От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS
И ДР250 има радиаторче пък загрява повече например от ХР 600, който пък няма никакъв радиатор.
Именно това за гората и оборотите съм го обяснил по-горе.
Проблема на въздушното са високите обороти.
120-130С е нормална температура за въздухаря.
Точно - започне ли да затяга значи е прегрял.
П.П. Нещо много важно - маслото за въздушното охлаждане задължително трябва да завършва минимум на ...W50.
Добре е да започва минимум с 15W... защото хлабините са им по-големи от на водното с никасил и студен доста ще харчи масло до като достигне нормален режим на работа.
Първоначално публикуван от Gichev
Преглед на мнение
Именно това за гората и оборотите съм го обяснил по-горе.
Проблема на въздушното са високите обороти.
Първоначално публикуван от sabin
Преглед на мнение
Точно - започне ли да затяга значи е прегрял.
П.П. Нещо много важно - маслото за въздушното охлаждане задължително трябва да завършва минимум на ...W50.
Добре е да започва минимум с 15W... защото хлабините са им по-големи от на водното с никасил и студен доста ще харчи масло до като достигне нормален режим на работа.
Коментар