Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Средно-трудни разходки + при нужда пътуване на сняг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

    ВСИЧКИ коли за офф-роуд са парт-тайм: Wrangler, прословутите (поклон-прехлас-захлас-тряс-глава-в-плочника) Тойоти 70-та серия, дето още ги правят, Patrol, пикапите (има 1-2 по-нови изключения, но те са за привличане на купувачи тип "смарт-бютита"). Просто такива коли се карат предимно от "хора, на които им плащат за да го правят".
    И Wrangler вечеи има фултайм - демек не става за оффроуд!!!. Темата не е за оффроуд,
    8)

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Има, някаква пародия с фрикционна муфа на "Магна" и двигател 1,1 турбо. Демек маскиран "Renegade / Fiat 500" за пред кафето.

  • #17
    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

    ВСИЧКИ коли за офф-роуд са парт-тайм: Wrangler, прословутите (поклон-прехлас-захлас-тряс-глава-в-плочника) Тойоти 70-та серия, дето още ги правят, Patrol, пикапите (има 1-2 по-нови изключения, но те са за привличане на купувачи тип "смарт-бютита"). Просто такива коли се карат предимно от "хора, на които им плащат за да го правят".
    Тлк80, г463 никак не са парт тайм. Е, те са и едни други пари.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • royce
      royce коментира
      Редактиране на коментар
      25k+ в лева за Тойотата ... за Гегата цифрата е същата, ама в общоевропейската валута ...

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Да-а-а и затова:
      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      До: ТЛК80 full time

      По темата - има готови кит-ове, които се предлагат в Австралия, Сашо Icerunner е дал линк по-горе. Преминаването от full към part time се прави с цел по-голяма надеждност и дори улекотяване, но не и подобрение в разхода. ....

    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      Затова и споменатата разлика ат два пъти в цената.
      От друга страна, 80тка съм имал. С големия дизел дето тука се насират за него. Ми не беше кекава. Ергономията на Москвич я изключвам.

  • #18
    Да кажем, чe e soft offroad темата

    Коментар


    • #19
      Първоначално публикуван от smirnofster Преглед на мнение
      Да разбирам ли следното до тук?

      1. По-добре да се насоча към друго, не Grand
      2. Тераното също може да е опция
      3. Padjero-то също би свършило работа
      4. Затвърждавам мнението да е бензиново

      Идват следните въпроси:
      - Какво друго да гледам като модел?
      - Без да прозвучи несериозно - автомат?

      P.S. Кое точно Паджеро, че то 3 вида вижам на прима виста
      Неизгнила японка трудно.
      Паджеро става само 2ката.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        1ката защо не става?

      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Щото и преди десет години живи нямаше.

      • bullet_pk
        bullet_pk коментира
        Редактиране на коментар
        А на Спорта какво му е? Че на него само купето му е различно от това на двойката

    • #20
      Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение

      И Wrangler вечеи има фултайм - демек не става за оффроуд!!!. Темата не е за оффроуд,
      Наложително ли е подскачаш?!? Wrangler няма да става за офроуд, когато остане само с фултайм. Нещата като цяло вървят в такава посока. То и новите Патрули вече не са за офроуд.

      А темата не знам за какво е, ама тук взехте да ни убеждавате колко особено ценен бил фултаймът за офроуд каране. Пък аз си взех джип с раздатка, която има фултайм режим, за да мога, когато се наложи, да карам на 4х4 по твърда настилка. Когато извън асфалта ми трябва 4х4, фултайм (т.е. отворен междуосев диф) обикновено не ми върши работа.

      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #21
        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

        Наложително ли е подскачаш?!? Wrangler няма да става за офроуд, когато остане само с фултайм. Нещата като цяло вървят в такава посока. То и новите Патрули вече не са за офроуд.

        А темата не знам за какво е, ама тук взехте да ни убеждавате колко особено ценен бил фултаймът за офроуд каране. Пък аз си взех джип с раздатка, която има фултайм режим, за да мога, когато се наложи, да карам на 4х4 по твърда настилка. Когато извън асфалта ми трябва 4х4, фултайм (т.е. отворен междуосев диф) обикновено не ми върши работа.
        https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...a-31be02ecd7dc Тоя става ли или не, и ако е да, защо, ако е не, защо? Тоя Вранглер има среден диф. На кой кво му върши работа, и кво си взел слабо ме интересува. Що джипката да не е със среден диф - що некой философ казал, че не не ставала за това онова.
        8)

        Коментар


        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          Този Вранглер НЯМА среден диф. Има фрикционна муфа (като LSD блокаж). Движи се на задно и като забуксуват задните колела - прехвърля на предните. "TOD" както му викат ХуйдаяджиЙте и тАраканаджиЙте във форума. Ама другарете от "Пежо" (по-рано от "Фиат") лъжат, че бил "фул-тайм". Не е "честный полный привод" това.

