Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

    Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
    То не опира до каране, в спора се ражда истината. Въпросът е, че колкото и да коментираме сравнителните предимства и недостатъци на едни доста изравнени въпреки всичко машини, почти никой в БГ няма да си позволи да ги кара като една прежалена Нива или Витара. То и оттам идват легендите за проходимоста на последните две.
    И си прав, и не си. Има субективни предпоставки, като въпросното прежалване, но има и обективни такива, като клиренс,ходове на окачването, свесове, и т.н. После идва и здравина на окачване, спрямо теглото, и други такива.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
      То не опира до каране, в спора се ражда истината. Въпросът е, че колкото и да коментираме сравнителните предимства и недостатъци на едни доста изравнени въпреки всичко машини, почти никой в БГ няма да си позволи да ги кара като една прежалена Нива или Витара. То и оттам идват легендите за проходимоста на последните две.
      По повод това,което каза давам пример от един американски форум. Там коментираха колко проходимо е Санта Фе-то и един каза(и подкрепи думите си със снимки),че е минал по Pole Hill road и Hell Canyon road. . Off-road маршрутi с рейтинг 4. Мисля,че са до 5 или 6 там оценките за „лошота“ на пътя. Та този го е минал със Санта Фе-то на цената на откъртена подкартерна кора. Пусти пластмаси. Та като имаш пари не ти пука много. Ама аз например,или средния българин ,или ти,или повечето от нас едва ли биха си позволили такъв лукс.
      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
      Volkswagen Bora AKL

      Коментар


      • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

        Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
        По повод това,което каза давам пример от един американски форум. Там коментираха колко проходимо е Санта Фе-то и един каза(и подкрепи думите си със снимки),че е минал по Pole Hill road и Hell Canyon road. . Off-road маршрутi с рейтинг 4. Мисля,че са до 5 или 6 там оценките за „лошота“ на пътя. Та този го е минал със Санта Фе-то на цената на откъртена подкартерна кора. Пусти пластмаси. Та като имаш пари не ти пука много. Ама аз например,или средния българин ,или ти,или повечето от нас едва ли биха си позволили такъв лукс.
        Ако санта-фе-то е като това на снимката ти. Няма нужда нивата или витарата да е прежалена. Ще си го мине, без никакви щети.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

          Taкова е. Но не мисля,че и Ладата и Витара биха минали невредими. Да,по-високи са. С по-големи ходове и клирънс,но пак не е достатъчно. Има места,на които се минава на магия направо.
          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
          Volkswagen Bora AKL

          Коментар


          • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
            Taкова е. Но не мисля,че и Ладата и Витара биха минали невредими. Да,по-високи са. С по-големи ходове и клирънс,но пак не е достатъчно. Има места,на които се минава на магия направо.
            Имаш ли някакъв линк със снимки от трасето?

            Иначе, точно това му гледам - свесовете и височината. А И витарата и нивата почти нямат свесове. При един и същ шофьор, едни и същи гуми и едно и също трасе, след като санта фе-то е минало само с изкъртена кора, другите ще минат без щети - просто няма откъде да дойдат щетите, освен от някое непредвидено подхлъзване, или нещо такова. А на всичкото отгоре са и по-малки, та се и завират на места, дето санта фе-то изобщо няма да може да мине, предвид габаритите си.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

              Първоначално публикуван от sparkybg
              И си прав, и не си. Има субективни предпоставки, като въпросното прежалване, но има и обективни такива, като клиренс,ходове на окачването, свесове, и т.н. После идва и здравина на окачване, спрямо теглото, и други такива.
              При последната разходка почти успяхме да пробием тавана заради ниски клони. Смъкнахме доста боя и го изкривихме вследствие на удара. Сега трябва да се изчуква и боядисва, че да не ръждяса и перфорира. За какви ходове, клиърънс и окачване става дума?

              Дайте да бъдем реалисти и да признаем, че тия леки лъскави СУВ са си за пътя. И когато се сравняват, най-уместно е да се сравнява пътно поведение, ергономия, икономия на гориво, динамика, надеждност, сигурност. 4х4 системите им са мнооого ирелевантни, когато опира до избора им.

