Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Средно-трудни разходки + при нужда пътуване на сняг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Колега за тези пари,които си подготвил за покупка,сложи още едни 3-4 к за ремонти/не вкл обслужването/.
    А относно Паджерото-много ми харесва,но ще береш ядове ми се струва.Имах трима познати с двойка и тройка паджеро-никой не издържа и ги продадоха.Скъпи ремонти и голям разход.
    Но ако парите не са чак такъв проблем-то това е колата за теб.
    Аз си взех паркет за 7к и до момента съм налял 4к ,а сега изскочиха и амортесьори.
    Сам си прави сметката,но ако искаш всичко да е перфектно си трябва лев

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Трудно се съвместяват в едно изречение "всичко да е перфектно" и "среден офроуд"

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Ти не щеш да разбереш, че за масовия потребител "среден офроуд" е твоето отиване с леката кола до нивата

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Ми всеки според аршина си.
      За мен щом е офроуд-задължително условие е да не може да се мине с кола. От там нататък следва градацията.

  • #62
    Аз лично не съм брал ядове с П2, но с П3, то не бяха помпи, хидроакумулатори, съединители и окачване. Лично за мен П2 е по-здраво и по идиотоустойчиво. На П3 3,2 DID интерулерът е буквално на земята. Няма отделна рама и е с независимо окачване и отзад. Имам опит и с ръчка и автомат. Освен това при ръчната кутия лесно се прецавкат 1 и 2 - почват да изключват при натоварване. Ако ще е Мастурбиши, личният ми фаворит е П2 с 3,5 6G74.
    Последно редактирано от Scrapheap; 14-02-21, 13:41.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #63
      Определено П2 е по безпроблемно, но няма как да намери добре поддържано и да не е пред умирачка.
      Дори и за други пари- просто няма кой да го продаде ако си го е стегнал
      Ако все пак намери такова си заслужава

      Коментар


      • #64
        Колега Smirnoff, на база четенето и ровенето в този страхотен и полезен форум ,мисля че най -подходящият и щадящ пари и нерви вариант за теб е или Терано 2 или Галопер

        Коментар


        • #65
          Първоначално публикуван от smirnofster Преглед на мнение
          Същия въпрос имам и за ТЛК 90/95 - коя конфигурация се препоръчва?
          Във всяка комплектация, стига да е запазени и да не е много изгнил.
          Ако се спреш на този вариант, ще имаш достатъчно добра машина във фабричен вид с възможност за допълнително оборудване.
          Единственото по-специфично са шарнирните болтове, като решението е да се купуват оригинални.
          Моя гони 400к км, с D4D 163кс, купуван от България, с фабричните дюзи си е и до сега няма ядове.

          Коментар


          • royce
            royce коментира
            Редактиране на коментар
            Вариант е и да се сложат от Секвоя/Тундра първо поколение.

          • Двигателист
            Двигателист коментира
            Редактиране на коментар
            Plug&play ли е монтажа, или се налага преработка/напасване?

          • mikivt
            mikivt коментира
            Редактиране на коментар
            По стотина и нещо пари има японски 555 долни шарнири. Марката минава за ОЕ доставчик. Интересно, колко изкарват.

        • #66
          TLK не ми е чужд като модел, сериозно се замислям за един за шосе с което да заменя семейното quattro. Но това е друг въпрос и говорим за по-нов и не за offroad ползване.

          По отношение на ТЛК 95, каква първоначална инвестиция за покупка трябва да се предвиди, за да се вземе нещо читаво?

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Познат си купи наскоро ТЛК 120. Не знам с кой двигател, ама "от хубавите". Купувана от тук, с проследима история, и с напъпила ръжда по рамата. Не е никак много, ама заразата е налице.
            20 000

          • royce
            royce коментира
            Редактиране на коментар
            120-ка за 20k ще да е с D4D. С 4.0 бензин са по-скъпи ...

