Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XRV Africa Twin

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda XRV Africa Twin

    Преди време с Оги правихме и ролбари, и централна стойка в един от Институтите на БАН на 4ти км именно по образец свален от друга машина.
    Момчето се справи перфектно! Но беше голям зор до като ги направи. Искаше постоянен натиск, за да ти свърши работа.
    Но иначе е със "златни" ръце.

    П.П. Ще видя Оги дали пази контактите и ще ги пуснем тук.
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 27-01-11, 19:36.

    Коментар


    • От: Honda XRV Africa Twin

      Калин - 0888327988; 0898518229; Кажете че Огнян ви праща.

      Коментар


      • От: Honda XRV Africa Twin

        Аз преди време си правих ролбари за моята и се чудя сега дали да не купя материал и да огъна набързо няколко комплекта. В период на чудене съм, защото имам известни затруднения с материалната база. Няма да са прахово боядисани като оригиналните, но вече съм им хванал чалъма. Като си спомня колко мъки бяха докато направя моите ми прилошава
        Последно редактирано от c_chanev; 28-01-11, 09:45.
        Yamaha XT​M600E '98
        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

        Коментар


        • От: Honda XRV Africa Twin

          Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
          Що не си почерпил бре ..... и си траеш Аааа !!!
          Казвай бързо ... от къде, каква, ... докладвай .... снимки ....

          А за ролбарите ... няма да ти покажа моите, докато не видя твоята !!!
          Румене, същата като твоята, само не толкова лъскава.......А за черпенето - при първото идване в Ямбол.
          Тамън ще ти сваля ролбарите да ги ползвам за модел!
          BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
          LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
          Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

          Коментар


          • От: Honda XRV Africa Twin

            А нещо относно третия въпрос, който зададох:

            3) Загледах се и четох много с какви пиньони и верига трябва да е. Незнам в момента моя с какви е. Kакви бихте препоръчал? Прочетох че оригинално е с 16/49 пиньони.
            Honda XRV 650 Africa Twin RD 03

            every passing minute is another chance to turn it all around

            Коментар


            • От: Honda XRV Africa Twin

              Такааа.....задвижих нещата и до няколко дни ще имам действащ тръбогиб. Ако има желаещи за ролбари специално за РД03 и РД04 може да ми пишат на лично, пък ще измислим нещо.
              Yamaha XT​M600E '98
              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

              Коментар


              • От: Honda XRV Africa Twin

                RD 07 е със 16/45 пиньони. Аз специално съм на 16/40. По-шосеен, но с по-нисък разход.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • От: Honda XRV Africa Twin

                  Благодаря Владич.

                  Човека, от който взех мотора, каза че е сменил задната капла с такава от RD04 и че задния пиньон е сменен с някакъв, но не можа да се сети с колко зъба е.

                  Има ли начин да разбера някак? (може би на самия пиньон пише ?!)

                  А по онтношение на веригата - как се определя колко да е дълга, като брой елементи? Дали мога сам да го правя това, или трябва в сервиз?
                  Honda XRV 650 Africa Twin RD 03

                  every passing minute is another chance to turn it all around

                  Коментар


                  • От: Honda XRV Africa Twin

                    Ами, бележиш един зъб и броиш(става и с плюнка да се бележи) -не се бъзикам.И веригата по същия начин . Ама за нея май няма смисъл да се брои(не ги ли продават с 2-3 звена по-дълги и да се маха колкото трябва при монтажа).А за броя на зъбите: тука из нета пише колко са ти оригиналните пиньони. Ако искаш повече динамика и експлозивност на старта, а и за по- тежки и стръмни терени,слагаш по-голям пиньон с повече зъби отзад. По-спокоен начин на каране(съответно за асфалт), по-висока максимална скорост(ама това за такъв мотор не би трябвало да те интересува толкова), съответно слагаш по-малък заден пиньон. Това сваля също и разхода , ама Владича да каже точно с колко , че той до колкото се сещам е със 5 зъба надолу отзад. А малкия пиньон отпред, може да варира май с максимум 2 или 3 зъба(не съм сигурен с колко). На ВФР-а като сменях пиньоните и веригата минах отзад само с един зъб надолу и усетих веднага разлика в динамиката(стана по- муден). Други разлики не усетих изобщо, нито в горене , нито в V-max.

                    Коментар


                    • От: Honda XRV Africa Twin

                      Един зъб повече отпред се равнява на 2,5 зъба по-малко от зад. : ) Горе долу такава е сметката. Аз съм стандартен отпред, но с 5 зъба по-малко от зад. На мен ми паднаха оборотите с близо 500 в минута. На 4000 об/мин съм на 103-105 км/час, на 5000 об/мин съм на 120 км/час. Разхода ми е 5/100 при 110 км/час. Но когато има стръмнини и много завои щтракам повече скоростите и съм обикновено на по-ниска предавка от останалите, около мен със същите мотори, но със стандартни пиньони.
                      Извода е. Ако ще караш повече в Алпите, или на черно, по-добре да си стандартен. Ако ще караш на по-дълъг път по магистрали и прави пътища по-добре с по-малък венец (пиньон) от зад.
                      Веригите ги продават по-дълги и трябва да си ги напасваш, като държиш сметка за мъжко и женско звено... Да няма после - три пъти режа и все късо....
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • От: Honda XRV Africa Twin

                        С колко зъба са oргиналните венците на RD 04?
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • От: Honda XRV Africa Twin

                          Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                          Аз преди време си правих ролбари за моята и се чудя сега дали да не купя материал и да огъна набързо няколко комплекта. В период на чудене съм, защото имам известни затруднения с материалната база. Няма да са прахово боядисани като оригиналните, но вече съм им хванал чалъма. Като си спомня колко мъки бяха докато направя моите ми прилошава
                          Направете железата-от мен праховата боя.Само да дойдат до Пловдив.
                          Иначе мойте са хромирани...
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • От: Honda XRV Africa Twin

                            Колега възможно ли да се боядисат моите ако ти ги донеса в Пловдив ?
                            Плащам си разбира се....

                            В началото на идния месец ще идвам в Пловдив за няколко дни ... ако стане работата , ще съм много благодарен
                            Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                            Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                            Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                              С колко зъба са oргиналните венците на RD 04?
                              Honda Africa TwinXRV 650 J/K RD03 88-89XRV 750 L/M/N RD04 90-92XRV 750 P RD07 93-94XRV 750 R/S RD07 94-95XRV 750 T/V/W RD07 96-98XRV 750 X/Y RD07 99-03[B]Service Infromation
                              ...
                              До 89 г. РД 03 17/47,
                              от 90 до 98 РД 04 и 07 15/46,
                              от 99 до края 16/45

                              Нещо с пействането не се е получило както трябва, но данните са от тук.
                              Последно редактирано от giorgio; 29-01-11, 08:14.
                              BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
                              LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
                              Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

                              Коментар


                              • От: Honda XRV Africa Twin

                                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                                Направете железата-от мен праховата боя.Само да дойдат до Пловдив.
                                Иначе мойте са хромирани...
                                Дайте ми няколко дена да задвижа нещата, да направя на спокойствие едни ролбари така, както трябва пък останалото лесно. Вече съм обещал едни на Сергей, затова умиране има оттърване няма Пък ако се изложа здраве да е
                                Yamaha XT​M600E '98
                                Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X