Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XRV Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda XRV Africa Twin

    В момента филтъра е преди помпата. Има си и специален захват към рамата......май там му е мястото...
    0882 415159

    Коментар


    • От: Honda XRV Africa Twin

      Точно там му е мястото. Влиза в гумен маншон, който се нанизва на една планка за да не се мандахерца.
      Yamaha XT​M600E '98
      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

      Коментар


      • От: Honda XRV Africa Twin

        Точно така.
        Интересно каква е логиката филтъра да е след помпата.......или може би само аз не я виждам...
        0882 415159

        Коментар


        • От: Honda XRV Africa Twin

          На Хонда и на БМВ филтрите за бензина са ПРЕДИ бензиновата помпа. Помпата директно праща в карбураторите, или инжекциите вече прецеден бензин.
          На Ямаха може и да е по друг начин. То за това е Ямаха.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • От: Honda XRV Africa Twin

            При БМВ филтъра е след помпата,за да не влизат продуктите от износването на помпата в дюзите.

            Коментар


            • От: Honda XRV Africa Twin

              Владич, за БМВ-то си в грешка. Филтъра е след помпата а преди нея има един "чорап" за да не засмуква боклуци.

              Sev ме е изпреварил с няколко секунди .
              BMW R1150GS

              Коментар


              • От: Honda XRV Africa Twin

                Вероятно ще мога да си взема Хонда Туин 650 за 1200-300 тези дни. Мотора няма акумулатор и свещи като хората но успяха да го запалят и работеше доста тихо и спокойно като цяло.
                Мнения цената струва ли си и какво да гледам? Мотора е бил в гараж, има тук таме наченки на ръждиза по вилка и други компоненти.
                До колкото знам не му е спиран притока на бензин, са да не изсъхва и раждясва. Присъствах на паленето и като му дадоха гас отзад ми очерни ръката (леко мазни сажди).
                По принцип цената им в момента е над 2000 та затова питам дали е добра оферта. Какво ще ми струва обслужването и смяна на основните неща. Предполагам: масла, свещи, пинйони, накладки(а може би и дискове), гуми.

                Предполагам мотора е 88-89 съдейки по кубатурата. След 90-та мисля са 750.

                Коментар


                • От: Honda XRV Africa Twin

                  За филтъра на Африката съм абсолютно сигурен, че е пред помпата, а за БМВ ме хвърлихте в размисъл... Вече два часа се напъвам и не мога да си спомня точно схемата. Помня целият възел с помпата и филтъра успореден на нея. Сменихме филтъра и фиксирахме помпата, че играеше в леглото си, със свински опашки. Помня кривият маркуч, който свързва помпата и филтъра, и за който ми поискаха космическа сума от Камора... Помня че си играхме с поплавъка и потенциометъра за нивото на бензина, че не отчиташе на пълен резервоар. Сменихме маркучите и го сглобихме възела към резервоара. Възможно ли е да сме объркали на 180 градуса?... Най-вероятно не, защото от тогава минах над 2000 км без проблеми, пък и другият си е майстор по БМВ-та. Аз не съм гледал внимателно, кое на къде отива, най-вероятно. Също и за "чорапа" не си спомням...
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • От: Honda XRV Africa Twin

                    В зависимост от мотора /инжекцион , карбуратор/ , вида на помпата , вакумна , електрическа/при тях също има разлика/ , филтъра се поставя преди или след помпата. В повечето случай са два филтъра , груб и фин , трябва да се поставят там където е посочено от производителя , но нищо не пречи да се сложи допълнителен филтър , пред или след помпата. При Супер Тенере , има филтри на кранчетата , помпата е вакумна , и при входа на карбураторите има втори филтър.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • От: Honda XRV Africa Twin

                      В карбураторите, които използва Honda, там където постъпва горивото има цедка, която е много по-финна от размера на жигльора. Именно тя има задачата да улавя въпросните частици от помпа, маркучи, съединения и т.н. А филтъра би трябвало да улавя "калта" от бензиностанциите, няма логика да минава и през помпата.
                      0882 415159

                      Коментар


                      • От: Honda XRV Africa Twin

                        СуперТенерето няма филтри, а цедки.
                        Другите са с хартиени сменяеми филтри.
                        Логиката филтъра да е след помпата е, че някои помпи нямат достатъчно мощност, за да преодолеят съпротивлението на засмукване, но нямат проблем филтъра да е след помпата. В частност при вакуумните помпи е така.

                        Коментар


                        • От: Honda XRV Africa Twin

                          Цедки има при спагетите и макароните , защото се изцеждат , при моторите са филтри , защото филтрират горивото. Когато горивото минава през бензинова помпа , смазва и охлажда металните и части , задължително след помпата има филтър.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • От: Honda XRV Africa Twin

                            Извинявам се ако ви се стори като спам, но по-горе попитах нещо относно една Африка.
                            Доколкото вижадам е тема избор на мотор, и ще съм благодарен ако някой ми отговори струва ли си офертата.
                            Даже мисля по важното дори е какво и как да тествам за да не се окаже че и 1000 лева са много.
                            Благодаря предварително.

                            Коментар


                            • От: Honda XRV Africa Twin

                              Първоначално публикуван от hunduras Преглед на мнение
                              Извинявам се ако ви се стори като спам, но по-горе попитах нещо относно една Африка.
                              Доколкото вижадам е тема избор на мотор, и ще съм благодарен ако някой ми отговори струва ли си офертата.
                              Даже мисля по важното дори е какво и как да тествам за да не се окаже че и 1000 лева са много.
                              Благодаря предварително.
                              Оттук никой не може да ти даде обективна преценка.
                              В общи линии си струва донякъде, ако можеш сам да ремонтираш и ако не е тотално изтръпнала.
                              Можеш обаче да си сигурен, че привеждането и в прилично състояние, в никой случай няма да излезе под цената на читав екземпляр.
                              За двойна на тази цена, аз си купих преди време наистина безупречна XRV 750.
                              Цените им са такива, че едва ли си струва сексът по възстановяването на полумъртъв RD03. Наистина са трудноубиваеми машини, но всичко има предел.
                              Има значение и какво искаш от нея. Дали да си бръмкаш с нея в радиус от десетина км, или да пътешестваш.
                              Но най-добре да я погледне някой, виждал XRV отблизо.
                              Важно е и документното и състояние.
                              Това, че ти е очернила ръката при палене, е показател, че смукачът работи. Кофти е ако пуши на масло, но досега не съм видял пушеща Африка.
                              Но освен двигател, мотоциклетите имат още доста части.
                              И друго нещо - напиши си в профила откъде си. Така ще може да ти се помогне в по-голяма степен.
                              Последно редактирано от Scrapheap; 03-03-12, 16:56.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • От: Honda XRV Africa Twin

                                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                                Цедки има при спагетите и макароните , защото се изцеждат , при моторите са филтри , защото филтрират горивото. Когато горивото минава през бензинова помпа , смазва и охлажда металните и части , задължително след помпата има филтър.
                                Ша мъ прощаваш, но и при мотоциклетите има цедки. Ако искаш, може да ги наричаш и филтър за грубо пречистване.
                                Конкретно при Африката - филтърът е преди помпата и не виждам причина да не е там.
                                Не бъркайте инжекционна и подкачваща помпа.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X