Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митове и легенди за дизеловите автомобили

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

    Най-големия мит е в заглавието. Толкова е митичен че и да ти избоде очите пак няма да го видиш.
    Дизеловите автомобили в своята същност не са автомобили, а модифицирани, замаскирани и олекотени камиони.

    Коментар


    • #47
      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

      Айде,айде. То и Фолксвагена,би трябвало да е НАРОДЕН (евтин,достъпен) автомобил,ама нещата вече са съвсем различни.
      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
      Volkswagen Bora AKL

      Коментар


      • #48
        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
        Нямаше ли наскоро една промоция в Метро "литър олио за левче"?
        Мисля че е забранено , обаче. Или поне би трябвало...
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #49
          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Най-големия мит е в заглавието. Толкова е митичен че и да ти избоде очите пак няма да го видиш.
          Дизеловите автомобили в своята същност не са автомобили, а модифицирани, замаскирани и олекотени камиони.
          Вероятно е така, но двигателите им са конструирани доста по-интелигентно. Не е ноебходимо да има свещ, която да свети на буталото за да не се удари в главата.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #50
            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

            не знам дали е съвпадение, но след проба с Биодизел на "Темпо" ми се задръсти ЕГР клапана
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #51
              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Мисля че е забранено...
              не е.

              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Вероятно е така, но двигателите им са конструирани доста по-интелигентно. Не е ноебходимо да има свещ, която да свети на буталото за да не се удари в главата.
              Да бе, нямало свещ. Първо, има, и не е истина колко ток гълта. Второ, удрянето на буталото където и да било е къде-къде по-малко вероятно на бензинов.

              Коментар


              • #52
                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                не е.



                Да бе, нямало свещ. Първо, има, и не е истина колко ток гълта. Второ, удрянето на буталото където и да било е къде-къде по-малко вероятно на бензинов.

                В Италия беше забранено , а за тук не знаех как стоят нешата.(Не биодизела , а използването на хранително олио)
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #53
                  До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Не , не е мит. Аз съм карал Ситроена с олио. Няма абсолютно никаква разлика във вървенето и сякаш не пуши толкова.
                  Това с олиото някаква шега ли е, или аз нещо не съм в час ?
                  Тази земя, по която тъпча сега,
                  тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                  тази земя – не е моя земя,
                  тази земя, простете, е чужда.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                    Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                    Това с олиото някаква шега ли е, или аз нещо не съм в час ?
                    Никаква шега не е. Олиото е почти идеалното (технически) гориво за дизелов двигател.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Най-големия мит е в заглавието. Толкова е митичен че и да ти избоде очите пак няма да го видиш.
                      Дизеловите автомобили в своята същност не са автомобили, а модифицирани, замаскирани и олекотени камиони.
                      Един такъв камЬон карах наскоро - верно е камЬон - 500 коня, 1000 Нм и без ограничител вдига около 300 км/ч - ама аз само до 275 го засилих...









                      А па средния разход след 800 км безмилостно жулене по германските аутобани (под 160 не съм падал нито за миг, най-често над 200-220 км/ч, доста често и над 250) бе 14 литра нафтица на 100 км.
                      Последно редактирано от Carburettor; 27-10-09, 22:00.
                      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                      Volvo XC90 D5 Executive '12
                      Volvo XC60 D5 Summum '11
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                      Коментар


                      • #56
                        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Никаква шега не е. Олиото е почти идеалното (технически) гориво за дизелов двигател.
                        Е защо тогава се зареждам на бензиностанция а не в Метро например ? Мисля че в момента олиото е на доста по-приемлива цена от дизела.
                        Тази земя, по която тъпча сега,
                        тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                        тази земя – не е моя земя,
                        тази земя, простете, е чужда.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                          не знам дали е съвпадение, но след проба с Биодизел на "Темпо" ми се задръсти ЕГР клапана

                          През 2006 г. бяхме взели една дизелова Дачия 1.5 dCi (последно поколение комън-рейл) за продължителен тест с биодизел на Темпо (производство на BioDreams-Ловеч) и я карахме близо 20 000 км. Никакви проблеми. След това Рено-Нисан я продадоха като такси и според дилъра още се движела, била на почти 500 000 км. И таксиджията също наливал биодизел, така поне ми казаха в Рено-Нисан.

                          Може би сте я виждали из София, беше облепена с такива стикери

                          ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                          Volvo XC90 D5 Executive '12
                          Volvo XC60 D5 Summum '11
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                          Коментар


                          • #58
                            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                            Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
                            Е защо тогава се зареждам на бензиностанция а не в Метро например ? Мисля че в момента олиото е на доста по-приемлива цена от дизела.
                            Не знам защо. Лятото няма никакви грижи, зимата не е зле да го примесваш с повечко купешка нафта, че на студено има навика да става на каша. Тя и нафтата, ама хубавата - на по-студено. Има поне 5 теми във Форума за това, не знам как са ти убягнали.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Не знам защо. Лятото няма никакви грижи, зимата не е зле да го примесваш с повечко купешка нафта, че на студено има навика да става на каша. Тя и нафтата, ама хубавата - на по-студено. Има поне 5 теми във Форума за това, не знам как са ти убягнали.
                              Защото просто НЕ може. Всеки комън реил си иска пречистване. Олиото,дори и неизползвано,добре пречистено при поризводството и тн. съдържа по-големки частици,които трябва да се филтрират. След тази процедура можеш да си караш на слънчоглед. Представям си как спирам до някакъв гъзар с БМВ 3-ка отпреди 100години,който се мисли за много голям и как ще го минават корейски дизели, и му казвам,че карам на олио. Резултата: ... No comment!
                              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                              Volkswagen Bora AKL

                              Коментар


                              • #60
                                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                                Тя пък нафтата, все едно не съдържа какви ли не частици. Половината форум я ругае, само защото другата половина ругае бензина и газта. Има си филтри за това. Комън-рейл - хубаво, каква му е философията? Помпа. Клапани. Дюзи. Ако филтрите изтърват по-твърда частичка, тя все ще намери какво да дерне, независимо дали е от нафта или от олио, затова просто се разчита да не изтърват. Маркучите се разяждали - нека се разяждат, има специални за олио. Ако се надуят, ще ги смениш.

                                п.с. Нямам дизелови коли (пропана и метана засега ме устройват), но ако имах, лятно време нафта нямаше да видят. Много други коли и не виждат. И не всички ползват сурово олио - ресторантите продават отработено.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X