Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висините на автомобилостроенето

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Висините на автомобилостроенето

    Силовата част явно не е Транзит. Доколкото знам са взели "купето" и кабината. И не знам какво още.

    Коментар


    • От: Висините на автомобилостроенето

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Силовата част явно не е Транзит. Доколкото знам са взели "купето" и кабината. И не знам какво още.
      Абе нещо все си мисля, че пак си разправяме легенди и митове. Нямам спомен да има нещо общо с транзит. Единственото западно нещо беше един дизелов Щаер 1.9 ТД. Това говоря за първите газели, сега тия "съвременните" не знам дали не ги правят с някой партньор.
      Та ако си имал предвид, че оригиналната идея за такъв тип превозно средство е форд транзит, това е вече друго нещо, ама вероятно пак не е вярно.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Висините на автомобилостроенето

        Тенекиите са форд, останалото си е тяхно старо. Слагаха някакъв полу сааб двигател, доста мощен и веднага чупеше скорости и диф.. Всичко си беше законно, което не пречеше да е абсолютен боклук. Убождаха се, защото струваше ок. 2500$, по-тънко от нивата(1,7 карб.). Такъв и някакъв стар фордов дизел се опитваха да слагат на алеко, ма и за него знаем. За мен това са им от най- показните ,,успехи''. Щяха да превземат пазара с цени. Таврия и ока и те, но не съм чул друг освен българин да е купувал такива. Газела имаше 4*4, 7 места(3+4) и голям фургон, чудно за лов с кучета и без пари, но ... замислено, ма да не е твое.
        Последно редактирано от veskov; 03-02-16, 14:17.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • От: Висините на автомобилостроенето

          И за висините в износа на съветски возила зад желязната завеса
          http://fakti.bg/avto/171594-nai-popu...aign=firstpage
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: Висините на автомобилостроенето

            А тия не са от висините, но пак са 2015г. и не изглеждат толкова зле сделани като онази от първия клип.





            Интересно е и с гаранцията - на фургона е 2 години или 80 000км, а на джипката 1 година или 30 000км. Ако са и що-годе издръжливи, сега при ниската рубла и изгодни, може пък и да си заслужават. Мисля си, че до 15 хил.лв цена е добре за ново такова.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Висините на автомобилостроенето

              Съвсем случайно се натъкнах на това:
              https://www.youtube.com/watch?featur...&v=3j7n00Xx38o

              Коментар


              • От: Висините на автомобилостроенето

                Страшен дзвер! То само колелета и двигател. А, и резервоар!

                Коментар


                • От: Висините на автомобилостроенето

                  Това е просто един от изобилието снего-блато-ходи с колела със свръхниско налягане, които произвеждат в Русия в малки серии (до 200 примерно).

                  Двигател, двигател - уникалното в случая е че са заложили на малко японско тракторно дизелче 44кс вместо традиционните бензинови двигатели на ВАЗ с подобна мощност. Предполагам че каквото спечелят откъм гориво и надеждност ще го изгубят откъм замръзнала нафта, но те са си преценили.

                  Коментар


                  • От: Висините на автомобилостроенето

                    Очевидно от цедес следят форумът и понеже има яко търсене за Головастик

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:03-2017-mercedes-benz-sprinter-extreme-chicago-1.jpg
Прегледи:1
Размер:226.5 КБ
ID:5702817

                    http://www.autoblog.com/2016/02/11/m...#slide-3796099
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • От: Висините на автомобилостроенето

                      Не е Cab Over Engine ама иначе сигурно е същото.

                      Коментар


                      • От: Висините на автомобилостроенето

                        Основно е прицелен в уса пазара и няма нужда да е мотора-под-гъза
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Висините на автомобилостроенето

                          Той и оригиналният Головастик е бил за същия пазар ама ей на. На руския пък съвсем никой не му е мерил дължината.

                          Коментар


                          • От: Висините на автомобилостроенето

                            Има нужда - на минус 50 градуса ремонтираш от кабината... Ааа, то това Мерцедес, няма нужда от ремонт. Или по скоро, и да има, в полеви условия почти няма какво да му се ремонтира.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • От: Висините на автомобилостроенето

                              Цецо, дълбоко съм убеден че ако ремонтираш мотора той не работи, ерго парно йок пък и предвид херметичността на ужаза - котка не излиза - вътре надали е по-топло от навън, но за сметна на това е тясно. Още повече - немските инженери никога не си залагали на ремонтиране в полеви условия. Сменя се целия възел. Дори през ВСВ

                              Ма ти тия неща ги знаеш де
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Висините на автомобилостроенето

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Цецо, дълбоко съм убеден че ако ремонтираш мотора той не работи, ерго парно йок пък и предвид херметичността на ужаза - котка не излиза - вътре надали е по-топло от навън, но за сметна на това е тясно. Още повече - немските инженери никога не си залагали на ремонтиране в полеви условия. Сменя се целия възел. Дори през ВСВ

                                Ма ти тия неща ги знаеш де
                                ...и като им свърши заложения ресурс, понеже и това е заложено в бюджета, ги купуват такива като нас, а продаващите са на чиста далавера.

                                А понеже на руските творения заложения ресурс е "форевър", то изискват и съответната поддръжка.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X