Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение

    А и нямам време за дълги преходи за където е този мотор.

    За мотора решението сам ще трябва да вземеш ма това ми направи впечатление.
    Преди 7-8 години и аз се бях навил на пръста, че искам баш такова.
    И бях в същата позиция, дори имах подобен мотор на твоя.

    Освен, че нямах парите си дадох сметка точно за същото: нямам да имам и времето и финансовата възможност до го използвам по предназначение.

    Не успях да го впиша изобщо в реалността - нито в ежедневието нито дори в едно и двудневните трипчета, които обикновено си открадвам от ежедневието.

    А един GS като част от интериора и егото винаги съм го иронизирал - виждал съм го прекалено много в Италия, по-конкретно Тоскана.
    За други провинции нямам впечатление но там е/беше почти задължително в двора до къщата да има паркиран голям GS.
    Естествено скутер и малка, градска кола.
    Дори се майтапехме, че тенденцията си има име: джиесинг

    Това се отнася и за останалите подобни стругове на които казват големи адвенчъри.
    Само цената им е да кажем с 30% и надолу от този на BMW като нови.
    Имат си явно предимства за определен тип аднетуризъм като например да обиколиш Скандинавия.
    Ама ако намеренията са за пустош и да бягаш от цивилизацията напълно ги губят.

    Та пак - няма една верна формула за всеки.
    Дето се вика ако мерака е достатъчно голям и можеш да го направиш - майната им на рационалните доводи против.

    Едит път се живее
    Враг усраине

    Коментар


    • #77
      Както се казва...намерихме се...
      Остава да намерим време да поклюкаме както казва Дядо Владо.
      Наистина.Ежедневието ми е такова,че нямам възможност за някакви колосални преходи като разстояния.
      Крада си по няколко часа когато имам време.
      Магистралите не ме влекат.Влече ме природата.Да видя къде какво има.
      Стига да имам време.
      Проблемите около тая работа обаче са няколко.
      Височина около 190см...кръст дето ще се оправи само някога като го заменят с дървен и кофти ахилеси.
      Последните и препослените ги мъча да се пооправят,че още много кръв трябва да изтече от тия ръце докато/като доживеем до пенсия след още половин живот време.
      НО.
      Не става и само с работа...трябва и почивка...щото главата гори и само гората я гаси...и полето...и...липсата на хора...
      Рядко...за малко...но зарежда...
      Онзи ден след всичко запалих и отидох до паметника на Левски...ей го няма и 100км отиване и връщаме.
      Бавно,лежерно за кеф...хора няма в София...заредих се...ама на следващият ден кръста се бе разредил като батерия на стара нокия.
      Та затова сменяме коня с...друго различно от кокошка и продължаваме напред както казва един дето обича да го бият.
      И те така...
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • #78
        Предполагам си наясно, че това дали един мотор е ОК за теб не се вижда след сядане отгоре.
        Нито пък може да се разбере с тест драйф - той може само да го зачеркне категорично от избора.
        За да стане ясно трябват време и километри - 1,2,3к - знам ли.
        Просто не става с гледане и четене.
        И с мислене не става.
        Скачаш на каквото си приел за правилно и гледаш какво ще стане.

        Сега дали 20к за дрто желязо към момента са ОК не мога да кажа.
        Тоест мога ама няма никакво значение за околните.
        Tо е мое мнение а то е баш като задника - всеки си влачи неговото.
        Враг усраине

        Коментар


        • #79
          Наясно съм.
          Затова е ще сменям хондата след 1 сезон и 5К км.
          Но има мотори които и на сядане не са ми ок.
          Та така.
          ГС-а е добре като цялостна позиция на тялото.
          Но не съм го карал хич.
          И пак опираме до това къде и кога ще се кара и как ще се кара.
          Та ще го мисля и пробвам.
          А до тогава...чакаме клиенти за малолитражката....
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • #80
            Пробва се всичко и то по възможност, не по веднъж!
            Във фейса някакъв "състезател новобранец" си купил БМВ 310 кубика. Карал го 700 (седемстотин) километра и го обявил за продажба.
            Питат го: -Защо го продаваш?
            А той вика: - Ами, защото ми умаля...
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Точно,прав е,3 дни и ти умалява,тия са най-скъпите мотори

              Не ги разбираш ти НОВОБРАНСКИТЕ неволи🤣

          • #81
            Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
            Пробва се всичко и то по възможност, не по веднъж!...
            Това за жените бре и пак обикновено се настъпваш мотиката


            slatanic - Не знам гледал ли си моделите на мото гуци, V85TT, Stelvio?

            Цените им започват там, от където и тези на голям употребяван GS.
            Не мога да преценя удобство, не съм сядал още по-малко карал.
            Гледал съм ги само на живо и… На мен концептуално ми допада.
            Доста монолитно, кардан но и него сега го намирам за тежко.
            Което само по себе си е парадокс, защото са въздухари!
            Тук центъра на тежестта изглежда по-висок от бенвето.
            Харесвам и марката, май все още не е китайска.

