От: Сервизченце?
Сума ти време се каня и все не се наканвам. Е най сетне седнах.
Ще ви разкажа за това какво стана след покупката на едно АТВ с идеята да ми хванете кусурите и с общи усилия да посъбереме нещо като "Ръководство на щастливия собственик"
.
Лошо е , че горната идея ме споходи малко късно , пък и трябваше собственика да се съгласи да бъде публикуван ...... та първите снимки са в разглобен вид.

И не мога да накарам снимките да станат големи
. Помагайте
.

Слава богу има знаещи хора на които да се обадиме та да подскажат какво да гледаме при закупуването пък и след него. Ако някой член на форума се разпознае в ролята на консултант нека се обозначи сам
.
Няма да се задълбочавам с естествените за смяна филтри и масла /двигател и диф/

Щото си е валидно за всяка новозакупена машина и плюс това заради номера не стават снимките.
За по сигурно сменяме накладките.

Чистиме карбуратори
жила, ръкохватки и какво ли още не.... ама то хубавото е че и машината не е от най-ефтините на пазара , та няма много поражения.
Сменяваме поразтропаните ангренажни вериги. Хубаво щеще да е ако не забравях да снимам периодично амаааа ....
Понеже няма никаква опашка и някак си не е удобно , сгъваме от тръба 22х4 нещо .

Боядисваме и монтираме
Още малко фейслифт на външния вид с прекрояване на предната "броня"

добавяне на - мигачи , гардове за ръцете търкане и боя на ауспух ....... и не помня още какво.
Май съм пропуснал да снимам цялостно готовото "изделие". Собственика е на ход с атрактивни фотоси , а вие със забележки и критики.
Сума ти време се каня и все не се наканвам. Е най сетне седнах.
Ще ви разкажа за това какво стана след покупката на едно АТВ с идеята да ми хванете кусурите и с общи усилия да посъбереме нещо като "Ръководство на щастливия собственик"

Лошо е , че горната идея ме споходи малко късно , пък и трябваше собственика да се съгласи да бъде публикуван ...... та първите снимки са в разглобен вид.
И не мога да накарам снимките да станат големи


Слава богу има знаещи хора на които да се обадиме та да подскажат какво да гледаме при закупуването пък и след него. Ако някой член на форума се разпознае в ролята на консултант нека се обозначи сам

Няма да се задълбочавам с естествените за смяна филтри и масла /двигател и диф/
Щото си е валидно за всяка новозакупена машина и плюс това заради номера не стават снимките.
За по сигурно сменяме накладките.
Чистиме карбуратори
жила, ръкохватки и какво ли още не.... ама то хубавото е че и машината не е от най-ефтините на пазара , та няма много поражения.
Сменяваме поразтропаните ангренажни вериги. Хубаво щеще да е ако не забравях да снимам периодично амаааа ....
Понеже няма никаква опашка и някак си не е удобно , сгъваме от тръба 22х4 нещо .
Боядисваме и монтираме
Още малко фейслифт на външния вид с прекрояване на предната "броня"
добавяне на - мигачи , гардове за ръцете търкане и боя на ауспух ....... и не помня още какво.
Май съм пропуснал да снимам цялостно готовото "изделие". Собственика е на ход с атрактивни фотоси , а вие със забележки и критики.
Коментар