Съдейки по изявлението ти че галошера минава отвсякъде по добре да дойда с Москвич
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Сина има Ъ61, вече орязан и с много тръби, ама за времето когато казвам си беше цивилен. Само повдигнат с 2 инча и 35 силвърстони.
Навигатора му от мерак си взе късо паджеро 2 с 2,8, сравнително рядка комбинация, ама си я има чат-пат.
Та и патрола е 2,8 и паджерото 2,8. Като паджерото е даже по-леко.
Возил съм се с тях на няколко разходки, и се случваше доста често патрола да мине, а паджерото да дърпа лебедка.
Там има и малко от шофьора, ама не е много, просто си личи как паджерото не иска да мине.
От няколко години ползваме с баща ми къс Галопер и няма Несъстезателно ! трасе по което да не може да премине със стоково окачване и 31ци кални гуми.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Няма вариант да сложиш корейска бангия при "чистокръвните" офроудъри и да претендираш за проходимост, качество и комфорт. Всякакъв коментар за тези машини се подминава с тихо пренебрежение или буди хаплива насмешка. Аз съм писал доста в теми какъв джип да си купя за 5000лв и все корейци влизат в тая графа. Ама нали се предпочита изгнило на мрежа терано дето не помни колко собственици е имало до сега.
МЛ-а е най-чистокръвния офроудър, като му свърши огромния просвет от 2.5см и покрай теб мине голф 2 без да си дава зор, разбираш че "той германеца го е измислил"
А какво е "няма трасе по което не може да мине"?
изключихме състезания.
Не навсякъде а как?
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Разбрах. От където не може да мине е състезателно.
логично.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Съобразил съм се с информацията дадена от автора на темата , за терените където смята да кара.
Няма нужда да носиш от девет кладенеца вода, като Амадеус течен метан в бутилка.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
12÷15€ са, като зависи за какво.
... и да, изглежда скъпо, но само като видиш от какви парчета дурал са изкопани корпусите и изработката и материалите на карантиите, и почва да ти става ясно, че не е чак толкова.
И защо реши, че съм тръгнал да те защитавам?!? Имам алергия към хора, които имат навик да се дръвчат тъпо и ненужно, така че и през ум не би ми минало.
За твоя информация, "корейски детевоз" беше прозвището на моя Галопер (дълга база),който преди 15 години получи доста голяма доза "средно-трудни" разходки. Още съжалявам, че се наложи да го продам (ръжда). Става перфектно за семейно комби с повишена проходимост.
Изпадате в крайности.
Според вас,колко човека ще си ползват джипките за Хард ОФ ,според вашите разбирания?
99% от питащите имат съвсем друго впредвид.
Останалия 1% имат знанията и опита да не питат тук.
Така ,че, като отговаряте го имайте впредвид.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
215/65/16 ми е заводския размер.
Може ли да сложа 215/70/16 ?
Калкулатора казва-не.
Ще опира ли ,ще има ли проблем?
Колата е Спортидж 2005 -от аватара ми
Ебати калкулатора,аз не съм срещал нещо на което да не можеш да му сложиш размер по-високи и размер по-широки без да пипаш нищо по окачването.
Тоя Кияк чак пък толкова да е сметнат.....я па те
Калкулаторът казва "не" по съвсем друг повод - притеснява се, че може да те снимат за превишена скорост ))))))))))))))))))) . 22 милиметра е разликата в диаметрите на гумите. Тоест, в посока ще имаш по един сантиметър. Навиваш волана пълен ляв, после пълен десен и проверяваш какви разстояния имаш до най-близките части. Най-тънкият момент в подобни случаи идва, когато ударно натовариш някоя гума в завой с малък радиус заедно с някоя дупка и тя се показва извън калника. Тогава при поомекнало окачване и неприемлив размер гуми, може да тунинговаш калника без инструменти ))))))))))
Коментар