Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
    Даа, явно търся нещо, което го няма в магазина.
    С втора ръка не ми се занимава а търсенето започва да наподобява тотото на втората употреба.
    Що ли ми трябваше да продам ДР-а като предварително си знаех, че няма какво да го замени?!?
    Риторични въпроси...

    Всъщност 300 кубиковят CRF ме устройва колко върви.
    Проблемът му е в окачването, не в мощността.
    По-непредвидим мотор на кофти терен не съм карал.
    Оправя се но са няколко хиляди отгоре.
    И ако се направи цената ще се доближи до тази на газката.
    Тури един 13 литров ачербис и може би ще я надскочи!
    КЛХ300? Евтино и сърдито. Също и надеждно, леко и проходимо. Нуждае се обаче от подзадникова възглавница (Airhawk например), багажник и туба за бензин (примерно Rotopax).

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Яко е това но не виждам да се продава тук във вид за регистрация.
      Не че съм звънял на вносителя да ги питам но в сайта няма.
      Даже в мобилето не видях регистрирано.
      Пък на мен ми трябва стрийт лигъл.

      П.С:

      https://www.mobile.bg/obiava-5170843...ter-i-manivela

      Красота.
      Ама пак - ядец номера...
      Последно редактирано от Esper; 19-04-24, 12:23.

    • ezhko
      ezhko коментира
      Редактиране на коментар
      В краен случай: https://www.mobile.bg/obiava-5171069...aki-klx-enduro

  • #62
    Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
    Е това момче кара Хукскварна 701.
    Ха, на тази разходка по приятен черен път, вече офроуд ли му казват?
    За такива "офроуд" пътища ли коментираме мотори? По този път се минава с всякаквъ мотор, вярно с различен комфорт и скорост.

    Остава и за надуваеми кукли да започнем коментарите

    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • ВладиЧ
      ВладиЧ коментира
      Редактиране на коментар
      Офроуд, като офроуд. Все пак говорим за мотори, които са за пътешествия и с които може да се мине по лош път, или по черен път без проблеми. Не говорим за мотори за трайал и за подобни изпълнения.
      Последно редактирано от ВладиЧ; 19-04-24, 12:00.

    • pansim
      pansim коментира
      Редактиране на коментар
      Владич, да ме извиняваш, ама позволи ми твърдо да не съм съгласен с теб.
      Ако е за подобен терен, то всяка машина от типа на Трансалп, В-стром, ГС на БМВ, разни Тигъри, за КТМ да не отварям дума... куп подобни мотори са напълно ОК.
      Спрях да разбирам какво точно се търси...
      Успех желая в откриването на филосовския камък.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      На всеки от различно му става.
      И поради това всеки различно търси!
      Аз на по-тежък терен дори със супер кубчето съм минавал.
      Ама съм си д0ма, ако съм на няколко хиляди километра няма да е същото.
      Дори да ме спуснат с парашут или направо да ме телепортирват до там!
      Като си си у дома - даже боя е малко по-приемлив, боли по-различно

  • #63
    Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
    ...Резевоара е 13 лт, но съм поръчал още един, който е 6,5 лт и се поставя на мястото на въздушния филтър в предната част на мотора...

    Това май е валидно за всяка от "тройката кебапчета" - газка, хъски и ктм.
    Нали са копи/пастет тия модели, само по цвят са различни
    Даже мярках освен съд за гориво и тава за багаж за същото място.

    Абе тоя модел изглежда много гъвкав за всякакви изменения и подобрения на който му става от това.
    Аз го виждах единствено с един Armadillo Bag на опашката
    Враг усраине

    Коментар


    • #64
      Хайде сега пък офроуда не ви харесва... Съгласен съм, че на това филмче не е нищо особено офроуда, ама ние не търсим мотор точно за този път и точно за това място... Винаги можеш да останеш неприятно изненадан от офроуд пътя!!!!! Можеш да минеш много километри черно и после 10 метра път да те спрат, или да паднеш лошо... С Миро на Памир минахме близо 2000 км по черно без падания, а тука в България, в Средна гора за 40 км офроуд успях да падна три пъти и счупих ръчката на съединителя.... Така, че никога не знаеш. За това аз предпочитам мотора ми да е подходящ за по-тежичък и сложен офроуд, а пък аз може и само по асфалт да си го карам. Не е задължително да се муша в лайната, но когато ми скимне, да си начеша крастата, да съм готов без особени притеснения.
      Разбира се много е хубаво да имаш два, или три мотора, дето се вика за делник и за празник, за асфалт и за черно, но за съжаление аз нямам такива възможности. За това само един мотор, нещо по-универсално и по-проходимо на мен би ми свършило работа.
      Това, както се вижда от темата изобщо не е лесна и проста задача, пък и всеки си има различни изисквания и предпочитания. Но търсенето продължава.
      А за сега сме така. 50 коня, 195 кила, 650 кубика.
      Последно редактирано от ВладиЧ; 20-04-24, 06:42.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #65
        Нямах намерение да ходя но утре ще взема да се разходя до мото-ексибиционизЪма.
        Така и така лъскам бастуна - поне ще се насладя на цялото порно в един тек

        Всъщност това е хубавото на разложението - всичко на едно място.
        Враг усраине

        Коментар


        • #66
          Добре ве...
          Нормално ли е единственото, което си харесах от изложението да е това:



          При това беше ИЗВЪН изложението и въпреки, че е осрано до супермото?

