Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До 22К бива…33 са ми много на този етап за мотор…
    Те и 22 са,но пазара на втора употреба ме кара да дам още 4-5к и да взема чисто нова машина от магазина.Даже ако имаха от магазина схема за обратно изкупуване както имат при хонда да речем бих им оставил втх-а и директно взел 800де с остатъчен лизинг да не им давам пари накуп.
    1050де не ми е интересен много е тежък за конете си.
    Вчера между другото гледах разни клипове и заради паралел туйн мотора на 800де имаме много по дълъг суйнгарм за разлика от предишните модели и 1050.
    Отттам и усещането спрямо старите модели за по меко окачване.Та да стабилизирам малко кръста и ще ходя да покарам тестовака и да ги видя дали ще искат да ми изкупят стария мотор и на каква цена разбира се.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • Shider
      Shider коментира
      Редактиране на коментар
      Сузуки няма да ти вземат стария мотор. Питай, ама...
      Иначе рекламират схема на изплащане без първоначална вноска и оставаща стойност - с банков кредит, което за мен има само позитиви. БМВ примерно работят със собствен лизинг. Но аз така или иначе засега се ориентирах в друга посока.
      За дължината на шарнира - може и да е меко, и твърдо с дълъг такъв - зависи от пружина/амортесьор. Просто 800де си е проектирано с най-големите ходове от всички В-Стром досега. С геометрията обаче по-осезаемо се променя реакцията на мотора при подаване/отнемане на газта и при неравности. Ама аз поне не съм чак толкова про, та да го усещам кой знае колко. Усещам обаче, че окачването работи наистина много добре - меко по неравности, пък стабилно в завоите и с добра реакция при спиране - и то фабричното регулиране, сигурно и още по-добре може след заигравка с настройките. По черно не ми го дадоха да пробвам (дилърът каза - Разбери ме, тоя мотор трябва да се продаде след някокло месеца, и то в състояние нов).
      Успех! И пиши после какво и как...

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Вероятно има разлика при кредитирането на автомобили и мотори.
      При автомобили кредитната институция е ИнтерДрис, тоест ОББ.
      Ако говорим за Миркат де - Сузуки имат 2 дилъра тук.
      И няма нищо хубаво в точно тая работа.
      Не, че в кой да е кредит има...

    • Shider
      Shider коментира
      Редактиране на коментар
      Сравнявам с лизинг.
      За, ако трябва да избирам, мене кредита е по-малкото зло. Собственост/застраховки/остатъчна стойност и т.н.

  • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
    ...Даже ако имаха от магазина схема за обратно изкупуване както имат при хонда да речем бих им оставил втх-а и директно взел 800де с остатъчен лизинг да не им давам пари накуп.
    1050де не ми е интересен много е тежък за конете си...
    Не знаех, че имат такава политика.
    Аз точно през тях си продадох чоперията но това е различно от онова, което имаш предвид.
    Дори преди 2 години, като бях с нагласа да им оставя CRF-a и да го сменя с Африка не съм знаел.
    Има ли някъде разписани някакви базови условия за такова изкупуване?
    Враг усраине

    Коментар


    • Честно казано аз пък мислех,че имат именно защото е пълно с разни други марки мотори,а то явно е от такива като теб оставили ги за продажба.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Хаха, усетих аз, че има нищо гнило тука
        С коли съм чувал да се практикува изкупуване но за мотори беше ново.
        Просто не ми се разправяше с хора а нямах и свободно място.
        И пак отне почти година.
        Враг усраине

        Коментар


        • Мире я виж едно филмче тука за Газката. https://www.youtube.com/watch?v=JYGSUduKo8I
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • Гледах го това вчера, даже си писахме с този тип преди седмица.
            xAбонирах се дори, че ми е любопитно до къде ще стигне с трупането по този мотор.
            Изглежда сериозно се е запънал да доплати поне 1/4 от цената му в екстри, трансформации и фиксове.

            Аз и по-напред казах, че около точно за този мотор възнамерявам да го давам крайно аскетично.
            Не искам железа, чанти, куфари, дограми, капандури, локално парно или прикачени бидони.
            И въпреки това вече похарчих едни 500лв още преди да съм го взел от гаража.
            Донякъде имам оправдание - почти 300 от тях са да си сваля задника към асфалта и то с неколко санта.

