Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Я да се посмеете, комбито на задна свети със 7 крушчици,5 от тях пред копче, изключвам ако ми трябват нормални задни / спира те полицай,автомата минава през задна и като му светна и ми се пудри /.Чакам си оранжевия бар,за пясък и мъгла,монтирам под Якимата

    Прикачени файлове
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      За съжаление нямам видео , но от снимките се придобива някаква представа !
      На живо ефекта е доста по добър

      Прикачени файлове
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:CCFCEB0A-A371-4053-A62F-BC8089E35783.jpeg Прегледи:0 Размер:743.9 КБ ID:6803286
        Малко извън темата , ама найстина ли нямате регистрационни номера отпред на колата ???
        Мислех , че това е само по филмите !
        Поредната филмова измислица
        Сега - BMW R1200RT 2006 г
        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Пречи ми,в багажника е под малкия компресор с 4 свински опашки,ако се заяде ушев на магистралата.

          На женския Мерцедес му сложих,жената не и харесва да спорела с полицаите,на мен това ми е любимо.

        • brpi
          brpi коментира
          Редактиране на коментар
          Значи зависи от Щата , По идея при Боса са си 2 , как те се оправят с полицията си е техен проблем но например в Мичиган дето живях и тука дето съм сега в Аризона ,по оригинал номера е само отзаде.
          Отпред няма номера в тия 2 щата.

      • #19
        Нямам преден номер,като обърна лопатата / че да ползвам дадени пътища които са платени без да се занимавам с глупости / и задния съвсем не се вижда,но си е там,лопатата само го крие, пред номера е тъмна пластмаса, да събира кал под нея,номера си е там ма късмет ти трябва да е чист и видим,а къде чак тоя късмет

        На КТМа имам ма съм го закривал хоризонтално,трябва от горе да го гледаш и то ако съм го изчистил / което не се прави /,като ритна на някой засякъл ме огледалото да не ми види номера / до тоя момент само 2 пъти ми се е случвало,но екшъна продължава /.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от BENZBOSS; 31-12-21, 17:53.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #20
          Бах ти и тъпото заглавие на безмислена тема!!
          Аз пък, когато измисля нещо го правя веднага и на момента. През другото време си карам мотора (който ме познава знае)! Днес го карах последно за тази година. Не е, като да не съм му правил бая неща. Ма някой ден ега се сетя да кача някоя снимка в темата дето се чудех какъв мотор да взема.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            А така,благодаря много за приноса ти по темата 🤣

        • #21
          А днес и аз закрих мото годината. Ето ви снимки от днес.




          В дъното Рила.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #22
            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            3 дни мисля вече ВладиЧ какво казва за светлините и как не са задължителни . Да не се приеме като заяждане само,но за МЕН СА - аз на един мотор до момента не съм попадал който да има поне близко до желаното фарче,слагат им колко да минат тестчето,после си ти.
            Вяро е,че аз първо правя спирачки,фарове и свирка на какво да е,от мотор до джипка,но е вярно,че на тоя 3 пъти му преправям фаровете с бакалски сметко колко ше му издържи статора,верно е,че съм отвратителен на дълги / на КТМа и къси нямам / ,но е и верно,че на дадени места 80% ни е шанса да ни излезе елен и единственото което те спасява е яката светлина - или спират или ти спираш.

            Пак казвам - ЗА МЕН Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО машина което се кара извън града по тъмно да има възможно най-яките фарове които статора може да храни / в моя случай / или бюджета да позволи, тук бюджет има ма статора му е на десетина вата над това което му трябва на мотора,няма как да му изцицам повече / на КТМа имаше как,за 300 кинта преправя- волтажа и инсталираш друг статор,тук няма /

            За идея на какво прилича на жената комбито тия дни,на светло леко се вижда как свети,на тъмно е истината обаче,фаровете и бият повече от колкото комбито върви.

