Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Средно-трудни разходки + при нужда пътуване на сняг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от smirnofster Преглед на мнение
    ...
    Идва момента да започна да търся информация за всеки по отделно.

    Прав ли съм или пропускам нещо?
    С това темпо на проучвателния етап може и да стигнеш до някакво решение след някой и друг месец, и после още толкова, докато намериш нещо в достатъчно читаво състояние ...

    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Аз не виждам нищо лошо в проучването на различните варианти и избиране на най-подходящия.Щото може да си намери примерно перфектен дълъг Патрол, но после да се чуди какво аджеба да го прави тоя автобус, особено ако е решил да се вре по някои горски пътечки.

  • #47
    Бързата работа ...

    Коментар


    • #48
      Проблемът с търсенето на коли, които да стават за "средно трудни разходки" е, че не са толкова много (особено с по-голям бензинов двигател); вече са на възраст и това прави изборът още по-ограничен. Така че, набележи си повече от 1 модел, който може да ти върши работа, започвай да търсиш и виж какво може да се намери в прилично състояние. Защото при кола на старо това е най-важното. Марто ти го е казал още вчера.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #49
        Има и един друг аспект, ама се чудя дали да споменавам...
        Бензин с автомат, чисто теоритично има по-голяма вероятност да те остави на пътя или в гората, отколкото прост дизел с ръчна кутия. Освен това се губи място за газовата уредба, а пък за описаните разходки мощността не е много важна. По асфалта разлика в динамиката има, но точно за пътя Своге-София, и това едва ли е съществено. Особено пък като ще се кара рядко там.
        А се чудих дали да го споменавам, поради няколко причини. Първо, тия прости дизели вече се намират трудно. Второ, страдат и те от някои проблеми. И накрая - задават се разни екологични ограничения в градовете, дори и в България(кога и как, ще се види тепърва).

        Но с правилна поддръжка и профилактика, и бензина с автомат едва ли ще те изостави.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #50
          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Има и един друг аспект, ама се чудя дали да споменавам...
          Бензин с автомат, чисто теоритично има по-голяма вероятност да те остави на пътя или в гората, отколкото прост дизел с ръчна кутия. Освен това се губи място за газовата уредба, а пък за описаните разходки мощността не е много важна. По асфалта разлика в динамиката има, но точно за пътя Своге-София, и това едва ли е съществено. Особено пък като ще се кара рядко там.
          А се чудих дали да го споменавам, поради няколко причини. Първо, тия прости дизели вече се намират трудно. Второ, страдат и те от някои проблеми. И накрая - задават се разни екологични ограничения в градовете, дори и в България(кога и как, ще се види тепърва).

          Но с правилна поддръжка и профилактика, и бензина с автомат едва ли ще те изостави.
          Има и още един тънък момент за голям бензин.
          автономия.
          На мен рекорда ми е 60/100.
          Което е чудесно, ама като свърши горивото в средата на нищото и се хващаш за палците.
          Питай от къде знам
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • Чавдар (V93)
            Чавдар (V93) коментира
            Редактиране на коментар
            E то не случайно на "Дакар" навлязоха дизеловите двигатели ...

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Има го тоя момент, ама за обикновенни разходки чак 60/100 едва ли ще стигне. Пък и по черни пътища 100км се минават за доста време. Т.е. трябва си доста ентусиазъм за да ти свърши горивото.

          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Доста доста, колко да е доста.
            От бензиностанция до в къщи, Кремиковци, Мургаш, Ябланица и преди Търсава - хОй ))))

        • #51
          Моята бутилка е 89л и резервоар 75 , дори мога да си пренасям евтин бензин за лодката в Гърция 😆

          Коментар


          • #52
            На практика ние живеем на място много близо до основните soft дестинации. Относително рядко би се налаго да се правят дълги преходи.

            Къде мога да гледам части за доработка за изброените модели (в BG или чужди сайтове)? Говоря за лифт китове, брони, светлини, роубари, гуми и пр. Чисто за ориентир

            Коментар


            • cnc82
              cnc82 коментира
              Редактиране на коментар
              Пиши офроуд тунинг и ще ти излязат сайтовете в България.

          • #53
            Интересно що никой не спомена до сега дългата Фронтера Б? Не виждам с какво е по-лоша от Паджеро 2, изключвайки липсата на "суперселект". Па и най-лесно влизат 31-ци
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • New hope
              New hope коментира
              Редактиране на коментар
              Паджеро 2 без лифт си събира 32-ки ! Един блокаж и липсва на Фронтерата! Ма ти от къде да знаеш....
              Последно редактирано от New hope; 13-02-21, 19:02.

