Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чисто нова кола:?: Абсурд.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Чисто нова кола Абсурд.

    Моят доход е абсолютно достатъчен за кола на лизинг от порядъка на 45-50 бона. Но докато може да си джиткам евтино със стари коли, за нова едва ли ще помисля. Не ми се дават толкова пари за нещо, дето ще стои изхвърлено на пътя. В момента имам 3 автомобила, изправни отвсякъде. И нито един няма каско. Данъците им са ниски.
    Ремонти се налагат рядко и са сравнително евтини. Разходът на гориво е пей сърце. Какво повече му трябва на човек. А новата кола е просто една купчина пари за глупости.
    HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

    Коментар


    • От: Чисто нова кола Абсурд.

      Гледам че сега обърнахте на това "гол дъстър", "голо пежо"....абе някой скоро виждал ли е как идват оборудвани дори базовите нива?
      Имате ли идея, че в кола за 30К лева има екстри колкото в С-.класа за същите пари, сдухана от каране от незнаен воин?
      Не е лошо да не се живее в спомените от времето на "ладата на дядо".

      Коментар


      • От: Чисто нова кола Абсурд.

        Дискусията се изроди в една друга, която беше в позабравената тема - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=216453
        Факт е, че новия "Еспас" е по-корав от стария. Ами да бяха съхранили и вътрешния обем. От 2002 година никой в Европа не произвежда големи миниванове. И ако искам таква кола отивам на внос от САЩ или купуване на нещо преди 2002-ра. Просто на пазара липсва опцията кола с 8 места. Тези, които са със 7, пък нямат никакво място за багаж. Тласкат клиентите към чистите бусове. При това не съм сигурен, че новия "Еспас" е по-безпроблемен от стария.

        Още един минус за новите леки коли продавани у нас - ами карат ги на нашите търговци с "проориент качество" - просто цената може да поеме повече гаранционен сервиз и насам се бута боклука. Така се оказва, че две абсолютно еднакви коли като марка и модел, едната купена в Германия, другата тук и двете след това карани в Германия - еми има разлика в честотата на посещение в сервиза. Това от опит на познат. Шофьори са той и жена му. Всеки кара произволна кола. Долу горе всеки от двамата навива еднакъв брой километри на всяка от колите, та не става, че единя карал по-щадящо, другия по-нещадящо и от там да е разликата. От колите е.

        Иначе аз карам само стари коли. Баща ми си ги купваше нови и на около десетата - единадесетата година ми ги оставяше на мен. Той си взимаше следващата - нова. Ами влизането в сервиз и на двете коли - новата, която кара той и старата, която я карам аз, бяха долу горе еднакви. И по честота, и по количество пари. Значи остават повечето пари дадени в началото за новата кола. Е да де, но като се разхвърлят на едни 20 години - ми не боли. Просто до 20-та, 22-ра година, старите коли не даваха значими проблеми. След това беше управление на саморазпада. Частите почнаха да изчезват, майсторите да не им се занимава и в крайна сметка колата се поддържаше на минимума да е в движение.

        Така, че ако човек взима нова кола и си я кара до скрап - пак става. Особено ако не и прави над 20 000 км. годишно.
        Последно редактирано от Alexr; 22-01-18, 15:32.

        Коментар


        • От: Чисто нова кола Абсурд.

          Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
          Гледам че сега обърнахте на това "гол дъстър", "голо пежо"....абе някой скоро виждал ли е как идват оборудвани дори базовите нива?
          Имате ли идея, че в кола за 30К лева има екстри колкото в С-.класа за същите пари, сдухана от каране от незнаен воин?
          Не е лошо да не се живее в спомените от времето на "ладата на дядо".
          Ако става дума конкретно за моята "лада на дядо", моля да прочетете и останалите ми мнения в темата.

          Донякъде съм съгласен за екстрите, но не изцяло.
          Последно редактирано от nissan_gr; 22-01-18, 15:31.

          Коментар


          • От: Чисто нова кола Абсурд.

            Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
            Ако става дума конкретно за моята "лада на дядо", моля да прочетете и останалите ми мнения в темата.
            Извинявай, не съм имал предвид теб.
            Нека се чете тогава "на баща ми първата кола"

            Коментар


            • От: Чисто нова кола Абсурд.

              Ей, голямо мерене на пиш*и, голямо нещо... "Аз мога да си го позволя, доходите ми стигат..., имам пари, ама не ми се дават..."
              Като чете човек тази тема, то бедни хора в този форум няма...
              Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
              Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i 2006

              Коментар


              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                Първоначално публикуван от kickata Преглед на мнение
                Ей, голямо мерене на пиш*и, голямо нещо... "Аз мога да си го позволя, доходите ми стигат..., имам пари, ама не ми се дават..."
                Като чете човек тази тема, то бедни хора в този форум няма...
                Ти, беден ли си?

                Коментар


                • От: Чисто нова кола Абсурд.

                  Какво ли няма да направи човек , за да се убеждава сам че черното е бяло . Плюсовете на старите кошници са ясни - евтина поддръжка , ремонтират се от всеки средно сръчен човек , а най големия е ниската цена на придобиване . До тук сме с плюсовете , минусите са повече . Въпрос на възможности е дали колата да е нова . Колкото по скъпа ,естествено и по хубава . Само някой който не е ползвал хубава машина , може да обяснява как примерно еспейса ,или дачата били много добри . Когато нямаш възможност е разбираемо , не е нито лошо , нито срамно . Но ако имаш финансовата стабилност , независеща от придобиването на нов кошник , тогава покупката и експлоатацията носят само удоволствие . Не вярвам в задгробния живот , земния е кратък - .

                  Коментар


                  • От: Чисто нова кола Абсурд.

                    Първоначално публикуван от kickata Преглед на мнение
                    Ей, голямо мерене на пиш*и, голямо нещо... "Аз мога да си го позволя, доходите ми стигат..., имам пари, ама не ми се дават..."
                    Като чете човек тази тема, то бедни хора в този форум няма...
                    Не виждам, защо се учудваш.
                    Оффроуда не е занимание за бедни. Като правило, де. Сигурно има и изключения.

                    Коментар


                    • От: Чисто нова кола Абсурд.

