Първоначално публикуван от smirnofster
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Средно-трудни разходки + при нужда пътуване на сняг
Свий
X
-
С това темпо на проучвателния етап може и да стигнеш до някакво решение след някой и друг месец, и после още толкова, докато намериш нещо в достатъчно читаво състояние ...
Ние не сме неутрални!
-
Проблемът с търсенето на коли, които да стават за "средно трудни разходки" е, че не са толкова много (особено с по-голям бензинов двигател); вече са на възраст и това прави изборът още по-ограничен. Така че, набележи си повече от 1 модел, който може да ти върши работа, започвай да търсиш и виж какво може да се намери в прилично състояние. Защото при кола на старо това е най-важното. Марто ти го е казал още вчера.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Има и един друг аспект, ама се чудя дали да споменавам...
Бензин с автомат, чисто теоритично има по-голяма вероятност да те остави на пътя или в гората, отколкото прост дизел с ръчна кутия. Освен това се губи място за газовата уредба, а пък за описаните разходки мощността не е много важна. По асфалта разлика в динамиката има, но точно за пътя Своге-София, и това едва ли е съществено. Особено пък като ще се кара рядко там.
А се чудих дали да го споменавам, поради няколко причини. Първо, тия прости дизели вече се намират трудно. Второ, страдат и те от някои проблеми. И накрая - задават се разни екологични ограничения в градовете, дори и в България(кога и как, ще се види тепърва).
Но с правилна поддръжка и профилактика, и бензина с автомат едва ли ще те изостави.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
- 1 like
Коментар
-
Има и още един тънък момент за голям бензин.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеИма и един друг аспект, ама се чудя дали да споменавам...
Бензин с автомат, чисто теоритично има по-голяма вероятност да те остави на пътя или в гората, отколкото прост дизел с ръчна кутия. Освен това се губи място за газовата уредба, а пък за описаните разходки мощността не е много важна. По асфалта разлика в динамиката има, но точно за пътя Своге-София, и това едва ли е съществено. Особено пък като ще се кара рядко там.
А се чудих дали да го споменавам, поради няколко причини. Първо, тия прости дизели вече се намират трудно. Второ, страдат и те от някои проблеми. И накрая - задават се разни екологични ограничения в градовете, дори и в България(кога и как, ще се види тепърва).
Но с правилна поддръжка и профилактика, и бензина с автомат едва ли ще те изостави.
автономия.
На мен рекорда ми е 60/100.
Което е чудесно, ама като свърши горивото в средата на нищото и се хващаш за палците.
Питай от къде знам
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
На практика ние живеем на място много близо до основните soft дестинации. Относително рядко би се налаго да се правят дълги преходи.
Къде мога да гледам части за доработка за изброените модели (в BG или чужди сайтове)? Говоря за лифт китове, брони, светлини, роубари, гуми и пр. Чисто за ориентир
Коментар
-
Интересно що никой не спомена до сега дългата Фронтера Б
? Не виждам с какво е по-лоша от Паджеро 2, изключвайки липсата на "суперселект". Па и най-лесно влизат 31-ци
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
В тоя форум има неква омерта на тема фронтера... в подобни теми от сорта "пика ли ми се или ми се ебе" се препоръчва кво ли не (нема значка питащият от какво има нужда), като особено настоятелни са предложенията за кия, джи-точка, терано, секви койоти и т. нт... А фронтерката си е прилична джипка, оригинално с задно LSD, в рамките на 180 лв и малко гаражно труд и творчество събира 33" гуми, които отгоре на всичкото може и да ги върти, за разлика от много от изброените и силно лансирани по-горе... а и нещо важно - не гние като тях! Моята когато я купувах беше бая корозирала, но се оказа, че всичко е повърхностно, когато сегашният и собственик е преглежда. В същото време се нагледах на жестоки ръждилници, на цени 3х/4х....
И специално за New hope - моята беше с блокаж
-
Спорта е на базата на пикапа Митсубиши L200. Единствения му плюс, спрямо Паджеро 2, е че се прави до 2008г, и през цялото време е доста опростен, няма бензин с директно впръскване. Това първата генерация Спорт, после идват следващите, които отпред са с маската на L200(не съм виждал такива в България). Супер Селект раздатка се среща рядко в Спорт, аз съм виждал само в такива с десен волан. Не, че е много важно, но си е хубава екстра. Не знам колко често при Спорт има блокаж на задния диф, ако въобще е имало такава опция, докато в Паджеро 2 не е рядка тази екстра.
Но Спорт може да се намери в по-читаво състояние и на по-малко години.
Това последното важи до някъде и за Галопер, който всъщност е Паджеро 1, произвеждано в Южна Корея до по-късно(и с повече екстри). Дори някои части са му сходни с Паджеро Спорт.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Познат има и галопер и две паджерота-1 и 2.
И трите яки бангии, взети за под 1000 лева, та части му трябват. И каза,ч е от галопера почти нищо не е паснало за някой от другите два.
По темата-колегата е за паджеро 3. И пътно поведение, и някакъв комфорт(поне според моите критерии), и достатъчно добро представяне на лек до среден офф.
Само едни гуми и евентуално лебедка за страх, и е готов.
-
-
Паджеро 2 е малко вероятно да намериш читаво иначе, за целите ти става. Паджеро 3 е по-капризно и по-уязвимо като техника от двойката, но пак става. И двете имат доволно товарно пространство. Почти всяка двойка има заден блокаж. Едната ми тройка имаше блокаж а другата нещо като тракшън контрол. Фронтерата е няколко порядъка по-зле от Паджерата."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Коментар
-
Паджеро 3 дизела е с две модификации на мотора , със стария 2.5 от 2-ра генерация ( редки са ) и с 3.2 мотора , който се слави с проблемна помпа( скъп ремонт) и демпферен маховик , за това и държат ниски цени . При бензина двигателя е 3.5 л и е труден за газификация.
П.П.Съвет от мен : Първо вземи нещо и покарай и на по-късен етап ще се ориентираш имаш ли нужда от наджипване на автомобила.
-
-
Коментар
-
Тия са малко над бюджета ти, но няма какво толкова да сбъркаш при избора. Голям бензин с автомат им е само 3,4. От оборудването доста са със заден блокаж, ама сигурно има и без... Има доста клипове из ютюб за тоя модел, включително и за оффроад, доработки, и подобни, погледни и ще добиеш някаква представа.Последно редактирано от cecoa1; 14-02-21, 13:47.
-
-
Точно така, само да допълня за по ниските седалки в Спорта.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеСпорта е на базата на пикапа Митсубиши L200. Единствения му плюс, спрямо Паджеро 2, е че се прави до 2008г, и през цялото време е доста опростен, няма бензин с директно впръскване. Това първата генерация Спорт, после идват следващите, които отпред са с маската на L200(не съм виждал такива в България). Супер Селект раздатка се среща рядко в Спорт, аз съм виждал само в такива с десен волан. Не, че е много важно, но си е хубава екстра. Не знам колко често при Спорт има блокаж на задния диф, ако въобще е имало такава опция, докато в Паджеро 2 не е рядка тази екстра.
Но Спорт може да се намери в по-читаво състояние и на по-малко години.
Това последното важи до някъде и за Галопер, който всъщност е Паджеро 1, произвеждано в Южна Корея до по-късно(и с повече екстри). Дори някои части са му сходни с Паджеро Спорт.8)
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

))))
Коментар