Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Със спортните мотори които съм имал наистина не съм минавал много километрни но с последния спорт турист ZX12R съм правил примерно седмица каране на ден между 600 и 900км. и съм нямал проблем със седалката ! Да схванато е д-то ама не е болка за умиране ! Може би прагът на болката ми е много висок или седалката му е била просто добра !
    Като взема ендурцето сега ще се разбере дали ще ми трябва и на мен !
    А като цяло според мен на ендуротата седалките са малко по твърди ( разбира се не говорим за R1 и подобни ) !
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      На повечето ендура са не само твърди седалките, но са и ТЕСНИ, което е особено гадно и неприятно за дълъг път... Те са предвидени да караш прав на мотора по черно, но когато тръгнеш на пътешествие и караш всеки божи ден по 6-9 часа нещата стават брутални при твърда и тясна седалка.
      Когато си по-млад не обръщаш чак толкова голямо внимание на болката и неудобствата и освен това сравнително бързо се възстановяваш, но с възрастта нещата се променят....
      Опитът ме е научил, че колкото по-удобна и по-комфортна си направиш возията на мотора, толкова по-добре. А седалката е много важен елемент от комфорта.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Колеги искам да питам дали на някой му се намира преден десен мигач за африка,защото като я купих африката беше със счупен,също търся и предпазител за веригата на предния пиньон.Ако някой има, или знае къде има ще съм много благодарен.Мотора е PD 04

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Мигачи можеш да сложиш каквито и да е за 12-15лв комплекта - без друго са консуматив
          Капака под скоростния лост е по-сложно, но се огледай за Трансалп на части.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Faca - може отзаде да сложиш венец с 42 или 43 зъба. Мотора става доста по-спокоен и може да го караш както на магистралата така и на черно. Няма да стане толкова муден, както с 40 (макар че разликата е нищожна). Със страта гума митас 140/80 бях с 4200 оборота на 100 км/ч, а сега с новата хайденау пак 140/80 съм със 4000 оборота на 100 км/ч....
            Разхода, който ми даде в Турция със скорост под 90 (заради ченгетата) беше 4,7 - 4,8 на сто На проходите даде 5,0
            Yamaha XT​M600E '98
            Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Добре, ще сложа , но без да сменям веригата може ли просто така да го заменя ? Смисъл , задължително ли е да сменям всичко комплект (преден, заден пиньон и верига).

              Ако не е ... утре ще ходя в Louis да питам дали имат такива ...

              Предния незнам колко беше ... нещо около 16 ми се върти в главата ... и определено по голям няма как да се сложи, щото ще опира в лостчето за скоростите.
              Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
              Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
              Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
                Добре, ще сложа , но без да сменям веригата може ли просто така да го заменя ? Смисъл , задължително ли е да сменям всичко комплект (преден, заден пиньон и верига).

                Ако не е ... утре ще ходя в Louis да питам дали имат такива ...

                Предния незнам колко беше ... нещо около 16 ми се върти в главата ... и определено по голям няма как да се сложи, щото ще опира в лостчето за скоростите.
                Не е съвсем задължително, но е препоръчително. Предният е 16 зъба и е относително евтин
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Стандартния преден пиньон е с 16 зъба.

                  Има вариант с 17 зъба и това е максимума, който може да се сложи.

                  По мпи наблюдения с 17 се усеща минимална разлика във вървенето и никаква в разхода.
                  Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    От дясната китка е проблема
                    Когато сложиш по-малък заден венец мотора става по-муден в ниските обороти и по баирите започваш да навиваш яко масура, вместо да се сетиш да превключиш на по-ниска предавка и да караш на по-високи обороти.
                    Поне за мен съм стигнал до такъв извод. На проходите в Турция само със стръмни изкачвания и завои ми даде 5 на сто, като не съм го жалил особено.
                    Със стария оригинален венец това беше невъзможно.

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
                      Добре, ще сложа , но без да сменям веригата може ли просто така да го заменя ?
                      С новия по-малък венец, старата верига може да ти дойде дълга! Но пък ако е нова и мислиш да си караш с малкия венец, можеш просто да извадиш нужния брой звена!
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Благодаря за съветите.
                        Утре ще огледам и разпитам за пиньони ... цени и тнт.
                        Тъп въпрос ... веригата как се откачва ? Информация дали няма някъде , освен в книгата за Африката?
                        Гледах някакви джаджи в Louis по ... Х пари за отделяне на вериги.
                        Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                        Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                        Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Разгледай я ако няма звено с "фиба" Натиснете снимката за да я уголемите

Име:link.jpg
Прегледи:1
Размер:4.1 КБ
ID:5287938 се реже !
                          Такава машинка ще ти трябва ако после на новата верига не искаш да слагаш такова звено а да е цяла !
                          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Звената с фиба също искат специален инструмент за да се напъха добре планката. Щифтовете са леко конусообразни и на ръка не става, а с корави клещи може да повредиш нещо. Аз използвам малко менгеменце и четири броя гайки десятки, които слагам върху пъпките на щифтовете и стягам. След това слагам фибата и газ.
                            Иначе избиването на звеното - с чук и пробой.
                            Yamaha XT​M600E '98
                            Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Съгласен съм с теб. Аз ползвам специално "тунинговани" клещи "гарга". Само с ръце не можеш и пръстените да сложиш.
                              За предпочитане е да е занитена веригата. Иначе за аварийни ситуации си нося и звено с фиба, което си беше в опаковката на DID.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Звено с "фиба" го разглобявам с...каквото имам, най-често с отверка с нея и го сглобявам.
                                По принцип разглобяемите вериги ги дават за по-слаби и малки като кубатури мотори, на пистовите всички са занитени на място, късал съм верига с 100-на км. и чувството не е никак приятно
                                Веригата се разглабя като се изпилят два съседни нита на едно звено(външно), чуква се с чук и шило и се вади звеното. Сглобяването е най-лесно да става като двата края на веригата се сложат по средата на задния пиньон и се сложи свързващото звено, фибата винаги се слага с отвора назад спрямо движението на веригата! Иначе може да закачи и да се отвори.
                                Това което си гледал в Луис е машинка за размонтиране/монтиране на твърдо занитени вериги.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X