Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    SUZUKI DL650;DL100 V-Strom vs BMW GS

    Правя тази нова тема щото както изглежда всичко трябва да се сравнява с БМВ-та...., та си рекох,ха да не се у...ра поредната тема


    Поздрави,
    Последно редактирано от Мони; 07-03-11, 15:48.
    търся си подписа....

    Коментар


    • #17
      От: SUZUKI DL650;DL100 V-Strom vs BMW GS

      Ама ако може да туриш още една 0 в заглавието й.

      Коментар


      • #18
        От: SUZUKI DL650;DL100 V-Strom vs BMW GS

        Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
        Ама ако може да туриш още една 0 в заглавието й.
        Благодаря Димитрий ...поправям го
        търся си подписа....

        Коментар


        • #19
          От: SUZUKI DL650;DL1000 V-Strom vs BMW GS

          Aз мисля,че спора е излишен.Това е строго индивидуално.И рецептата за аспирин на едни помага на други не.Що се отнася до здравина,и това е на късмет.Вземаш чисто нов мотор от магазина и получаваш дефект само след 1000.-км и обратно купуваш втора употреба и го караш много дълго без проблеми.Аз все пак мисля,че КТМ е фаворит за черно,не защото съм от Пазарджик и през ден ходя при Вальо и се точа на новичкия KTM 990 Adventure R,а все пак е фаворит и на Париж Дакар)
          [I][FONT=Arial Black]Наско Лазов[/FONT][/I] :DHarley davidson elektra glaid

          Коментар


          • #20
            От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

            Аз за собствениците на BMW не знам (явно всички сме еднакви ?!), но ето моя поглед върху нещата. Самоцитирам си най-първото мнение в този форум, нищо не се променило от тогава за мен, пускам го тук, щото много хора си мислят, че тия с BMW-тата живеем в някаква заблуда, черпим инфо само от магазините на БМВ и даже крием недостатъците. Ама така става - някои теми (като представянията на моделите) бяха залепени доскоро - сега да се намери инфо за модел трябва да се рови из плявата.

            _______

            Здравейте и от мен!
            Току-що се регистрирах – вчера разбрах за този сайт от Димо, на които съм много благодарен!

            Сега и моят поглед за гореспоменатите мотори:

            1150 или 1200: Количеството електроника в 1200 и нейната комплексност противоречи на целта, за която е създадена тази машина. Не искам да започвам безсмислени спорове, това е просто моето мнение. Няма да се впускам в статистики за прецакани антени, които не разпознават оригиналните ключове, ранни години на 1200 с проблеми на големия лагер на кардана и т.н. защото не е в това въпроса – въпроса е в това, че всички машини се чупят – независимо на каква поддръжка са подложени. Фактори много - падания, бензин с нисък октан, пренатоварени рами, и т.н. И когато твоята машина се счупи в Перу или Монголия (на хиляди километри от фирмен сервиз), по-добре е да си с 1150 – просто е по-поправяем с подръчни материали и инструменти. (Моля, без сравнения за Long Way Round, където монголчето/русначето не знаеше, че трябва да свали акумулатора, за да не изпържи ABS-а при заваряване) Аз лично гледам да си правя всичко по мотора сам (с изключение на монтаж и баланс на гуми), така че за мен 1200 просто не е опция. Истината е, че и 1150 си има своите проблеми, но ако следваш периодите за планирана поддръжка и си го работиш сам, като цяло ще знаеш какви изненади да очакваш и какво да мъкнеш с теб за дълъг трип. 1200 е по-труден за работа в гаража и някои системи просто не може да се пипат. Падания (тук нещата са много субективни, но има тенденции които са споделени от много хора): 1200 е по-добър при падания с висока скорост и е по-евтин да се върне в движение и в оригинално състояние. 1150 е по-добър при падания с малки скорости и по-евтин да се възстанови. Това едва ли може да повлияе на решението за покупка, но пластмасите на 1200 отблъскват някои хора, които възнамеряват умерен off road. 1200 е по-лек от 1150 и в двете конфигурации - adventure и обикновен. Това е предимство в градски условия и умерен off road, но по-тежкия 1150 е предимство при туринг. Много по-стабилен е при вятър, разминаване с тирове и т.н. Надявам се, че външния вид не е толкова важен, но и тук всичко е субективно. Някои предпочитат hi-tech вида на 1200, други – уталитарния вид на 1150. Спирачки: ако ABS е важен за теб, препоръчвам такъв без серво – има много случаи на отказване на сервото, което елиминира около 90% от спирачната система. Хората, които са изживели това и са се измъкнали като по чудо имат много силно отношение по въпроса. Аз не съм, но някак си не бих искал електропомпа да решава имам ли спирачки или не. За тези, които се спрат на 1150 – до 2002 вкл., ABS е без серво; от 2003, ако искаш ABS, поличаваш и серво – това е. За 1200 не съм сигурен, но мисля, че повечето ABS системи са без серво. BMW така и не си признаха за грешките официално, но поне не ни натрапват сервото повече.

