Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

    Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
    Интересното е че в гората никога не ми е достигал такива температури каквито при по-високо каране, а не съм съгласен за оборотите имало е пътеки на първа максимум втора съм ги бил в августовските жеги като скоростта знаеш е близка до пешеходна. Хр-а за разлика от ДР-а има масленно радиаторче зад маската може и това да му помага.
    И ДР250 има радиаторче пък загрява повече например от ХР 600, който пък няма никакъв радиатор.
    Именно това за гората и оборотите съм го обяснил по-горе.
    Проблема на въздушното са високите обороти.

    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
    Моите въздухаркати 120С си ги вдигаше без проблем. Какво реално наричате прегряване? Трябва да затегне двигателя или?
    120-130С е нормална температура за въздухаря.
    Точно - започне ли да затяга значи е прегрял.

    П.П. Нещо много важно - маслото за въздушното охлаждане задължително трябва да завършва минимум на ...W50.
    Добре е да започва минимум с 15W... защото хлабините са им по-големи от на водното с никасил и студен доста ще харчи масло до като достигне нормален режим на работа.

    Коментар


    • #92
      От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

      Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
      ... Какво реално наричате прегряване? Трябва да затегне двигателя или?
      Преди няколко години се возехме редовно групичка съставена от Хонда XL, Ямаха XT, и аз с Доминатор. Катерехме се по баирите около Дупница в най-големите жеги и Ямахата, често си прегряваше, като признаците бяха: силно чукане в главата, загуба на мощност и често гаснене от ниски обороти. Но и при двете хонди нямаше никакви признаци за промяна в работата на двигателя, въпреки доста тежкия терен, 40" С жеги и карането на първа и втора.

      Коментар


      • #93
        От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

        И БМВ-то загрява повече от нормалното, но само в градско каране. Миналата година с Мони, когато карахме в 47 градусова жега нямаше проблем, но в момента в който се набием в задръстване в някой град и започваше много да загрява. Следих му скалата, която показва температурата и се наложи на два пъти да спирам да поизстине, защото вдигаше температура с една скала над нормалната, но пък не съм го пробвал ако не спра какво ще стане. В момента, в който се измъкнем от задръстването веднага се охлаждаше и няма проблем. Надявам се и на това Сузуки, дето съм си харесал да може да се монтира датчик, да показва температурата и ще се спира, ако стане проблем.

        Коментар


        • #94
          От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

          Имам питане: Възможно ли е на въздухарка(като например 125цц Хондичка на Милен ) да се монтира някъде датчик за температура? Имам едно 125цц кубиково китайско нещо, много подобно на тая Хонда, кара се предимно в града като скутер, но съм пробвал 4-5 пъти за разстояния 50-60 км . Няма датчик и при горещо време след 40 км пробег примерно, започва от време на време да прикихва, ама само толкоз . По- екстремно не съм го пробвал. Не знам защо фабрично не им слагат на повечето малки, а мисля , че е нужно .

          Коментар


          • #95
            От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

            И на мен веднъж ми загря почти до червеното в Истанбул в най-големите жеги. 4.5 км за 1.5 ч. преди да се случи...
            Мисля да си сложа някой ден вентилатор като на полицейските...

            Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
            Имам питане: Възможно ли е на въздухарка(като например 125цц Хондичка на Милен ) да се монтира някъде датчик за температура? Имам едно 125цц кубиково китайско нещо, много подобно на тая Хонда, кара се предимно в града като скутер, но съм пробвал 4-5 пъти за разстояния 50-60 км . Няма датчик и при горещо време след 40 км пробег примерно, започва от време на време да прикихва, ама само толкоз . По- екстремно не съм го пробвал. Не знам защо фабрично не им слагат на повечето малки, а мисля , че е нужно .
            Няма ли за повечето модели термометри, които засменят щеките за проверка на нивото на маслото?
            Абсолютно съм съгласен, че на въздухарка трябва да имаш начин за наблюдение на температурата на маслото.
            You'll never find out - I got no key hole....

