Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митове и легенди за дизеловите автомобили

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

    Ха, че той Дизел го е измислил двигателя въобще да работи с въглищен прах!
    יעבור
    «И това ще мине»

    Коментар


    • #17
      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Аз да ви кажа още един мит тогава.
      А той е че "Дизеловите автомобили се карат с нафта".
      Знам едно Паджеро1-2.4D което от една година се кара само със старо масло от автоматични скоростни кутии и чат/пат, като изпадне, тънки синтетики 5W30,0W30,5W20 и 0W20. Ама само с двигателно масло малко пуши.
      Просто човека работи в сервиз за смяна на масла и няма време да отиде до бензиностанцията.
      Така е.Една година съм карал Пежо 205 1,9Д само и единствено с отработено двигателно масло.Дет се вика,една ст'инка не съм дал за нафта.Е,верно че пушеше малко повече,а няколко пъти пушеше разни странни цветове-зелено,червено,жълто......и беше голяма атракция по магистралите......
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #18
        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

        Само обиктовен дизел от OMV плюс добавка за дизел Castrol. До сега без около 40000 км без проблеми.
        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

        Коментар


        • #19
          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

          Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
          Само обиктовен дизел от OMV плюс добавка за дизел Castrol. До сега без около 40000 км без проблеми.
          Не стана ясно, това мит ли е, или легенда.

          Коментар


          • #20
            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

            Първоначално публикуван от Радослав Райчев Преглед на мнение
            В бъдеще смятам докато има класически дизели (без HDI, DCI и т.н. електронно базирани) да карам от тях. Като предпочитам да си ги купувам на старо (защото нови просто няма).
            Хубаво де - Много са хубави френските дизели ама не ща HDI...

            Що така, да не би да има друг мит за нови и стари дизели Повечето се хвърлиха как и с какво вървели старите дизели.

            Я разделете митовете тогава
            Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

            Коментар


            • #21
              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Аз да ви кажа още един мит тогава.
              А той е че "Дизеловите автомобили се карат с нафта".
              Знам едно Паджеро1-2.4D което от една година се кара само със старо масло от автоматични скоростни кутии и чат/пат, като изпадне, тънки синтетики 5W30,0W30,5W20 и 0W20. Ама само с двигателно масло малко пуши.
              Просто човека работи в сервиз за смяна на масла и няма време да отиде до бензиностанцията.
              И един мой приятел така кара едно Мицубиши л 200 с каквото му падне но най вече с старо масло на което му казва черен Кастрол. С трансформаторно масло Мицубишито направо лети.
              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

              Коментар


              • #22
                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                На старото ми , нафтово VW -180K , но взето ново от магазин . "Новото" , 'щот вече не е ново му направих 120К . И то е помпа-дюза и PDF-филтър и...аспуха му е по-бял от на бензинова кола . Не съм имал никога проблем с двигателите .
                Проблемите , мисля че се явяват при колите над 300-400000км , каквито се докарват втора ръка от чужбинско . Как не видях 10годишна кола , на Горубляне , на повече от 105К км ?........Смях
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • #23
                  До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                  Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                  Проблемите , мисля че се явяват при колите над 300-400000км , каквито се докарват втора ръка от чужбинско .
                  Проблемите с двигателя - да. Проблемите с помпа и дюзи - твърдо от скапаното ни гориво. Имам строшена помпа от скапано гориво, сипано от Шел-Драгичево. В помпата имаше някаква сиво-кафява гнус с консистенция между силикон и боя. Не знам какви "добавки" са му слагали, и какво е качеството на горивото по големите бензиностанции, обаче за мен е факт че и от там можеш да гризнеш дръвцето. Помпата беше със строшен плунжер заради тая работа, а нов такъв е на 2/3 от стойността на цялата помпа.

                  Колкото до мита за качеството на горивото в чужбина - не знам италианеца - предишен собственик на тераното от подписа ми, с какво го беше карал, но за 9 години и 80 хиляди километра, явно горивен филтър не беше сменян, а на дъното му имаше 2 пръста (буквално) блато. След като го смених, тук за 20000км нямаше почти нищо и можеше да изкара поне още толкова, ако не и повече.

                  Другото - сипвам от ROMPETROL, EKO, OMV. От другите - само от зор. Смея да твърдя че горивото на ROMPETROL е най-добро за моя двигател.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    ....Смея да твърдя че горивото на ROMPETROL е най-добро за моя двигател.
                    То Ром-ската нафта и тая на ОМВ май са еднакви, нали нашите ОМВта ги управлява румънец.
                    Аз съм сипвал кофти нафта и на Шел и на ОМВ и на Лук. Се ще се намери някой алхимик да о@ка коя да е голяма верига. Иначе не съм имал проблеми. Само от тАрикатите кръстници.