            Adventure или обикновен: Разликите при Adventure включват по-голям резервоар, по-високо окачванe (около 5см), спици, по-голяма слюда, предпазители за ръцете, ролбарове серийно, по-издръжливи куфари. Има и ендуро скоростна кутия с по-ниска 1-ва и овърдрайв 6-та. Тази скоростна кутия е била опция за всички 1150 ADV, както и за 1200 ADV от 2008. Много е удобна в трудни отсечки, защото елиминира нуждата от полу-съединител, което съсипва съединителите на този тип мотори повече от всичко. Също така 6-та е много по-приложима. Ако се колебаете при покупка, искайте номера на рамата от продавача и в Камор могат да ви кажат дали мотора е с ендуро скорости – питайте за “option 631”. Може да има и други разлики, но не се сещам. Май броя на контактите е с един повече но не съм сигурен. Нагреваеми хватки винаги са били опция и за адвнчъра и за обикновения и автоматично идват с по-силен алтернатор. Горе-долу нещата се свеждат (за повечето от нас) не до това как и къде се ползва машината, а до това колко си висок (да, знам за по-ниските седалки). Ако си висок – адвенчъра няма равен. Ако си „вертикално предизвикан” обикновения май ще е по-разумен (въпреки, че то това е много емоционално нещо – за разум тук е трудно да се говори) избор. Моят съвет: ако сърцето ти е на адвенчъра отначало и купиш обикновения (по каквато и да било причина), винаги ще се нервиш на мотора си докато не си вземеш адвенчър. Виждал съм доста хора да купуват обикновения и после да вкарват пари колкото за още един мотор опитвайки се да го направят адвнчър. И никога не става. Аз самият съм в подобна ситуация: имам парите за обикновения сега, но събирам още за адвенчъра. Не, в момента нямам мотор. Не, отдавна не съм спал нормално, но ще си взема това което искам от първия път. Всяка една от разликите сама по себе си не е причина да предпочетеш по-високото муле, но всички взети заедно правят мотора съвсем различен.

            1xxx GS или нещо друго: Както хората казват, GS не е перфектен в нищо, но е адски добър мотор за ВСИЧКО. Ако това те гъделичка, давай, ако търсиш по-специализирани неща … … търси по-специализирани неща. Ако пътувам сам, със или без багаж, може и да не съм на такъв мотор – ако сме двама без багаж, също. Но ако искаш да пътуваш с половинката си и с много багаж и да имаш избор там, където асфалта свършва – алтернативи няма. Отчайващо тежки са за дълбок пясък и дълбока кал, но за всичко останало, са 6+. Много ме разсмиват хората които казват, че са тежки за истински off road. Така е – това е машина за експедиции! Кой мотор е лек и става за сериозен off road с двама души и много багаж на него?!?!? КТМ имат добър избор, но не е за мен специално. Много отношение искат тези мотори според мен, иначе са супер. Винаги съм сравнявал КТМ с любовница, която иска много внимание, но може да не съм прав – това си е лично мое мнение и не е необходимо който и да било да е съгласен. Състезателната история на фирмата извира от всякъде – например, (поне доскоро) в северна Америка не можеше да си купиш КТМ с гаранция – независимо откъде, независимо кой модел. За да съм честен, BMW си имаха други подобни проблеми с гаранциите – не признаваха никакви (производствени) дефекти на 1150 ADV, ако е каран off road ?!?! Та той се продава с гуми за off road?!?!