              Много ми е смешно, когато някой брои 50+ хилки за лъскава кола и ми обяснява колко била проходима. Как тъй не съм видял до момента никой да си вкарва лъскавия Тигуан (например) в шубраците като ходи за риба или да се катери с него из храсталаците до парапланеристките стартове.
              Vitara 2.0 V6
              Honda CRV (Gen 1)
              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
              ВАЗ 2131

              Коментар


              • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                Много ми е смешно, когато някой брои 50+ хилки за лъскава кола и ми обяснява колко била проходима. Как тъй не съм видял до момента никой да си вкарва лъскавия Тигуан (например) в шубраците като ходи за риба или да се катери с него из храсталаците до парапланеристките стартове.
                Имаше, на последната разходха, новичко лъскавко мицубиши L200. Е, боята пострада, но нищо повече, до колкото знам. Само дето и то е извън категорията, дето обсъждаме тук. След едно пастиране няма да си личи нищо.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                  Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                  При последната разходка почти успяхме да пробием тавана заради ниски клони. Смъкнахме доста боя и го изкривихме вследствие на удара. Сега трябва да се изчуква и боядисва, че да не ръждяса и перфорира. За какви ходове, клиърънс и окачване става дума?

                  Дайте да бъдем реалисти и да признаем, че тия леки лъскави СУВ са си за пътя. И когато се сравняват, най-уместно е да се сравнява пътно поведение, ергономия, икономия на гориво, динамика, надеждност, сигурност. 4х4 системите им са мнооого ирелевантни, когато опира до избора им.

                  Много ми е смешно, когато някой брои 50+ хилки за лъскава кола и ми обяснява колко била проходима. Как тъй не съм видял до момента никой да си вкарва лъскавия Тигуан (например) в шубраците като ходи за риба или да се катери с него из храсталаците до парапланеристките стартове.
                  Ако беше казал и на какава кола си ги направил тези работи...

                  А на определен терен (сняг,не дълбок,но сняг) няма нито един класически ДЖИП (не Jeep), който да е по-добър от който и да е СУВ. Просто не става. На лед също аз ще си перя напред,а ти(не визирам никого) ще седиш и ще гледаш тъпо.

                  Дайте да бъдем реалисти...
                  Никой не е казал,че едно Санта Фе е по-проходимо от Нива,а че има някакви възможности извън пътя,било то и за преобръщане и затъване. Проблемът тук е,че всички почвате да говорите против някой или нещо,въпреки че той не е твърдял каквото и да било.

                  4х4 системите им са мнооого ирелевантни...
                  За теб-да,но не и за мен,например. Точно това беше причината да се откажа от ЦР-В и Куга. А и мясото вътре е по-малко...

                  A едно L200 има клирънс като на Санта Фе/Тигуан/Фрилендър/Форестър. Свесовете са по-добри и това е важното.
                  Последно редактирано от Dino; 11-08-09, 13:03.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                    Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                    А на определен терен (сняг,не дълбок,но сняг) няма нито един класически ДЖИП (не Jeep), който да е по-добър от който и да е СУВ. Просто не става. На лед също аз ще си перя напред,а ти ще седиш и ще гледаш тъпо. За последната дума,не е обида. Пояснение...

                    Никой не е казал,че едно Санта Фе е по-проходимо от Нива,а че има някакви възможности извън пътя,било то и за преобръщане и затъване. Проблемът тук е,че всички почвате да говорите против някой или нещо,въпреки че той не е твърдял каквото и да било.
                    Не говоря против нищо. Тоя тип возила си имат свойта ниша. Такава е модата и това искат клиентите. Набляга се на държането върху асфалта.

                    В тоя смисъл, един съвсем класически Jeep с QuadraDrive, с цели мостове, ще те отнесе на точно тоя терен като куцо пиле домат. На всичкото отгоре и цената им е съизмерима.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      В тоя смисъл, един съвсем класически Jeep с QuadraDrive, с цели мостове, ще те отнесе на точно тоя терен като куцо пиле домат. На всичкото отгоре и цената им е съизмерима.
                      Точно Субаруто ще отнесе на сняг...даа....


                      Знаете ли какво си мисля, не е смешно да вкараш 50+ бона кола в гората и дори напротив, много хора вкарват и по-скъпи автомобили в гората.

                      Смешно, е като не можеш да караш, вкарваш някаква кола, на която по ще и личат поразиите, става белата и после дааа, колата неставала, трябвало нещо кораво, демек старо, за да не личат шофьорските умения....

                      Коментар


                      • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                        Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                        A едно L200 има клирънс като на Санта Фе/Тигуан/Фрилендър/Форестър. Свесовете са по-добри и това е важното.
                        L200 (от новите) много добре си живее извън пътя - година и половина го карам редовно....разбира се това е съвсем друг тип автомобил и смея да твърдя, че няма много проблеми, особенно след лек тунниг, който разбира се ще направиш доста по трудно на някой от СУВ-вовете.