            Иначе съм на финалната права.
            Утре сабахлем съм "на КАТ", вечерта имаме уговорка да ми го докарат.
            Бех се зарекъл повече у тоо живот в КАТ мой крак да не стъпи.
            И пак сдадох четата, явно
            Враг усраине

            Коментар


            • По всичко изглежда, че съм намерил каквото си търсех - нов дъргел.
              Вчера завъртях едни 600км, още една такава разходка и съм в бокс за първо обслужване.
              Прибрах се съвсем нормално и без особена умора, точно както съм го правил и с DR-a по този път.

              Ще отворя нова тема като натрупам малко повече впечатление но за сега е доста добре.
              Много сходен с дъргела като профил, точно двойно предназначение, точно каквото се търсеше.
              Същият вибратор но по-лек, по-потентен, по-икономичен, значително по-добро и променливо окачване.
              И по-нов, което е очевидно
              Това ще върви доста повече, ще гори по-малко, не че това са важни неща за такъв неангажиращ мотор.
              Големи простотии могат да се натворят с него.

              Не всичко е цветя и рози обаче, има кофти неща.
              За DR-a това единственото бяха почти 30-те му години.
              Тук няма такова оправдание и пак има но за тези неща по-нататък.

              Ето една фотка, колкото да се зачита поста.
              Бех се засилил да газя сняг на Белмекен ама съм закъснял.
              Знам къде да намеря но нямаше време да ида чак там.



              До тук успях само да срутя задните степенки и да сменя стоковите огледала с тези от дъргела.
              Не си бяха направили труда да ги затегнат сякаш за знаели каква ще им бъде съдбата.
              Ма айде - казах, че троленето е за по-натам.
              И в друга тема.

              Тука ся пожелавам на автора също да намери каквото търси!
              Враг усраине

              Коментар


              • pansim
                pansim коментира
                Редактиране на коментар
                Чудесно! 600км значи вече му знаеш характера. Със здраве и безаварийно да му навъртиш поне 100 000км.

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Мислех да сляза до Гоцето и да се обадя но ми се видя много.
                Трябваше да е разработка а не такъв интензивен преход.
                Следващият си мисля да изджаскам Тъжа - Априлци.
                Директно финален тест, тук нямаше нищо особено.
                Да изпадат излишните неща и да останат само важните.
                Пък и да видим кой какво може, въпреки, че аз и сега си знам.
                Тоя мотор може много повече от мен

              • pansim
                pansim коментира
                Редактиране на коментар
                Е, ако се беше обадил, щяхме да пием по едно кафе...но си прав, доста се увеличават километрите.
                Свиркай ако правиш маршрут около мен някъде, в радиус до 200-300км от Сандански
                А за мотора - убеден съм че е много добър!!! Няма търпение да се запозная лично със звяра.
                Последно редактирано от pansim; 20-05-24, 12:29. Причина: добавяне

            • Честит!

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Мерсаж

            • Екстра ти е машинката.Със здраве да я ползваш.
              Аз съм в очакване на купувач за тежкото и ще действам след това.Ако е рекъл оня горе ще запиша час другата седмица да сверя часовника за 800де-то.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • Щото съм ви другар и обичам да споделям… ей на споделям.
                Хонда изкупуват обратно мотори…не всички и всякакви,но купуват…сега на каква цена е друга тема.За втх-а младежа дето отговаря за тия работи каза…наще няма да го искат…ама не са го виждали де… та може и да искат…ама аз да не искам ако цената ни стааа.
                Казаха че щот съм пич щели да докарат тестовата трансжендъралпака да я пробвам и нея другата седмица.Ей така щото…ами щото мога.
                Та толко за хонда…
                Цф мото още нямат мт450 и като дойдат ще дойдат в Пловдив и от там каквото дойде ще дойде в София…докато не си ги вземат тия дето са ги заявили…
                Ако и за тях ви в интересно…да си знаете…
                Добре че 80% от всички марки са с шоуруми до нас… та докато работя отхвърлям и тая работа…
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Пък остави струга да ти го продават ако евентуално не ти допадне цената за изкупуване.
                  Вярно, че всеки вариант ще свали цената от тази, която би взел от директна продажба.
                  За мен беше супер оферта първо щото не разчитах на тези пари за нищо.
                  После не ми се занимаваше с хора.
                  И накрая нямах свободно място да го съхранявам и време и желание да го държа лъскав за сделка.
                  Всички тоя работи Бултрако свършиха вместо мен и си взеха съответно парите за това.
                  Но това бяха добре похарчени пари и не съжалявам!

