Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митове и легенди за дизеловите автомобили

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

    Първоначално публикуван от vladstudio
    Продавам едно Диско 90та година на 315 хилки и като го видя първия кандидат : "е хубаво е, ама на много километри..."
    Ами разбира се, че е на много. Я виж на Горубляне, кола над 110-120 хиляди няма, ако ще да е на на 20 години ... Хората подбират най-запазеното
    Vitara 2.0 V6
    Honda CRV (Gen 1)
    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
    ВАЗ 2131

    Коментар


    • #32
      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
      това е основния проблем - обикновеният човек незапознат с "порочните практики" си купува дизелова кола, като мисли, че е на 110-120 хиляди, а тя всъщност е на 200-300 и повече хиляди... дори 5-годишна... и тя след 3-6 месеца или година започва да се троши... после нафтата им е крива...
      Много ясно, че в Германия и Унгария колата ще върви по-добре... Тука като влезеш от Калотина до Люлин вече се са се разскърцали пластмасите като друса и подскача, неволно връщаш газта...
      Всъщност, намират се и коли на реални километри, стига да знаеш къде/какво да гледаш. Почти всяка марка и модел си има особености. А и често връщането на километража си личи. Дали на момента, или после-като свалиш таблото, но винаги си личи. Сервизната книжка също не е критерий - дори из eBay понякога се намират непопълнени екземпляри, което значи че е никакъв проблема на продавачите да се сдобият с такива.

      На мойте и двете не вярвах на километрите като ги купих. Ама никак не вярвах. Ама се оказа че са реални - личеше си после, като ги поразхвърлях. Е, не са от Горубляне, но пак са от автокъща.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
        Ами разбира се, че е на много. Я виж на Горубляне, кола над 110-120 хиляди няма, ако ще да е на на 20 години ... Хората подбират най-запазеното
        Естествено , затова "тази игра е велика" . И като се зачудиш на глас "Защо аджеба този двайсет годишен таралясник е само на 125 хил. , възможните отговори са :
        1. Колата е от една бабичка , която я държала 8 год. в гаража след смъртта на стареца ( нищо че може да става въпрос за BMV петица примерно - дядото е обичал адреналина )
        2. Колата е карана от млада майка , която е ползвана само да
        си кара детето до кварталната детска градина ....
        ..има още няколко типажа , ама един като ми изтърси за една 190-ка Мерцедес( 87`ма ) на реални 90 хиляди (!) , че бил собственост на летец , който го карал единствено до легището , а от там си пали самолета... тогава си викам "Еееех , уж държавния автомобил беше най.добрия , а то ... самолет да караш !"

        Сори за спама !
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #34
          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

          В България има една рафинерия и внос от вън,в момента от Гърция и Румъния, ,,ГОЛЕМИ ВЕРИГИ,, дал Бог и все западни, но зареждащи се от наличното на Българския пазар. Лукойл произвежда горива на долната граница по БДС,какви ли ще са горивата внасяни от съседките ни щом конкурентите на Лукойл ги внасят на по ниски цени? Това мисля че обяснява ниското качество на горивата в България,най-лошото,за горивото, се случва по пътя му към петролните бази и после към бензиностанциите,зареждаме това,което са ни подготвили съответните комбинации от участници в процеса на транспортиране,ако са съвестни,добре, но ако са изобретателни печалбари,горко им на горивните системи. Имената на бензиностанциите не е от значение,по мое мнение,най-чисто(макар и на долната граница по БДС)е горивото на бензиностанции Лукойл,но на тези които се зареждат пряко от рафинерията.

          Коментар


          • #35
            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Не стана ясно, това мит ли е, или легенда.
            Пояснявам. Нито мит, нито легенда - просто факт.
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • #36
              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

              Тедо отвори много хубава тема, да се върнем към нея.

              Мит ли е , че с бензин в нафтата пали по лесно през зимата?
              (при пониска компресия ли пали или просто не замръзва)

              Мит ли е , че на дълъг път дизела се отпушва?

              Мит ли е , че дизела не обича високите скорости?
              ( в Германия карат доста бързо!!)
              Т5
              Crossrunner

              Коментар


              • #37
                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
                Мит ли е , че с бензин в нафтата пали по лесно през зимата?
                (при пониска компресия ли пали или просто не замръзва)
                Просто не замръзва, макар че, от собствен опит, при -20 е по-голям зор да се развъртят замръзналите ремъци. Някои казват, че бензина горял клапани и доливат светилна газ, със същата цел.

                Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
                Мит ли е , че на дълъг път дизела се отпушва?
                Категорично да.

                Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
                Мит ли е , че дизела не обича високите скорости?
                ( в Германия карат доста бързо!!)
                Тука дизела няма нищо общо - има мотори които не ги обичат (в комплектация с някаква конкретна скоростна кутия), дори и бензинови такива се срещат.
                Виж, ако кажеш "дизела не обича високите обороти" ще е по-вярно, макар че напоследък и това твърдение се е запътило към небитието.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #38
                  До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Може и това да е случката. Може и по бензиностанциите да правят бъркочи. Нямам идея. Може пък да е било и късмет. Вече 5-6 резервоара с ROM-ска съм употребил. Междувременно инцидентно 2-3 OMV и може би още толкова EKO. От последния OMV резервоар дори изгорелите газове миришеха странно. EKO-то и ROM-а са си еднакви всеки път досега. А разликата между OMV-то, дето сипах в София, пътувайки към събора, и ROM-а, дето сипах преди Бургас, дори се чуваше. В самото вървене обаче май нямаше кой-знае каква.