            • bushiDO
              bushiDO коментира
              Редактиране на коментар
              В тоя форум има неква омерта на тема фронтера... в подобни теми от сорта "пика ли ми се или ми се ебе" се препоръчва кво ли не (нема значка питащият от какво има нужда), като особено настоятелни са предложенията за кия, джи-точка, терано, секви койоти и т. нт... А фронтерката си е прилична джипка, оригинално с задно LSD, в рамките на 180 лв и малко гаражно труд и творчество събира 33" гуми, които отгоре на всичкото може и да ги върти, за разлика от много от изброените и силно лансирани по-горе... а и нещо важно - не гние като тях! Моята когато я купувах беше бая корозирала, но се оказа, че всичко е повърхностно, когато сегашният и собственик е преглежда. В същото време се нагледах на жестоки ръждилници, на цени 3х/4х....
              И специално за New hope - моята беше с блокаж

          • #54
            Това разбирате под Паджеро 2:

            Коментар


            • New hope
              New hope коментира
              Редактиране на коментар
              Да това е Паджеро(Монтеро)2

          • #55
            Или това (спорт)?

            Коментар


            • #56
              Спорта е на базата на пикапа Митсубиши L200. Единствения му плюс, спрямо Паджеро 2, е че се прави до 2008г, и през цялото време е доста опростен, няма бензин с директно впръскване. Това първата генерация Спорт, после идват следващите, които отпред са с маската на L200(не съм виждал такива в България). Супер Селект раздатка се среща рядко в Спорт, аз съм виждал само в такива с десен волан. Не, че е много важно, но си е хубава екстра. Не знам колко често при Спорт има блокаж на задния диф, ако въобще е имало такава опция, докато в Паджеро 2 не е рядка тази екстра.
              Но Спорт може да се намери в по-читаво състояние и на по-малко години.
              Това последното важи до някъде и за Галопер, който всъщност е Паджеро 1, произвеждано в Южна Корея до по-късно(и с повече екстри). Дори някои части са му сходни с Паджеро Спорт.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Познат има и галопер и две паджерота-1 и 2.
                И трите яки бангии, взети за под 1000 лева, та части му трябват. И каза,ч е от галопера почти нищо не е паснало за някой от другите два.

                По темата-колегата е за паджеро 3. И пътно поведение, и някакъв комфорт(поне според моите критерии), и достатъчно добро представяне на лек до среден офф.
                Само едни гуми и евентуално лебедка за страх, и е готов.

            • #57
              Паджеро 2 е малко вероятно да намериш читаво иначе, за целите ти става. Паджеро 3 е по-капризно и по-уязвимо като техника от двойката, но пак става. И двете имат доволно товарно пространство. Почти всяка двойка има заден блокаж. Едната ми тройка имаше блокаж а другата нещо като тракшън контрол. Фронтерата е няколко порядъка по-зле от Паджерата.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #58
                Ако гледам Паджеро 3 какво трябва да търся като конфигурация и податливо ли е на “наджипване”?

                Коментар


                • cnc82
                  cnc82 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Паджеро 3 дизела е с две модификации на мотора , със стария 2.5 от 2-ра генерация ( редки са ) и с 3.2 мотора , който се слави с проблемна помпа( скъп ремонт) и демпферен маховик , за това и държат ниски цени . При бензина двигателя е 3.5 л и е труден за газификация.

                  П.П.Съвет от мен : Първо вземи нещо и покарай и на по-късен етап ще се ориентираш имаш ли нужда от наджипване на автомобила.

              • #59
                Същия въпрос имам и за ТЛК 90/95 - коя конфигурация се препоръчва?

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тия са малко над бюджета ти, но няма какво толкова да сбъркаш при избора. Голям бензин с автомат им е само 3,4. От оборудването доста са със заден блокаж, ама сигурно има и без... Има доста клипове из ютюб за тоя модел, включително и за оффроад, доработки, и подобни, погледни и ще добиеш някаква представа.
                  Последно редактирано от cecoa1; 14-02-21, 12:47.

              • #60
                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Спорта е на базата на пикапа Митсубиши L200. Единствения му плюс, спрямо Паджеро 2, е че се прави до 2008г, и през цялото време е доста опростен, няма бензин с директно впръскване. Това първата генерация Спорт, после идват следващите, които отпред са с маската на L200(не съм виждал такива в България). Супер Селект раздатка се среща рядко в Спорт, аз съм виждал само в такива с десен волан. Не, че е много важно, но си е хубава екстра. Не знам колко често при Спорт има блокаж на задния диф, ако въобще е имало такава опция, докато в Паджеро 2 не е рядка тази екстра.
                Но Спорт може да се намери в по-читаво състояние и на по-малко години.
                Това последното важи до някъде и за Галопер, който всъщност е Паджеро 1, произвеждано в Южна Корея до по-късно(и с повече екстри). Дори някои части са му сходни с Паджеро Спорт.
                Точно така, само да допълня за по ниските седалки в Спорта.
                8)

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X