Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

    О, чудо! Подготвена за чувал пари тойото стигнала до някъде? Бравос!
    На руските станции в Антарктида карат УАЗове от магазина. И не от вчера.
    А един го бяха били пингвините, щото се беше опитал да завре един в УАЗа, да ни прати снимки.
    Та каква е потресаващата новина? Че е стигнал, или че е тойота?

    Коментар


    • #47
      До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      ... А един го бяха били пингвините, щото се беше опитал да завре един в УАЗа, да ни прати снимки.
      Ми то, Стефане и пингвинът акъл има - не ще с добро да влиза в УАЗа
      И да го е вкарал Уазикът е толкова уплътнен, че и тюлен би избягал
      Последно редактирано от Scrapheap; 13-01-08, 23:43.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #48
        До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

        Мани, там бил некъф ужъсъ, некъф атъ. Като циганите. Научили се да просят. Като не даваш се разправят. Като се развикат а не дадеш, се събират много и кютек.
        Като дойде самолетът - нищо. Събират се и чакат. Зяпат. Като излети го гледат, гледат, той се вдига, и те си перят ръцете и вирят главите, додето паднат. Като паднат па не можели да станат. Айде върви ги дигай. Тогава не се разправяли, ми тихомълком се омитали.
        Бе, пингвинска му работа.

        Коментар


        • #49
          До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

          Така е Нема Ред.. и нема ред
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #50
            До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

            Има един лаф за руската техника - "не е минала през ръка". Демек - някой не си е изгубил времето да оправи и да направи от новозакупеното подобие на нещо камион или каквото и да било друго. Затова пък - евтинийка. Може да не работи като хората, ама време бол, части навсякъде и евтини. Кой няма мерак в хубав слънчев ден да легне под съветското нещо. Много народ цяла зима за това си мечтае. Горяло много! "Този модел са така. Сега се разработва... локуми, локуми". Вървяло бавно /нещото/ - "аз не бързам. Добрите шофьори карат разумно!". Няма мощност - "гаден е баира! Само на пръв поглед изглежда, че го няма". Не било и грам комфортно - "е, не стига, че е всичко останало /горното - б. а./, а и да е комфортно! Това е съветска машина - при тях не се търси комфорт!". И всичко това с обиден тон, че съветското нещо не буди възхищение!!! Ами - боклук е!
            Не мине ли през ръка, която да го оправи и да го направи годно за експлоатация, съветското нещо е купчина евтини заготовки.

            Коментар


            • #51
              До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

              Абе, аз ли бъркам, или на онова "състезанийце" - рали Дакар едно руско камионче (май Камаз беше) след 1999г. има 59 етапни победи и общо 7 победи в крайното класиране...
              Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

              Коментар


              • #52
                До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
                Абе, аз ли бъркам, или на онова "състезанийце" - рали Дакар едно руско камионче (май Камаз беше) след 1999г. има 59 етапни победи и общо 7 победи в крайното класиране...
                Това камионче сигурно е било от серийните, просто както си е излязло от завода, без никой да пипа нищо по него? Или все пак е "минало през ръка"?
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #53
                  До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                  Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                  Това камионче сигурно е било от серийните, просто както си е излязло от завода, без никой да пипа нищо по него? Или все пак е "минало през ръка"?
                  Аз съм проЗ горски, не ги разбирам тези неща.... Ама да вкарам малко интрига, че много еднообразни взеха да стават мненията....
                  Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

                  Коментар


                  • #54
                    До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                    Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
                    Абе, аз ли бъркам, или на онова "състезанийце" - рали Дакар едно руско камионче (май Камаз беше) след 1999г. има 59 етапни победи и общо 7 победи в крайното класиране...
                    Състезанията са съвсем друга бира, въпреки че ако се направят няколко статистики и се тегли чертата, мястото на съветската техника ще е незавидно.
                    А за ширпотребата е ясно всекиму.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                      Да, на "гадният" Чагин му иде отраки,не че нещо машината вървяла

                      Впрочем и западните не са серийни, все пак подготвения Камаз не го пускат с бетон помпи
                      sigpic УАЗ-452