            На къси мотора си е с нормалния си ЛЕД фар плюс двете точки в страни от ЛЕД бара плюс подсветка та под резервоара- казвали,че най-добре на триъгълник да ти били фаровете,повече те забелязвали пък и в завой и наклонен единия ти фар свети в завоя / или под дюната,не се чудиш колко е стръмно /,а на дълги гаси тия точки и се включва ЛЕД бара под фара плюс дьлгите на самия фар.
            Свети,не може да се сравнява с фара на КТМа,но тоя на Ямахичката е легален за пътя,ония на КТМа като спра зад някой на улицата и въртя волана с наклонен мотор,че му пържа ушите,там съм с Баха Дизайн XL80 вързан директно,къси няма,отделно имам 2 странични ЛЕДа за завой

            На комбито долу ако някой му е и тересно - преправени халогенни да светят постоянно,а не да ми ги гаси на дълги, Диод Динамикс МАХ, около 8 пъти по-силни от слабите мъгливи на Тойота,легални за пътя.Крушки на кьсите 75 вата от нормалните 55,няма кой да те хване.
            Това са кьсите,през реле и копче съм вързал всичко друго към дьлгите,с изключено копче са си уж нормално дълги / е крушките са 80 вата вместо 65 ма живот,трябва да му се радвам и на тъмно /,но с включено копче като минеш на дълги и свети всичко това,абсолютно нелегално за пътя / тук ги искат и с капаци,да не им присветкам с 10 фара /ма пък свети,кеф ти завой,кеф ти изкачване,кеф ти скорост.

            За идея само,аз съм твърдо ЗА яки фарове
            https://media-cdn.tripadvisor.com/me...-1994-baja.jpg

            https://i.pinimg.com/474x/bb/4a/1e/b...fe-moto-tt.jpg

            https://www.off-road.com/images/cont...0-11-21-13.jpg
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Стари снимки са май тия,аз от КТМа оплаквания нямам,беше с едно скапано фарче,смених му Халогена с ЛЕД крушка и долу горе се ядваше,сега след смяна на преден калник статора,регулатор и една планка за захващане на фара сьм с фар като за Баха 1000 плюс едни странични,е така за разкош по завоите.

              Бъзикай се ти,30% от покупнара му цена замина за фарове само

          • #23
            Една скапана снимка,тук с новия калник и фар и само с един допълнителен,проба дали ще пръсне статора,нощни снимки на това нямам,но ще направя ако има смисъл,какво прави Баха ХЛ80 всеки може да намери

            Е е намерих едно грубо видео,не е мое,но долу горе ясно каква е разликата,тоя няма странични обаче,да го пазят от кенгуру или еленчета / това с кенгурото и страничните фарове е стар Австралийски номер та и аз съм така,светя против кенгуру /

            https://youtu.be/RYX6Lfvy4Jc
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от BENZBOSS; 31-12-21, 20:20.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #24
              Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
              Бах ти и тъпото заглавие на безмислена тема!!
              Аз пък, когато измисля нещо го правя веднага и на момента. През другото време си карам мотора (който ме познава знае)! Днес го карах последно за тази година. Не е, като да не съм му правил бая неща. Ма някой ден ега се сетя да кача някоя снимка в темата дето се чудех какъв мотор да взема.
              Идеята ми е всеки , който желае да сподели опита си със промените който е правил.
              Доста често се получава , поне при мен , че получавам по-различно от това което съм очаквал като промяна/ъпгрейд !
              Чрез споделеното инфо , можеш да си направиш по-добра преценка и да си спестиш средства и време
              Сега - BMW R1200RT 2006 г
              Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
              По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
              По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

              Коментар


            • #25
              И ако може някой мод да обедини тези 2 теми, за да е всичко на едно място.

              Моя опит с КТМ 990 супер мото: добавих лопатки на ръкохватките, краш барове и краш тапи. Това на няколко пъти при падане и изпускане намали щетите по мотоциклета. Смених оригиналните заглушители с катализаторите за такива без. Облекчих го с около 4 кг. Реших проблема с греенето най-вече. Подобри се и осезателно работата на двигателя в ниските обороти.
              Фара светеше само пожелателно, но понеже не го карах нощем не стигнах до тунинг.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #26
                Ако някой ползва за мазане на верига Scottoiler xSystem моля да сподели ако има някаква забележка към модела.
                Питането е конкретно за него.

                Двоумя се дали да купя xSystem или отново еSystem.

                Вторият модел го ползвам от години и нямам НИКАКВИ забележки.
                Причината да гледам друг е само защото този се монтира по-лесно.
                Не ми се теглят допълнителни жици през целият мотор заради дисплея.
                Освен това практиката ми е показала, че информацията от този "тИлевизор" ми е излишна.
                Изобщо цялата разширена функционалност която дава еSystem пред xSystem за мен е излишна.
                Може би само часовника и то защото мотора си няма собствен такъв.

                Като цяло не очаквам някакви функционални проблеми, не съм имал такива със Scottoiler.
                Може би само с vSystem и то те са свързани с особеностите на климата тук е не с устройството.