            Покупка (долното важи само за 1150 модели): В момента цените в обединеното кралство не можеш да ги биеш. В щатите има по-евтини, но с докарването и всичко останало, не си струва – а и купуваш мотор който не можеш да пробваш преди да го платиш. В Европа го резервираш, летиш, пробваш и плащаш (по стъпките на Димо – нещо което и аз планирам скоро). Тези които търсят в кралството: внимавайте за мотори, които са карани целогодишно – климата там го позволява и такива мотори имат много корозия от солта. Скоростомер и километраж са в мили. В Холандия и Белгия са скъпи, колкото и чудно да е това. В Германия и Швейцария цените са малко по-високи от UK, но моторите са много по-запазени. От Швейцария се плащат повече такси, но не знам много подробности. Пазете се от мотори които са с много модификации – някои собственици си купуват тези мотори да свалят мацки по кафетата и после се опитват да ги направят нещо което никога няма да бъдат: чисти офф роуд машини или пистарки. Аз лично никога не бих купил от тези с Remus аспуси и модифицирани инжекциони. Или пък такива с махнат телелевър и 21 инча предница…
            Важно е при покупка да се уверите, че няма луфтове в задното колело (1150 също страдат от лагери там). Ако това е ОК и има достатъчно масло – газ към хоризонта!

            И още нещо: никога не съдете за качествата на GS при тестване. Тестването е единствено, за да се уверите, че мотора е технически изряден. Качествата и предимствата на този тип мотори се откриват и преоткриват много дълго време. Трябва да изградиш връзка с това нещо, за да го оцениш.

            Аре чао! Надявам се да съм бил полезен за някой…
            __________
            You'll never find out - I got no key hole....

            Коментар


            • #21
              От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

              Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
              Аз за собствениците на BMW не знам (явно всички сме еднакви ?!), но ето моя поглед върху нещата. Самоцитирам си най-първото мнение в този форум, нищо не се променило от тогава за мен, пускам го тук, щото много хора си мислят, че тия с BMW-тата живеем в някаква заблуда, черпим инфо само от магазините на БМВ и даже крием недостатъците. Ама така става - някои теми (като представянията на моделите) бяха залепени доскоро - сега да се намери инфо за модел трябва да се рови из плявата.

              _______

              ........ Аз лично никога не бих купил от тези с Remus аспуси и модифицирани инжекциони. Или пък такива с махнат телелевър и 21 инча предница…
              Важно е при покупка да се уверите, че няма луфтове в задното колело (1150 също страдат от лагери там). Ако това е ОК и има достатъчно масло – газ към хоризонта!

              __________

              Илияне....да се чуди и мае човек какви щуротии пишеш

              Не,че съм голям разбирач на GS машини,но единствените два истински модела-ЕНДУРО са били и си остават R80GS,R80GS Kalahari,R100GS;R100GS PD,или така наречените "airheads" пиша два,а пък посочвам четири,но това са "face-lift"(не само) модификации всичките тунинговани от HPN и ти го знаеш прекрасно....та не е ясно кога не си бил в час?!...тогава при първоначалното писане,или сега?!.....то да ти кажа и това с HPN ми прилича на мноооого скъпоплатена любовница.....хихихихихи

              Поздрави,
              търся си подписа....

              Коментар


              • #22
                От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                Enduro, dual-sport, adventure, overland, и т.н. - тия етикети бате нямат никакво значение ... т.е. имат, но са различни за всеки. Може всички да му се прехласват, че е най-добрия, но на мен за какво ми ако не ми върши работа...
                За мен (горд собтвеник и на KTM) BMW правят някои от най-добрите машини за експедиции - защото моите нужди са такива, а не мога да имам 5 мотоциклета.



                Ако ще дърпаме паралели, HPN е по-скоро като жена в близкия изток. Като я купуваш плащаш 100 камили в кеш, но после всичко е ясно и няма изненади.
                You'll never find out - I got no key hole....

                Коментар


                • #23
                  От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                  Първоначално публикуван от ili4 Преглед на мнение
                  Enduro, dual-sport, adventure, overland, и т.н. - тия етикети бате нямат никакво значение ... т.е. имат, но са различни за всеки. Може всички да му се прехласват, че е най-добрия, но на мен за какво ми ако не ми върши работа...

                  Ако ще дърпаме паралели, HPN е по-скоро като жена в близкия изток. Като я купуваш плащаш 100 камили в кеш, но после всичко е ясно и няма изненади.
                  По първия абзац си абсолютно прав...те така се прехласват и по новите и по старите....,а работа дали вършат и най-вече каква?!

                  По втория абзац за паралелите.....то каква по-голяма изненада от това да платиш 100 камили...пък после да му мислиш....скука бате...
                  търся си подписа....

