Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чисто нова кола:?: Абсурд.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Чисто нова кола Абсурд.

    Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
    Четейки, дотук разбрах няколко неща:
    1. Новите коли, като ги покара някой друг и стават по-добри!
    2. Новите коли не са екологични!
    Ако новите коли са много трошливи, а колите втора употреба не са толкова трошливи. Лесно се стига до извода: "Колите втора употреба никога не са били нови" (Ако са били, щяха и те да са трошливи)
    Ти мани тия работи, виж Дачията дали и е сменяван масления филтър, и я пускай на пазара за 5000лв да видим дали ще се задържи повече отколкото нова в магазина. Ега па не иска ремонти за още 30 бона докато въобще е кола.

    Аз така като се замислих...купих си стара кола(почти пълнолетна ) за 3000 евро, преди 18 месеца. Обслужих я, и смених каквото се сетих в България за около 1200лв(600 евро). Ако беше нова, на лизинг, примерно по 400-500лв на месец, до сега да съм дал 9000лв(без първоначалната вноска). Плюс задължителното "Каско", вероятно биха станали над 11 000лв. Значи имам поне 10 бона да вложа в нея като ремонти, за да изравня сметката, но просто не се сещам какво да и правя за толкова пари.
    И няма да минавам преглед профрома в България, а нормален ТЮФ в Германия.
    Манталитета ми е на беден бачкатор, и докато съм такъв, грешни пари за глупости не давам!
    Без да се засягат хората с големи доходи и завидно финансово състояние, но е добре човек да може да мисли не само от собствената си гледна точка.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: Чисто нова кола Абсурд.

      Понеже все давате Дачия за пример като някаква ниска класа.......та имате ли идея с каква скорост се продават новите в България и че се чака маса време за тях? То разбира се сигурно е случаено.......от хора нямащи пари за Мерцедес на 10 години, ама гъзарски, дето седи пред блока и се кара с 10 лева газ на седмица

      Коментар


      • От: Чисто нова кола Абсурд.

        Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
        Понеже все давате Дачия за пример като някаква ниска класа.......та имате ли идея с каква скорост се продават новите в България и че се чака маса време за тях? То разбира се сигурно е случаено.......от хора нямащи пари за Мерцедес на 10 години, ама гъзарски, дето седи пред блока и се кара с 10 лева газ на седмица
        Имаме. Дори знаем Рено в РФ как се продава
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Чисто нова кола Абсурд.

          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
          Ти мани тия работи, виж Дачията дали и е сменяван масления филтър, и я пускай на пазара за 5000лв да видим дали ще се задържи повече отколкото нова в магазина. Ега па не иска ремонти за още 30 бона докато въобще е кола.

          Аз така като се замислих...купих си стара кола(почти пълнолетна ) за 3000 евро, преди 18 месеца. Обслужих я, и смених каквото се сетих в България за около 1200лв(600 евро). Ако беше нова, на лизинг, примерно по 400-500лв на месец, до сега да съм дал 9000лв(без първоначалната вноска). Плюс задължителното "Каско", вероятно биха станали над 11 000лв. Значи имам поне 10 бона да вложа в нея като ремонти, за да изравня сметката, но просто не се сещам какво да и правя за толкова пари.
          И няма да минавам преглед профрома в България, а нормален ТЮФ в Германия.
          Манталитета ми е на беден бачкатор, и докато съм такъв, грешни пари за глупости не давам!
          Без да се засягат хората с големи доходи и завидно финансово състояние, но е добре човек да може да мисли не само от собствената си гледна точка.
          Аз само да те попитам, що не си направи ремонта в Германия, а го направи тук? Това ще ти отговори на въпросите за новите коли и що ония тъпаци там ги карат, а ние тук не.

          Коментар


          • От: Чисто нова кола Абсурд.

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            Не бих казал - редовно карам в града с включен круиз контрол - по-спокойно ми е - следва си предходния автомобил, и от друга страна - не ме глобяват за превишена скорост
            Автоматичното спиране ми е спестявало и доста нерви - случвало се е да сработи системата за аварийно спиране, и то по-бързо от мен...
            Дали иначе бих могъл да спра - навярно, но от друга страна - ми осигури комфортна дистанция на спиране, а не да се чудя до последния момент дали ще се мелна

            Да, за такси - излиза ми същите пари и без ядове при самия транспорт, но страничните ефекти понякога можеш да ги пребориш само с кола под наем... Която ако я ползваш често - ще ти излезе по-скъпо...
            И в момента ползвам често такси (наскоро гледах статистиката си - май съм надхвърлил 1200км), колело и други алтернативи на личния автомобил... Но не може да го заместят все още...
            Въпрос на нужди. В масовия случай, страничните ефекти не са проблем. Ако добавим и паркирането към проблемите, колата под наем отива само за семейната почивка (и то само за след полета със самолет или през зимата, когато иде реч за семейство мотористи).

