Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митове и легенди за дизеловите автомобили

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

    За сурово олио не са нужни нови маркучи. Това се прави само при такива с БИО нафта- отработено олио преминало през химична обработка.
    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
    Volkswagen Bora AKL

    Коментар


    • #62
      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

      А как мислите това с олиото при фритюрника... , дали не става и на колите които карат с олио

      Коментар


      • #63
        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

        Става , само трябва да се прецеди добре.Преработеното е по-добре от новото.
        FREELANDER 2000 TDI 1999 г.

        Коментар


        • #64
          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

          Хубава тема,ама съвсем се е отнесла от митовете,и легендите...
          От 25 години съм само на дизел-два Мерцедеса и са Тойота-всичките втора ръка и над 15 годишни.Ядове и неприятни изненади не съм имал,но много съм гледал едно-друго,като съм ги купувал,а и не са били евтини!Както и да е-да се върна на темата-мога да споделя някои митове,и легенди,които прилагат търгашите при опит да продадат някой дизел,който вече изживява последните си дни преди да сдаде тотално багажа:
          -колата пали трудно(на минусови температури изобщо не пали),чади силно,и трака зловещо!Търговецът-споко,бе-тВа е дизел,чакай да загрее-тогава ще "изчисти" пушека от ауспуха!Че,и нагло заявява-явно никога не си карал дизел!
          -колата изобщо не ще да запали-един акумулатор е издъхнал,но подвеждат друг автомобил,който подава ток със запален двигател(!?)-пак не ще да запали-само изхвърля кълба черен,сив и бял дим!Търговецът-споко-не е палена от един месец-Тва е дизел,ти карал ли си дизел...?
          -зимата на Горубляне,студено е-повечето дизели категорично отказват да запалят,като дори няма намек да запали!Коментара на търговеца-нафтата е замръзнала,мамка му и менте!Как пък на мен никога не ми замръзна нафтата?
          -продава се дизел на 20 години,на 80 000км.(!?!?!?!)РЕАЛНИ!на въпроса ми как е възможно следва ТОП-ОТГОВОР:абе тая кола е от о-в Сицилия-къде да навърти километри?
          Има още много,и много,но шЪ взема да пусна нова тема"митове и легенди при покупка на употребяван автомобил"!
          Последно редактирано от mbenz; 09-11-09, 21:28.
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #65
            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

            Първоначално публикуван от rmihalev Преглед на мнение
            А как мислите това с олиото при фритюрника... , дали не става и на колите които карат с олио
            Имах предвид ония гадости , който се появяват след известна употреба на фритюрника отстрани и отгоре около капака - една лепкава мазнотия...

            Коментар


            • #66
              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

              Първоначално публикуван от rmihalev Преглед на мнение
              Имах предвид ония гадости , който се появяват след известна употреба на фритюрника отстрани и отгоре около капака - една лепкава мазнотия...
              не. При високото налягане в дизеловия двигател олиото изгаря по-добре и от нафтата. Уж правело даже по-малко нагар.

              Коментар


              • #67
                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                А иначе по темата...
                Имаме вече от 8-9 години в службата само дизелови автомобили и не сме имали досега проблеми с двигателите им. И зимата си палят без проблеми. Дори имахме служебен автомобил Опел Астра турбодизел, на който при една проверка в сервиза установихме , че само една от подгряващите свещи беше здрава, а палеше без проблеми и зимата.

                Коментар


                • #68
                  До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                  Вярвам,все пак темата е Митове и легенди
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #69
                    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                    Преди 2-години купих от Германия Сузуки-Витара 2003г .с мотор HDI.на ПЕЖО 109кс. С автоматична ск. кутия.Но когато го купих ,беше със счупен мотор и не палеше,но като го видях много ми хареса ,казах си мотор на Пежо каквото и да е ще се оправи с не кой знае каква сума.Като я разглобихме в България се оказа ,счупен блок от биела.Това не беше проблем кой знае какъв,купих блок от Пежо с бутала за 2000лв и другото беше само работа,естествено не споменавам гарнитури и семеринги и масла това се знае.Започнахме да я зглобяваме ,но при автоматика работата е малко по-сложна .При качване на скоростите към мотора сме изкривили датчика на маховика,който дава информация на компютъра.Сглобихме я и започнахме да палим ,въртим на дюзите- няма нафта и не иска да запали.Започна се едно мислене от различни майстори ,един казва ключа е загубил кода ,карам я в Сузуки ,там не знаят какво и е вдигат рамене .Карам я в сервиз Пежо и Ситроен в Карлово-там казват че е компютъра .Започвам да търся комп.добре,че не намерих и така на 5-6 места никой не я оправи и това продължава цяла зима.Накрая изгубих всякакви надежди.Един приятел в София ми каза да се поровим и да тръгнем от начало ,да свалим мотора и всичко на ново.Аз я закарах и оставих.След една седмица ми звъни и ми казва да отида да си взема джипката- работела перфектно.Веднага бях там ,и ги попитах какво и беше ,той ми каза ,че откачил датчика на скоростите- бил изкривен и не давал информация на комп.Задържал го към маховика ,негов колега въртял на стартер и колата започнала да припушва.Купил нов датчик за 30лв.от ПЕЖО и всичко се оправило.Та мисълта ми беше ,че ако слушах всичките сервизи ,какво ми казваха майсторите ,сега щях да имам комп,два ключа с имобилайзер и всичко това за околу 5.000лв.
                    0887 526 564/ 0897 933 755 /

