Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

    Като пробвам да се замисля... май си прав Владич. Моите пътувания са кратки, затова не мога да споря.
    Имахме за малко една Магна 1100, с огромна дограма, чуството беше се едно си в кола, за яки разходки може и да е супер.
    Поздрави!

    Коментар


    • #77
      От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

      Като минахте на едноцилиндрова дискусия, няма как да не похваля Хонда ХЛ600.
      Това, че е дърт не е особен проблем. Може да се вземе запазен екземпляр, да му се смени всичко, което дава признаци на износване и пак ще е под 3000лв.
      Има модели със стартер, за който не му се рита. Иначе моторът работи много меко над 3000 об/мин. Няма никакви дразнещи или уморяващи вибрации. За над 110 км/ч не е удобен без слюда. Много здрав, непретенциозен и дуракоустойчив. Изключително икономичен - при каране с 110 - разходът е 3.5. Моделът LM е с 26 л резервоар, всеки може да сметне сам колко се минават с едно зареждане. Ако искате да е лек и ритането не ви притеснява, R моделът има вариант с 20л резервоар.
      Рамата му е много здрава, понася товарене с багаж. Скоростите са добре сметнати, на първа и втора спокойно се кара и в най-забутаните места, а на 5-а можеш цял ден да си бръмчиш по пътищата. Двата механични карбуратора са последователно отваряне и всеки храни през отделен клапан, с това се постига високата икономичност и добрата еластичност на двигателя. Същият този двигател без особени промени се монтира на един от най-популярните ендуро мотоциклети - ХР600.
      Ако все пак искате по-нов мотор, мога да препоръчам Ямаха Тенере 660. Но тук ще трябва да се примирите с 200кг тегло и 1 литър повече разход. За сметка на това получавате мотор с по-висока средна скорост, заводски спойлери и слюда.
      Това е моето мнение, базирано на опит.

      Коментар


      • #78
        От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

        Аз предлагам да направим цилиндрите два-редови-Kawasaki Versys!
        Не ги долюбвам Кавите,ама това май заслужава внимание
        Последно редактирано от kkcbr; 10-03-11, 15:11.

        Коментар


        • #79
          От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

          Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
          Ако искаш скорост 120-140км/ч трябват 2 цилиндъра.
          Еее, верно ли!? Аз как не съм се усетил досега за толкоз години дето си карам ЯмахаXTZ 660!? Требва да погледна да нямам някой таен втори цилиндър под седалката някъде! То досега на моя мотор съм преброил общо 4 цилиндъра, ама трите доколкото са ми познанията се водят спирачни цилиндърчета!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #80
            От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

            Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
            Еее, верно ли!? Аз как не съм се усетил досега за толкоз години дето си карам ЯмахаXTZ 660!? Требва да погледна да нямам някой таен втори цилиндър под седалката някъде! То досега на моя мотор съм преброил общо 4 цилиндъра, ама трите доколкото са ми познанията се водят спирачни цилиндърчета!


            Ама ти не ги ползваш тези по спирачките защото само гас даваш нали?

            Едновремешните едноцилиндрови мотори прегряваха на висока скорост - явно нещата са се променили както няколко човека вече споменаха. Вибрациите също много морят, но е въпрос на удобство в крайна сметка.

            Коментар


            • #81
              От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

              Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение


              Ама ти не ги ползваш тези по спирачките защото само гас даваш нали?

              Едновремешните едноцилиндрови мотори прегряваха на висока скорост - явно нещата са се променили както няколко човека вече споменаха. Вибрациите също много морят, но е въпрос на удобство в крайна сметка.
              Ааа не само газ, от време на време и по некоя п...ка му качвам !
              Е моя е модел от 91 г. аз го мислех за едновремешен, ама щом казваш че е съвременен..... Ама пък е с водно! А вибрациите са му много слаби в сравнение с доминаторите и ДР-ите. С други 4Т едноцилиндрови нямам опит и не мога да сравнявам. Доминатора обаче пълни километража, моя не може, но пък е по-тежък може би затова!
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #82
                От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                Да бе ясно. Е аз съм имал Доминатор и прегряваще като го мъча с високи скорости, затова и го написах това с 100км/ч без много да го мисля. Отделно ми беше некомфортно. Съгласих се де, не е нужно да ме убеждавате повече.

                Коментар


                • #83
                  От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                  Е той твоя Доминатор след преработките нямаше много общо с другите Доминатори, като всеки твой мотор може би?!
                  С ДР350 съм се прибирал натоварен по магистралата и 140 си ги вдига, но през повечето време поддържах 120-130 имах термометър на маслото интересното беше, че при 110км температурата беше с около 15-20 градуса по-ниска отколкото при 130км. Май по-големият проблем на едноцилиндровите мотори не е прегряването, а похарчването на масло при поддържане на високи скорости/респективно високи обороти дълго време?