          Те тука малко порно, което ми привлече вниманието.
          По една или друга причина.
          Бета и бенве са другата
          Враг усраине

          Коментар


          • #67
            Бая китайско има на изложението. То това е световна тенденция. Истинските неща са с корави цени. А Сузуки DRZ 400 е много добра моторетка. Става въпрос за ендурото, а не за тая изгъзица супермотото. На мен не ми харесва само това, че е с карбуратор. Ако беше инжекция този мотор отдавна да съм го докопал. Имаше някакъв Триумф харт ендуро. Е за такова нещо нито съм чувал, нито съм виждал.

            Аз вече си избрах мотори...
            Най-много ми харесва Хукскварната 701 LR. Цената и обаче е немислима за мен.
            Е при това положение ще се задоволя напълно и с AJP PR7 Adventure. Този мотор струва 8500 евро чисто нов. Няма никаква електроники, няма АБС, няма тракшън контроли и 5 различни варианта на возенето, да си ги превключваш и избираш с копчета, а това е нещо, което мен много ме кефи. За сметка на това всичките му части и компоненти са от върхови производители и са с най-високо качество. Поръчваш си го в Португалия, отиваш и сам си го прибираш от там. Няма ДДС-та, няма митници, няма дилъри да ти товарят цената...
            https://www.motorcyclenews.com/bike-...dventure/2019/
            Последно редактирано от ВладиЧ; 20-04-24, 17:11.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #68
              Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
              Бая китайско има на изложението.
              Ужасно!
              Дори откровено китайското изглежда по-добре, отколкото онова, дето уж не е.

              Винаги съм имал Бета за скъп, расов и рядък кон.
              Е това е фара на една бета сега:



              И това мижава част от цялата диария за модела.
              На кратина е добре, на живо -

              Бенве R1800 - ЖЕСТОК кич от "Зрънчо" и си остава такъв откакто се е повяил.

              Мотогуци - ДИРАРИЯ.
              2019 ми харесваше.
              Сега - пълен кенеф, този модел го няма.
              Има някакъв маркетингов мазник.

              Освен DRZ, второто, което ми хареса за адвенчър машина е ето това:



              Ако нямах ходната в гража бих гледал на серизно към точно този ктм.

              На трето си остана газката:



              И нещата върват по план Паната ще може да и направи едно-две кръгчета скоро
              Враг усраине

              Коментар


              • pansim
                pansim коментира
                Редактиране на коментар
                Честно...наистина ли?
                Поздравления за избора. Млад си още значи...

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Ми понеделник ще им засиля парите, чакам фрактура.
                Дотолкова е наистина

            • #69
              И аз бях хвърлил око на КТМ-а но 790, а не на 890. 790 е някъде двадесет и нещо хиляди лева, а тоя е 32 500. Но на най-новият 790 от 2023 год, че по-старият 790 от 2019 год имаше някакви проблеми със смазването на разпределителните валове. И сменяха валове през 25 000 км без значение, с какво масло ги караш. Ама новият е друго нещо.
              А тоя Газ Газ е изруд. И не е с кросови гуми?!?!
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #70
                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                ,,,

                Аз вече си избрах мотори...
                Най-много ми харесва Хукскварната 701 LR. Цената и обаче е немислима за мен.
                ...
                https://www.motorcyclenews.com/bike-...dventure/2019/
                Еди някак някак не блестяха с присъствие и показване.
                Такова хъски въобще нямаше на щанда.
                КТМ 690 като газката имаше само в супер-марио вариант а на мен ми беше интересен нормалният вариант.
                Освен това казаха, че гаранцията е само 2 години, точно колкото на GasGas, Honda.

                Имаше китайци, които продаваха с 3 години.
                Морини, каквото и да е това:



                Италиански китаец, точно както Бенели.

                Само сузуки продават с 4 години гаранция май.
                Може би бенве но на тоя щанд нямаше абсолютно нищо за мен.
                2019 поне скрамблера им ми хареса.
                Сега - кръгла нула, чист хлопел
                Враг усраине

                Коментар


                • #71
                  Мото Морини са италианци и то доста стара мотоциклетна фирма. Моторите им, обаче винаги са били много странни, като дизайн, като двигатели, всичко. Сега май и те се вързаха с китайците.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    На 100%:



                    Мейд ин пъблик репъблк ъф чайна.
                    Пише го по-явно от VIN-а

                • #72
                  В предните постове изразих отвращението си от първите впечатления от Beta.
                  За сефте разбрах за модела им Alp а той се оказа съществувал отдавна.
                  Бяха показали само 400cc им нови варианти и всичките изглеждаха ужасно зле като сглобка и качество от близо.
                  Много по-китайски от откровено китайските и останалите италиански китайци.