                    Коментар


                    • #70
                      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                      Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
                      ...Та мисълта ми беше ,че ако слушах всичките сервизи ,какво ми казваха майсторите ,сега щях да имам комп,два ключа с имобилайзер и всичко това за околу 5.000лв.
                      така е при дизелите

                      ей, го мойто Санта Фе на 220 000км стана - не пуши грам... Абсолютно еднакво пали и при -5 и при току-що загасен мотор... Как мислите, дали съм сменял, дюзи, ГНП, турбина

                      Мислех си, че имам лек теч от турбото, оказа се, че кожуха на масления филтър не е затегнат... Няколко пъти съм засичал разхода смесен цикъл - 9.0/100... За сравнение бензиновия еквивалент на същия модел дава 12-13/100...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #71
                        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                        2.0HDi мотора иска само едно нещо- малко уважение. В това влиза да му сипваш по-квалитетна нафта. Става дума да не наливаш ла&на в резервоара,макар че за нашата нафта това е добро определение. И все пак,да наливаш от по-известните. Да сменяш филтрите и да слагаш хубаво масло. Ако се изпълнява това няма да имаш никакви проблеми,просто страшни двигатели. Аз имах Партнер с 2.0HDi,но по-стария софтуер и без интеркулер на турбото. Беше 90к.с. Тоя мотор теглеше 5 човека с багаж на ПЕТА скорост по пътя към Карлово без никакви проблеми, При всякакви обороти над 1200об/мин. Просто бях безмълвен като карах. След 3 години чак започна да се чува,че работи като стоиш на място. Като форсираш над 2500-3000 се чуваше ясно,но под 2000 оборота буквално трябваше да гледаш оборотомера,за да разбереш дали е запалена колата. И чак на 120000км почна леко да припушва като го форсираш. Обаче имаше и един ремонт. На 80к км се е$аха клапаните. Смисъл ремъка прескочил зъб и нямаше мощност,не вдигаше над 2000 оборота и пушеше чисто бяло. За около 400лв го оправиха. Оттам насетне беше същата оса. Върви та мамата си трака. Ох,така и така съм почнал,да довърша. Помня как във Варна един с един ама много наточен Голф 4 ТДИ се пъне такъв по пътя Зл.Пясъци - Варна. Какво ли си е викал„ Ей тоя кво се пъне тука“. Аз не обичам да превишавам скоростта в натоварен трафик и си карам с до 70км максимум. Там е 60 ограничението,по целия път. Стигаме заедно до светофара на катедралата. И там си викам „Е ,кво пък дай да го видим колко може,като за ВАН“ и като му се изцъклиха на зеленото на голфаджията очите. Направо бях смаян и аз самия. И оня не е да не е настъпил. Едно пушилки се носеха отзад на Голфа,типично за помпа-дюза при яко форсиране. Но,да не забравяме,че:
                        1. Първия Партнер (какъвто имах аз) е на базата на Пежо 306 и тежи 1200кг.
                        2. Голфа тежи и той толкова горе-долу,но е по-мощен.

                        Това доказва колко по-добри са Пежо двигателите,колко е зле помпа-дюзата и колко са прехвалени немските дизели.

                        Стига съм спамил.
                        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                        Volkswagen Bora AKL

                        Коментар


                        • #72
                          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                          Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                          ...Едно пушилки се носеха отзад на Голфа,типично за помпа-дюза при яко форсиране. Но,да не забравяме,че:
                          1. Първия Партнер (какъвто имах аз) е на базата на Пежо 306 и тежи 1200кг.
                          2. Голфа тежи и той толкова горе-долу,но е по-мощен.

