Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инструменти от Лидл

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Инструменти от Лидл

    Аз не реагирам на тебе а на маймуната дето е направил клипа.

    Коментар


    • От: Инструменти от Лидл

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Аз не реагирам на тебе .
      Ама отстрани така изглежда.

      Коментар


      • От: Инструменти от Лидл

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Би ли развинтил 3Ач батерия да знаем какво има вътре? 2Ач се отваряше чисто и лесно.
        Разбира се!
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • От: Инструменти от Лидл

          Две по две са вързани успередно и после всички последователмо за да ги докарат 5 клетки ~18.5-21V предполагам. Та се зачудих за елементите....имам под ръка едни зелени самсунзи - icr18650 2200mAh, които се зареждат с 1c и се разреждат до 2c според дейта шита. В пакет ще рече 8А пиково някъде....ама тея винтоверти, зегета, ъглошлайфове не им ли трябват поне едно 20-30....съдейки по това колко загряват поне....зачудих се защото се заимавам с едни летящи неща и там консумацията се следи строго и е критична, та съм отчел че ~200 ватов мотор(безчетков, но разликата не е драматична) лапа над 15A при натоварване.....
          WG 2.7 CRD

          Коментар


          • От: Инструменти от Лидл

            Мисля 15 ампера гълтат,мога да меря,но съм по обекти още.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • От: Инструменти от Лидл

              Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
              Две по две са вързани успередно и после всички последователмо за да ги докарат 5 клетки ~18.5-21V предполагам. Та се зачудих за елементите....имам под ръка едни зелени самсунзи - icr18650 2200mAh, които се зареждат с 1c и се разреждат до 2c според дейта шита. В пакет ще рече 8А пиково някъде....ама тея винтоверти, зегета, ъглошлайфове не им ли трябват поне едно 20-30....съдейки по това колко загряват поне....зачудих се защото се заимавам с едни летящи неща и там консумацията се следи строго и е критична, та съм отчел че ~200 ватов мотор(безчетков, но разликата не е драматична) лапа над 15A при натоварване.....
              Те затова са ползвали елементи 1.5Ач. Просто в тях каквото е спестено от активна маса е добавено като електроди и съответно са способни да отдават по-големи токове. Флекса по моя преценка тегли доста над 15 ампера (това ако има кой да му ги даде, защото нямам от големите батерии, а малките му клякат).

              Коментар


              • От: Инструменти от Лидл

                При две на макс заредени батерии ,2 амперчасовата и 3 амперчасовата , импакта чисто субективно върти по бодро със 3 амперчасовата.Дали съм прав ,ще проверя някой ден.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • От: Инструменти от Лидл

                  Е, би трябвало.

                  Коментар


                  • От: Инструменти от Лидл

                    Импакта не е точния уред за да се хване разликата, виж ъглошлайфа е. Ръчния циркуляр, още повече. Но 3Ah, също не звучи сериозно. Колко струва тая батерия? Май са гонили печалба, поне 4Аh да бяха я направили.
                    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                    Коментар


                    • От: Инструменти от Лидл

                      Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                      Две по две са вързани успередно и после всички последователмо за да ги докарат 5 клетки ~18.5-21V предполагам. Та се зачудих за елементите....имам под ръка едни зелени самсунзи - icr18650 2200mAh, които се зареждат с 1c и се разреждат до 2c според дейта шита. В пакет ще рече 8А пиково някъде....ама тея винтоверти, зегета, ъглошлайфове не им ли трябват поне едно 20-30....съдейки по това колко загряват поне....зачудих се защото се заимавам с едни летящи неща и там консумацията се следи строго и е критична, та съм отчел че ~200 ватов мотор(безчетков, но разликата не е драматична) лапа над 15A при натоварване.....
                      /оффтопик
                      Имаш ли избистрена идея за контролер на батерията и евентуално зарядно?
                      Търкаля ми се тука един ДеВалт и един куп 18650 та ми се въртят мисли за конвертиране от ни-ка към ли-йон... ама още мъдря какъв контролер да сложа на батерията и как да преправя зарядното .

                      Коментар


                      • От: Инструменти от Лидл

                        Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                        Импакта не е точния уред за да се хване разликата, виж ъглошлайфа е. Ръчния циркуляр, още повече. Но 3Ah, също не звучи сериозно. Колко струва тая батерия? Май са гонили печалба, поне 4Аh да бяха я направили.
                        Трябва да видя фактурата,към 60 лв.мисля,ако не забравя ще я снимам ,още е в баничарката



                        Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                        /оффтопик
                        Имаш ли избистрена идея за контролер на батерията и евентуално зарядно?
                        Търкаля ми се тука един ДеВалт и един куп 18650 та ми се въртят мисли за конвертиране от ни-ка към ли-йон... ама още мъдря какъв контролер да сложа на батерията и как да преправя зарядното .
                        Изкарай си куплунг от батерията и балансно зарядно от рода на б6 мини.За баласна платка ще намериш,но старото зарядно да преработиш ми се види безсмислено.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: Инструменти от Лидл

                          55 лв.е батерията и 7 лв.куриер
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • От: Инструменти от Лидл

                            По някое време, когато решиш и намериш приложение на елементите от батерията, можеш да си я ъпгрейднеш на едни 5Аh, а може и повече. Аз съм го правил на Макита и съм доволен. Само ме притеснява че на снимката ти пише на контролера 3Аh, да не се окаже че е нещо настроен за толкова.
                            Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                            Коментар


                            • От: Инструменти от Лидл

                              5S 18V and 21V electric tool li ion battery PCB board and electric angle grinder and wrentch 18650 lithium battery BMS
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар


                              • От: Инструменти от Лидл

                                С това дали ще може да ползва оригиналното си зарядно.
                                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X