Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Всичките електронни системи имат два проблема - бързодействието на компютърът, и на изпълнителното звено. Програмистите могат да сложат там само примитивен алгоритъм заради немощния процесор. Още по-лошо е закъснението откато датчикът усети че става нещо, докато се задейства някъв изпълнителен механизъм. В това време вече е станало късно, и се случва вече нещо друго. Да не говорим че цялата система няма откаде да знае какво има след малко по курса, или как ще се смени характерът на пътя. Така че всичко е сбъркано по принцип. Трябва си шофьор, и толкова.
    А иначе вариации на тая идеология - бол. Сума фирми правят подобни неща. И никое не работи
    Няма шофьор който може да се справи по-добре от тракшън контрола при изкачване на лед.
    Стига с тия теории. Трябва и практика.

    Коментар


    • #32
      До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

      И на бус Спринтер не му се спира стабил контрола и аз му го спирам като вадя бушона на АБСа . Обаче после и абс не работи. А зимата за тежък бус АБС си е полезен

      Коментар


      • #33
        До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

        Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
        И на бус Спринтер не му се спира стабил контрола и аз му го спирам като вадя бушона на АБСа . Обаче после и абс не работи. А зимата за тежък бус АБС си е полезен
        В случая става въпрос за ТС.
        ESP няма нищо общо с примера на Стефан.

        Коментар


        • #34
          До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Специален поздрав за любителите на изискания паркет!

          http://youtube.com/watch?v=3ShJZnH3flQ
          яко смех... някой с тая джипка би ли отишъл на оф роуд?!?!?!

          Коментар


          • #35
            До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

            Първоначално публикуван от tytkata Преглед на мнение
            яко смех... някой с тая джипка би ли отишъл на оф роуд?!?!?!
            Аз по-скоро бих попитал някой с гумите от тази джипка би ли отишъл на офроуд? Па ако ще и да са качени на най-напиления Уаз?

            Коментар


            • #36
              До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              В случая става въпрос за ТС.
              ESP няма нищо общо с примера на Стефан.
              Точното наименование не знам но симптомите като се заровиш са същите като на изброените коли по горе от колегата S-S1. Мотора не се форсира повече от 2000 оборота и спрачката се вклучва на което колело превърта

              Коментар


              • #37
                До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                Аз по-скоро бих попитал някой с гумите от тази джипка би ли отишъл на офроуд? Па ако ще и да са качени на най-напиления Уаз?
                Ще е най-неможещия Уаз на света
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • #38
                  До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                  Сигурно за някой теорията е мръсна дума. Само че аз не съм занаятчия.
                  Без теорията - толкова. Намира се частен случай в който системата работи, обявява се за панацея и се слага масово. После всички седят кални и учудени.
                  Някои поне честно слагат копче за изключване на глупостта. А повечето не правят даже тоя жест за клиентите си. Което вече е свинщина, защото връзва ръцете на всеки, който поне малко може да кара кола а не само да се топорчи зад волана и да чака гумите ли, алах ли, да го измъкнат от поляната.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                    Сигурно за някой теорията е мръсна дума. Само че аз не съм занаятчия.
                    Без теорията - толкова. Намира се частен случай в който системата работи, обявява се за панацея и се слага масово. После всички седят кални и учудени.
                    Някои поне честно слагат копче за изключване на глупостта. А повечето не правят даже тоя жест за клиентите си. Което вече е свинщина, защото връзва ръцете на всеки, който поне малко може да кара кола а не само да се топорчи зад волана и да чака гумите ли, алах ли, да го измъкнат от поляната.
                    Няма причина да се изключва ТС. Просто по никакъв начин не пречи.
                    Има всякакви разновидности но по принцип ТС намаля оборотите само когато е в комбинация с ESP. Виж електронната програма за стабилност може да се изключва с копче. При спортно каране даже е задължително защото убива динамиката. Там в определени случаи добър шофьор може да се справи по-добре. В смисъл да е по-бърз.
                    Тук на бабуните обаче
                    http://www.metacafe.com/watch/40703/offroad_testing/
                    виртуоз да си, нямаш ли блокажи в мостовете, не можеш я прекара.
                    Наи-много да я заблъскаш и да я обърнеш.
                    А тракшън контрола се справя с лекота.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                      Я виж пак ровърската система за стабилизация. В режим "пякък" още прави нещо. А в режим "сняг" - само глупости. Намесва се непрекъснато, първо закъснява, а после вътре в завоя включва - изключва дявол знае какво, и където блондинка без книжка минава със задно предаване, това се върти и с Господ зад волана.
                      Естествено че все някакво полезно свойство това има. Иначе хептен никой няма да купи колата. Но не мисля че решаването на някой прост проблем е достатъчен повод да направиш всички други принципно нерешими.
                      Прочее, в нисаните Х-триал ли, как бяха, също е решен тъкмо въпросът с пясъка. Явно там нещо алгоритмично е лесно решимо. В снега и калта и тяхната автоматика прави глупости.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                        Системата за стабилизация няма нищо общо с terrain response. Това кой режим е избрал водача и т.н. Струва ми се, че пак го караш много общо...

                        Сядал ли си да караш и пробваш такава кола с тези режими, за да твърдиш, че се включват random или си говорим ей така за блондинки?

                        Коментар


                        • #42
                          До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                          Каквото пробвах не ми хареса. С чужда кола - толкова. И без това после трябваше да го карам право в аптеката.
                          Останалото е от Сперански. Шефът на изпитателите на Дмитровския полигон. Не съм чувал някой да е успял да обори неговия подпис.
                          Чукчата понякога и чете. Чукчата понякога говори с хора. Чукчата чува че не се знае знае ли се, та ходи и пита.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                            Хич не съм фен на "умните" електроники в джипките, но на една Омега правих тестове със и без ТС и резултатите са повече от убедителни в полза на тракшън контрола.
                            Упражнението беше бързо потегляне по заледен лек наклон.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #44
                              До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                              Всички правят глупости. И редовно изключват и блокират.
                              Е те тогава работата се оправя.
                              Основния проблем е в датчиците на АБСа. При джиповете се цапат. При леките коли по-държът.
                              Докато нама решение на проблема с датчиците всички електронни системи ще са калпави.
                              Един тъп АБС имам в джипа и той постоянно е в кома.
                              Вече ми втръсна да чистя гривните на задните колела. Все са нафъчкани с кал. За това така си карам. Без.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Каквото пробвах не ми хареса. С чужда кола - толкова. И без това после трябваше да го карам право в аптеката.
                                Останалото е от Сперански. Шефът на изпитателите на Дмитровския полигон. Не съм чувал някой да е успял да обори неговия подпис.
                                Чукчата понякога и чете. Чукчата понякога говори с хора. Чукчата чува че не се знае знае ли се, та ходи и пита.
                                Ние също. Говорим, четем и питаме. Сега ако трябва и да сведем глава щом шефа на намкойси полигон е отсякъл присъдата на ровърите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X