                  Коментар


                  • #24
                    От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                    Аз само не мога да разбера, защо е тази ненавист към БМВ. Чак да отваряме теми SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS, КТМ vs BMW, скоро и Honda vs BMW, щото те за сега си траят. Погледнете темите и преценете сами. Първата тема на Янко за окачването се написа, че БМВ било за пенсионери, след това в темата за Сузуки, отново се написа, че БМВ било еди какво си и то все от НЕсобственици на такива мотори. Естественото е след такива писанки собствениците на БМВ да се обадят. Предлагам да се затрият такива теми като тази и да се отвори една, както предложи Сабин, в която всеки СОБСТВЕНИК на такава марка мотор да си сподели недостатъците, а другите НЕ собственици да потриват доволно ръце, че са направили по-добрия избор. Нещата станаха смешни вече. Нека четем на Димо пътеписа, щото е много интересен, въпреки че е пътувал с БМВ, и да спрем с глупостите.

                    Коментар


                    • #25
                      От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                      Бойко, нали не мислиш, че трябва да съм собственик на нещо, за да го усетя какво поведение има и съответно да споделя мнение?
                      Че то ако изказват мнения само настоящи собственици я втасахме сериозно.
                      А да не говорим, ако собственика не е карал друга машина освен настоящата си... тогава какво има да ни каже той - АБСОЛЮТНО НИЩО, няма база за сравнение, няма опит с различни машини, няма нищо което да ни каже като сравнение.

                      Пичове с БМВта... струва ми се, че се засягате от мнения, които не са положителни за вашите мотори?
                      Аз поне не се засягам като се коментират недостатъците на моторите, които карам. Не виждам нищо лошо в това. Дори напротив, това е градивно.

                      Не си мислете, че има най-добър мотор! Такъв просто няма. Още не е произведен, а и едва ли някога ще се произведе.
                      Едни са с добра геометрия, втори с добри спирачки, трети с добро окачване, четвърти с добър двигател, пети с трансмисия, шести комбинират по няколко неща от изброените, но още не съм срещнал мотор перфектен и най-добър във всичко това. Наивно и детско е някой да си мисли, че неговия мотор е такъв.
                      Това е истината. И е важно всеки да гледа достатъч трезво на тези неща, за да имаме градивни теми и дискусии.

                      Поздрави на всички приключенци

                      Коментар


                      • #26
                        От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                        В един друг форум има тема БАААААСИ ФОРУМА....тука кво стана ....БААААСИ ДЕТСКАТА ГРАДИНА !!! Ама така е то , като е студено и никой не кара , а само си четем и драскаме . Оги що не пише , а ? Щот си се кефи на новата придобивка и хич не му пука дали е еди си кво си ..или еди си кво си......тя просто си чака момента да го изкефи тотално . Сори за спама , трийте ако смятате , че е нужно !

                        Коментар


                        • #27
                          От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                          Прави ли ти впечатление разликата в поведението на Оги и Събин?
                          Ride to arrive.

                          Коментар


                          • #28
                            От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                            А ве нека всеки се кефи на което си е решил , че го кефи! Не стигат ли 45 г. МZ , Balkan i CZ само? Сега има такова разнообразие , че само да имаш мерак за приключения( и дупе де )!

                            Коментар


                            • #29
                              От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                              Тука си е стъргалото и можем да си пишем на воля. Жоре, въобще не съм се засегнал, щото при мен марката мотор е нещо доста преходно. Аз харесвам всички мотори, ама си мисля, че като карам един и после друг мотор мога да дам сравнение на двата, иначе как се изгражда мнение какво има единия мотор в сравнение с другия като "+" и "-". Тъй си мисля аз, ама може и да бъркам. Има много материали за хора пътуващи със Сузуки 650 и още повече с БМВ 650, ама от тях как да си направим изводи, като всеки си държи на неговото. Пък и винаги в темите за избор на мотор съветваме човека да седне да пробва, да види как му стои, което ще рече, че личния опит е най-верен.

                              Иначе мотори, мотори, ама от всичко най-много обичам мусаката без кисело мляко.

                              Дълга дойде тая зима и да е живо и здраво Сузукито ми, че може да се кара нещо.

                              Коментар


                              • #30
                                От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                                Аз имам едно предложение - някой с БМВ да ми даде да покарам малко БМВ, после някой със В-Стром да даде да покарам Сузуки, после КТМ и така, пък аз ще рапортувам кое ми е харесало и кое не...


                                п.п. аз пък обичам мусаката с кетчуп

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X