            Има представителство тук но не съм ходил.
            Не зная и какво има там, нямаше представен нито един V модел на експото.
            Та има вероятност да не може да се види на живо поради хроничното немане.
            Имаше на експото Stelvio но по някаква причина точно то никога не ме е привличало.
            Враг усраине

            Коментар


            • Shider
              Shider коментира
              Редактиране на коментар
              Имаше го и V 85TT - вярно, сбутано най-навътре, със странно монтирано кормило назад (като на чопър - как очакват някой да се "закачи" не ми е ясно), освен това стария модел '23.
              А аз се вдигнах от Варна и отидох да видя/пробвам новата спецификация от 2024г - имат доста различия. Щяла да е в България около средата на юни. И със значително променена цена. Да заповядам за тест-райд тогава. Може пък и да заповядам, ако вече не съм поел в друга посока...

              П.п. Лесно ви е на столичаните с представителствата... Тук "дилъра" отваря да търси в интернет за какъв мотор точно го питам, камо ли пробване на мотора, ама такъв ни е пазарът... (което до голяма степен ми обезмисля и покупката на чисто нов мотор - изключвайки Сузуки и БМВ на местна почва - елементарните и не толкова обслужвания мога и предпочитам сам да си ги правя, но ако ще се сблъскват за сефте и учат на моя за евентуалните проблеми на модела не ме кефи)

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Хм, интересно, че съм го пропуснал.
              Не че съм го търсил, както например бейби GS-а, за който питах.
              И да - едно от малкото полезни неща в тая шибана лудница.
              Ако нищо го има то е на един чип разстояние

          • #82
            Мото Гуци нямат нищо общо с Китай. Много стара и реномирана италианска марка са. Правят много здрави и качествени мотори, и вървят по собствен път. Кардан, сух съединител, въздушно охлаждане и V двигател напряко са отличителните белези на всяко Мото Гуци.
            В същност от всички италиански мотори и марки аз най-много харесвам Мото Гуци.
            V85 TT - 80 коня от 850 кубика. Разкошен мотор. Малко е по-тежък 230 кила, защото няма много пластмаса по него, но пък резервоара му е 23 литра. За пътешествия е идеален! За леко черно също става.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #83
              На тия кила и тегло...взимам африка туйн адвенчърспорстс...
              На по-лекото...тенере...
              Май това е...дето ми харесва на вид.
              На задник и каране...ще видим...
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • #84
                Хонда Африка Туин не ща. Не ми харесва никак! Карал съм старата Африка Туин 750 близо 4 години. Имаше си достойнства и недостатъци старата Африка. Тая новата Африка няма абсолютно нищо общо със старата освен името.
                Ямахата Тенере Т 700 е доста по-проходима и по-лека, но са направени много компромиси, за да се стигне до там. Иска се доста допълнителни неща и доработки по Тенерето за да си го докараш до вид и удобство, но такава е японската политика по отношение на тези мотори.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #85
                  Качвах се веднъж на тенджере.
                  Абсурдно висок ми е, точно като това, което вече си купих
                  Просто по-натруфено в адвентураски стил и значително по-тежко.
                  Усещането просто беше като да съм се покатерил и седнал върху панела

                  Африката и аз не е харесвам особено без да съм я карал.
                  Нещо като транс сексуалният - нямам никаква “химия” с този CRF 1000.
                  Той е… Ми всичко, което не харесва а заслуга за това има и цената.
                  Вероятно и защото няма нищо общо с онова, което ората асоциират с името на модела.
                  Според мен е било голяма грешка да го ползват за… Това.

                  Гуцито е… Ми като да сравняваме кон с кокошка!
                  Концептуално е много по-близо до бенвето.
                  Колкото и да е странно дори ми е “по-истинско”.
                  От сегашната ми позиция е неприемливо тежко но това от пръв поглед се вижда защо е така.
                  Не знам как точно да го опиша ама например CRF-а е неоправдано тежък.
                  Гуцито е много по-тежко но дори видимо е оправдан този факт.
                  Има някакво излъчване от тая марка, каквото не усещам от друг съвременен мотор.
                  Има химия, определена.

                  Ма това с теглото е някаква моя фобия.
                  Не е най-важното нищо на света, особено ако си приел големите прасета за ОК.

                  А всички тези шибани таблети вместо табло в последните нови модели ме отвращават.
                  Не, че и това е особено важно, но някак оценявам положително ако не си налага такъв дрисък да ми е винаги пред очите.
                  Да кажем че съм някакъв естет е смешно но тая тенденция във всичко ми е пълна диария.