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            А още по-добре 4,7, ама там 120-ката се казва Лексус

        • #67
          Отваряш сайтовете за продажба на употребявани автомобили ще видиш цените,ноо .... колко ще е читаво е една друга бира.
          Късмет

          Коментар


          • #68
            При Нисан Терано 2 също е трудна работата вече. Читави екземпляри много много рядко излизат, а когато излязат - вече има цени около 10 к за стоков автомобил.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #69
              Да си купиш паркет, когато нема да е основна кола е леко глупаво.
              още повече когато и паркетните които що годе стават нямат живи съученици и пак е старт от скрапа.
              Ако си купиш нещо от истинските поне ще ревеш само веднъж
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Ако ML вози по-добре по-черно, то би бил много зле по нормалните пътища. Сам знаеш, че тия, които да са добри навсякъде са едни други пари.
                Едното е проста машинка, на която трудно ще и откаже нещо, другото иска диагноза за всякакви глупости. И като нови не са били в един клас. Що сега са на еднакви цени, пазара си е казал думата.

              • turtey
                turtey коментира
                Редактиране на коментар
                Относно пазара, японските паркетни изпълнения са силно надценени.

              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Същото може да се каже за някои сериозни оффроадъри, особено немско производство
                Аз затова карам корейски паркет, с малко немско ноухау. За тукашния въпрос, има един два Рекстъна с 3,2(M104) и 722,6 на пазара у нас...

            • #70
              Виждане на един обикновен потребител: Преди време 2012-13г. търсех "джип' и исках Гранд Чероки, защото ми харесваше повече визуално, но когато седнах в него - ядец, малко и тясно ми си стори и до там. След това 2014 излезе на оферта една Паджеро 3/02,2006 и така 6 години с него. Като обем е супер голямо, особено ако махнеш 3 ред седалки и кората над тях става огромен багажник. Супер селекта е "супер". Обух го в едни Ханкук АТ и откъдето съм решил да мина съм минавал - не сравнявам със супер подготвени автомобили, а с моите изисквания. Не ме предаде до последно и си отиде за без пари в истинския смисъл на думата 7К, просто трябваше да го продам, че 2 коли не искам да поддържам. В момента съм с паркетник Хюндай ИХ55 и усещам разликата. Имаш един глас за П3.
              Поздрави и успех с покупката.

              Коментар


              • #71
                Привет,

                От както пуснах темата съм се заровил в четене и гледане на модели и тн.

                Възникна следния въпрос:
                За описаните от мен нужди няма ли да ми свърши работа и пикап?
                Ако да, кой модели да гледам? До къде може да се стигне с тунинга на пикапите за среден офроуд?

                Коментар


                • #72
                  До никъде.
                  геометрия.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • cecoa1
                    cecoa1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това не е хич вярно Тунингът не се ограничава от геометрията. От това страда само проходимостта.

                  • turtey
                    turtey коментира
                    Редактиране на коментар
                    Всъщност си абсолютно прав.

                • #73
                  Идеята ми дойде след като се опитах да прочета повечко теми в раздела Мицубиши и забелязах, че примерно L200 има горе долу всичко, което съм описал + багаж.
                  Въпросът е лаически

                  Коментар


                  • #74
                    За какви пари говорим,че не съм чел темата от начало,до къде стигна с бюджета след яко четене?

                    Питам,че аз като почна да чета и обикновенно го удвоявам за оформяне на крайния резултат.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #75
                      Гъза е дълъг и опира
                      окачването е предвидено за товар, не за ходове и т.н.
                      ​​​
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • BENZBOSS
                        BENZBOSS коментира
                        Редактиране на коментар
                        Новия Гладиатор за това го псуваха ма с наджипване събира 40ки и проблемите изчезват.

                        Всичко може,само пари да има.......как казват хората

                      • turtey
                        turtey коментира
                        Редактиране на коментар
                        И се качваш със стълба , да?
                        )))

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X