            Що се отнася до круз-контрола в града... Приятелско семейство беше отнесено на пешеходна пътека от един кифльо, дето е разчитал повече на круз-контрола, отколкото на "главния" си процесор... Главата е за да се ползва. А за заетите бизнесменски и министерски глави, решението е шофьор и нова кола висок клас, разбира се.
            Последно редактирано от ezhko; 23-01-18, 18:14.

            Коментар


            • От: Чисто нова кола Абсурд.

              Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
              Аз само да те попитам, що не си направи ремонта в Германия, а го направи тук? Това ще ти отговори на въпросите за новите коли и що ония тъпаци там ги карат, а ние тук не.
              Много пъти вече написах в тая тем - сервиза у нас е евтин, затова и старите са по-изгодни(изключих за служебни и лични с голям пробег).
              И съм написал също няколко пъти, защо ги карат нови в Германия - скъп сервиз (труда е скъп), данъчна политика и ограничения в градовете.
              Ама единствената разлика от това, че съм в Германия за нашата тема, е че не минавам преглед проформа. Т.е. и стара кола може да се поддържа в отлично състояние. И то за много по-малко пари от обезценяването на нова.
              Каско не ми трябва, гаранция също... Тука има ADAC. А каквото и да стане, утре си купувам друга с нов преглед за същите или по-малко пари.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                Да наблегна, според мен на най-важното, което пропускаме или подминаваме:
                Нормалния, масовия лизинг е на година по/до 10.000 км. (това за Германия)
                Повтарям – 10 х.км. Не, че няма и служебни най-вече, които за 2 г. са минали 199.000 км... т.е. най-масовата кола на лизинг на 3 г. е до 30.000 км. +/- 5%
                Това (по мое скромно мнение) е оптималния вариант за кола на лизинг, от “оптимална” страна, карана също в такава.

                Първоначално публикуван от blackfirefly Преглед на мнение
                Хм... Ако сте германци ще карате нови коли. Вервайте ми!
                Не, не всички... Имам колега със 20 г. S класа, 12 цилиндров, сам си го поддържа обаче, ама е техничар, имам и колега със 20 г. ръждясала фиеста, ще я сменя, с не толкова ръждясала... до 10 г-на.

                Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
                Огледайте се по улицата какво минава наоколо - светът се променя.
                Може да станем германци в недалечното бъдеще
                Всички така или иначе го забелязваме, и/или ще го забележим. Важи и за колите.

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Признавам, намирането на читав сервиз не е тривиална задача ама пък половината официални сервизи също не се класират. А там нямаш и избор.
                След 50-100 км. има друг официален сервиз на същата марка, ако този (местния) не ти харесва. Всеки път, след посещение по какъвто и да било повод получавам мейли с подробна анкетна карта от централата на автопроизводителя. Обширно и надлежно си я попълвам и отговарям с подробности – кое, какво, как. Давам препоръки, ако имам забележки. Всеки път ми отговарят лично/ или ми се обаждат да ми благодарят.

                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                Има и друго - ще я караш малко, но си си харесал даден модел и желаеш да го караш 10 или 15 години, като се надяваш ресурса да ти стигне, че да нямаш проблеми.
                На някои им стигат. Въпроса е да избереш точната за теб марка.

                Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                Нали не се опитвате, да убедите света, че кола втора ръка е по-добра от чисто нова...
                От чисто финансова гледна точка, в САЩ са ги сметнали. Най-изгодно се купува и употребява кола, от третата до седматата година на производството си. Това е. 5г караш и махаш.
                Чисто нова - не винаги – на година – две предпочитам. При някои става и до 3-та, за други забрави до 7-та...

                Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                Аз съм в другата крайонст. Има ли някакъв, дори и минален проблем по колата, веднага е в сервиз. Не търпя да знам,че има нещо, и не е оправено. Което е залитане в крайностите. Всеки сам си преценява за себе си. За мен времето е важно, защото отиди, остави в сервиз, върни се на работа, после пак същата процедура + ремонта/обслужването = месечната вноска на среден клас нова кола. Вероятността нещо да скръцне,точно когато най-много ти трябва ... безценно. Тези 2-3ч + непредвидените разходи по кошника, по-добре да си платя 400-500лв вноската, и да ми е на грижа само $ за гориво. Спестеното време (за нерви от неразбрали и хитреци по сервизите, да не коментирам) си го влагам да си вдигна дохода.
                За едни е най-естественото нещо, за други е въпрос на цифри, за трети било глезотия...

                Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                Темата е дълга и има нюанси
                Зависи от дефиницията за стара кола. Зависи за какво се употребява, от кого, може ли човекът да си намери правилен сервиз. Ясен по-горе беше споменал, че това е особена задача и го подкрепям напълно. Но има употребявани съвременни коли на две - три години, с приличен пробег от държави, където пълната сервизна история все още значи нещо. И можеш да ги купиш за цената на нова кола от много по-нисък клас. Тука няма нужда да се тревожиш за сигурността, има варианти със всичките звезди на NCAP. Даже обратното - може новата от по-нисък ценови клас да не може да ги покрие толкова добре. Класът има значение. Отделно комфорта.

                Споменах за държавите със сервизната история, защото у нас това не е гаранция за нищо. Колегата, който беше споменал за масления филтър, далеч не е единствен и това не единствения проблем. Официалните сервизи са пълни с младежи, които се учат, защото финансовите условия дори при големите марки са по-лоши, отколкото да работиш за себе си. Знаете за рибата, главата и голяма част от българския мениджмънт. Часовата ставка, която виждаш на фактурата далеч не стига до тях и много от тия младежи са силно "мотивирани" да продадат оригиналното масло за твоята нова кола на по-ниска цена от магазина, а желаещи има.

                Отделно, не всички германци, които могат да си позволят нова кола, го правят. Те са практични хора. Имам в обкръжението си германец, доста високо ниво мениджър във фармацевтична компания, който определено може да си позволи кажи - речи всякаква кола. Кара втора ръка кола от клас, който му е далеч под "нивото" в социално отношение.
                Нюанси да, за един под нивото му е – Ауди 6, за друг Х5-ца, няма вариант за “правилен сервиз” ако трябва да го посещавам повече от веднъж годишно за гаранционото обслужване, смяна на масла и течности, и евентуално смяна на летни/зимни гуми – и гледам да ги съчетавам по време.


                Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                Мислил съм си за нова но сервизното обслужване винаги ме е спирало, иска ми се взимам я и 5 или 8 години пълна гаранция от производителя, сипвам само гориво. А сега какво е, взимам нова и хайде на 10 000 км в сервиза за обслужване, това консуматив, плаща се, онова не го покрива гаранцията и става една.
                Искам кола без пластмаса.
                Вече няма такива – освен бутикови, ама и там не е сигурно. А и от пласмаса – до пласмаса има разлика, вкл. и карбон, нишки разни и т.н.
                Иначе 5 години гаранция на мен ми стигат. След това – друга. И пак евентуално - 5г.

                Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                Баси, тук уж нямате пари, а само на С-класи се налита.
                А поддръжката кво правим?
                Щото премиум сегмент извън гаранция обикновено разплаква при ремонта. Не е един примера за това
                За C или класа на E и/или S иде реч? За това са малко тези в нормалните държави, дето ще тръгнат да се изхвърлят.
                А и в последните години С – класата доста ги пооправиха, не са както предишните...

                Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
                Не знам що се въртите все около дачиите. Има шкоди, шевролети, френци, китайци и знам ли още какви с бюджетни модели.
                И не съм виждал да се продават две-годишни коли на по 20к реални на половин цена (винаги има изключение, аз не съм попадал на такива).
                А това по-горе съм го пробвал лично и мога да кажа следното: Като започнеш от 0 - на 5 години си е още нова кола, даже някои неща са още в гаранция. Като започнеш от 5-7-8 или както обикновено от 10-11 - таман е тръгнала по надолнището и проблемите не закъсняват.
                Потвърждавам - 2 годишни, на 20.000 км. на 1/2 цена няма!