                      Коментар


                      • #56
                        До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                        Това казвам - подготвената кола не е меродавна за нищо. И напълно подкрепям твърдението, че съветското може да стане нещо дори добро, само ако мине през ръка на майстор. Като ново /излязло от завода/ е котка в чувал. Имам живи спомени от самарата на дядо ми. Просто един ден се хванахме и затегнахме всичкото болт и гайка, което се виждаше и подлежеше на притягане. И нещата значително се подобриха. И постоянна подмяна на аварирали части. Комутатор - 2 пъти. На третия сложихме втора ръка Сименс. Повече за комутатор не стана дума. Това до 30 000км щадящ колата пробег. Продадохме я с оригиналните гуми с които я взехме. За тежестта на кормилото и педалите ще премълча, но с 1 дума - "изморително".
                        Последно редактирано от velio; 16-01-08, 19:24.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                          Стават , но не всички,като изключа военните машини всички останали за шир потреба автомобилни консктрукции НЕ СТАВАТ за нищо-лично мнение
                          При Уазките трагедията е малка и лесно се оправя главно поради това, че е разработка на 40,50г много е спартанска, и най-вече през цялото това време руснаците не са правили допълнително глупости по нея
                          sigpic УАЗ-452

                          Коментар


                          • #58
                            До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                            За военните машини имам известна информация, но поради това, че не е от първа ръка няма да задълбавам.
                            Но аз твърдя, че съветските машини са неудобни, а не, че са спартански. Мен лично спартанският подход към всичко ме възхищава изключително много /най-удобните столове, на които съм седял бяха на прабаба ми - изцяло от дърво, изключително семпли, но сядаш изморен и ставаш отпочинал, докато в съвременните мебели половин час седнал и ставам с болки в гърба/. Та - "спартанско" и "неудобно" не използвам като синоними. И още 1 пример - най-спартанската кола в която съм се возил беше VW костенурка от '63 или '64 година. В замяна на това беше изключително удобна. И самарата от '89г. въобще не ми беше удобна. Постоянно се пресягах. Сменям скорост - кракът изчекнат наляво, защото инъче опира във волана и съединителя ловене няма. Постоянно пресягане към скоростния лост... Наистина - не е болка за умиралка, но защо да е така!?

                            Коментар


                            • #59
                              До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                              Къв ви е проблема? За 30 - 50 000 и Москвичът ще е с качеството на аудито. Вие искате без пари - получавате. За без пари - толкова. Едни и същи конструктори правят и танковете и ладите. За едното клиента си плаща, за другото не плаща. Защо трябва да получи нещо?
                              От три години всички камиони на Дакар са серийни. От магазина. Точно Камаза можеш да си поръчаш например във Варна, в Сей хай. На старо, след Дакар, в Москва е 100 - 150 000 долара.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Къв ви е проблема? За 30 - 50 000 и Москвичът ще е с качеството на аудито. Вие искате без пари - получавате. За без пари - толкова. Едни и същи конструктори правят и танковете и ладите. За едното клиента си плаща, за другото не плаща. Защо трябва да получи нещо?
                                От три години всички камиони на Дакар са серийни. От магазина. Точно Камаза можеш да си поръчаш например във Варна, в Сей хай. На старо, след Дакар, в Москва е 100 - 150 000 долара.
                                Въобще не е така! Самарата струваше през 1989г. /преди 10ХІ/ почти 12000лева нова от мототехника. Тая цен я определяше производителя, а не купувача. И какво получаваш - немалко липси /в нашия случай ляво огледало, непълен комплект инструменти/, болтове и гайки, за които ти се предоставя "шанса" сам да откриеш и затегнеш и системно неудобна кола и за всичко това да почакаш 20-25 години, както беше в нашия случай. Защо може кола, която е 25 години по-стара да е по-удобна, по-достъпна за времето си и несравнимо по-интелигентно решена? Защото - откраднатите немски инженери след втората св. война са измрели, а и приживе са създавали само военни машини. Тая работа с "великите съветски инженери" е пълен кьорфишек. Както е всепризнато, че немските лекари през втората св. война са направили изключителни открития, без това да е свързано с престъпленията в концлагерите, така е и всеизвестно, че немски инженери са били най-търсената стока в периода на капитулация на Германия. За никой не е тайна, че човекът, създал Фау е и създател впоследствие на американската космическа наука. Както и образователната система, както и безчет други неща, подвластни на здравия разум. От близо век насам, животът на руснаците, впоследствие на "советский человек, гражданин советского союза" е бил евтина разменна монета, с лека ръка хазартно проигравана. Това въобще не предполага съвест и отговорност в работата. Грубо казано, но е така.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X