Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митове и легенди за дизеловите автомобили

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Митове и легенди за дизеловите автомобили

    "От българската нафта дизеловите двигатели се разпадат"
    Последните 8 години съм имал 4 (и сега имам 2) дизелови автомобила... Общо 230 000км в моите и на жена ми ръце... Сегашните едната е на 220 000км, а другата на 116 000 пробег... и двете с "реални" показания и известен произход, а не "горублански" екземпляри...
    Никой от тях не е имал проблеми с горивната система или дюзите (да чукна на дърво).

    Проблеми с двигател (надран колянов вал и т.н.) съм имал само с Ленд крузера, но той беше купен от един откровен мошеник, който аз тогава взех за честен човек - има оръжеен магазин зад х-л Плиска...

    Не съм забелязал и разлика във вървежа с българска, сръбска, гръцка, турска, унгарска, австрийска и немска нафта... С швейцарската забелязах (от безмитна зона, връзваше се на 1.40лв ца литър), че върви най-добре

    Забелязал съм, обаче, че в БГ колите друсат много повече... Но това май не е от нафтата ?

    Моля споделете вашите наблюдения...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
    "От българската нафта дизеловите двигатели се разпадат"
    Последните 8 години съм имал 4 (и сега имам 2) дизелови автомобила... Общо 230 000км в моите и на жена ми ръце... Сегашните едната е на 220 000км, а другата на 116 000 пробег... и двете с "реални" показания и известен произход, а не "горублански" екземпляри...
    Никой от тях не е имал проблеми с горивната система или дюзите (да чукна на дърво).

    ......
    Не съм забелязал и разлика във вървежа с българска, сръбска, гръцка, турска, унгарска, австрийска и немска нафта... С швейцарската забелязах (от безмитна зона, връзваше се на 1.40лв ца литър), че върви най-добре
    .......

    Моля споделете вашите наблюдения...
    За 250 000 км. тотално скапах разпръсквачи Бошовски комън рейл.

    А мерцедесите и особено джип Гр. Чироки с 2.7 ГРД сменят разпръсквачи заедно с маслото на АСК.
    Попитай и такс. шофьори, които са на дизел.

    Уж от тази 2009 г. диз. гориво трябва да отговаря на евро 4, дано има положителна промяна.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #3
      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

      Имаме един Партнер '01 2.0 HDi, купуван нов, последните 4-5 години почти не е каран, сега е на около 130к км и по мотора не е имало проблеми ...
      Имаме и едно 307 sw 2.0 hdi 16v '06 пак купувано ново и сега е на 30к км - и при него никакви забележки, само веднъж ми изписа на борда, че има вода в горивния филтър
      Партнера не беше пален повече от година и запали от раз без да се дави и без проблеми

      Коментар


      • #4
        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

        Според мен има и калпава нафта и по-добра нафта.Има и по-претенциозни към горивото двигатели има и такива дето можеш да им сипеш някакво подобие на нафта.
        На Еко Петролиум горивата са най-добри, след това Шел. после ОМВ, Лукойл и т.н.
        Между различните видове дизел на ОМВ според мен няма разлика - нито в разхода, нито в ускорението.Или поне не такова, че да си заслужава да платиш разликата в цената.
        Впечатленията са ми от последните 3 години от различни автомобили и бусове -Пежо Партнер'06 1,9 - изминати около 116000 км; Пежо Боксер'06 2,2 - изминати около 120000 км; Ивеко 3512 '99 2,5 - над 300000 км.

        Коментар


        • #5
          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
          ......... (надран колянов вал и т.н.) съм имал само с Ленд крузера, но той беше купен от един откровен мошеник, който аз тогава взех за честен човек - има оръжеен магазин зад х-л Плиска...

          Моля споделете вашите наблюдения...
          Тоя го знаем. Няма да споменаваме имена. Нали Хараламби?
          Иначе за нафтата, мулето я яде всякаква, даже и т.нар. биодизел, дето незнаят какъв е. 20, 30, 50, 100 % - все тая. Зареждам предимно на Лукойл, а понякога и на една криминална бензиностанция на Хладилника. Разликата е само във визията и в цените. Диското с 200 мотор яде всичко и не връща. ............... Излъгах, Преди 4 години връщаше. Беше се скъсала тръбата за връщащата нафта и ........... връщаше
          За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

          Коментар


          • #6
            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

            Аз съм на нафта от 4-5 години. Сменил съм 4ри дизеларки, леки Фордчета и в момента също съм. С двигателите, никакви проблеми а нафта предимно от Шел и чат пат ОМВ.
            ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
            lre-bulgaria.org

            Коментар


            • #7
              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              "От българската нафта дизеловите двигатели се разпадат"
              Последните 8 години съм имал 4 (и сега имам 2) дизелови автомобила... Общо 230 000км в моите и на жена ми ръце... Сегашните едната е на 220 000км, а другата на 116 000 пробег... и двете с "реални" показания и известен произход, а не "горублански" екземпляри...
              Никой от тях не е имал проблеми с горивната система или дюзите (да чукна на дърво).