        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          Прочее, добрата новина е, че от 1,1 е станАл 2,2 л. Ма сигурно е дизел? С HDI-то на новия собственик ?

      • #22
        Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение

        https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...a-31be02ecd7dc Тоя става ли или не, и ако е да, защо, ако е не, защо? Тоя Вранглер има среден диф. На кой кво му върши работа, и кво си взел слабо ме интересува. Що джипката да не е със среден диф - що некой философ казал, че не не ставала за това онова.
        Продължаваш да подскачаш като петленце, ама и те не знаеш защо го правиш.

        Не видях някой да е казал, че е лошо джипката да има междуосев диференциал. Това, което ти се каза е, че наличието на такъв НЕ е някаква екстра за офроуд, а точно обратното.

        Я да видим дали се сещаш какво става когато 1 (едно) колело забуксува при отворен междуосев диференциал?

        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          "Я да видим дали се сещаш какво става когато 1 (едно) колело забуксува при отворен междуосев диференциал?"
          При този пародиен Вранглер няма такава опасност - не е диференциал това в раздатката му.

        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          В случая нали коментарите тръгнаха от ползата за офроуд каране с отворен междуосев диф. Така че въпросът ми е за този случай. Какво става, като при фултайм 4х4 с отворен междуосев диф едно колело забуксува?

      • #23
        Като следя поредната тема за надджипване и как 4х4 фултайм не става за калта, се сетих за един случай преди 9-10 години, когато няколко яко нафукани джипа се ровеха в една локва. Дойде една мацка с нов тестов Рейндж Ровър и мина между тях като на парад.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Ако съдиш по форума кое става и не става за калта, вариантите ти са два - или отделяш 50 бона за джип или си ходиш в гората пеша.

      • #24
        Може и да е торсен, може и да се блокира, знам ли!. А, и бензовов Вранглер 270к.с. има фултайм.
        8)

        Коментар


        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          Има някакви ентусиастори, дето (ама теоретично!) разправят, че това с 1,1 tCe или 2,2 HDI щяло да бъде супер, щото ДВГ много лек, та не тежал на предния мост... ама няма да дочакат втора употреба такива да си купят, чини ми се. Тия двигатели изкарват 100 хил., айде 200 хил. и гърмят.
          А и въпросните 270 к.с. е мно-о-о-о-о-ого съмнително доколко са равностойни на такива от 3-литра дизел или 5 литра бензин...

      • #25
        Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
        Може и да е торсен, може и да се блокира, знам ли!. А, и бензовов Вранглер 270к.с. има фултайм.
        Торсен, че не е - не е. Описани са раздатките. А иначе май и само със задно има "Вранглери"
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #26
          Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
          Като следя поредната тема за надджипване и как 4х4 фултайм не става за калта, се сетих за един случай преди 9-10 години, когато няколко яко нафукани джипа се ровеха в една локва. Дойде една мацка с нов тестов Рейндж Ровър и мина между тях като на парад.
          Лоста на раздатката, който си снимал, от "нов тестов Рейндж" с куп 3-буквени екстри ли е, или е от Паджеро 2 супер селект? Който супер селект ти превъзнесе като велика офроуд екстра.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Той тестовият рейндж сигурно като "hovercraft" е правел и въздушна възглавница, за да прелита над локвите.

        • #27
          Колеги,

          колкото и да е интересен спора, откровенно казано, явно не съм прочел достатъчно, за да вникна пълно в него

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            До момента правилно си се ориентирал - търсѝ бензинов джип. Трудно ще намериш втора употреба в България. Може би внос от САЩ и/или Канада, докато все още не са го забранили.

          • smirnofster
            smirnofster коментира
            Редактиране на коментар
            Вариант е, да, първоначалната идея ми беше, че това не е основна кола и не искам да е нещо твърде скъпо на което да му “треперя”

        • #28
          Първоначално публикуван от smirnofster Преглед на мнение
          Колеги,

          колкото и да е интересен спора, откровенно казано, явно не съм прочел достатъчно, за да вникна пълно в него

          Спокойно, те и пишещите така
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #29
            Връщам се по темата за soft-а

            Под кое Паджеро визирах дали Sport, Pinin или “чистото”? Кое с какво 4х4 е?

            За Нисана въпроса ми е горе долу същия

            Някой по-горе бе писал за Диско 2. Land-овете са ми слабост, но идва момента с надежността.

            Отново отправям лайческия въпрос за автомата? Ако автомата е вариант, нещата са по-канализирани като избор предполагам. Да поясня, не питам дали автомата става за офроуд състезание част от международната купа, питам за моя случай

            Коментар


            • бат'Марто
              бат'Марто коментира
              Редактиране на коментар
              Става,да.(автомата)

          • #30
            Ако става и вземайки в предвид насоките от първия пост по темата, кои модели са препоръчителни и с кои мотори се сработва добре автомата?

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X