Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Сервизченце?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Сервизченце?

    Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
    ПП абе Дядо , нали щеше да се вестнеш?
    Да бе ама виж по-горе че ме налази "Феникса" и сега му реша перушта, белим фръкне ка`о фтичка .....ама пък ти може да дойдеш, без утре между 10 и 14ч. че имама други задачи
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #32
      До: Сервизченце?

      Ако не ми мине котка път ше дода тия дни. Ама къде?
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #33
        До: Сервизченце?

        Тия дни ще цъфна и аз. Има за дозамазване с антикор, гресиране на каре и задния кардан е много за баланс. Поне временно докато намеря истински баланс за кардана. Засега се чудя дали ми стигат уменията за лифт по указания на Славин. Боди лифт и рязане на калници не е за мен, но смяна на пружини, амортисьори и готови струговани детайли може и да се справя. Евала, че има хора да предоставят такава възможност.

        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...790#post856790

        Коментар


        • #34
          До: Сервизченце?

          Заповядай! И се чувсвай като у дома си!
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #35
            До: Сервизченце?

            Колеги , дойде ми на акъла да отпочна и евентуално в последствие да поддържам една "рубрика". В нея да отразявам както стандартни ремонти /стъпка по стъпка/ на дошлите в гаража /и съгласили се да бъдат публикувани/, така и безценните творения на "пернишкия тунинг" , които неотменимо се раждат постоянно тук.

            Целта на цялата работа е ,както да споделиме ценен опит , така и да ползваме богатия запас от знания на съфорумците.

            Не знам само дали тук му е мястото. Ама то за това си има модератори - да кажат.


            И за да не съм голословен , започвам с КТМ 300 на колегата climbing.






            оплакванията са , че губи охладителна течност , яко пуши , яде маслото от картера и нещо трака на тихи обороти. Първото съмнение за тракането е , че идва от съединителя. Отваряме....



            Луфта между дисковете и касетата е почти милиметър. Явно трака. Решението - нови дискове , тъй като по касетата няма сериозно износване.

            За да пуши яко и да си изяжда маслото в картера , явно семерингите на коляновия вал не са съвсем добри. Проверяваме като отваряме капака на магнета и ритаме манивелата. Чува се отчетливо засмукване под магнета.





            това оранжевото около вала е виновно




            ама не е само този , щото магнета на този мотор работи на теория на сухо , и от там не може да засмуква масло.




            тук долу под цилиндъра се вижда зъбното колело зад което е монтиран втория семеринг. Оказва се обаче че семеринга си е читав , но гайката на въпросното зъбно колело се е развила /или при предишен ремонт не натегната с предписаното усилие /torque/. Така маслото е преминавало спокойничко покрай зъбното колело и вала до коляновия вал и от там та в горивната камера. Късмет , че гайката не е продължила да се саморазвива и да намачка всичко наоколо.

            А охладителна течност изглежда е влизала през водната помпа в скоростите и от там заедно с маслото в цилиндъра...... отделно е това , че изобщо не намираме преливник /разширителен съд/. От капачката маркуче води навън....... май и там се е излял доста антифриз. Дали е фабрично така или това е туниннг някакъв?

            Обаче веднъж стигнали до тук и с оглед , че не се знае от кога са вътре тези сегменти и бутало любопитстваме.





            Буталото е с хлабина около 0.5 мм а сегментите с ключ 0.9мм. Биелата не показва видими признаци на износване. Какво ще кажете струва ли си да се прави ремонт на цилиндър?Снимката е кофти. Има останали следи от хонинг по цялата дължина на цилиндъра и няма ръбче на горна и долна мъртва точка , но пък има драскотини....

            Да сменяме ли буталото и сегментите?

            Чакам коментари........


            ПП Ако някой понамести тия снимки добре ще е , че не мога да се оправя с тях.
            Последно редактирано от Peppy; 03-10-09, 09:25.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #36
              До: Сервизченце?

              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение

              Ако правилно виждам рамката е пукната....може и да сте го забелязали, но ако не сте да кажа
              Per aspera ad astra.

              Коментар


              • #37
                До: Сервизченце?

                Колега каде е пукната рамката ?
                [B][COLOR=Red]
                SUZUKI DR 650 RS
                [/COLOR][COLOR=Red]
                [/COLOR][/B]

                Коментар


                • #38
                  До: Сервизченце?

