Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гледал съм ги и подкрепям твоето мнение.
    Ново сузи 800 или транс,ама видях и един 1290с за 21к 2020 много лачен.
    Пусто моя не се продава…
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • Абе Дени! ФърлИ стотинка на ези/тура и "стреляй" бре! Я ми виж подписа! Ако се жениш за желязото е друго де!?
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • Нищо не хвърлям… най-вече трудно изкарани пари.
        Хвърлих достатъчно по сегашният ми мотор дето стои и не го карам та не искам да е същото и с новия.
        Чакам клиент за втх-а и си ровя…ще видим какво ще излезе,но за парите си базовото сузуки предлага доста.Плюс че е японец и 4 години гаранция.
        Това за нов.Втора ръка много…страх ме е само кръста да не каже не и да си имам пак желязо за продаване…ама ще видим…
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • Явно има много такива модели на пазара.
          Сега погледнах от любопитство - в мобилето само за района на София са 6.
          За страната - 3 страници, ебаси!
          Сделката явно няма да е бърза но пък си има и добрите страни - дава доста време за оглеждане
          Враг усраине

          Коментар


          • Лошото е че не карам…не че имам време де…
            А по-лошото е че и да харесам нещо то вземе,че се продаде…както стана с КТМ-а който споменах.
            Евало си е мамата както се казва.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Понеже обичам да имам какво да чета,а чат пат и да пиша да питам Еспер,а и колегите каква е реалната разлика между гас гас 700 и хускварна 701.
              Аз такава не видях освен цвета,но може и да бъркам.
              Изглежда като правилният мотор за всичко(като изключае седалката,която както е споменато с едни 900лв рязко се оправя) и за всеки ден и момент.
              Като човек с ограничено време за пътуване ми се иска това дето ще взема да може и да дава кеф на душата.
              Затова и цф мото 450 дори и да ми стана на габарити освен,че е китайско отпада по графа липса на фън.
              Торка е реалният кеф при шофиране със скорости близки до тези дето ще ти изядат книжката.
              Нагоре конете печелят...ама и книжката лови гората...примерно,...
              Не съм се отказал да тествам сузукито,но и не съм спирал да работя от 20-30 дни та нямам кога.
              Как и да е.
              За евридейкери хъскито изглежда много добро цена/мощност/тегло.
              С конете на тенере и тегло от 150кг сух...ммм да...
              Нещо като КЛР650 с двойна мощност и половин тегло.
              Е комфорта ще страда...ама както казах една седалка може да подпомогне нещата в правилна посока...стига да може наистина...
              Ей така да държим темата жива....вие какво мислите...
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • Между тройката кебапчета няма разлика.
                Седалката се подменя за около 350лв с оригинална но с гел.
                Може би сайт консепт имат техен вариант и така цената ще е сигурно х3.

                Обаче концепцията на тези модели е много различна от онези, които гледаш до сега.

                Няколко човека ми го казваха до тук, предварително, ще трябва и аз да го призная:

                Това е доста хулиганска машина предразполагаща към точно такъв стил на каране.

                Аз съм останал с впечатление, че търсиш до някаква степен удобство, комфорт.
                Тоя мотор е далеч точно от тези параметри.
                Вади усмивка и носи голям кеф наистина но определено не заради това.

                Аз имам проблем с него но не защото не покрива очакванията.
                Точно обратно - надхвърля ги и то с много.

                Без да съм карал 800DE например - двете машини са в различни измерения.
                Сравнение като кон с кокошка.

                Ако искаш ще ти дам да опиташ все пак.

                Враг усраине

                Коментар


                • Малко проби… инфо после…,
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • the slow heart
                    the slow heart коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тази снимка има потенциал - малко сгъваш колената и задник назад, леко лакти вън и слагаш лошия поглед на хоризонта

                • Тука погледа е...защо ви мързи да слезете от вторият етаж да ме снимате докато се мъча на пачия крак дето хич не са му уцелили размера.
                  А навън бе 36 градуса температурата на въздуха според сузукито и поне разбрах,че перката му се включва яко на 105 градуса на водата докато чаках на един от светофарите в кв.Левски.
                  По темата...остана днес малко време и хоп айде на проби.
                  Жега много ама ....сега или никога...
                  Като цяло за моторетката.
                  Достатъчно въртящ момент в ниските.На момент даже много в най-агресивният режим "А" от трите с тия гуми дето бе пробната машинка и в комбинация с гладкият асвалт наблизо до Миркат.
                  Не съм си играл с електрониката много.Градският режим е достатъчен за нормално до динамично придвижване градско.
                  Другият е една идея по-директен и "неприятен" за возене.
                  Ветрозащита тоя мотор категорично няма в стоковият си вид.Нужна му е висока слюда,а за такива като мен може и добавка отгоре.
                  Куйкшифтъра работи много добре и нагоре и надолу.
                  Странно ми е малко тъй като не бях карал с такова,но бързо се свиква на хубавото.
                  Окачването бе настроено една идея по-твърдо отколкото би ми харесало,но има на къде да се пипа много.
                  Заводско идвало много,много меко.
                  Като окомплектовка си има почти всичко.
                  Аз бих му сложил:
                  Слюда,меки дисаги,крашбар и тава под двигателя.
                  И това е.
                  Степенките са почти достатъчно широки за кецове 46 номер.
                  Изправен е удобен.Има нужда от рейзъри за мен...но това е нормално...пък може и да няма,а да е до позиция както каза колегата.
                  Мотора има вибрации.Няма как да няма.
                  Върви чудесно в ниските,но и във високите.
                  С куйкшифтъра е много динамичен.
                  Кара се лесно.Маневрен...една идея по-леко управление от колкото ми харесва.
                  Трябва да се внимава с газта.
                  Електрониката е проста и лесна за боравене.
                  Дисплея е ярък и достатъчно голям.
                  Седалката е хем така хем така.
                  Твърда,но комфортна.
                  На дълго незнам как ще е.
                  Има ниска и висока отделно + - 1.5см ако някой иска.
                  Заводските афтермаркет части са скъпи,но има и други фирми та...
                  Крашбара заводският е 700 пари и е някак не на място.
                  Не бих сложил него...хепко и бекер да...но този не.
                  Мотора се усеща тежък на маневриране.
                  В движение този проблем не съществува.