                • Shider
                  Shider коментира
                  Редактиране на коментар
                  ЦФ Мото 450МТ ще има другия уикенд за тест-райд в Сърница на сбирката на Метео-Райд. Както и много други интересни марки и модели за тестване.
                  Специално 450-ката щели от Румъния да я докарват...

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  При 11к и 5 години гаранция е нормално да има опашка за това CFMOTO.
                  Дори на експото си личеше по навалицата около него.
                  Интересно е какво ще последва след гаранцията.
                  Дано да същото, както и преди нея!

                  Мероприятието на Сърница изглежда добре замислено.
                  Вероятно ще се съберат много хора, аз не успях предният път.
                  За сегашното малко късно разбирам и да мина ще е като Владич - за малко.
                  Идеята да има мотори за тестово каране е супер но не знам при толкова народ...
                  Как ще се случва това.
                  Ама пък е 3 дни - който е заинтересован все ще успее.

              • Проби…
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • slatanic
                  slatanic коментира
                  Редактиране на коментар
                  Днес не остана време да понапиша…
                  Направих един бърз тест…
                  Основните неща дето ги приказват по влоговете са верни.
                  Допълнителната окомплектовка на тоя мотор дето карам по ценова + добавен шифър е 3500лв.
                  Цената отива….мхм…
                  Има алтернативи и ще са алтернативи ако се реша за хондата.
                  Двигателя и скоростите правят мотора това дето е.
                  Вибрации има…малко …добре е…
                  Набира си добре в ниските във високите обаче е истинската сила на този двигател.
                  Седалката удобна на позиция…твърда като цяло,но си е поносимо.
                  Степенките са тесни…за прав не стават…
                  Или за 46 номер мотокецове не стават.
                  Усеща се лек мотора.
                  Доста се сплесква като седна,но си има ход окачването.
                  С “екипа” дето ме виждате да речем 95-100кг съм някъде.
                  Та така…
                  Хареса ми как се кара…маневрен,динамичен…спирачки отлични…
                  Ще видим и сузи как ще е…
                  Имаше и морини в шоурума на хонда…на вид добре…за другото нямах време да гледам…

              • Бе той мотора си е добре,ти си голям
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • На Сърница имаше CFMoto, верно ги бяха довлекли от Мамалигарско за ивента.
                  И от беглият поглед, както и на експото към 450цц имаше най-голям интерес.

                  Всъщност този ивент ми хареса - до сега не съм ходил.
                  То и сега е силно казано, че съм бил - минахме почти пътьом.
                  Дори не разбрах каква част от наличните мотори бяха достъпни за тестове.
                  Сузуки например имаха щанд, имаше и 800ДЕ но не разбрах техен ли е или е на човек.

                  Затова догодина живот и здраве: С поне 1 преспиване.
                  Дори и без каквато и да е идея да се избира мотор.

                  Иначе реално всяка една от въпросните машини коментирани до сега за мен е голяма и тежка.
                  И интересното е, че средните 900цц BMW GS ми изглеждат по-спретнати и компактни от V-Strom.
                  От който и да е модел на V-Strom.
                  Не като да откривам топлата вода но вистрома си беше и остана основно шосейна машина.

                  Иначе предвид това, което си обявил че търсиш мисля, че си струва да видиш тенджере, ако до сега не си.
                  Тоест да го покараш.

                  Иначе за всеки мотор е нужен още бюджет за допълнителното оборудване, няма как.
                  За гаската уш бях казал, че няма да правя нищо допълнително а като гледам "водомера" отива към 2000лв.
                  И реално няма нищо значимо пък парите някакси ги няма.
                  Ма кво се чудя - та той само ойлера е 500лв!
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Така е, нямам намерение да правя коледна елха с тоя мотор.

                    Може би нататък един Акрапович но само ако се убедя, че ще свалим барем 2 кила с него.
                    Ако няма толкова - няма и да се случи!
                    Звук и мощност не ме интересуват.
                    Той и без това има бая в повече.

