Обява

Свий

Правила на Форум "Купувам"

Уважаеми колеги,
Форум "Купувам" е място в портала, което е предвидено за улеснение и услуга на участниците, за да могат да обявят търсене на вещи, имоти или услуги. В него участниците могат да обявяват търсене на определени предмети за лична употреба, несвързани с осъществявана от тях търговска дейност.

Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Потребителите със статут "Младши участник", обозначени с Тъмносив /DimGray цвят (вж. Цветовете на потребителските имена и съкращенията под тях) могат да публикуват обяви във форум "Купувам", но не могат да публикуват оферти в чужди обяви.

2. Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

3. В обявите за търсене следва да се конкретизират изискванията към съответния търсен предмет (вид, количество и най-вече - цена). Теми, публикувани без телефон и населено място, ще бъдат изтривани без предупреждение.

4. Не се разрешава публикуването на обяви за търсене на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

5. В темите, съдържащи точно посочване на търсения предмет и цена, на която участниците са съгласни да го закупят, се допускат отговори с оферти от всички останали участници, които отговарят на обявеното търсене (вид, количество и най-вече - цена). Неотговарящите на това изискване отговори (примерно - търсят се гуми 15", а се предлагат 16" или са предлагата предмети на цена, надвишаваща посочената от купувача), ще бъдат изтривани като "спам", а авторите на подобни мнения, ще бъдат официално предупреждавани.

6. Отговорите с оферти от всички участници по възможност трябва да съдържат цена, актуални снимки, населено място и телефон за връзка.

7. При приключване на сделки, пишете "намерен/ а/ о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Ако желаете да преустановите търсенето, пишете в темата, същата да бъде заключена. Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и ще бъдат премествани в раздел „Архив”.

8. "Повдигане" или "Ъп" на тема се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.


Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване. При неспазване на горепосочените правила, темите ще бъдат изтривани.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Купувам", няма да се отчитат отброяча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

За контакти с модераторите на форум "Купувам", ползвайте лични съобщения до: Malkiya Rumba, Plamen Alexandrov, silverfox и STROIL.


Пожелаваме Ви успешни сделки!
Вижте повече
Вижте по-малко

Сервизченце?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сервизченце?

    Сервизченцето на Жоро за пореден път приюти Гранда ми. Благодарение на ямболските некадърни "майстори", които са чоплили, с...ли и мазали по Джипа ми преди да стане мои. Наложи се да отворим предният диф. семеринга текнал и те развили гайката на пиньона, свалили семеринга намазали го с червен силикон от вътре и пак го сложили като са затегнали гайката както дойде. В следствие на което се съсипали лагерите, луфта беше голям и дифа виеше като саранска мечка. Сменихме лагерите, семеринг и распорна втулка и дифа млъкна.
    Големи благодарности на брат ми Фанатик и Жоро Нешев.
    LZ1RED

    Коментар


    • От: Сервизченце?

      Ти дай снимки на контактното петно да се види кви сме "майстори". Ако е станала снимка де....
      Иначе и аз искам да поздравя Ямболските майстори които са се иза...ли върху този екземпляр. Вече 3-та година отстраняваме техните творения. Няма нито едно нещо което да е пипнато от тях и да не е оставило непоправима следа в иначе хубавия Гранд. Имаме поне 50 метра тел, една кофа силикон и безброй рапидки свалени от гранда

      П.С. да не се обиждат тези от Ямбол които не използват тел, силикон и М10Д в колите на клиентите си.
      no signature no problems

      Коментар


      • От: Сервизченце?

        Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
        Сменихме лагерите, семеринг и распорна втулка и дифа млъкна.
        Сега остава и да продължи да си мълчи по-дълго време .....

        Странен народ сме! Според мен подобни изпълнения трябва да са подсъдни по някакъв начин. То май има начин да ги съдиш ама само след като стане белята и то много трудно ще се докаже нечия вина. А човек може да си се очисти като едното нищо от подобни интервенции.

        Да бяха прочели поне колко се затяга гайката......
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • От: Сервизченце?

          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
          Сега остава и да продължи да си мълчи по-дълго време .....