                  Абе хареса ми...сега дали ми хареса повече от трансджендъралпа....ми и да не.
                  Алпа се усеща много лек.Като колело.
                  Мотора и скоростите му са като масло дори и без шифтър.
                  Има достатъчно мощност в ниските и мноого повече във високите.
                  По-добра ветрозащита.
                  НО!
                  По лош дисплей.Липса на настройки на окачването.Липса на куйкшифтър в заводската окомплектовка(още 600 пари,ако е важно).
                  Степенките са по-тесни от на 800ДЕ.Резервоара е по-малък.
                  Има абсолютна необходимост веднага от тава под мотора с онзи израстък на картера.
                  И все пак...е чудесен избор за разходки по нашите пътища.

                  Та засега толкова.
                  Ако имам време след две седмици ще пробвам и априлията...въпреки,че ме е страх от италианците честно казано и май толкова пари за мотор от тази марка...рисковано ми се вижда чисто експлатационно във времето.
                  И те така...
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • Точно пък квик шлифера не би трябвало да е никакъв фактор.
                    А монтаж в последствие на такова и / или блипър върху такъв мотор ми звучи като някаква нелепица.
                    Нищо като мигачи или седалка на трайълка!
                    Аз моите изисках да ги изключат софтуерно, понеже определено ми пречеха.

                    Ако не възнамеряваш да пътешестваш активно с мотора - Сузукито ми изглежда дълбоко излишно.

                    Виж на Владич например точно то ще му лепне баш като песница на ньос

                    Иначе аз симпатизирам на вистрома, естествено!

                    Враг усраине

                    Коментар


                    • Не възнамерявам да пътувам надълго на този етап.
                      Нямам време за това.
                      Затова вкарах и газката/хускварната в играта по-горе.
                      А и написах,че на които му е важно е 600 пари квика за хондата.А и на сузи е и нагоре и надолу,ама… както казах мен съединителя не ми пречи.
                      Не е фактор заради които бих избрал сузукито.
                      Важното ми е да ми е комфортно на гръбчето и задника.И да ми дава кефа които се иска от него.
                      Ако газката може с една седалка да ми го даде… защо да не…230кг сравнени със 170…при еднаква мощност…охаааа…добре дошло…

                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар


                      • Ако транса го усещаш като колело то с някоя от тройката кебапчета ще бъдеш като на тротинетка

                        В интерес на истината теглото наистина е забележително и така се усеща.
                        Проблема обаче е, че е стряскащо мощно за мен и то в напълно стоков вид.
                        А с неколко хилки теглото слиза още надолу а мощността обратно - нагоре.
                        Има нещо сбъркано човек да иска това но се прави.
                        Явно е до възрастта

                        За транса - ще ме накараш да взема някой за тест.
                        Ей така от чиста любопитство.
                        За теста туморите отдолу няма да ги гледам е готово!
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • Трябва да кажеш кога,ако имаш време да мина да поседна на гаската,че и на ралито ей така да натрупам седалищен опит както се казва.
                          Мога да споделя от моя гледна точка,че след като пробвах 800де-то онзи ден без да му пипам настройките на следващият ден,а и днес още бера ядове с кръста.
                          Бяха го удървили на 2/3 отзад,а аз нарочно карах из дупките седнал да видя как е…е видях…
                          И те така.Мъка ще е с този кръст явно докато мога да мърдам.
                          Няма страшно в умирачката...
                          Страшното е да си жив!...

                          Коментар


                          • Хондата и газката не са при мен по едно и също време, даже не мисля, че съм ги "запознавал"
                            Та каквото ти се "падне"!
                            Хубаво е да могат да се "пипат" настройките, определено.
                            Въпреки, че аз на газката не съм ги барал и определено е доста твърдо.

                            Ходната както всички знаят е в другата крайност - желе.
                            Това е супер удобно по малки неравности, лек офроуд и камънак.
                            Обаче при сериозен офроуд, сложен терен и големи камъни например е непредвидима като лут с картечница.
                            Аз обаче в такива условия карам изключително рядко и тая работа не е голям проблем.

                            При теб обаче са други проблемите с мотора та не знам.
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • Еми теглим чоп и каквото такова.
                              На хондата съм сядал в шоурума на бултрако.
                              На газката така и не съм имал време да ида.
                              Много е желирано хондето особенно за шофьор с моят ръст и ако се облека с екипа съм около 95-100кг.
                              То хода на окачването отиде и като ударя дупка и ме ритне на твърдо….мхм отидох…
                              Ти пробвай транса като имаш време.Сега трябва да е наличен при нас.
                              Аз първи го карах след като дойде от Пловдив.
                              Ако имаше вариант за реглаж на окачването щеше да е чудесен с това тегло.
                              А сега иска едни 2-3хиляди за тази цел.
                              Като се върна ще драсна някой ред да се видим като е удобно.Само трябва да уточниш почерпката за носене от моя страна да не объркаме пиенето.

                              Няма страшно в умирачката...
                              Страшното е да си жив!...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X