                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    За мотора ясно,аз за собственика говоря - с една Н4 крушка аз не мога и аз ако съм…….ма добре,че не съм,че още помня как на 3500 мотор набих 700 + за фар,стойка,зареждане,кабели……само за да бил лек,сега трябва да му правя и къси,че легален мотор с нелегален фар е положението

                    Лео Винс виж дали прави за тия,като цена/качество си го бива / поляци правят копия на добри пари / и най-хубавото е,че за моя кютюк кюнеца е доста по-лек и леко по-дълбоко ръмжи та ме чуват като не мога

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това е мотор бe човек, не е лодка в средата на атлантика!
                    Фар с 1 крушка може и да е достатъчен.
                    Тоя случай изглежда такъв.
                    Имал съм и различни.


                    Кюнеца ако е само за тегло почти сигурно няма да бъде оправдан разход.
                    Ората очакват и други бонуси от афтър маркет такъв.
                    За мен обаче само то е важен фактор.
                    Останалите глупости - бонус.

                    Сега погледнах и кои са LeoVince.
                    Май жабари, имат грънци и за двата ми мотора.
                    И са си направили труда да напишат всичко, вкл. колко по-леки са от стоковата генерация.

                    За газката: - няма и половин кило надолу, тоест пълен абсурд да се случи.
                    За хондата има почти 2 кила надолу, цената е 1/2 ама не са стрийт лигъл.
                    Демек - КОР
                    Не, че гледам сериозно в тая насока ама поне стана въпрос...
                    Последно редактирано от Esper; 05-06-24, 07:46.

                • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                  На Сърница имаше CFMoto, верно ги бяха довлекли от Мамалигарско за ивента.
                  И от беглият поглед, както и на експото към 450цц имаше най-голям интерес.

                  Всъщност този ивент ми хареса - до сега не съм ходил.
                  То и сега е силно казано, че съм бил - минахме почти пътьом.
                  Дори не разбрах каква част от наличните мотори бяха достъпни за тестове.
                  Да CFMoto.бг , спазиха обещаното и докараха за тестване три от многото си модели.
                  Това което ме интересуваше CFMoto 450MT, го карах два пъти, а решението го взех още след първото кръгче.Лошото е ,че първата партида е разпродадена и се вместих за втората доставка в края на месеца.Другите два не съм искал да ги пробвам.
                  Момчето от фирмата караше с мен докато свърши асфалта и ми каза-тръгвай през гората, аз ще те чакам тук.
                  Определено ми хареса представянето по горският път, звука от ауспуха е брутален-двутонален,двигателя е много жив за 44те конски сили и доста еластичен.На шеста скорост поема от 50км./ч.
                  Повече от 100км./ч. , не успях да вдигна по асфалта, но колега каза, че успял малко над 150 да постигне, като при тази скорост вибрациите не били големи..

                  Другите марки даваха кръгче, само Мото Гуци Стелвио и Априлия Таурег , бяха само за тест на място, понеже преди седмица и двата тестови имали инциденти.
                  "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
                  ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

                  Коментар


                  • Аз по навик нямаше как да присъствам на такова събитие,но явно интересно в било.
                    ЦФ мотото по моему е за малки хора чисто габаритно.
                    Отделно че мотора ще върши работа по черно…за пътя нц…или трябва да не бързаш за където си тръгнал.
                    Оставете това…
                    Излезна ямрто…надолу е старото положение от преди 20 години…вратът обаче е ново двайсе и ич не го бива…всичко се е сплескало и опира/търка се едно в друго...
                    Ще видя какво ще правя…Принципно хич не съм за каране ама...
                    За сега оставам на позицията,че комфорта е най-важен...по този критерии тенерето е лабаво...
                    Остава да пробвам висторма...
                    Моя още не е продаден та рибата е в морето...
                    Трансалпи така или иначе ще има края на юли нова доставка.
                    За сузи...утре или вдругиден ако мога ще ида да отделя 1 час за проба...
                    Друго май нямам което да ми допада...
                    Остава и гс1200...ама за тия пари са на неясно колко километри да им се не види...не че ако излезе нещо на оферта ще го върна нали....
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X