Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

    Колкото задните части на ездача могат да издържат.
    Зима иде

    Коментар


    • #62
      От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

      Пастора с такова ли пътува в момента из Южна Америка?
      Хубава моторетка, но ще иска някои тунинг добавки, особено пък за околосветско.
      1 - По-голям резервоар.
      2 – Централна стойка.
      3 - Куфари, или чанти от зад и съответните тръбни рами за окачването им.
      4 - Защитно стъкло отпред.
      5 - По-широка и удобна седалка.
      6 - Защитна кора под двигателя и евентуално, но не задължително, странични роубари.
      Без тези минимални добавки този мотор просто не става за дълги пътувания, а пък камо ли за околосветско.
      Ще каже някой, защо пък да не става без добавки. Примери има. Става, ама си е чист мазохизъм без добавките.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #63
        От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

        Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
        Пастора с такова ли пътува в момента из Южна Америка?
        Хубава моторетка, но ще иска някои тунинг добавки, особено пък за околосветско.
        1 - По-голям резервоар.
        2 – Централна стойка.
        3 - Куфари, или чанти от зад и съответните тръбни рами за окачването им.
        4 - Защитно стъкло отпред.
        5 - По-широка и удобна седалка.
        6 - Защитна кора под двигателя и евентуално, но не задължително, странични роубари.
        Без тези минимални добавки този мотор просто не става за дълги пътувания, а пък камо ли за околосветско.
        Ще каже някой, защо пък да не става без добавки. Примери има. Става, ама си е чист мазохизъм без добавките.
        Владич,по принцип си прав и не си...,к'во му е на пастора без уиндшилд?!
        Ако не си гледал "Mondo Enduro",гледай го,пичовете с ДР350 се завъртяха около Земята.

        Бойко,поздравления за първата крачка за излизане от "СЕКТАТА".

        Поздрави,
        търся си подписа....

        Коментар


        • #64
          От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

          Имам го Mondo enduro. Teзи момчета са точно изключението от правилото. Няма други такива, макар че и те преработваха моторите си преди да тръгнат.
          Аз бих избрал този модел, ако реша да тръгвам с едноцилиндрово Сузуки на дълъг път. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...ewind%2000.htm
          Пак ще иска тунинг и преработки, но много по-малко.
          Това уиндшилд защитното стъкло ли е отпред? Пастора има такова на неговият мотор монтирано допълнително.
          Последно редактирано от ВладиЧ; 09-03-11, 09:05.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #65
            От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

            Ако на GS-a филтрите са 100лв за 30000 км то хич не са скъпи! На КТМ 990 Адвенчър са двойно! Работя по въпроса обаче да сваля цената на КТМ до 25лв за 30000км.

            На това сузуки странични роубари не му трябват със сигурност! С него скорост над 100км/ч забравяш ... за който това е проблем. Ако искаш скорост 120-140км/ч трябват 2 цилиндъра.

            Меки дисаги, голям резервоар, удобна седалка и си готов! Слюда не ти трябва, защото няма скорост с този мотор ... според мен.

            Коментар


            • #66
              От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

              Точно вчера разглеждах по-случайност това-http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=631176
              От малкият ми опит с DR-те(около 10 години)страхотен мотор за пътешествие!Става за асфалт и за черно.
              Но има един един проблем,разпределителния вал и кобилиците на клапаните са консуматив.
              Говоря за пробег около 50-60х. километра(както и да звучи това) и то за мотори на който маслото винаги е било над максимума(DR се кара само така).
              Последно редактирано от sabin; 09-03-11, 09:04. Причина: корекция линк

              Коментар


              • #67
                От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                ...Аз бих избрал този модел, ако реша да тръгвам с едноцилиндрово Сузуки на дълъг път. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...ewind%2000.htm
                Пак ще иска тунинг и преработки, но много по-малко. ...
                Точно такъв мотор се продаваше във форума, може още да е актуална обявата. Този въздухар е реално бащата на Строма с тази разлика, че е олд скуул концепция.
                Последно редактирано от huko; 09-03-11, 09:21.
                Зима иде

                Коментар


                • #68
                  От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                  Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                  Ако на GS-a филтрите са 100лв за 30000 км то хич не са скъпи! На КТМ 990 Адвенчър са двойно! Работя по въпроса обаче да сваля цената на КТМ до 25лв за 30000км.

                  На това сузуки странични роубари не му трябват със сигурност! С него скорост над 100км/ч забравяш ... за който това е проблем. Ако искаш скорост 120-140км/ч трябват 2 цилиндъра.

                  Меки дисаги, голям резервоар, удобна седалка и си готов! Слюда не ти трябва, защото няма скорост с този мотор ... според мен.
                  Принципно ДР-600,подържа без проблем 120-130к. в час(има по-дълги предавателни числа на скоростите).Самият мотор така завихря въздуха,че не духа много(за разлика от ХТ-то),но си има нужда от предпазна слюда.

                  Коментар


                  • #69
                    От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                    Според американското списание Моторсайкъл моделът на Сузуки - Фрииуйнд е много по-добър мотор от модела на БМВ Ф 650 ГС.... И според мен е така...
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #70
                      От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                      http://www.bybike2malaysia.com/galleries/, постнат от Asterix.
                      Не видях цуцукита, повечето са с GS, пък КТМ-а се разпиляха да го ремонтират (гледах иранските снимки).

                      И, Бойко, мамин златен, забеляза ли батковците с BMW-тата с какви дрешки караха?
                      Ride to arrive.

