До: Митове и легенди за дизеловите автомобили
Значи да се постави въпроса дали дизела се разваля от българската нафта е доста некоректно. То е все едно онази "задачка" със самолета - лети на еди колко си метра височина , с еди-каква си скорост .... накрая : на колко години е пилота ?!
Вероятно е по- добре да се попита : с коя нафта един дизел при еднакви други условия ще има по- дълъг живот : с българската , или с германската ? И пак няма да е достатъчно коректно , щото с германската върви повече практически , ама предразполага и към по-висока скорост . А от там последствията и пак скъсен живот
ПС. Не бих си купил дизел втора ръка от човек , който ми се хвали , че го е карал със 180-200 км. ... за да ми докаже че мнооого върви .[/QUOTE]
Така е. Ей го долу на улицата един вече пълнолетен Пасат 1.6 ТДИ.
При мене си е от чисто нов. Каран е 95% в България. Е как пък не се е развалил? Пали си на четвърт! Върви и не пуши.
Колкото и на някои да не им се вярва, единствената СКАПАНА нафта ми я наляха преди две години в Австрия на границата с Германия (Пасау)
Поздрави.
Първоначално публикуван от Vlado_Ts
Преглед на мнение
Вероятно е по- добре да се попита : с коя нафта един дизел при еднакви други условия ще има по- дълъг живот : с българската , или с германската ? И пак няма да е достатъчно коректно , щото с германската върви повече практически , ама предразполага и към по-висока скорост . А от там последствията и пак скъсен живот
ПС. Не бих си купил дизел втора ръка от човек , който ми се хвали , че го е карал със 180-200 км. ... за да ми докаже че мнооого върви .[/QUOTE]
Така е. Ей го долу на улицата един вече пълнолетен Пасат 1.6 ТДИ.
При мене си е от чисто нов. Каран е 95% в България. Е как пък не се е развалил? Пали си на четвърт! Върви и не пуши.
Колкото и на някои да не им се вярва, единствената СКАПАНА нафта ми я наляха преди две години в Австрия на границата с Германия (Пасау)
Поздрави.
Коментар