Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мнението като задник - секи си го носи, ама...

    И със А2 скутер и с хаябуса човек си адаптира шофирането спрямо обстановката.
    През тая теза с нуждата от яко повер при изпреварване съм бил и на двата бряга.
    С много уговорки може да се съглася и то ако не слагаме мотори некъде в уравнението.

    Иначе не отричам, че с различен мотор се пътува различно.
    Например с Дъргел0 правя грубо 2 пъти повече километри отколкото със CRF-a на ден.
    При еднакви условия, естествено и най-вече САМ.
    Обаче с почти 2 пъти по-голям разход и значително по-голям риск.
    Ама това е така за ден-два, айде 3.
    А седмица? А няколко, а месец?
    Всичко нараства експоненциално!

    Тия последните неща особено като си на майната си са огромен проблем.
    От чий зор ми е машина която може много повече от това, което ползвам и мога?!?

    Та нищо не е черно и бяло.
    Точно на тая база купих лали газката.
    Мотор за ден/два и за простотии като цяло.
    За съжаление настъпих мотиката но пък за щастие нямаше значими последствия.

    Всъщност съм доволен от експириънса - тая убава българска дума, начи
    Едно е да вземеш мотор за кръгче, друго е да го имаш една година.
    А па трето на го караш само неколко месеца ама т'ва е баш дръжката на мотиката

    Та така!
    Враг усраине

    Коментар


    • Карането на мотор за мен е за кеф и адреналин. Което въобще не означава скорости над магистрално разрешените.
      Просто понякога е достатъчно като врътнеш рязко дясната ръка, да усетиш поднасянето на задната гума или на втора да изпревариш по баира камион пълзящ с 60-70км/ч
      Което не се постига с 27 умрели кобили под задника.
      Ако трябва да направя дълго и скучно пътуване от т. А до т. Б то си имам даже и автомобил
      Ама това за задника е вярно - всеки го има.
      Та в крайна сметка - повече километри и приятни емоции пожелавам на всички. Независимо от бройката коне под седалката

      ПП основната причина за раздялата ми с напълно безпроблемния иначе ДР250 беше точно тази - нямаше емоцията ...
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • Моите 14 коня на Ямахичката мога да ги навра там където с малкия GS не ми идва на акъл да се пробвам даже,там е емоцията с това,има ли асфалт и други около мен то на тия 14 им трябват поне още 50 коня,да не се псуваме много
        Последно редактирано от BENZBOSS; 06-05-25, 20:38.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Затова ако имах здрав кръст един црф 300л за черно и ...рейда за навсякъде...
          Ма нямам здрав кръст та само рейда...за сега.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • Тия адреналинови шутове са за времето, което си откраднал от обичайните битовизми.
            Като тръгнеш на далече емоцията не идва от отвъртането на газта нито пък скоростта с която се движиш.
            Изобщо мотора става инструмент като щангата или тубата с бензин.
            Но това пак съм си аз, де.
            Секи лут с номера си.
            Враг усраине

            Коментар


            • Зависи, къде си и зависи от трафика. Дали си в населено място в задръстване, или си на магистрала с тенекиите, които си мерят скоростите и дължината на пишките...
              Лично аз, особено избягвам магистралите с мотора, но ако все пак ми се наложи да карам по тях, пак си карам със 100 км/час и не се напъвам да следвам трафика. Карам в дясно и не се вълнувам от скоростните изпълнения на нашенските Шумахери...
              А колкото до Турция, там където ме притиснаха с гадната ситуация, която ми създадоха, то там бях с голямото БМВ 1100, което без проблеми си вдигаше 205 км/час, но в случая това не ми помогна. Първо, защото не очаквах подобно изпълнение от идиота с големият бус, който ме притисна към ТИР-а, и второ, защото просто нямаше време. Тя цялата ситуация се разви за секунди може би в рамките на минута, най-много, не повече. Даже нямаше време да се ядосам като хората...
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • mutragen
                mutragen коментира
                Редактиране на коментар
                Както казва Божинката - да сме живи и здрави! Тенекия и желязо бол. За това казваме, че универсален мотор - няма.

            • Нали шофирането е част от удоволствието като пътуваме с мотор?
              Нахуйстралата яз я приемам като среддство за скъсяване на разстояние и по никакъв начин не я свързвам каквато и да е емоция.
              По-скоро с досада и нетърпение макцимално бъзро да се разкарам от там.

              Не че съм дал обет за въздържание дори със скутера всеки ден до работа в някакъв участък карам по "ускорителя".
              Обаче на навигация това е първата работа, която проверявам преди да тръгна - дали хуйуей е авойднат в настройките

              Ма ора секакви, на всеки от различно му става...
              Враг усраине

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X