Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

    Първоначално публикуван от jimmy
    Как става с под 10 бона ли. Ами веднага казвам - един Субару Форестър + :
    А пък точно за Субару като стане дума и като почнат едни промотърски изказвания. Особено от хора, които никога не са карали и поддържали такова (не визирам jimmy). Като е толкова нисък центъра на тежеста в резултат на боксера, като е толкова симетрично 4х4-то, като му е толкова голям клиърънса и толкова надеждно, защо аджеба се срещат толкова рядко тия Субарута и цената им е сравнително по-ниска от Рав4 и други подобни?
    Vitara 2.0 V6
    Honda CRV (Gen 1)
    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
    ВАЗ 2131

    Коментар


    • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

      Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
      Ами аз не виждам, какво се плашите от дискусията. Моето мнение е, че както и да ги наричате джиповидни коли и прочие, има нови СУВ, който с малки доработки и добро шофиране, могат да се справят сравнително добре извън асфалта. Осбенно, ако се налага каране по черни пътища. Да не говорим, че на асфалта и в града са си много добри така или иначе.

      Как става с под 10 бона ли. Ами веднага казвам - един Субару Форестър + :

      * STI - защити - двигател/преден диф, резервоар, заден диф
      * STI - окачване
      * шнорхел
      * all terrain гуми
      Говорим за това:




      Тоест, ходове - никакви. Това и обуслява препятствието на последната снимка като почти критично. Да, с тия ходове на асфалта и на гладък черен път се държи супер, но нищо повече.

      Иначе, прекрасен автомобил. Страхотен двигател. Клиренс някакъв ще докараш, с друго окачване и по-големи гуми, ама ходовете - все тия. И тия от подписа ми са паркетници, ама ходовете им - доста по-голeми, поне отзад.
      Последно редактирано от sparkybg; 11-08-09, 15:28.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
        А пък точно за Субару като стане дума и като почнат едни промотърски изказвания. Особено от хора, които никога не са карали и поддържали такова (не визирам jimmy). Като е толкова нисък центъра на тежеста в резултат на боксера, като е толкова симетрично 4х4-то, като му е толкова голям клиърънса и толкова надеждно, защо аджеба се срещат толкова рядко тия Субарута и цената им е сравнително по-ниска от Рав4 и други подобни?
        Едната причина, поне за мен - никаквия дизайн. Но това си е въпрос на вкус. Другата - тая кола освен във фирмен сервиз, в друг май не може да се пипне, поне до колкото съм чувал. И най-надеждната кола се случва да направи някой номер - тогава и ти съдират кожата, дори дефекта да е незначителен.

        Давам съвсем страничен пример, извън темата - от NISSAN - България ми съобщиха цена от 470лв за 1бр. долен шарнир, само с поръчка. А ако от друго място не можех да го купя? Хилядарка за 2 шарнира, а те са 4. За това става дума.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение

          Дайте да бъдем реалисти и да признаем, че тия леки лъскави СУВ са си за пътя. И когато се сравняват, най-уместно е да се сравнява пътно поведение, ергономия, икономия на гориво, динамика, надеждност, сигурност. 4х4 системите им са мнооого ирелевантни, когато опира до избора им.
          Малко офтопик, ще прощавате

          За пътя са, верно е. Наскоро навъртях 800 км из Германия и Холанидя на едно нафтово камЬонче - V12, 6 литра, 500 коня и 1000 Нм, със свален ограничител на скоростта. Е нема такова животно, вервайте ми. Ускорява като реактивен самолет, а и звука е почти същия. Мерихме - 5,3 сек до 100 и 15,9 до 200 км/ч. После вдигна 287 км/ч по GPS като на шега, можеше и още, ама се уплаших, че идваха завои. Колегата успя да го щракне при 275 км/ч по километраж









          А пък и икономична гадината - след 800 км яко жулене по магистралите средния разход беше 14,5 л/100 км. Не съм го пробвал офроуд, ама вероятно веднага ще затъне - тежи 2,7 тона
          ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
          Volvo XC90 D5 Executive '12
          Volvo XC60 D5 Summum '11
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90

          Коментар


          • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
            А пък точно за Субару като стане дума и като почнат едни промотърски изказвания. Особено от хора, които никога не са карали и поддържали такова (не визирам jimmy). Като е толкова нисък центъра на тежеста в резултат на боксера, като е толкова симетрично 4х4-то, като му е толкова голям клиърънса и толкова надеждно, защо аджеба се срещат толкова рядко тия Субарута и цената им е сравнително по-ниска от Рав4 и други подобни?
            Ами незнам къде ги виждаш рядко, ама аз виждам всеки ден по доста. А и цена незнам - за мен примерно 30 бона за 3 годишно комби, не е евтино в никой случай. Иначе, разбира се не всички се вълнуват от управление, стоеж на пътя, контрол и прочие. Не всички пълнят оборотите на 7500 на първия 90 градусов завой с пясък нали се сещаш....

