"От българската нафта дизеловите двигатели се разпадат"
Последните 8 години съм имал 4 (и сега имам 2) дизелови автомобила... Общо 230 000км в моите и на жена ми ръце... Сегашните едната е на 220 000км, а другата на 116 000 пробег... и двете с "реални" показания и известен произход, а не "горублански" екземпляри...
Никой от тях не е имал проблеми с горивната система или дюзите (да чукна на дърво).
Проблеми с двигател (надран колянов вал и т.н.) съм имал само с Ленд крузера, но той беше купен от един откровен мошеник, който аз тогава взех за честен човек - има оръжеен магазин зад х-л Плиска...
Не съм забелязал и разлика във вървежа с българска, сръбска, гръцка, турска, унгарска, австрийска и немска нафта... С швейцарската забелязах (от безмитна зона, връзваше се на 1.40лв ца литър), че върви най-добре
Забелязал съм, обаче, че в БГ колите друсат много повече... Но това май не е от нафтата ?
Моля споделете вашите наблюдения...
Последните 8 години съм имал 4 (и сега имам 2) дизелови автомобила... Общо 230 000км в моите и на жена ми ръце... Сегашните едната е на 220 000км, а другата на 116 000 пробег... и двете с "реални" показания и известен произход, а не "горублански" екземпляри...
Никой от тях не е имал проблеми с горивната система или дюзите (да чукна на дърво).
Проблеми с двигател (надран колянов вал и т.н.) съм имал само с Ленд крузера, но той беше купен от един откровен мошеник, който аз тогава взех за честен човек - има оръжеен магазин зад х-л Плиска...
Не съм забелязал и разлика във вървежа с българска, сръбска, гръцка, турска, унгарска, австрийска и немска нафта... С швейцарската забелязах (от безмитна зона, връзваше се на 1.40лв ца литър), че върви най-добре
Забелязал съм, обаче, че в БГ колите друсат много повече... Но това май не е от нафтата ?
Моля споделете вашите наблюдения...
Коментар