                  Обаче се заговорихме с приятел по темата и погледбах в сайта им.
                  С изненада установявам, че има Beta Alp 200.
                  За съжаление се оказа, че са успяли да я осигурят навреме за да я изложат.
                  Вносителя каза, че очакват доставка но не се знае кога.

                  Това определено ми влизаше в интересите и намаше начин да го пропусна на място.
                  Карбураторно въздухарче 200cc, евро 5.
                  То вероятно директно ползва Сузуки двигател от ДР.

                  ЖЕСТОКО!!!

                  Не че има връзка с темата но аз наистина съжалявам, че не успях да вида на живо ТОЧНО това.

                  Ето това е Alp 4, гнусен китайски скрап:



                  А ето това би трябвало да е Alp 200, който е по-малко от 1000лв по-евтин от онзи скрап по-горе:



                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Предната генерация на Alp е била 100% със сузуки двигатели.

                    200cc въздухар от DR.
                    400cc от DRZ.

                    Тука не е ясно.
                    Не съм супер познавач но изложените говна не изглеждаха точно като от DRZ.
                    За 200cc не мога да кажа нищо, защото го нямаше на живо.
                    Предвид цената допускам, че може би все още е.
                    И не е такова зрънчо като цяло.

                  • motor_men
                    motor_men коментира
                    Редактиране на коментар
                    Има и супер мото с двигател от ДР350 , въздухар.

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Един приятел има ЧОПЪР Beta с 350cc въздухар от DR.
                    Колко и да хейта чопера като концепция тоя модел беше много добре измислен.
                    И като дизайн и като изработка.
                    Та бета правят странни неща, знае се.
                    Но определено не бях подготвен за говното на експото!


                • #73
                  Покрай тази тема, май окончателно ще се откажа да си продавам ДР 250-тката
                  Подстрекатели
                  Панайот Бърдарски
                  0887 60 77 22

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не казвам, че няма... Но при цялото това имане как пък поне за един не си ударих гъз@ в тавана и не си казах:

                    "Е това го искам колкото и да струва"

                    Има, де. Но всички са зад Големият Гьол.

                    Дори за този, който платих отчасти - не е в тая категория или поне все още не е.

                    Което ме подсеща другата седмица да ги сръчкам за да го подготват за изкарване.
                    И след празниците - пак на КАТ.
                    Отсега още ми се обръща стомаха от това но тук вече няма мърдане.
                    Няма на кой де делегирам тая работа, ще трябва сам...

                  • pansim
                    pansim коментира
                    Редактиране на коментар
                    Чакаме да се похвалиш когато е вече в гаража. Пък да си призная, нямам търпение да го огледам на живо.

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    И аз ама си тренирам волята.
                    Да изкарам поне месец само с 1 мотор.
                    Добре де, суперкъб-а не си зачита за втори ама пък и не е само един - признавам

                • #74
                  Супер къба може да се зачете само за първи и нищо друго
                  http://vbox7.com/play:84ee5e6e

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    За реда не зная ама баш кубчето е най-разумната ми инвестиция в 2 търкала…
                    То не случайно гоним 35К.
                    Та да - нъмбър уан е

                • #75
                  Като дойде гасока да се обадиш да минем някъде да му поседна ей така да видя как е на тия машинки.
                  Моят танк все още е в продажба и си чака новият собственик,а аз все така съм в размисли дали да дам 20К+ за дрът ГС...на неясно колко километри...
                  Вярно удобен ми е...ама ми се ходи и по черното...а за там той категорично нистаа...
                  А и нямам време за дълги преходи за където е този мотор.
                  Та...свирни като дойде,ако може...пък ще видим на къде ще духне вятъра...
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    ОК, аз би трябвало да го взема някъде след празниците но не съм си поставил конкретен срок.
                    За регистрацията - още по-малко.
                    Но пък не пречи да се разходиш до магазина следващата седмица и да го разгледаш на място.
                    Няма да идва от никъде, той си е там а аз се мотам да ида.
                    Кажи им, че съм дал зелена светлина

                    П.С: То и аз другата седмица ще ида до офча путк@ за да се разберем за някои подробности.
                    Споменаваха, че ще организират транспорт и ми се чу нещо като 100лв.
                    Тогава нямах намерение да купувам та не обърнах внимание и дано не съм разбрал.
                    Щото 100лв за едни 30км няма да дам та ако ще турско да стане!
                    Турско и да не но ще стане баш както с хондата - номер от някой друг мотор замотан с авто-ТЕЛ и право д0ма
                    Последно редактирано от Esper; 03-05-24, 19:37.

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 3 потребители онлайн. 1 потребители и 2 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X