Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

    Факт. За мен 1ххх GS-са също не е ендуро, но за много други хора е така - сравнявайки го с пистов мотор.

    в интерес на истината този мотор ми изглежда по ендуро от 1200 GS

  • #2
    От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
    ...в интерес на истината този мотор ми изглежда по ендуро от 1200 GS
    И ако изключим заяждането на тема BMW<->KTM, защо мислиш така?
    Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

    Коментар


    • #3
      От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

      Изглежда много по-лек и по-прибран, но изказването ми се базира на една снимка. Не съм сравнявал технически данни.

      Коментар


      • #4
        От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

        И да добавя - окачването.
        Хилядарките на GS са много зле за офроуд. С него можеш да се возиш, но не и да караш истински агресивно или по-точно - можеш, но нямаш правилното поведение на машината. Извън пътя се държи като чист шосеен мотор от типа на шосейните туръри. Трябва да си наистина добър карач, за да се справяш със съответен терен, както би се справил един посредствен карач примерно с Африка, Супертенере, Адвенчър, та дори и В-стром.
        За разлика от това пък Баварката е уникално добра на шосето, просто поведението там и е перфектно и от адвенчър каласа няма кой да и се опъне според мен.
        Затова винаги съм твърдял, че голямата GS серия на БМВ е страхотен шосеен мотор. Удоволствие е да се управлява на шосето. Но на черно е мъчение - знаеш че ти можеш повече, но мотора не ти позволява - неприятно усещане.

        Май се отклоних от темата.

        Коментар


        • #5
          От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

          Каквото и да си говорим, нещата при моторите стоят точно като при 4х4. Тенденцията е за все по- шосейни и комфортни машини, по простата причина, че големите пазари (сред които нашият не е) искат точно това.
          Въпреки всичкото плюене по новото, австралийците, примерно, си купуват ново, тунинговат и ползват с кеф.
          Хубаво е и ние да започнем да мислим така, защото страхотните УАЗ/Африка подобни машини след 5-10 години така или иначе ще са неизползваеми, а и застраховките и данъците им ще станат европейски.
          Като става въпрос за съвременните в класа - В строма със сигурност не е най- доброто. Но ако гледате цените на новите машини, определено има защо да е толкова популярен и харесван.
          Още повече, че с времето използването на МПСта от всякакъв сорт извън пътя ще става все по- рестриктирано занимание. Тъжно, но факт...
          Жоре, окачването на ГС-а на БМВ не съм го виждал с каквото и да е състезателно приложение, камо ли на асфалт. Ако бъркам - поправи ме.
          Зима иде

          Коментар


          • #6
            От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

            Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
            Жоре, окачването на ГС-а на БМВ не съм го виждал с каквото и да е състезателно приложение, камо ли на асфалт. Ако бъркам - поправи ме.
            Така е. Няма и да видим. От БМВ струва ми се гонят комфорт с това окачване и според мен го постигат.
            Африката я споменах по простата причина, че от Хонда все още не са пуснали нейн наследник в този клас.
            Определено новото е ново и връщане назад няма.
            Бъдещето е в новите модели, а хубавото е че има не малко възможности за ъпдейт на хард оборудване.

            Коментар


            • #7
              От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

              Подкрепвм напълно твърденията на Жоро, въпреки,че съм оптимист и след 40хил км. с GSA-то мисля да продължавам с офроуд опитите :-)..
              [RIGHT][FONT=Comic Sans MS]R1200GSA[/FONT][/RIGHT]

              Коментар


              • #8
                От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                Въртим,сучем и пак за БМВ се отвара приказка!!!Аз пък,само като им вида цената на тия прехвалени ГСи и лошо ми става.Та нали темата беше за ............,а да,не за БМВ,Сузукито за мен си остава най-доброто за цената си!Не знам в България какви цени са обявили дилърите,ама на хамериканския пазар ГС е 32 000$,Варадеро 18 000$,ДЛ1000 В Стром 10 000$,ДЛ650 В Стром 8 000$. Само да кажа-не прочетох и не чух,влязох в магазина и се пазарих,е те тия грошове искат!
                Сергии много .......купуваите!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                  Първоначално публикуван от kkcbr Преглед на мнение
                  Въртим,сучем и пак за БМВ се отвара приказка!!!
                  Това е защото БМВ-то е номер 1 експедиционен мотор, който е ненормално скъп и прехвалено здрав. Нормално е всички да се сравняват с 1-вите. Едно време имаше един чисто нов V-Storm в мотобум на уникална цена. Почти си го бях купил. Модела определено си заслужава цената!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                    Номер 1 е БМВто в нашите глави, щото тука БМВ и Мерцедес са лилимайку.... хас ми каручка, нали
                    Малкия стром е печелил много класации през годините, включително тези на някои немски мото списания.
                    Чел съм пътеписи и за сибир и за африка с участието на такива машини, а типичните за модела проблеми и слаби места са... никакви.
                    Зима иде