          Странен народ сме! Според мен подобни изпълнения трябва да са подсъдни по някакъв начин. То май има начин да ги съдиш ама само след като стане белята и то много трудно ще се докаже нечия вина. А човек може да си се очисти като едното нищо от подобни интервенции.

          Да бяха прочели поне колко се затяга гайката......
          При положение че са бухали силикон, явно всякакво четене им е било противопоказно. Дано сте успели да наместите всичко преди безвъзвратното износване.

          А за гъзоръките - те си знаят!
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Сервизченце?

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            При положение че са бухали силикон, явно всякакво четене им е било противопоказно. Дано сте успели да наместите всичко преди безвъзвратното износване.

            А за гъзоръките - те си знаят!
            Аз кой знае колко не вдявам от диференциали. Red air си беше донесъл цяла енциклопедия и четохме.... Изглежда тази Дана е сравнително свестно желязо , щото нямаше почти никакви следи от износване по пиньон, корона и т.н. Само лагерите бяха с понадраскана циментация. Целия шум е идвал най-вероятно поради саморазвиването на гайката затягаща носещия вал на пиньона. Там двата лагера са конусни и при разхлабване се получават най-разнообразни луфтове.

            Интересното за мен беше , че не са предвидили никаква форма на надлъжно регулиране на позицията на пиньона спрямо короната. Или поне ние не открихме нищо такова в литературата.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • От: Сервизченце?

              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
              Аз кой знае колко не вдявам от диференциали. Red air си беше донесъл цяла енциклопедия и четохме.... Изглежда тази Дана е сравнително свестно желязо , щото нямаше почти никакви следи от износване по пиньон, корона и т.н. Само лагерите бяха с понадраскана циментация. Целия шум е идвал най-вероятно поради саморазвиването на гайката затягаща носещия вал на пиньона. Там двата лагера са конусни и при разхлабване се получават най-разнообразни луфтове.

              Интересното за мен беше , че не са предвидили никаква форма на надлъжно регулиране на позицията на пиньона спрямо короната. Или поне ние не открихме нищо такова в литературата.
              То и аз не съм първи разбирач. Знам само какво се регулира и как трябва да изглежда петното. Досега не ми се е налагало да правя диф.

              ...но си мисля че все трябва да има някаква регулация на пиньона. Обикновено са подложни шайби, или втулки с различна дължина, но пък американците имат навика да правят някои неща по-иначе, та нищо не се знае.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Сервизченце?

                Има, Жоре не си ги видял щото като се върна аз ги бях сложил на мястото им, 2 пластини по 1.5 мм. дебели, слагат се между външния лагер на пиниона и фланеца за кардана, преди гайката и семеринга.

                П.С. Спарки петното е "хубаво" тогава когато е еднакво от двете страни на зъба на короната и е в средата, ето така.
                Ако не е там, имаш "вой" или при подаване на газ или при връщането и или постоянно



                no signature no problems

                Коментар


                • От: Сервизченце?

                  Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                  П.С. Спарки петното е "хубаво" тогава когато е еднакво от двете страни на зъба на короната и е в средата, ето така.
                  Ако не е там, имаш "вой" или при подаване на газ или при връщането и или постоянно
                  Именно. Но невинаги има "вой", а понякога - съвсем слаб, та човек се чуди, да отваря ли, или не.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Сервизченце?

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Именно. Но невинаги има "вой", а понякога - съвсем слаб, та човек се чуди, да отваря ли, или не.
                    Според моя "виещ" опит: ако си вие без промяна на "газ" "отнемане" не го пипай. Ако има едно от тия двете по-добре бърза смяна на лагери, че следващия вариант е вкопаване на пинион/корона. Макар че при мен на Фронтерата изпуснах момента и въпреки смяната на лагерите виенето си остана ( макар и много по-слабо )
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • От: Сервизченце?

                      Ахааа , а онова лице брат ти крие ...... Айде няма да го кълна преди почивката точно. Но пък в онези книги не се споменаваше нищо такова. Очевидно не се предвижда промяна на параметрите при ремонт или нещо такова. Тоест поставени са там заводски и толкоз - не пип че пляс. Иначе щеше да има някакви параметри и размери за спазване освен петното.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • От: Сервизченце?