                Та ако някои има какво да изтроли конкретно за Scottoiler xSystem е добре дошло
                Враг усраине

                Коментар


                • #27
                  ТУТОРО

                  Препоръчани заместители на масла от производителя на цени 12-14 лв/литър !!!! За зимно - хидравлична течност, за летни - минерални масла 20 W xxx. Пише го с ей такива огроми букви в сайта на производителя. Супер елементарен мнтаж без ел. кабели и/или вакууми. Единствено "условие" - контейнера да е монтран вертикално с отклонение до 12 градуса от вертикала.

                  За първи път слагам фабричен ойлер и след етапа на настройки (разбирй 1-2 резервоара на асфалта) с огромен кеф констатирах, че си изми веригата след едни прахоляц и няма грижа!
                  Баси кефа!
                  Публикувайте отговор

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Еееее - НЕ!
                    Ти всъщност кога си го купувал?
                    Видя ли колко струва в момента?

                    Потърсих наличности/вносители в татковИната за това TUTORO от чисто любопитство.
                    Както и преди- намирам го само онлайната.
                    Променили са го от последният път в който съм го виждал.
                    Резервоара например са го удвоили, поне визуално.
                    Обаче цената... Че то вече гони 200лв + времето за да се домъкне до тук.
                    Не че е задължително да е евтино но навремето изглеждаше доста по-приемливо.

                • #28

                  Има ли го вече това налично някъде тук?

                  Все тая, и той страда от фундаменталният проблем на vSystem.
                  Количеството масло върху веригата е прекалено зависимо от околната температура.
                  Или всичко е в масло или веригата е суха като няма излизане от това освен нещо усреднено.
                  При дневни разлики от 30 градуса които не са нещо фрапиращо по тези ширини не работят добре.


                  Не бих ползвал не-електрически вече.
                  Не се вманиачавам ни най-малко точно по скапаната верига.
                  Обаче гравитачните са ми прекалено хаотични в стил "как дойде" и не са за мен!

                  Враг усраине

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Вакумният го тиках почти 3 години, изплати се напълно.
                    В начлото поне бях като с газова уредба - "кранчето" се изтърка от връткане.
                    Тоест "работи" си но откакто плеснах електрически е по-добре.
                    Поне е много по-чисто и прави това, което съм му казал.

                    По принцип с верига МРАЗЯ да се занимавам.
                    Никога не съм мил такава освен с водоструйка.
                    Ойлера обаче ми спестява и много от натягането.

                    Не знам за кой магазин говориш ама ако е тоя за който си мисля собственика е чешит.
                    Не му се връзваш и толкова. Бая хора обаче припалват.

                    БТВ в момента скот оливерниците му са на промоция.
                    Гледах, че и двата ел.модела на Scott имат нови версии.
                    Те явно иман наличности от старите и гледат да ги "отвържат".
                    Което е ОК, поне за мен. Аз не съм "версоман"

                    Но все още се двоумя дали да купя това дето знам, че работи или нещо "ново" за което само предполагам.

                  • p-pleven
                    p-pleven коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ako имаш впечатление за нещо, че е работещо пък и цената е добра - скачай на него.

                    Минах през "направи си сам" тип кръжоци, като инвестирах сума за половин ойлер, а времето и нервите не ги броя (нали сме българчета)... Както и да е, но реших да не се занимавам повече с глупости, които са със спорна надеждност и... нататък е ясно.

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Има вероятност и така да направя.
                    Просто не ми се инсталираше дисплей, който не ми трябва.
                    Иначе електрическите им се инсталират супер лесно - само 2 кабелчета директно към акумулатора.
                    Не е нужно да се свързват през контакт, наистина не харчат ток в покой.
                    Поне не такъв дето да си струва писането!

                • #29
                  Колеги мотористи,

                  моля ви не слагайте стробо светлини. Предполагам, че са и забранени, но и да не са: няма такова дразнене някой с включени такива светлини да кара около теб.

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Напълно съгласен, абсолютна простащина!

                • #30
                  Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                  Колеги мотористи,

                  моля ви не слагайте стробо светлини. Предполагам, че са и забранени, но и да не са: няма такова дразнене някой с включени такива светлини да кара около теб.
                  Напълно подкрепям!
                  "Слепеца" и боен фар няма да забележи. Всички останали забелязваме двуколесните дори и без светлини. А тези мигалки дразнят много.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X