                    Коментар


                    • #11
                      От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                      Все пак БМВ си остава най-известната марка мотори, тъй като вече във всяка тема се пише за тях. Тук никой не е карал 1200GS или КТМ на по-продължителен офроуд за да може да говори за поведение на единия или другия мотор. И за БМВ продават достатъчно тунинг за да стане по-пригоден за черно. Ако съдим по картинките и клиповете в интернет, то няма как да кажем, че БМВ не стават, щото и много жени ги карат по черно без да са някакви велики състезатели. Не виждам какво пречи някой да си кара по черно БМВ-то и да си му свикне на "странното" поведение. Иначе и аз съм чел за един с пистов мотор дето обиколи света и кара през пустините. Всичко е до човека, а не до мотора. И нека вече спрем да пишем за БМВ във всяка тема, че стана вече като някакво заболяване.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                        На мен ми е по интересен въпроса със цената. Имаме два мотора от един клас - единия два пъти по скъп от другия. Ако
                        отметнем по скъпата работна ръка в Германия и имиджовия статут влияещи върху ценообразуването,какво друго остава.
                        Качество на изработка , качество на вложените материали (има значение от какъв клас стомана са изработени лагерите в
                        двигателя нали) , милионите хвърляни за поддръжката на световна сервизна мрежа ( това също се калкулира в цената на
                        продукта ,няма как) и ето ,че като ударим чертата ,сметката излиза. На нас ни остава само да си направим хубаво сметката-
                        за кое от всичките тия неща си заслужава да платим . ДЛ 1000 е хубава моторетка но това с адвенчър пакета си е чиста проба
                        маркетингов ход целящ да отговори на увеличения напоследък интерес към тоя сегмент. Иначе ДЛ удря тавата на двигателя дори и
                        при леко слизане от тротоар.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                          Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                          Все пак БМВ си остава най-известната марка мотори, тъй като вече във всяка тема се пише за тях. Тук никой не е карал 1200GS или КТМ на по-продължителен офроуд за да може да говори за поведение на единия или другия мотор. И за БМВ продават достатъчно тунинг за да стане по-пригоден за черно. Ако съдим по картинките и клиповете в интернет, то няма как да кажем, че БМВ не стават, щото и много жени ги карат по черно без да са някакви велики състезатели. Не виждам какво пречи някой да си кара по черно БМВ-то и да си му свикне на "странното" поведение. Иначе и аз съм чел за един с пистов мотор дето обиколи света и кара през пустините. Всичко е до човека, а не до мотора. И нека вече спрем да пишем за БМВ във всяка тема, че стана вече като някакво заболяване.
                          Бацееее....Бацееее...,явно маркетинга не може да ви "пусне" никъде в никоя тема,явно не само "оранжевия" ви бърка на особенни места....,а иначе си прав,ако не спрете да пишете във всяка тема....няма да ви има.....та това е част от маркетинга де...

                          Поздрави,
                          търся си подписа....

                          Коментар


                          • #14
                            От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                            Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                            Все пак БМВ си остава най-известната марка мотори, тъй като вече във всяка тема се пише за тях. Тук никой не е карал 1200GS или КТМ на по-продължителен офроуд за да може да говори за поведение на единия или другия мотор. И за БМВ продават достатъчно тунинг за да стане по-пригоден за черно. Ако съдим по картинките и клиповете в интернет, то няма как да кажем, че БМВ не стават, щото и много жени ги карат по черно без да са някакви велики състезатели. Не виждам какво пречи някой да си кара по черно БМВ-то и да си му свикне на "странното" поведение. Иначе и аз съм чел за един с пистов мотор дето обиколи света и кара през пустините. Всичко е до човека, а не до мотора. И нека вече спрем да пишем за БМВ във всяка тема, че стана вече като някакво заболяване.
                            Бойко, ако БМВ групата не криехте недостатъците на моторите ви нещата щяха да са много по-различни. Не знам някой друг да си е носил резервен заден амортисьор освен теб Няма лошо да си подготвен, но направете една тема и си обсъждайте и проблемите на моторите

                            Коментар


                            • #15
                              От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                              Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
                              Бацееее....Бацееее...,явно маркетинга не може да ви "пусне" никъде в никоя тема,явно не само "оранжевия" ви бърка на особенни места....,а иначе си прав,ако не спрете да пишете във всяка тема....няма да ви има.....та това е част от маркетинга де...

                              Поздрави,
                              Да, ама ако забелязваш за БМВ не пишат тези, които имат такъв мотор, а останалите, които се стремят да обяснят колко е лош.

                              Събине, няма как да пусна тема с проблемите на БМВ, защото не съм технически грамотен и няма да помогна, но идеята е много добра. Пък и за 58 000км не съм имал проблем (да чукна на дърво). От чуждите форуми и теми с проблеми при БМВ се сдобих с ново окачване, което само ме изръби по пътя.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X