            Народа се кефи повече на ей такива като от поста на Carburettor.

            sparkybg, ходовете наистина са малко проблем, но като се сложи gravel окачването е доста по-добре. Аз също не бих карал такава кола, а малко по-сериозна, просто зависи къде караш. И все си мисля, че има хора, които това ги устройва за ски, риба и туризъм и прочие. Също не забравяй, че всички сме тръгнали на там малко или много. Колите с два твърди моста на магазина в момента са 5/6, тия дето са с твърд мост отзад и те са тръгнали на там...та трябва да свикваме да караме и от новите пръчки...

            Коментар


            • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

              Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
              sparkybg, ходовете наистина са малко проблем, но като се сложи gravel окачването е доста по-добре. Аз също не бих карал такава кола, а малко по-сериозна, просто зависи къде караш. И все си мисля, че има хора, които това ги устройва за ски, риба и туризъм и прочие. Също не забравяй, че всички сме тръгнали на там малко или много. Колите с два твърди моста на магазина в момента са 5/6, тия дето са с твърд мост отзад и те са тръгнали на там...та трябва да свикваме да караме и от новите пръчки...
              Двата твърди моста си заминават вече. Това ясно. С цял отзат все още дал господ. Гонят поведение на пътя - тук си прав. Аз не съм и твърдял друго. А причината - гадното поведение на цял мост върху асфалта на места, на които независимото се справя безпроблемно. Несиметрично е, шангите са му по посока на движението, голяма подресорна маса и т.н. Ама в държави, където като настъпиш тревата извън пътя, глобата е солена - напълно нормално. Как да търсят друго, като така или иначе няма къде да го карат? А при нас офроуда е и върху асфалта.

              Аудито горе кефи. Бих покарал, естествено. Това им е и хубавото на новите - добри двигатели и комфортно окачване, със ситеми за стабилност на пътя и всякакви глезотийки. Не мисля че има човек, дето не би се изкефил да настъпи такова по някй от немските аутобани.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                Първоначално публикуван от jimmy
                Ами незнам къде ги виждаш рядко, ама аз виждам всеки ден по доста.
                Ами в цяла източна БГ пътувам, основно по Черноморието и рядко засичам Субарута. Не подценявай пазара. Когато една кола е сполучлива, ремонтира се сравнително лесно и евтино, чупи се сравнително по-малко, тя лека полека си прокарва път. Преди около 10 години като ходих да търся кола, японското беше с имиджа на страшно трудно за ремонт. Постепенно Тойота стана най-продаваната марка, а този имидж се смени. Не виждам подобни тенденции при Субару. Като ходих да ги гледам в шоурума във Варна преди два месеца, единствено Форестъра ме грабна, ама пък не ползва данъчен кредит за фирми пустията. Другата им гама беше под всякаква критика. Не можеш да искаш на една скупена Импреза колкото Авенсис или Мондео високо ниво на оборудване.
                Vitara 2.0 V6
                Honda CRV (Gen 1)
                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                ВАЗ 2131

                Коментар


                • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                  Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                  ...ремонтира се сравнително лесно и евтино...
                  Сам си си отговорил. Не попадат в тая категория. Чупят се рядко и скъпо, като тойотите - LandCruiser. Виждал съм изумителни цени на части. Това ме и спира да си купя 90-ка.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                    Ами в София явно са повече. И какво да подценявам пазара - продажбите на Форестър май са им доста добри, цените също. Като цяло резултатите на компанията, изключвам последната година също са много добри. Повечето мой приятели, повече от който са активни хора....или скиори, или алпинисти или каякари и прочие или имат Субару или въздишат по такова. Не само тук, ами и в Америка.

                    Не забравяй, че това е малка (собственост на големи), не масова, специализирана и много консервативна компания, която си държи клиентите. Те не са Тойота и дано никога да не станат. Legacy Outback, Forester, Impreza определно поне на мен ми харесват, а са подходящи за нашите пътища.

                    А и какво да сравняваме Impreza с Мондео, първо тя е от класа на Фокус, второ топ модела Impreza да го сравниш с Focus RS добре..., ама с Мондео едва ли някой се е сещал....

                    Но да не разводняваме темата....

                    Коментар


                    • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                      Аз ги виждам донякъде еквивалент на Daihatsu, като компания. Продъктите няма смисъл да коментираме.

