюса от дебелия кабел СЛЕД контактния ключ. Заголваш малко, увиваш около него и може да капнеш малко с поялника.
                                Yamaha XT​M600E '98
                                Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X