Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

    Сабине , никъде не съм казал LC4 и LC8 , ставаше въпрос за сегашните правила , ама ти веднага си мислиш за КТМ.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #47
      От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Funny-KTM-Warning-Sticker-Decal-Motorcycle-Race-MX-SX--for-sale_180601045849.jpg
Прегледи:1
Размер:27.0 КБ
ID:5258482
      Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

      Коментар


      • #48
        От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

        Темата ми е много забавна :-)
        Мони - смили се над Илиян - остави го малко да се посъвземе преди да го продължиш!
        [RIGHT][FONT=Comic Sans MS]R1200GSA[/FONT][/RIGHT]

        Коментар


        • #49
          От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

          Че к'во му е на Илиан?! То ако на тоя ден не му се обърне внимание.... ще вземе да си купи и .... хм.... кое ендуро имаше най-силни вибрации?
          You'll never find out - I got no key hole....

          Коментар


          • #50
            От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

            кое ендуро имаше най-силни вибрации?
            на Дъг H-Dто

            Коментар


            • #51
              От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

              Първоначално публикуван от Nicky. Преглед на мнение
              Темата ми е много забавна :-)
              Мони - смили се над Илиян - остави го малко да се посъвземе преди да го продължиш!
              Сега чак видях какво съм написал и се видя как ще го трансформира едно раздрусано подсъзнание. Адвокатската ми роля е обречена.
              [RIGHT][FONT=Comic Sans MS]R1200GSA[/FONT][/RIGHT]

              Коментар


              • #52
                От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                Сабине , никъде не съм казал LC4 и LC8 , ставаше въпрос за сегашните правила , ама ти веднага си мислиш за КТМ.
                ...хвана ме

                Коментар


                • #53
                  От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                  Темата наистина е много забавна
                  Може би трябва да се прекръсти BMW against the world
                  В интерес на истината, след като името й все още е "DL650/1000....." ето и моите 5 стотинки в темата :
                  Всеки кара това, което може да си позволи и това, което най-много му е харесало. Аз виждам основните недостатъци на BMW-тата най-вече в цените им. Да, не се чупят(много), но за целта се иска периодична поддръжка, а доколкото съм забелязал при баварките не е от най-евтината. Докато DL-a е много по-бюджетно решение с не чак толкова много компромиси.
                  DL650-ката по никакъв начин не е по-непроходим и неофроуд мотор от големите БМВ-та, имат и много прилики - малки гуми, малък клиренс, неголям ход на окачване и т.н., обаче DL-a е в пъти по-евтин от BMW-то и като поддръжка и като покупка, което не е малко, а и фабрични дефекти наистина няма...или поне не съм чел за такива..
                  Африка и Тенере - ясно е : почти нямат недостатъци, евтини са за поддръжка, срещат се почти на всякъде, макар и все по-рядко - там замисъла е много по-ясен - и размер на гуми и на окачване, всичко говори за сериозен офроуд, стига да може да има кой да ги кара.
                  И да, факт, КТМ имат най-широката гама от по-офроуд насочени мотори, отколкото БМВ, особено в "тежка" категория.
                  За мен спорът е малко излишен - всеки, който го влече повече офроуд скача в КТМ, който е по-шосейно ориентиран в БМВ.
                  И за пореден път - не е важно с какво пътуваш, а какво желание имаш да го правиш И Милен пърпори из Турция и скоро ще тръгне към Иран със 125cc Хонда, и Бенджамин мина цяла Африка, близък Изток и Европа със 125 или 250cc Yamaha (вече не си спомням кубатурата) и надали са имали супер големи дилеми - ама Предна 21 и 30см ход на предницата, или 17'ка и 16см ход на предницата .

                  Поздрави и нека по-добрият победи, хахаха

                  P.S. Разговорът, за който говори Мони за R1100-то, е автентичен, потвърждавам
                  Последно редактирано от Тануцо; 08-03-11, 14:00.
                  Per aspera ad astra.

                  Коментар


                  • #54
                    От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                    Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
                    Че к'во му е на Илиан?! То ако на тоя ден не му се обърне внимание.... ще вземе да си купи и .... хм.... кое ендуро имаше най-силни вибрации?
                    Еми то ти си имаш вече един вибратор,позвай го по предназначение....ако можеш?!,цък,ако ти стиска ми бе мисълта....

                    Поздрави
                    търся си подписа....

                    Коментар


                    • #55
                      От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                      Това за R1100 го кажете на ей тоя пич: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=278021
                      Едва ли е карал само "градско".
                      BMW R1150GS

                      Коментар


                      • #56
                        От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                        Тук имаше една тема за 800GS и горивния филтър който е сто и кусур лева и трябва да се сменя на 30К километра. Може да бъркам цифрите, но не е с много. Та темата беше кво да измислим, че да излиза по- тъничко.
                        Бойко се принуди да си търси уникален акумулатор, защото оригиналЪТ го закара от София до... Турция.
                        Наскоро бях в Мюнхен и се качих на всички настоящи модели на Марката, нито един не ме грабна, а аз много се старах.
                        Единственото, което ми направи впечатление беше, че както при леките коли, така и при моторите, пластмасата е като от рециклирана кофичка от кисело мляко. Дип, че едните се правят в Мюнхен, а другите в Берлин.
                        Те такива щуротии при Сузуки няма.
                        Още повече, немеца си докарва стоката през ЕС, без мито, от близичко, а япончето трябва да плати за камиони, контейнери и пак камиони, мито и пак да докара тая (значително по- ниска) цена.
                        Еми, още доста трябва да се потрудят германчетата, за да ме спечелят като клиент. Ако си пуснат стоката на реалната цена, която трябва да е под тази на японските марки, може и да се замисля, ако реша да си купувам пистарка.
                        Зима иде

                        Коментар


                        • #57
                          От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                          Първоначално публикуван от ianakiev Преглед на мнение
                          Чудя се ,как ли би изглеждала една анкета "Ако утре тръгваш сам на Околосветско пътешествие -на кой мотор би разчитал"
                          Мисля ,че тогава ще лъсне истината за най универсалния мотор. Аз бих гласувал за едно прекрасно Супертенере 750 ,нищо
                          че няма да е ново от магазина.
                          След дискусията тази вечерq АРГУМЕНТИРАНО облъчване и четене през последния един час моя отговор е

                          SUZUKI DR650SE 2009

                          Коментар


                          • #58
                            От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                            Амин!
                            Зима иде

                            Коментар


                            • #59
                              От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                              Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                              След дискусията тази вечерq АРГУМЕНТИРАНО облъчване и четене през последния един час моя отговор е

                              SUZUKI DR650SE 2009

                              Ми то,това май е правилната вакса ))

                              Коментар


                              • #60
                                От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                                Извинявам се , че не е по темата , ама при правилна експлоатация и без много ръчкане това Сузуки колко хиляди би изкарало ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X