                  Сузуки и в това отношение ме печелят.
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • #86
                    Днес докато обикалям по задачите звъннах на ямаха и на още един техен представител в друг град където има чисто нови тенджерета.
                    Понеже с моето работно време съм за никъде викам поне цени да разбера как са и наличности.
                    Ново тенере 700 21400лв.
                    Базово.В момента има 7 версии с различна окомплектовка.
                    Голямото(с голям резервоар и код World еди какво си..) е от 23... до 25...К и малко лв.
                    И тъй като ме глождеше и минах по цариградско по едно време отидох и до магазина.
                    Имаше даже един полусглобен на пале в новият модерен цвят гамо отвън на дъжда.
                    На първо пипане добра сглобка и що-годе читави материали.
                    Копчето за местене на разни работи по дисплея е като от зрънчо и мърда като живо,НО за тия пари толкова.
                    Вариантите като екстрийм и т.н. с по-доброто окачване на Каяба са с около 2К отгоре.
                    Там има разбира се и други неща,но всеки си преценява къде и какво му трябва.
                    Интересен обаче е World модификацията в различните и вариации.
                    Там имаме 23л резервоари които поради начина им на изработка приличат на КТМ и свалят теглото по-ниско по рамата.
                    Излиза си със заводски демпфер,каяба с 30мм отгоре окачване и всички реглажи на окачването които са възможни.
                    По-широкият резервоар дава и по-добра ветрозащита.Седалките също са различни и мааалко по меки при този модел от седалката на базовият която си е типичната пейка.
                    Като цяло...тенерето май няма аналог за парите си като базов модел за това което получавате.
                    От там нагоре е според зависи.
                    Аз искам да видя екстрийм модела на живо.
                    Той е с 2К отгоре и дава по-добро окачване,демпфер и там каквото още има в модификацията без големият резервоар.
                    Та...имам тема за размисъл...
                    На мен яко офроуд окачване чак не ми трябва...ама като се дават пари...по-добре малко отгоре...После лесно се продава...
                    Ако остане време ще ходя да гледам и друго нещо...ама да видим...ще пиша...
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар


                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Всички тия варианти дали са налични и можеш ли да ги видиш наистина?
                      Предполагам не

                  • #87
                    Убедил, че това, което човек намира за нужно да има по мотора е най-добре да е на място още в началото.
                    ”Афтърмаркет после” е много по-скъпо, често спорно по-добро а не рядко - чисто г0вн0.

                    Затова адмирации на ямашината, че имат толкова вариации на тема "тенджере".
                    Интересно защо обаче вече не правят супер тенджере.
                    И защо мамк@ му не продават вече WR в street legal вариант.
                    TW-200 и PG-1 е ясно, че в еврогея няма да видим.
                    Да са живи и здрави Хонда заради DAX, monkey и SuperCub

                    Попадат ми напоследък разни афтърмаркет “проекти” за газката или как да направим от нея машина за път.
                    Отнася се разбира се и за останалите от "тройката кебапчета" - ктм и хъски.
                    Онова по което на Владича му рипа - Husqvarna 701 Enduro LR изглежда вече не го правят та пак така.

                    Ако някой се хлъзне в тази посока - един rally tower (централна конзола, слюда, фар) и допълнителен резервоар (+100км) са около 6000лв.
                    А това е само началото, няма железа, няма сандъци и други адвентураски израстъци.
                    Та ако се спре с цъкането тук - цената на мотора вече гони 26000лв.

                    Е не е ли по-добре за тия паре да се купи да се купи мотор, който фабрично си ги има?!?

                    Цената за такъв “ъпгрейд” е същата ако на човек например му хрумне да направи от CRF300L - CRF300 Rally.
                    Тук примера е даже по-нагледен понеже Хонда направо предлага и двата варианта на модела.
                    Разликата в цената е само 2000лв, тоест 3 пъти по-изодно от афтърмаркета!
                    А като гледам разни онанисти у тубата правят дори това.

                    Вероятно по същата причина заради която други трошат нови supercars пред камера ама факт - прави се.

                    Та е добре човек да е наясно с намеренията си
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • #88
                      Това е много добра политика и правилно решение!
                      Да си го нагласиш мотора още при дилъра, както на теб ти харесва и за каквото ще го ползваш. Разбира се има лек отскок в цената на всичко това, както и в килограмите...
                      Но да си го купиш мотора лек и евтин, пък после ти да му търсиш разни работи за подобряване и тунинг, пак ще има отскок в цената и в килограмите, плюс търсенето, и разправиите с доставките, и монтажа на частите. И после, като смениш примерно седалката и резервоара, това което си свалил от мотора ще си го чукаш в главата, и ще ти събира прах в гаража...
                      Така, че варианта с подобряването и подготовката на машината още при дилъра е по-добрият.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • #89
                        Всички не.Световните ги има и в двата цвята.Стандартният също син.Екстрийм имали в склада.Това е в общи линии.
                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар


                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          Нямах предвид цветове а поне няколко различни модификации.
                          Вероятно има разлика в стойка, височина, седалка.
                          Стрелям на тъмно, не съм разглеждал подробно модела.
                          И съм почти сигурен, че реално нямат всичко.
                          Дори при майните няма да има всичко.
                          Най-много да има налични в гречко.
                          А по-вероятно депозит и голямото чакане, което в някои случаи дори е за предпочитане.

                          Аз само погледнах бегло и седнах на онзи, който беха показали на ескпото.
                          Просто модела ми е напълно извън интересите.

                          Но вероятно е по-добра сделка от трансалп ако това наистина е цената на базата.

                      • #90
                        Цвета е важен! Всички знаят, че червените мотори са най-бързи...
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          Абе пак е добре ако имат налични 2 от 6 налични ако съм разбрал правилно.
                          Цвета е ясен - от црвеното по-яко нема

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X