До: Митове и легенди за дизеловите автомобили
имам представа за какво говорите.от 10 години съм в системата на спещна помощ. какво ли не са ми видели о4иките, но най гадно беше преди 5-6 години когато температурата падна под -15.
тогава се оказа , 4е някой умник премахнал БДС (-25) и приложил европейските стандарти за нафтата . впро4ем много се писа по пресата.тогава умниците от петрол не сложиха добавки в дизела и скапаха ГНП на ДИФЕНДЕРА.То4но през зимата. Моят съвет е следете прогнозата или от 12-03 месец слагайте добавки за дизела .А колкото до ка4еството не зареждайте в малките бензиностанции , просто незнаете кой недобросъвестен служител няма да налее 100 л. вода и да прибере нафтата или няма да по4истят резервоарите си.това стана на ситроен HDI мотор на ФОРД 2.2 преди 3 дни . добре, 4е има дат4ици в ъв филтъра и шофьора се усетил.
имам представа за какво говорите.от 10 години съм в системата на спещна помощ. какво ли не са ми видели о4иките, но най гадно беше преди 5-6 години когато температурата падна под -15.
тогава се оказа , 4е някой умник премахнал БДС (-25) и приложил европейските стандарти за нафтата . впро4ем много се писа по пресата.тогава умниците от петрол не сложиха добавки в дизела и скапаха ГНП на ДИФЕНДЕРА.То4но през зимата. Моят съвет е следете прогнозата или от 12-03 месец слагайте добавки за дизела .А колкото до ка4еството не зареждайте в малките бензиностанции , просто незнаете кой недобросъвестен служител няма да налее 100 л. вода и да прибере нафтата или няма да по4истят резервоарите си.това стана на ситроен HDI мотор на ФОРД 2.2 преди 3 дни . добре, 4е има дат4ици в ъв филтъра и шофьора се усетил.
Коментар