Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митове и легенди за дизеловите автомобили

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

    много ме интересува дали си заслужава рено лагуна от 2001г до 2005г дизел. 1.9 / 120коня. комън рейл

    Коментар


    • До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

      Не!
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

        маи 2.2 дизела е по сполучлив,но за 1.9 не съм чул нищо добро,реват като тибетски якове от тях

        Поздрави

        Коментар


        • До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

          Мисля, че е малко погрешно да твърдите това, при това така категорично. Повече от 10 години съм карал три различни дизелови автомобила Renault и все 1.9 дизел - F8Q и F9Q. Първо - 1.9D /атмосферен, предкамерен/, след това - 1.9dTi /директно впръскване, турбо/, накрая - , 1.9 dCi /common-rail, турбо/. Мога от собствен опит да кажа, особено за дизелите с директно впръскване, че са достатъчно надеждните мотори. Проблеми има по-често с последното поколение двигатели, с турбокомпресори с променлива геометрия на лопатките и форсирани до 120 - 130 к.с. И то с екземпляри на 300 - 400 хил. км. и "обслужвани" по най-вандалски начин. 2.2 мотора е по-сложен и по-капризен за обслужване, с по-скъпа поддръжка.
          Колкото до въпроса - дали си струва Laguna-та, мисля че е по-добре колегата да си зададе въпроса в подходящия форум , разбира се след като прочете преди това какво са писали там колегите.
          Поздрави на всички!
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

            Мит: Дизелът може да работи плавно и рафинирано като бензин през първите 10-15 минути след палене в зимно време под 4-5 градуса.

            Мит: Дизелът е икономичен даже и за градско каране, на къси дистанции в зимно време.

            Моите скромни наблюдения са базирани на нов дизелов 2.2 I-CTDI на 25000 км и няколко месеца. Наложи ми се да го паля при -6 градуса. Запали си безпроблемно. Обаче, след това му трябваше маса време докато влезе в режим, може би 20-30 минути работа. В същото време на стария бензин му трябват точно 4-5 минути. Докато загрее дизелът и си влезе в режим, разходът по компютър отива здраво нагоре сигурно почти до този на бензина. Оттам, а и от опит споделен от различни хора съдя, че за малък град, където се кара 2-3 км на палене през зимата, дизелът не е по-икономичен от бензин.
            Vitara 2.0 V6
            Honda CRV (Gen 1)
            Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
            ВАЗ 2131

            Коментар


            • До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

              Еми да кажа и аз:

              1. Терано 2.7TDI, чипнат на 145BHP предкамерен турбодизел с електронна помпа. Разход зимата - около 12-13/100.
              2. Skoda Fabia 1.2 12V бензин 2005г. Не помня мошността, но около 65BHP - разход зимата - около 10/100.

              И двете сутрин се палят, пуша една цигара, тръгвам, след 10 минути съм в работата си, а те и двете таман са загряли, и трябва да ги гася.

              Тераното е 2 пъти и кусур по-тежко от фабията, и 2 пъти и кусур по-мощно от нея, а харчи само с около 20-30% повече. При това е с предкамерно впръскване.

              Виж на магистралата разликата е доста в полза на фабията (5-6/100 срещу 9-10/100 за тераното), но нали говорим за в града?

              За градски разход на фабия с common rail двигател с подобна мощност - нямам данни.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                Първоначално публикуван от sparkybg
                Тераното е 2 пъти и кусур по-тежко от фабията, и 2 пъти и кусур по-мощно от нея, а харчи само с около 20-30% повече. При това е с предкамерно впръскване.
                То и тия големите автобуси на Етап и Биомет са 5-10 пъти по-тежки от Тераното, а харчат само 70-80% отгоре .
                Vitara 2.0 V6
                Honda CRV (Gen 1)
                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                ВАЗ 2131

                Коментар


                • До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                  Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                  То и тия големите автобуси на Етап и Биомет са 5-10 пъти по-тежки от Тераното, а харчат само 70-80% отгоре .
                  Да,пробвай да ги караш в същия режим,като описания и пак пиши,колко им е разхода.Има и още няколко фактора....мисля,че са ясни.

                  Не знам какво му се вторачихте на разхода....
                  Не е мит-разхода на дизелите е, по-нисък от този на бензиновите...поне за сега.
                  За оценка на икономичността на двигателите си има и подходящ параметър.Нарича се специфичен разход на гориво.Има си графики и таблици с изменението му за всеки конкретен двигател.Тази характеристика се изследва и оптимизира още при създаването на двигателя.
                  Реалния разход на гориво,пък зависи от доста фактори(и субективни),барабар със специфичния разход....
                  Мисля,че и споменатите подробности са ви ясни,та малко излишно ги писах...
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X