                      Коментар


                      • #71
                        От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                        Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                        Ако на GS-a филтрите са 100лв за 30000 км то хич не са скъпи! На КТМ 990 Адвенчър са двойно! Работя по въпроса обаче да сваля цената на КТМ до 25лв за 30000км.

                        На това сузуки странични роубари не му трябват със сигурност! С него скорост над 100км/ч забравяш ... за който това е проблем. Ако искаш скорост 120-140км/ч трябват 2 цилиндъра.

                        Меки дисаги, голям резервоар, удобна седалка и си готов! Слюда не ти трябва, защото няма скорост с този мотор ... според мен.
                        С тунинга имам виждане - демпфер, голям резервоар, гардове на кормилото, по-здраво кормило, по-яка пружина на задното окачване за да носи багажа, защитна "тава" под двигателя и общо взето това е. Притесняваме обаче ограничението от 100км/час. Защо е само толкова ? Какво става при по-висока скорост и по-продължително каране с такава ?

                        Владич, SUZUKI DR650SE повече се доближава до ендурото, какъвто търся за пътуване.

                        Коментар


                        • #72
                          От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                          Еми има един пост горе, че 120-130 км/ч не са проблем.
                          Пък и колко му е да звъннеш на Фильо и другите собственици и да ги поразпиташ.
                          Имай пред вид, че най- вероятно моделите 2006 - 2008 ще се справят по- добре с асфалта. Нямам представа дали има повишени коне или други промени в техническите характеристики, но новото си е ново.
                          Зима иде

                          Коментар


                          • #73
                            От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                            Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                            Притесняваме обаче ограничението от 100км/час. Защо е само толкова ? Какво става при по-висока скорост и по-продължително каране с такава ?
                            Няма такова ограничение!
                            Има достатъчно мощност да си движи със 120-130 без да се претоварва. При по-големи обороти може да излезнат вибрации, които при продължително каране с такава скорост може да са неприятни. Обаче едва ли КТМ 690 и G 650 при високи обороти ще останат без вибрации.
                            Имай предвид, че тук нещата опират и до комбинация на венците, На теб ти трябва шосейна конфигурация, а не спъната горска за тежко ендуро. Това ще разтовари доста двигателя и ще вдигне максималната комфортна скорост.
                            Но освен всичко, вземеш ли го, ще трябва да правиш тестове за избор на точната комбинация от венци. Аз предполагам, че оригиналните(които мисля, че ще бъдат "шосейни") ще ти пасната перфектно.

                            Машината няма почти никакви, да не кажа никакви, изменения от началото до последните години.
                            54Nm сила е предостатъчна за такова пътуване.
                            А теглото му е 146кг сух. Поне така го дават на всякъде, където погледнах. Това по повод разговора ни от снощи.
                            Бойко, ако има опция за монтаж на манивела, би било добре да се възползваш от тази екстра.
                            Не знам масления радиатор как е, но ако няма гард на него трябва задължително да му сложиш. А ако има и не ти вдъхне доверие го подмени с по-здрав.

                            Коментар


                            • #74
                              От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                              [QUOTE=boiko73;1468404]С тунинга имам виждане - демпфер, голям резервоар, гардове на кормилото, по-здраво кормило, по-яка пружина на задното окачване за да носи багажа, защитна "тава" под двигателя и общо взето това е. Притесняваме обаче ограничението от 100км/час. Защо е само толкова ? Какво става при по-висока скорост и по-продължително каране с такава ?


                              Ей, въртите-сучете и все към Биг ви влече. Жалко, че не ги произвеждат вече. Няма демпфер, но получаваш всичко останало+ 500км пробег с едно зареждане. Мани майтапа, но изкаран от магазина един ДР 650рс, ще служи дълго и вярно. Преди Бига карах стария 600 и като се има предвид какви кофтори влизат в България-втора ръка се оказва прилична моторетка. Няма нищо общо с комфортната возия на ГС, нито неговата мощност, но е здрав, лек и доста опростен, което е важно при пътен ремонт. Доста от Др-ите "гърмят" разпределителен вал, но замяната му е елементарна и е на цената на гумите на един ГС. Скоро и аз смених вал, кобилици и ангренажна верига-под 500лв. Спокойно ще си джиткаш с 120км, е ще те измори доста повече от ГС-а, но лесно ще влезеш в кофти терен и ще можеш да го вдигнеш, ако "тумби" Страничните ролбари са хубав аксесоар за дълъг път, от гледна точка на това, че може да се върже допълнителен багаж по тях. Ще има и вибрации, но Филъо ще помогне в борбата с тях.
                              По темата Сузуки-БМВ
                              Сузата е здрава, евтина, силна. За мен БМВ-то е като хидравличните ситроени. Скъпа вещ, трудна за поддръжка, но влюбиш ли се няма друга техника, която да ти даде возията, плавното превключване на скорости, комфорт и Кеф при управлението му. Само тия мигачи, дето се по цялото кормило ми бъркат в очите.
                              Моля те, не слагай уинд- джам. Нали сме мотористи, нека ни духне малко вятър!
                              Поздрави!

                              Коментар


                              • #75
                                От: SUZUKI DL650/1000 V-Strom vs BMW GS

                                Уинд-джама е най-евтиното тунинг нещо по мотора. Струва 100-тина лева и се монтира, или демонтира точно за две минути. Вижте снимките на Пастора и ще разберете за какво говоря.
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...83#post1468683
                                Да те подуха е добре, но когато тръгнеш някъде наистина надалече и започнеш да караш с дни от сутрин до вечер тогава ти идва малко в повече духането...
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X