                      Много хубаво заглавие на тази тема... От собствен опит стигнах до този извод и аз самия,т и за сега твърдо го поддържам това заглавие.
                      Имах щастието и възможността в този живот да купя и да карам 4 чисто нови коли. Нисан Съни 1,4 1992 год, Тойота Авенсис 1,6 2002 год, Тойота РАВ4 2.2 Д4Д 2006 год и Субару Форестър 2,0 2008 год. Най-дълго и ползотворно карах Нисана Сънито, което купих с пари накуп. Всичките останали бяха на лизинг за 3-4 години. На лизинга най-гадното му е не оскъпяването от самият лизинг, а пълното каско, което си длъжен да плащаш, за това, че караш кола на лизинг. Някой ще каже, че това е направено за спокойствие на каращия. Баааах, това спокойствие ще кажа аз. За 4 години лизинг от 52 000 на РАВ 4 лева колата ми стана малко над 55 000 с лизинга, но с каското стана над 65 000 лева. След като изплатих и тая кола и дадох още 10 000 лева за "спокойствието" си, реших да сменя поне предната броня, която беше леко надраскана, та "върнах" назад поне 300 лева от каското. Ако не беше идеята да "върна" малко пари от каското, изобщо нямаше да обърна внимание на подобни драскотини по бронята. Тази кола я продадох за 15 500 лева на 136 000 км. И след, като вече окончателно се успокоих си казах: Повече чисто нова кола, никога вече в тоя живот! Такова страшно набутване с пари, като чисто нова кола, лизинги, каско, задължително фирмени сервизи и прочие за мен сега е ОГРОМНА ГЛУПОСТ!
                      От 5 години вече карам Нисан Микра 1,5 дизел произведена през 1998 год. Купих я за 1900 лева на 162 000 км и вече съм на 225 000 км. Гори 4-4,5/100 км нафта. Сменях и поправях разни неща по нея, но не е стояла много повече в сервиза от РАВ 4, или Субарото, като парите за тези ремонти бяха в пъти по-малко от на тези на чисто новите коли. Да не говорим, че на Равката данъкът и, като нова (до 3 години ) беше 330 лева въпреки, че беше с Евро 4, а данъкът на Нисана Микрата е 12 лева, а той е Евро 1. Едната нова гума на Равката струваше 220 лева, а едната гума на Микрата струва 40 лева и т.н... Ама нямал каско Нисана и от там нямам сигурност, какво ще стане, ако стане нещо. Ако не дай си боже, стане нещо и колата се смачка, или изкриви, то просто ще купя друга кола. Миналата година преди Коледа реших, че ще ни трябва още една кола и намерих и купих Фиат Пунто 1,2 бензин от 2001 год за крупната сума от 900 (деветстотин) лева. Колата е на 223 000 км и за сега върви, като пушка. Гори 5-5,5/100 бензин. Оправих някои дреболии по нея, а сега с винетката и прехвърлянето може би ще стане малко над 1100 лева. Ми тя тая кола само до лятото да ме изкара и вече се е изплатила и си е върнала парите. А аз нямам намерение да я карам само до лятото. Ама нямали климатроник, ама нямали ел стъкла... Нисана де, защото Фиата има и климатик и ел стъкла. Ама нямали тракшън контрол, ама нямали асистент за потегляне под наклон, ама нямали шибидах, ама нямали боя металик, ама то не било 4х4, ама няма ли не знам, какво си... Извинявайте, но това са глупости и глезотии. Гъз знае и две и двеста... Който може да си ги позволи тези неща, пък и други екстри, моля...Но да си направи много добре сметката на парите.
                      Та такъв е моят опит и моята история. Камари пари за тенекия, която да ме придвижва, от тук до там вече не давам. Съжалявам, че съм бил такъв глупак, за да давам такива пари за нови коли с идеята, че така е много по-сигурно и спокойно...
                      Аз разбира се доста съм го изтънил с този Фиат за 900 лева. За 2-3-5000 лева човек може да си купи много нова, здрава, сигурна и модерна кола в момента, без да се занимава със заеми, лизинги, каско, фирмени сервизи и т.н.
                      Последно редактирано от ВладиЧ; 22-01-18, 15:43.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • От: Чисто нова кола Абсурд.

                        Първоначално публикуван от kickata Преглед на мнение
                        Ей, голямо мерене на пиш*и, голямо нещо... "Аз мога да си го позволя, доходите ми стигат..., имам пари, ама не ми се дават..."
                        Като чете човек тази тема, то бедни хора в този форум няма...
                        Категорично темата се превърна в това, което казваш, Колега...И се стигна до изказвания от рода на " Аз още утре мога да си купя кола за 300 000 лева без заем, ама си ми харесва моята дето е за 3000 "...
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • От: Чисто нова кола Абсурд.

                          Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                          Извинявай, не съм имал предвид теб.
                          Нямам предвид да репча нещо, както и да давам крайни мнения, просто имам някакъв опит и поглед върху темата. Поздрави

                          Коментар


                          • От: Чисто нова кола Абсурд.

                            Преди да ме оплюете - осмислете следния факт.

                            В България нови се продават 3то качество.

                            Имам преки наблюдения върху две еднакви коли висок клас - еднаква година , модел , двигател , екстри. Тази която беше купена чисто нова от тукашен дилър в гаранция редовно седеше във фирмения сервиз , а другата как не показа някакъв дефект.
                            Фиат Купе
                            Опел Фронтера В
                            Мицубиши Паджеро Пинин

                            Коментар


                            • От: Чисто нова кола Абсурд.

                              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                              И се стигна до изказвания от рода на " Аз още утре мога да си купя кола за 300 000 лева без заем, ама си ми харесва моята дето е за 3000 "...
                              Поне от мен не е изказване на гола поляна!
                              Харесвам си ги кочинките и се чудя, ако се предадат в един момент, какво бих могъл да си взема, без значение колко би струвало.