                  Лично съм виждал в ШЕЛ фактура за доставка на гориво (цистерна) от ОМВ ... предполагам ОМВ групата зарежда и "конкуренти"

                  Коментар


                  • #39
                    До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                    Ами съвсем нормално е.
                    Ако нещо имат проблем с текущата доставка, по-добре да купят от други конкуренти и на малко по-неизгодни цени, отколкото да върнад днес 300 клиенти на една бензиностанция.

                    В бизнеса конкурентите понякога са и партньори.
                    Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                    LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                    Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      Естествено , затова "тази игра е велика" . И като се зачудиш на глас "Защо аджеба този двайсет годишен таралясник е само на 125 хил. , възможните отговори са :
                      1. Колата е от една бабичка , която я държала 8 год. в гаража след смъртта на стареца ( нищо че може да става въпрос за BMV петица примерно - дядото е обичал адреналина )
                      2. Колата е карана от млада майка , която е ползвана само да
                      си кара детето до кварталната детска градина ....
                      ..има още няколко типажа , ама един като ми изтърси за една 190-ка Мерцедес( 87`ма ) на реални 90 хиляди (!) , че бил собственост на летец , който го карал единствено до легището , а от там си пали самолета... тогава си викам "Еееех , уж държавния автомобил беше най.добрия , а то ... самолет да караш !"

                      Сори за спама !
                      Хе хе хе. Аз за 8(осем) години на Партнера му бях навъртял 115500км горе-долу. Колата вече е продадена (и малко съжалявам за това) и няма защо да лъжа,просто си беше така. Караше се в града,до морето,до планината и из страната. Е тва е... Пък после ми кажи пак,че НЯМА ТАКАВА СЪВМЕСТИМОСТ НА КМ/ГОД.

                      За БМВ-то и бабичката: Ако не занете,да ви „светна“. В Германия,поне до скоро беше така, не всеки се качваше на Мерджан или БМВ,там само хора,които са се издигнали в обществото и имат някакви успехи карат такива коли,един вид да се „вижда“,но определено не в българския смисъл-да се „доказва“ насам-натам. Преди 1-2 години бяха дошли наши приятели тук(българка,женена за германец) и мъжът много учудено гледаше как прекалено млади (той каза буквално „много зелени“) хора карат БМВ-та и Туарези и тн. Просто там системата е друга.
                      Последно редактирано от Dino; 27-10-09, 18:44.
                      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                      Volkswagen Bora AKL

                      Коментар


                      • #41
                        До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                        Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                        Хе хе хе. Аз за 8(осем) години на Партнера му бях навъртял 115500км горе-долу. Колата вече е продадена (и малко съжалявам за това) и няма защо да лъжа,просто си беше така. Караше се в града,до морето,до планината и из страната. Е тва е... Пък после ми кажи пак,че НЯМА ТАКАВА СЪВМЕСТИМОСТ НА КМ/ГОД.

                        За БМВ-то и бабичката: Ако не занете,да ви „светна“. В Германия,поне до скоро беше така, не всеки се качваше на Мерджан или БМВ,там само хора,които са се издигнали в обществото и имат някакви успехи карат такива коли,един вид да се „вижда“,но определено не в българския смисъл-да се „доказва“ насам-натам. Преди 1-2 години бяха дошли наши приятели тук(българка,женена за германец) и мъжът много учудено гледаше как прекалено млади (той каза буквално „много зелени“) хора карат БМВ-та и Туарези и тн. Просто там системата е друга.
                        Дино бре,те всички успели хора по германско са измрели по твоята логика.
                        А сега по темата:колегата Муууу си караше опелчето с чисто олио.Мит ли е това?!
                        Виден столичен ихтиолог

                        Коментар


                        • #42
                          До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                          Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
                          Тедо отвори много хубава тема, да се върнем към нея.

                          Мит ли е , че с бензин в нафтата пали по лесно през зимата?
                          (при пониска компресия ли пали или просто не замръзва)
                          бензина разтваря парафина в нафтата и не се затлачва горивния филтър

                          Коментар


                          • #43
                            До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                            Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                            Дино бре,те всички успели хора по германско са измрели по твоята логика.
                            А сега по темата:колегата Муууу си караше опелчето с чисто олио.Мит ли е това?!

                            Не , не е мит. Аз съм карал Ситроена с олио. Няма абсолютно никаква разлика във вървенето и сякаш не пуши толкова.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              Не , не е мит. Аз съм карал Ситроена с олио. Няма абсолютно никаква разлика във вървенето и сякаш не пуши толкова.
                              Нямаше ли наскоро една промоция в Метро "литър олио за левче"?
                              Vitara 2.0 V6
                              Honda CRV (Gen 1)
                              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                              ВАЗ 2131

                              Коментар


                              • #45
                                До: Митове и легенди за дизеловите автомобили

                                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                                Не , не е мит. Аз съм карал Ситроена с олио. Няма абсолютно никаква разлика във вървенето и сякаш не пуши толкова.
                                За НЕ комън реил дизели ФИЛТРИРАНОТО олио е най-доброто гориво.Хем смазва,хем не замърсява,но без инетревенции по ДВГ,може да се ползва само при температури над 10градуса. Иначе става много гъсто. С олио могат да карат и комън рейлите,но само след като е било охимичено... ДеТВЪРД направено на биодизел. Колегата GUN си прави биодизел,който все се каня да пробвам, и кара на него вече доста време. И хубавото е ,че той изпълнява цялата „рецепта“ за биодизел и е годен за всякакви прецизни и разлигавени,откъм качество на горивот, системи.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X