                        Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                        Ахааа , а онова лице брат ти крие ...... Айде няма да го кълна преди почивката точно. Но пък в онези книги не се споменаваше нищо такова. Очевидно не се предвижда промяна на параметрите при ремонт или нещо такова. Тоест поставени са там заводски и толкоз - не пип че пляс. Иначе щеше да има някакви параметри и размери за спазване.
                        Само петното и "preload"-a са за спазване. Иначе, обикновено има китове с различни дебелини, или просто шлайфаш наличните.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Сервизченце?

                          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                          Ахааа , а онова лице брат ти крие ...... Айде няма да го кълна преди почивката точно. Но пък в онези книги не се споменаваше нищо такова. Очевидно не се предвижда промяна на параметрите при ремонт или нещо такова. Тоест поставени са там заводски и толкоз - не пип че пляс. Иначе щеше да има някакви параметри и размери за спазване освен петното.
                          ... в дебелите книги пише горе долу следното "пиниона и короната се произвеждат с определена дебелина и размер само по двойки, и се надписва върху тях на кое какъв реглаж му трябва" съответните надписи бяха на пинона +3 на короната не гледах, и шайбите бяха точно 2х1.5 мм. Пише да се спазват тия надписи и да се добави точно толкова, от там нататък е другия реглаж. А брат ми така се беше ошашкал от тоя лагер дето не можеше да го извади, че е забравил за съответните шайби които сложих аз.
                          Последно редактирано от fanatic; 23-07-10, 13:36.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • От: Сервизченце?

                            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                            Пак не е така.... в дебелите книги пише горе долу следното "пиниона и короната се прозивеждат с определена дебелина и размер, и се надписва върху тях на кое какъв реглаж му трябва" съответните надписи бяха на пинона +3 на короната не гледах, и шайбите бяха точно 2х1.5 мм. Пише да се спазват тия надписи и да се добави точно толкова, от там нататък е другия реглаж. А брат ми така се беше ошашкал от тоя лагер дето не можеше да го извади, че е забравил за съответните шайби които сложих аз.
                            Ааа, това ли? Има го и това, да. На Patrol и Terrano на задния, например. В ръководството е обяснено че при толкова е най-тихата им работа.

                            ПП: Пак обърквация. Петното си се гласи, независимо от надписа. Така и не мога да схвана - за моя диф дават "dummy shaft", дето се слага на мястото на пиньона отвътре, и "height gauge", дето се слага в леглата на лагерите (не на пиньона, а страничните). Мери се луфта между "height gauge"-то и "dummy shaft"-a с луфтомер, и според това, какво е написано върху пиньона, "height gauge"-то, и "dummy shaft"-а, и измерения луфт, се подбира нужната пластина (в примера в ръководството - 3.31мм пластина при надпис "+2"). После се гледа петното, и ако е нужно се донастройва.
                            Последно редактирано от sparkybg; 23-07-10, 13:58.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Сервизченце?

                              Бях сигурен , че не може да няма някакви подобни форми на висш пилотаж със специални инструменти и прочее "dummy shaft" ове. При американците или е опростена работата по някакъв начин или са и теглили една М на прецизността за сметка на размера и запаса от здравина, което е малко по-вероятно.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • От: Сервизченце?

                                Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                                Бях сигурен , че не може да няма някакви подобни форми на висш пилотаж със специални инструменти и прочее "dummy shaft" ове. При американците или е опростена работата по някакъв начин или са и теглили една М на прецизността за сметка на размера и запаса от здравина, което е малко по-вероятно.
                                Спец инструментите не са задължителни, а само препоръчителни. Може да се мине спокойно без тях, и само играчката е повече. Това според мен. А микрометър, индикатор, динамометрични ключове така или иначе вече се набавят с не особена трудност. Докараш ли петното, луфтовете и натегнатостта, значи ядове няма да има. Явно различните производители си имат различен подход. При мен например предния диф е само с пластини - и на пиньона, и на короната (лагерите). Задния - с гайки на короната и с шайби на пиньона (точно като тоя, дето сте правили вие).
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X