                  Рамката си е добре , сигурно виждаш опадала боя по заварките или нещо такова. Забравих да снимам днес, но демонтирахме и буталото от биелата , както и водната помпа. Гордия собственик тича да търси семеринги , сегменти и прочее гумички и железа. Като монтираме ще пускам още снимки и коментари.
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #39
                    До: Сервизченце?

                    Докато чакаме части , и за да не изневеряваме на идеята за "пернишкия тунинг" захващаме направата на "пачи крак" от нищото. След кратък размисъл разравям старите железа и намирам парче водопроводна тръба 1/4 цол , стар накрайник от кормилна рейка /изковка - не отливка/ и една бронзова отливка /made in tarnovo/ идентична с оригинална стойка за КТМ.



                    Малко дялкане с големия ъглошлайф



                    и с бормашината



                    Болта е М8 - малко тъничък но пък е с якост 12 - трябва да издържи. Следва челна заварка с МИГ и запилване на шмирела.



                    Обезмасляване , пръскане с черен мат и монтаж на готовото "изделие" на рамата. Малко допълнително убеждаваме тръбата с тръбогибчето да застане в правилия ъгъл .Яко псуване с догаждането на пружината и .......





                    Сега ще чакаме да се счупи или да издържи. Аз лично се притеснявам малко от материала /бронз/ на стойката. Но това донесе собственика това монтираме. Не харесвам малко и външния вид , но адаша си го кефи, пък и мотора не е чопър....

                    И моля Ви не се притеснявайте да критикувате и съветвате.

                    ПП Баси как се вкарват тия снимки в текста?
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от nickbochev; 08-10-09, 22:46. Причина: вмъкване на снимките в текста ;)
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #40
                      До: Сервизченце?

                      Малко месингов ми изглежда тоя бронз, но би трябвало да издържи, ако се внимава при експлоатацията.
                      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                      0888 315 794
                      LZ1UPI
                      A1 (Rh+)

                      Коментар


                      • #41
                        До: Сервизченце?

                        Няма да спориме за няколко процента цинк или олово в материала. Идеята ми е че си е лабав за такива натоварвания и тоя и оня.
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #42
                          До: Сервизченце?

                          Мноо съм прос! Дойде днес адаша с оставащите чаркове и понеже трябва утре да ходи на обиколка на Витоша с моторетката я събрах по спешност. Ама забравих да ви наснимам с подробности.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #43
                            До: Сервизченце?

                            Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                            Ама забравих да ви наснимам с подробности.
                            е... следващата...
                            LZ1RED

                            Коментар


                            • #44
                              До: Сервизченце?

                              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                              .... почти всичко с изключение на криви рами...
                              За съжаление това ми беше първата повреда на АТВ-то. Подпряхме го с две греди отпред и отзад за тавана и с маслен крик изправихме кривото в средата. Предполагам, че имате впредвид криви рами на автомобили, ама да се обадя и аз...

                              Коментар


                              • #45
                                До: Сервизченце?

                                Това и тук го можем ..... ама не го предлагам за клиенти по много причини. Рамите се изправят добре на едно дето му викат дозер /а как се казва наистина незнам/. Машинката е хидравлична , много скъпа и има заложени в компютъра оригиналните параметри на рамите , които може да изправи. Аз обаче на свой ред не бих си возил детето на нещо дето е изправено така. Естествено зависи как е било огънато ноооо.

                                И това за колите и джипките. А стигнем ли до моторите , и особено шосейните , нещата съвсем загрубяват. Там са ползвани разни идиотски сплави алуминиеви ....... Абе за 1000 лв рама - по-добре да си намериш друга , вместо да ти се скъса нещо при 200+ км/ч. и да те копат заради мен.

                                Освен това се сещам за хора , чиято репутация се срина до под 0 заради подобни интервенции. Рамата /въпреки лингвистичната прилика/ не е рамка за колело. Там да пипат по-добрите от мен.

                                Изградил съм вече 1 бр. рама за триколка. Нагаждането на носещите тръби и прочее беше по интуиция , но после я дадох на инженер конструктор да я сметне. Излезе , че може да идържи претоварване от 4G. Но това си е моя рама и мога да си туря главата под нея , докато женския национален отбор по сумо на Япония рипа отгоре дайчовото. По тези изработвани и конструирани на други места не пипам.

                                Увлякох се.
                                0888932647

                                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X