                      Ама, ето - Terios-а е доказано здрав, но пак не е масов. Не съм видял и някой да се оплаква и от другите им модели. Не блестят с нищо, но се славят със здравина и надеждност.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                        Добре. Със Субару и Форестъра приключихме. Време е да коментираме ФауВе и Тигуана или МотоПфю с Кугата . С кое да започнем?
                        Vitara 2.0 V6
                        Honda CRV (Gen 1)
                        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                        ВАЗ 2131

                        Коментар


                        • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                          С Тигуан. Умирам си да го наплюя. И то главно заради тъпия АвтоБилд (да не се обижда колегата,който работи там) и заради всичко прехвалено по този СУВ. 5 звезди на краш тест-добре,4х4-добре,добър дизайн-на мен не ми допада. Дотук добре,ама да ми вика някой си сополанко,че Тигуана вътре бил разбираш ли по-широк от Санта Фе-то и по-комфортен,е това вече ме вбесява. Цитирам : Санта Фе е СУВ от старата категория и му е много трудно да настиген бестселъра от Щутгарт. Това е от Авто Билд. Сравнение между Санта Фе и Тигуан. Окачавнето (СФ) било много некомфортно и тропало в дупките,а на Тигуан било приятно твърдо и стегнато. Да въ и в идиотите.... Това като сравнението между Citroen C6 и Skoda Superb.
                          Superb вдига 100км/ч само за 6.5секуни,а C6 за цели 6.6
                          Не съм сигурен за цифирте,помня че имаше разлика от 1 десета и това се изразява със САМО и ЦЕЛИ. Палячовци. Ама немеца прост слушка и купува. Нали си е наше...


                          ***Карал съм и Тигуан. Да не стават грешки.
                          ****** За да не стават и други грешки: С това за купуването исках да кажа не да си купуват СФ-та,но че има и други доста по-стойностни автомобили от Тигуан. Freelander,C-Crosser,XC 70. Все автомобили далеч по-добри от Тигуана. ХС-то малко не беше точно за тук,че е доста скъпо,но... Тигуаните стигат до 80000лв. И к`во... Голям праз...
                          Последно редактирано от Dino; 11-08-09, 18:38. Причина: Ми редакция...
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                            Не можах да намеря оригиналната статия в Аутобилд, но ето руския превод на сравнението между Mitsubishi Outlander, VW Tiguan, Subaru Forester. Това ми е любимия тест. Проблема на Субаруто бил, че имал 20 кс по-малко. Нищо че Тигуана е с турбо двигател... Очаква се да имат сходна диманика... Останалите факти нямат нужда от коментар... За мен този тест не си струва четенето. Има очевидно неща, дето не могат да се сравняват. Но въпреки това Тигуана е по-добър...
                            Аз лично теста си го правя всеки ден и нямам нужда някой да ми казва кое е по-добро.
                            Вярата в конспирации е опростяване, което ни помага да обясняваме всичко.

                            Коментар


                            • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                              Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                              С Тигуан. Умирам си да го наплюя. И то главно заради тъпия АвтоБилд (да не се обижда колегата,който работи там) и заради всичко прехвалено по този СУВ. 5 звезди на краш тест-добре,4х4-добре,добър дизайн-на мен не ми допада. Дотук добре,ама да ми вика някой си сополанко,че Тигуана вътре бил разбираш ли по-широк от Санта Фе-то и по-комфортен,е това вече ме вбесява. Цитирам : Санта Фе е СУВ от старата категория и му е много трудно да настиген бестселъра от Щутгарт. Това е от Авто Билд. Сравнение между Санта Фе и Тигуан. Окачавнето (СФ) било много некомфортно и тропало в дупките,а на Тигуан било приятно твърдо и стегнато. Да въ и в идиотите.... Това като сравнението между Citroen C6 и Skoda Superb. Не съм сигурен за цифирте,помня че имаше разлика от 1 десета и това се изразява със САМО и ЦЕЛИ. Палячовци. Ама немеца прост слушка и купува. Нали си е наше...


                              ***Карал съм и Тигуан. Да не стават грешки.
                              ****** За да не стават и други грешки: С това за купуването исках да кажа не да си купуват СФ-та,но че има и други доста по-стойностни автомобили от Тигуан. Freelander,C-Crosser,XC 70. Все автомобили далеч по-добри от Тигуана. ХС-то малко не беше точно за тук,че е доста скъпо,но... Тигуаните стигат до 80000лв. И к`во... Голям праз...

                              Ти пък... преживей вече че ФВ е по добър от СФ !
                              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                              feikot@abv.bg
                              Обратно дороги - НЕТ !

                              Коментар


                              • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                                Ех ама си и ти. По НЯКОИ параграфи-да,по други е години назад. Най-вече по супер прехвалените от Авто Билд. А ФВ като издръжливост в години и километри вече изобщо не е по-издръжливо от Хюндай груп. Това е повече от ясно.ФВ вече не е Голф двойка,колата на света.* Това са отдавна минали моменти. Дори някои Пежа(308,новия Партнер,4007) и Ситроени (новия С5,C-Crosser) са по-добри,макар че се славят като НЕиздръжливи.

                                * И то най-вече за бившите соц държави,като нашата.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X