                              Коментар


                              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                                Много хубаво заглавие на тази тема... От собствен опит стигнах до този извод и аз самия,т и за сега твърдо го поддържам това заглавие.
                                Имах щастието и възможността в този живот да купя и да карам 4 чисто нови коли. Нисан Съни 1,4 1992 год, Тойота Авенсис 1,6 2002 год, Тойота РАВ4 2.2 Д4Д 2006 год и Субару Форестър 2,0 2008 год. Най-дълго и ползотворно карах Нисана Сънито, което купих с пари накуп. Всичките останали бяха на лизинг за 3-4 години. На лизинга най-гадното му е не оскъпяването от самият лизинг, а пълното каско, което си длъжен да плащаш, за това, че караш кола на лизинг. Някой ще каже, че това е направено за спокойствие на каращия. Баааах, това спокойствие ще кажа аз. За 4 години лизинг от 52 000 на РАВ 4 лева колата ми стана малко над 55 000 с лизинга, но с каското стана над 65 000 лева. След като изплатих и тая кола и дадох още 10 000 лева за "спокойствието" си, реших да сменя поне предната броня, която беше леко надраскана, та "върнах" назад поне 300 лева от каското. Ако не беше идеята да "върна" малко пари от каското, изобщо нямаше да обърна внимание на подобни драскотини по бронята. Тази кола я продадох за 15 500 лева на 136 000 км. И след, като вече окончателно се успокоих си казах: Повече чисто нова кола, никога вече в тоя живот! Такова страшно набутване с пари, като чисто нова кола, лизинги, каско, задължително фирмени сервизи и прочие за мен сега е ОГРОМНА ГЛУПОСТ!
                                От 5 години вече карам Нисан Микра 1,5 дизел произведена през 1998 год. Купих я за 1900 лева на 162 000 км и вече съм на 225 000 км. Гори 4-4,5/100 км нафта. Сменях и поправях разни неща по нея, но не е стояла много повече в сервиза от РАВ 4, или Субарото, като парите за тези ремонти бяха в пъти по-малко от на тези на чисто новите коли. Да не говорим, че на Равката данъкът и, като нова (до 3 години ) беше 330 лева въпреки, че беше с Евро 4, а данъкът на Нисана Микрата е 12 лева, а той е Евро 1. Едната нова гума на Равката струваше 220 лева, а едната гума на Микрата струва 40 лева и т.н... Ама нямал каско Нисана и от там нямам сигурност, какво ще стане, ако стане нещо. Ако не дай си боже, стане нещо и колата се смачка, или изкриви, то просто ще купя друга кола. Миналата година преди Коледа реших, че ще ни трябва още една кола и намерих и купих Фиат Пунто 1,2 бензин от 2001 год за крупната сума от 900 (деветстотин) лева. Колата е на 223 000 км и за сега върви, като пушка. Гори 5-5,5/100 бензин. Оправих някои дреболии по нея, а сега с винетката и прехвърлянето може би ще стане малко над 1100 лева. Ми тя тая кола само до лятото да ме изкара и вече се е изплатила и си е върнала парите. А аз нямам намерение да я карам само до лятото. Ама нямали климатроник, ама нямали ел стъкла... Нисана де, защото Фиата има и климатик и ел стъкла. Ама нямали тракшън контрол, ама нямали асистент за потегляне под наклон, ама нямали шибидах, ама нямали боя металик, ама то не било 4х4, ама няма ли не знам, какво си... Извинявайте, но това са глупости и глезотии. Гъз знае и две и двеста... Който може да си ги позволи тези неща, пък и други екстри, моля...Но да си направи много добре сметката на парите.
                                Та такъв е моят опит и моята история. Камари пари за тенекия, която да ме придвижва, от тук до там вече не давам. Съжалявам, че съм бил такъв глупак, за да давам такива пари за нови коли с идеята, че така е много по-сигурно и спокойно...
                                Аз разбира се доста съм го изтънил с този Фиат за 900 лева. За 2-3-5000 лева човек може да си купи много нова, здрава, сигурна и модерна кола в момента, без да се занимава със заеми, лизинги, каско, фирмени сервизи и т.н.
                                Пари за глупости е разтегливо понятие и то много.
                                Същото ли ти е мнението за моторите?
                                Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X