              Проблеми с двигател (надран колянов вал и т.н.) съм имал само с Ленд крузера, но той беше купен от един откровен мошеник, който аз тогава взех за честен човек - има оръжеен магазин зад х-л Плиска...

              Не съм забелязал и разлика във вървежа с българска, сръбска, гръцка, турска, унгарска, австрийска и немска нафта... С швейцарската забелязах (от безмитна зона, връзваше се на 1.40лв ца литър), че върви най-добре

              Забелязал съм, обаче, че в БГ колите друсат много повече... Но това май не е от нафтата ?

              Моля споделете вашите наблюдения...

              Ами не са особено "митове".
              Справка - някои от вносителите на автомобили в България, например Тойота, не вкарват D4D мотора със 177к.с. и пиезо-инжектори именно, защото не могат да му покрият гаранцията с кофти нафтата, която се продава тук.
              Заради занижения контрол на горивата Porsche(автомобили) имат сервизен интервал на 15 000км за нови модели, докато в Европа интервала е 30 000км.
              Per aspera ad astra.

              Коментар


              • #8
                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                Тя темата пак стигна до горивата. Оформям напоследък следната теория:

                Горивата тук по принцип се търпят, но от време на време се попада на някое свирепо менте, което нещо счупва/запушва/разяжда и пред него почти никой няма шанс. Не е да са трайно лоши, та да свикне човек.

                Коментар


                • #9
                  До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                  Това със сервизните интервали е игра на клиенти.Нали ако увеличат сервизния интервал ще им падне двойно оборота.А от там идват основно печалбите на вносителите и не толкова от индивидуалните клиенти ,а от държавните фирми.Събира 9 ,фактурира се 10 а се налива 8 или 7 ,а понякога и част от старото.И после се продава на черно на половин цена.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                    След експерименти с Бензиностанции, през 90-тте години, Разбрах, че ще зареждам САМО на Голямите Вериги, така и правя.
                    Дизелова кола карам от скоро, 2006-а - Никакви Проблеми. По-съвременен дизел с ФАП филтър карам о пролетта, с него съм ходил и до Гърция - Разлика в поведението не забелязах! Както и проблеми за сега
                    Но съм напълно убеден, че има места където мога да спестя 20 ст. от нафтата и да Инвестирам след това много Пари в Ремонти - просто ги избягвам тази места и готово

                    Коментар


                    • #11
                      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                      Нафтата, просто ни е по-редичка, от време на време, не нещо друго. А гаранции, нови коли, сервизни интервали, то не е само от горивото или просто давай пари по-често на тукашните вносители, че са ни малко, поне в повечето случай или поне при по-големшките. Справка, в официалните сайтове на повечето производители си има инфо за как марката разпределя пазарите, където има и Rough Road Markets, в които почти винаги влизаме и ние. А не сме за там, честно
                      ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                      lre-bulgaria.org

                      Коментар


                      • #12
                        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                        От 12 години от както се качих на дизел - реших че това е Двигателят.
                        От тогава до днешна дата - само дизелови, без изключение.
                        И само френски. Пежо 205 1.9Д, Ситроен ЗХ 1.9Д, Рено Еспейс 2.1 ТДИ, Дискавъри 200 ТДИ (това неми се види френско, ама е блозо, само Ламанша ги дели).
                        Никога и по никаква причина тези двигатели не са имали проблем с нищо по горивните системи, помпите, дюзите и т.н.
                        Зареждам само на Шел, а като няма Шел на ОМВ и Петрол.

                        В бъдеще смятам докато има класически дизели (без HDI, DCI и т.н. електронно базирани) да карам от тях. Като предпочитам да си ги купувам на старо (защото нови просто няма).
                        Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                        LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                        Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                          Карам нафта от три години. И постоянно имам проблеми с качеството на горивото. Вярно е, че е много капризен модел ( ВелСатис ), но никога нямам проблеми когато я извадя на запад от Калотина.
                          И така разбрах защото Рено въобще не го продават този модел в България.
                          Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                          NULLA TENACI INVIA EST VIA

                          Коментар


                          • #14
                            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                            Аз да ви кажа още един мит тогава.
                            А той е че "Дизеловите автомобили се карат с нафта".
                            Знам едно Паджеро1-2.4D което от една година се кара само със старо масло от автоматични скоростни кутии и чат/пат, като изпадне, тънки синтетики 5W30,0W30,5W20 и 0W20. Ама само с двигателно масло малко пуши.
                            Просто човека работи в сервиз за смяна на масла и няма време да отиде до бензиностанцията.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                              астра 1.7 д може да върви успешно с микс 1:1 - нафта и трансформаторно масло ,е подпушва малко повече но трансформаторното в случая е без пари

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X