            Коментар


            • #96
              От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

              Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
              Няма ли за повечето модели термометри, които засменят щеките за проверка на нивото на маслото?
              Има в Луис респективно и в Бг

              http://www.louis.de/_3054885e41eeb61...nr_gr=10034300


              ето я и щеката

              http://www.louis.de/_3054885e41eeb61...nr_gr=10034127


              Коментар


              • #97
                От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                Точно с такъв термометър бях на ДР-а, заменя щеката на маслото. Значи до скорост 110км дъжеше около 110С от 120км нагоре рязко вдигаше до 130С, много странно само 10-на км в повече и около 500-700оборота е разликата, иначе до 140С май само веднъж съм го докарвал в гората. Между другото този датчик е много полезен и за друго- да се следи нивото на маслото, падне ли температурата под 50-60 значи долната част на щеката е спряла да се къпя в масло. На една от смените бях сложил масло на Мотул пълна синтетика е него си го пийваше порядъчно, иначе с 15-50 май не ми се е налагало да доливам.
                Жоро малките ДР-и нямат радиаторчета, или поне не всички модификации 600 и РС-а мисля че имаха един отстрани под резервоара.
                Когато я купувах тази щека беше на промоция 19 евро, иначе нормално беше към 40-45 евро, но като гледам и сега са поскъпнали, явно търсенето се е повишило

                Коментар


                • #98
                  От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                  Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
                  Имам питане: Възможно ли е на въздухарка(като например 125цц Хондичка на Милен ) да се монтира някъде датчик за температура? Имам едно 125цц кубиково китайско нещо, много подобно на тая Хонда, кара се предимно в града като скутер, но съм пробвал 4-5 пъти за разстояния 50-60 км . Няма датчик и при горещо време след 40 км пробег примерно, започва от време на време да прикихва, ама само толкоз . По- екстремно не съм го пробвал. Не знам защо фабрично не им слагат на повечето малки, а мисля , че е нужно .
                  Обади ми се, ще го измислим

                  ХЛ-а на дюни е вдигал 145...градуса
                  Нормално каране по асфалт - 110-115. Бях му измайсторил радиатор. Интересното е, че с радиатора държеше същата температура, просто я достигаше по-бавно.

                  Коментар


                  • #99
                    От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                    Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                    Жоро малките ДР-и нямат радиаторчета
                    Не разбрах - искаш да спориш с мене или да се басираме на по теленце(напоследък са модни)?

                    Коментар


                    • От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                      Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                      , или поне не всички модификации
                      Не обичам да споря, но чети докрая на изречението де, ДР-а ми нямаше радиатор охлаждането е в рамката, DR250SHC също няма радиатор Djebel вариантите май всички имат независимо от кубатурата, R-a май и той няма, абе те 250/350 са 4-5 модификации, като се включат и моделите за различните държави и през различните години стават поне два пъти повече. Но да ако е за спора-не всички са с маслен радиатор!

                      Коментар


                      • От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                        Не всички имат, правилно.
                        Това с четенето до края е малко объркващо, щото намесваш и 600 и РС без точка или запетая и става неразбираемо.
                        Както и да е... Тъкмо си казах - вързахме телето...

                        Коментар


                        • От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                          Ех една запетая ни дели от печеното...нещо, сега погледнах наистина и сам не мога да си разбера какво съм искал да кажа, важното че ти си ме разбрал накрая
                          Докато карах Сузи доста се рових, има един много готин кит-монтира се на мястото на левият капак добавя 300-400мл. масло и самият капак е с оребрения нагоре към цилиндъра. То го има и за други модели-за ЦРФ, за КТМ като цяло доста добри озиви има за тази добавка, особенно за по-малки двигатели които се използват за дълго каране.

                          Коментар


                          • От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                            Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                            Ех една запетая ни дели от печеното...нещо, сега погледнах наистина и сам не мога да си разбера какво съм искал да кажа, важното че ти си ме разбрал накрая
                            Докато карах Сузи доста се рових, има един много готин кит-монтира се на мястото на левият капак добавя 300-400мл. масло и самият капак е с оребрения нагоре към цилиндъра. То го има и за други модели-за ЦРФ, за КТМ като цяло доста добри озиви има за тази добавка, особенно за по-малки двигатели които се използват за дълго каране.
                            Ако може пусни линк?

                            Коментар


                            • От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                              Вариантите са много, аз съм виждал това:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ktm_oil_cooler.jpg
Прегледи:1
Размер:17.1 КБ
ID:5261229 бях се навил по едно време за ЦРФ-а да монтирам нещо такова защото маслото му в двигателя е 550мл.+около350мл в този охладител+около400-500мл. в предпазната тава под двигателя та става доста.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:035.jpg
Прегледи:1
Размер:139.1 КБ
ID:5261230

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X