                    Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                    ...Как не видях 10годишна кола , на Горубляне , на повече от 105К км ?........Смях
                    Това са само коли карани от възрастни пенсионирани селски учителки.. как не се свършиха? То в сравнение с горублянските търговци, Братя Грим пасти да ядът....мойта Навара 2004г. септември е на 200 000 и км.
                    Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                    Към модераторите-А изтрийте го сега.
                    Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                    Коментар


                    • #25
                      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      То Ром-ската нафта и тая на ОМВ май са еднакви, нали нашите ОМВта ги управлява румънец.
                      Може и това да е случката. Може и по бензиностанциите да правят бъркочи. Нямам идея. Може пък да е било и късмет. Вече 5-6 резервоара с ROM-ска съм употребил. Междувременно инцидентно 2-3 OMV и може би още толкова EKO. От последния OMV резервоар дори изгорелите газове миришеха странно. EKO-то и ROM-а са си еднакви всеки път досега. А разликата между OMV-то, дето сипах в София, пътувайки към събора, и ROM-а, дето сипах преди Бургас, дори се чуваше. В самото вървене обаче май нямаше кой-знае каква.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                        инцидентното попадане на разни бъркочи и гадости може да е по 2 причини - умишленото им сипване от бензинджиите или неспазване на технологията - например като се зареди от цистерната, трябва да се изчака определено време и тогава да се отваря колонката... в противен случай помпата ще засмуче от мътилката от дъното на резервоара и водната възглавница... Поне аз така знам...

                        Според мен е мит, че БГ-нафтата (каквото и да значи това) е некачествена по начало...

                        Аз зареждам предимно на Еко Елда по-рядко на ОМВ, на Шел, Лукойл и др само по изключение...

                        За бензина - на селската бензиностанция в с. Величково ПЗ бензина периодично мирише зверски на ацетон... Дали е бензин, а?

                        За сервизните интервали на Порше и т.н. - има много фактори, не само горивото... "гладките" пътища, "липсата" на прах... Коя кола ще издържи 30 000км с един въздушен филтар в БГ? При запрашен въздух /а нашия е като в Сахара/ дават дори маслото и м. филтър да се сменя до 2 пъти по-често... Аз на пасата го сменям на 7-8 хиляди и става доста зле, а маслото на 15...

                        В Германия, Холандия, Северна Франция, Англия и т.н. спокойно възд. филтър изкарва и над 30 хиляди, но климатът е по-влажен... а и май си мият улиците по-често от веднъж преди избори...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                          Така е.Една година съм карал Пежо 205 1,9Д само и единствено с отработено двигателно масло.Дет се вика,една ст'инка не съм дал за нафта.Е,верно че пушеше малко повече,а няколко пъти пушеше разни странни цветове-зелено,червено,жълто......и беше голяма атракция по магистралите......
                          И след тази 1 година какво го направи ?

                          А за нафтата : Малко ми е чудно как човек не може да направи разлика в качеството на нафтата в Германия - с тази у нас . Просто щото тя е очебийна. Ама сигурно има и такива хора ( нищо лично де - да не се засегне някой) .
                          Последно редактирано от Vlado_Ts; 26-10-09, 11:44.
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                            8 години карах дизели между Германия и България всеки месец по веднъж два пъти.Малки камиончета, бусове и леки коли все дизели.
                            Сипвал съм нафта доста по тази релация, но най много извън България, в Германия и Унгария.Нафтата им е супер.Идвайки в БГ и сипвайки тук винаги се усещаше разлика и то голяма в начина на вървеж.Иначе директно счупване на двигател от нафта не съм забелязал да имам.
                            Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                              Как не видях 10годишна кола , на Горубляне , на повече от 105К км ?...
                              Продавам едно Диско 90та година на 315 хилки и като го видя първия кандидат : "е хубаво е, ама на много километри..."
                              Е на колко километра да бъде пълнолетна кола ?
                              Еуементауно - 320 делено на 19 си е около 16 , 17 на година. Е какво странно има в това ? Аз като навъртам двойно на мойта ненормален ли съм ???
                              Тази земя, по която тъпча сега,
                              тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                              тази земя – не е моя земя,
                              тази земя, простете, е чужда.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                                това е основния проблем - обикновеният човек незапознат с "порочните практики" си купува дизелова кола, като мисли, че е на 110-120 хиляди, а тя всъщност е на 200-300 и повече хиляди... дори 5-годишна... и тя след 3-6 месеца или година започва да се троши... после нафтата им е крива...
                                Много ясно, че в Германия и Унгария колата ще върви по-добре... Тука като влезеш от Калотина до Люлин вече се са се разскърцали пластмасите като друса и подскача, неволно връщаш газта...
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X