                        Клиърънса обаче е по-голям, може да сложиш по-големи гуми, и отделно отдолу, след една защита отпред няма абсолютно нищо какво да събереш, за разлика от Санта Фе/Тигуан/Фрилендър/Форестър и прочие....

                        Коментар


                        • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                          Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                          L200 (от новите) много добре си живее извън пътя - година и половина го карам редовно....разбира се това е съвсем друг тип автомобил и смея да твърдя, че няма много проблеми, особенно след лек тунниг, който разбира се ще направиш доста по трудно на някой от СУВ-вовете.

                          Клиърънса обаче е по-голям, може да сложиш по-големи гуми, и отделно отдолу, след една защита отпред няма абсолютно нищо какво да събереш, за разлика от Санта Фе/Тигуан/Фрилендър/Форестър и прочие....

                          Да де,пак опираме до: АМА, ОТДЕЛНО,ВЪПРЕКИ... И аз да налея 5-10000лв в Санта Фе-то и ще ви показвам нови пътища. Повече от ясно е,че най-важно е да можеш да караш и да имаш подходащи гуми. Също така е повече от ясно,че СУВ-овете са направени за 90% асфалтово каране. Не виждам смисъл в спора,а темата е за друго. Предлагам да спрем,за да не заключат темата. Ако искате да минем на ЛС?
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                            Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                            Смешно, е като не можеш да караш, вкарваш някаква кола, на която по ще и личат поразиите, става белата и после дааа, колата неставала, трябвало нещо кораво, демек старо, за да не личат шофьорските умения....
                            Старо ли? Хехе. Та те си се правят и до днес. А аз такова нямам. Вероятно няма и да имам.

                            Нястоящите, дето ги обсъждаме тук, един колега от форума много добре ги беше описал - джиповидна кола. И на практика са си това. Нищо лошо, но толкоз.

                            Колкото до магарето зад волана - то си е най-важно по принцип. Всичкте тия системи са само от помощ (е понякога и обратното).

                            За другото - има си физични закони. Не можеш да направиш возило с 30см клиренс, гуми на трактор т.н., и да очакваш то да се държи на пътя като Ферари. Но не можеш и да искаш от другото да се държи в гората като джип. Тоест можеш да искаш и двете, но резултата обикновено е смачкани ламарини и скъпи ремонти, ако не и нещо повече.

                            А това кой колко може или не може да кара съвсем не е тема на настоящия разговор. Българите всичките сме големи майстори - то си личи всяка вечер по новините.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                              Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                              И аз да налея 5-10000лв в Санта Фе-то и ще ви показвам нови пътища.
                              Ще ми е интересно да го видя това.

                              Има си дадености - на едното наливаш 2-3000, на другото 10000 не стигат... и смисъла се губи някъде по пътя.

                              Ако ме питаш дали предпочитам патрол пред санта фе за в гората - отговора е еднозначен. Ако ме питаш кое искам за асфалта - май пак. Ако обаче ме попиташ дали бих си купил и двете - еми не, не бих, понеже рано или късно ще ме хванат дяволите и ще завра санта фе-то в гората, понеже патрола ми е на 100км, да речем.

                              Всеки си знае за себе си какво търси.

                              Ама верно, стига вече.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                                Ами аз не виждам, какво се плашите от дискусията. Моето мнение е, че както и да ги наричате джиповидни коли и прочие, има нови СУВ, който с малки доработки и добро шофиране, могат да се справят сравнително добре извън асфалта. Осбенно, ако се налага каране по черни пътища. Да не говорим, че на асфалта и в града са си много добри така или иначе.

                                Как става с под 10 бона ли. Ами веднага казвам - един Субару Форестър + :

                                * STI - защити - двигател/преден диф, резервоар, заден диф
                                * STI - окачване
                                * шнорхел
                                * all terrain гуми

                                Всичко това се поръчва без проблем има от къде на добри цени.

                                Може и много повече, но няма смисъл. Всичко, друго си го има - колата е много добра, върви и по асфалт и по черно супер. Има бавни. Център и разпределение на тежеста, управление са доста по-добри от на джип. На нормални черни пътища е супер. И да задере някъде, няма да се случи нищо неприятно. Не говорим за хард оффроуд естествено. Само, трябва да се пастира често.

                                Ако пък е 2.5XT, то тогава си е истинско изродче....

                                М/у другото има 2 отбора с Форестър на Дакар сериите, в клас сериини автомобили. Разбира се, модифицирани са доста повече, но като цяло идеята е същата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X