                          Това доказва колко по-добри са Пежо двигателите,колко е зле помпа-дюзата и колко са прехвалени немските дизели...
                          Колко глупости си написал, надявам се си знаеш. Фенщината не е лошо нещо когато е с мярка. Иначе се губи обективната преценка...

                          П.П. Аз много такива рацери като теб съм зарадвал. Като усетя, че до мен, на светофара сери рацерска душа дето нервно форсира, ако ми се занимава с глупости, и аз почвам. Като светне зелено, потеглян нормално.
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • #73
                            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                            Извинявай много,но не аз бях този,който се ,напъваше да си мери пи$ката. Това е единствения път,когато съм се „дърпал“ с някого и то само за 20-30 метра. Това ми беше достатъчно,да оставя Гоуф-а на светофара. Писал съм изрично,че бях изумен,че го минах. А плюс това беше абсолютно празно (късно вечерта). Не бих си позволил вече такова нещо с тоя трафик и тн. Само на писта. А това,че гo минах е факт,колкото и да не се харесва на някого. Изобщо не съм тука да се фукам колко съм минал и тн. Нито пък,за да хваля нещо... и не вярвам изобщо някой да е тук за това. Споделям факти. Ааааа по-сериозно,бе хора. А относно това,че помпа-дюзата си е изживяла (или не е доживяла,за да се ползва) живота е факт. Има много неща за дооправяне, иначе едва ли ФВ щяха да се откажат от нея. Иначе Гоуфа не е лоша кола,до 5-то поколение. Punkt.
                            Последно редактирано от Dino; 11-11-09, 23:33. Причина: Малко прекалих...
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • #74
                              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                              За този мотор 2.0HDI-не искам да коментирам да не се сасегне някой,но този мотор на 50-60-хиляди км ,като свалиш колекторите и видиш колко нагар има по тях на тези километри не знам дали ще ти хареса.А 1.9 TDI-Фолксваген 110кс.върви ,като бесен и,също така е много разтоварен за разлика от другите. Върви с 180км .в час и дава разход 5-6лтр.на сто км.Мисля ,че този мотор няма аналог в този клас.
                              0887 526 564/ 0897 933 755 /

                              Коментар


                              • #75
                                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                                Първоначално публикуван от lyubo73 Преглед на мнение
                                За този мотор 2.0HDI-не искам да коментирам да не се сасегне някой,но този мотор на 50-60-хиляди км ,като свалиш колекторите и видиш колко нагар има по тях на тези километри не знам дали ще ти хареса.А 1.9 TDI-Фолксваген 110кс.върви ,като бесен и,също така е много разтоварен за разлика от другите. Върви с 180км .в час и дава разход 5-6лтр.на сто км.Мисля ,че този мотор няма аналог в този клас.
                                O, изобщо не се засягам. Само да Ви питам:
                                Карали ли сте такъв дизел (2.0)?
                                Колко дълго?
                                Какъв опит имате с тези дизели?

                                Да не се третира като заяждане,не е такова!

                                В този ред на мисли. Защо 2.0д на Пежо не пушеше при никакви режими ,под 3000 оборота, а 1.9д на ФВ пуши та се къда. Това поне го виждаме всеки ден-пушещи ФВ-та. Може да са много бързи,но определено не са по-добри. На братчеда ТДи-то 90к.с. дето е без червени букви TDi. Определено е по-бърз,но е по-неикономичен и по-шумен. На Партнера чистихме ЕГР клапан на около 110000 км. Писах го и в една друга тема,не помня точните км. И беше доста пълен със сажди,но не беше запушен. Просто имахме чувството,че е запушен. Накиснахме го в един як препарат и всичко падна. Човека,на който продадох колата беше супер мераклия точно за този модел. Дойде от Русе,купи го и още си джътка доволен и щаствлив. Ами то си и беше за търсене модела. 2.0HDi,първи собственик,2 въздушни възглавници,АБС,радио-касетофон,пътническа версия,не е ползван като товарен,усилено окачаване,подкартерна ламарина,на която съм сигурен,че повечето джипки биха завидили. Беше поне 5мм стомана. Ииии пак: Стига спам. Говорим за дизели,но все пак. И пак казвам: не карам никой да ми вярва,споделям от опит. Тези модели (ФВ Голф IV TDi, Партнер I HDi) отдавна не се произвеждат,затова не може и да се счита като агитация към закупуването на определена кола.

                                Живи и здрави...
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X