                  Коментар


                  • #84
                    От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                    Явно въздушното охлаждане си има своите предимства , няма смачкани или спукани радиатори , издухала гарнитура , нито пък меша маслото с антифриза. Обаче като е едноцилиндрово , няма достатачно мощност и го боли главата , защото топлото винаги се качва нагоре. Ето затова хората са измислили боксера.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #85
                      От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                      Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                      Е той твоя Доминатор след преработките нямаше много общо с другите Доминатори, като всеки твой мотор може би?!
                      С ДР350 съм се прибирал натоварен по магистралата и 140 си ги вдига, но през повечето време поддържах 120-130 имах термометър на маслото интересното беше, че при 110км температурата беше с около 15-20 градуса по-ниска отколкото при 130км. Май по-големият проблем на едноцилиндровите мотори не е прегряването, а похарчването на масло при поддържане на високи скорости/респективно високи обороти дълго време?
                      Интересно какъв ти е бил разхода с такава скорост??

                      Коментар


                      • #86
                        От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                        3 на 100, ама масло. Туй си е зверска скорост за такова моторче.

                        Коментар


                        • #87
                          От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                          Най-ниския разход който съм успявал да постигна е 3,8л/100км, но най-често ми даваше 4,5-5,5л/100км без значение градско, извънградско или в гората. Беше си със стандартните пиньони с тях абсолютно максималната скорост която постигаше беше 150км, иначе 140 си ги вдигаше без проблем

                          Коментар


                          • #88
                            От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                            Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                            С ДР350 съм се прибирал натоварен по магистралата и 140 си ги вдига, но през повечето време поддържах 120-130 имах термометър на маслото интересното беше, че при 110км температурата беше с около 15-20 градуса по-ниска отколкото при 130км.
                            Въздушното охлаждане си има както предимства, така и недостатъци.
                            Конкретно за загряването - Въздухаря има проблеми с охлаждането при много високи обороти поддържани за по-дълго време.
                            Например каране на шосе с обороти близки до критичните - т.е. не става за супермото и за каране например по прави асфалтови участъци на почти максимална скорост продължително време.
                            Системата на въздушното охлаждане не успява да отнеме отдаваната топлина при най-високи обороти, НЕЗАВИСИМО от скоростта с която се движите и силата на въздушната струя. Светльо с думите си по-горе го потвърждава.
                            Казано иначе, ако максималната му скорост е 160 не е "здравословно" за него да го карате продължително със скорост над 130.
                            Другото място където греят въздухарите е при употреба на мотокрос трасе, ама сега не си представяйте да се возите по трасето, тука става въпрос да го барне някой карач и поне 20мин. да не връща газта по трасето, което много малко хора го могат от тук пишещите.
                            Това за мотокрос трасето важи за температури на въздуха над 28-30 градуса по целзий, при по-студено не греят.
                            За шосето не знам, никога не съм натоварвал такъв мотор на асфалт за по-дълго време, колегите които са карали нека споделят при какви външни температури са усещали прегряване.
                            При по-ниски обороти, независимо от външните температури, прегряване е почти невъзможно, а за XR 400 например абсолютно невъзможно дори при изключително високи летни температури и каране само на първа в гората и честа употреба на полусъединител.
                            Имайте предвид, че също така зависи и от мотора. Има въздухари, които са податливи на загряване, други които не са чак толкова.
                            Зависи и от количеството масло, дали влиза в рамката, дали има маслен радиатор, а също така и от самото оребрение на цилиндър и глава.

                            Написаното по-горе не го отнасям за БМВ GS1***, а само за малките леки ендура. Не съм тествал този мотор продължително време на различни режими и терен и не мога да кажа нищо относно температурата. Правило ми е впечатление когато сме карали в група с такова БМВ, че режима на температурата е бил относително стабилен и постоянен.
                            Но в голямата жега при почти максимални обороти и в гора на първа и полусъединители нямам впечатления. Ако някой от собствениците си е правил тест нека сподели.

                            Това мнение не отговаря много на заглавието на темата, ако модовете тук преценят нека го преместят.

                            Коментар


                            • #89
                              От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                              Интересното е че в гората никога не ми е достигал такива температури каквито при по-високо каране, а не съм съгласен за оборотите имало е пътеки на първа максимум втора съм ги бил в августовските жеги като скоростта знаеш е близка до пешеходна. Хр-а за разлика от ДР-а има масленно радиаторче зад маската може и това да му помага.

                              Коментар


                              • #90
                                От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                                Моите въздухаркати 120С си ги вдигаше без проблем. Какво реално наричате прегряване? Трябва да затегне двигателя или?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X