                Първоначално публикуван от аспарух Преглед на мнение
                И аварийните ленти на немските магистрали са запазена територия за нови мерцедеси и беемвета.
                Не е точно така – забелязвам предимно VW-та в последно време. Френски също, корейски, японски много рядко. И/или за спукана гума.

                Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
                Само не ми казвай, че би предпочел чисто ново пред ретро модел
                Имаме клиент-колекционер на Порше, 2 халета нае вече, над 30 са му колите, от 50-те насам... Ами кара 2 годишно 911 Carrera. Старите - олд таймери – в оригинално състояние, на изкл. малко км. повишават цената си... всяка година... Е, той не губи пари от инвестицията си. Още повече, че е данъчен съветник.

                Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                Нищо безплатно няма в поддръжката на гаранционна кола , ами даже е и с коефициент 1,5.
                Масло и филтри - консуматив , плащаш по завишени пазарни цени.
                Гуми - консуматив - съответно плащаш.
                Амортисьори / окачване - консуматив - плащаш.
                Съединител - консуматив - пак плащаш.
                Крушки - ами консуматив - пак плащаш.
                Та какво казвате покриваше точно прословутата гаранция?
                Няма такова нещо! И двете коли са с безплатни кунден дийнст – гаранционно обслужване. Вече 2-ра година. До 3-та. Само гуми – зимни, и за 2-те, че бяха с взесезонки !

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                14 пъти закъсал със 124ка???
                Ай стига бе
                Знаеш, детските болести от първите години на производство... После след протест на таксиметрови шофьори и купища писма, тогава нямало мейли, ги оправят. В последнитте години на производство вече нямат болестите на тези в началото.
                И за това са легенда, защото са си признали и поправяли грешките неуморно... И в момента, от последните години на производство, на малко км. - няма под 15.000 Е.


                Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                В резюме, за „нашего (разумни) брата" - кола на 3 години.
                Така е - 1 г. - до 10.000 км. - 10% от цената като нова, 2 г. - до 20.000 км. – 15-20% от цената като нова, 3 г. - до 30.000 км. - 25-30 % от цената като нова... Доказана марка - следя немските класации от много години - за надеждност и най- малко проблеми – та в последните 15 г. кола започваща с буквата Т - винаги е в петицата – най-често в тройката - а 5 г. все начело - затова и се спрях на тази марка и не съжалявам - вече имам поглед върху 4 модела...

                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                Зазтраховките са си съвсем истински, предвид изродения застрахователен пазар. Много примери се дават с Германия, обаче се поинтересувайте так каква е постановката. Абе дълга тема.
                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                При положение, че застраховката при купуване на кола на лизинг е задължителна, както е задължително и обслужването в определен фирмен сервиз и клиентът няма право на избор на застраховател и сервиз, включването на тези разходи е доста логично. Защото при купуване на употребявана кола застраховката е по-желание, а изборът на сервиз - свободен, което оказва сериозно влияние на аритметиката.
                Не е задължително само във фирмен сервиз. Или при точно определен застраховател. Можеш да ги сменяш всяка година, ако не те устройват и/или си преценил, че други ще ти предложат по-добри условия. Но аз съм доволен и ги предпочитам. т.е. не ги сменям. Дългосрочно - това дава резултат. След 4 коли от тях, вече съм наясно как работят и че си познават моделите. Няма изненади.
                Пълно каско под 1000 Е среден клас коли няма. Ама за 1-2-3 годишни има Teil Каско – не покрива всичко, но достатъчно...

                Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                Безплатното за теб или по гаранция обслужване следва да се заплати от производителя, което за сервиза си е чиста печалба.
                Да, 3 години и мен това въобще, ама въобще не ме брига...

                Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
                Никой няма да се интересува дали гледа да мине “тънко”, защото точно това е дълбоко характерна черта за западно-европееца, за който “кеф цена няма” е непознат не само като израз, а и като начин на мислене.
                Да, всеки кеф има цена – винаги! Просто е – и по-лесно за всички.

                Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                1. В Германия, Дачия на старо си държи цена,тук-също.Това,дето давали на човека 4500 лв за кола на 2,5 години си е подигравка отвсякъде,лесно ще и вземе поне 7000.
                2. Май само при Лексъс ти карат на място замесващ автомобил,и си прибират повреденият?

                1. Да, и при това в Евро
                2. И Тойота. И за Volvo знам. И/или според застрахователя и клаузите на каското ти.

                Първоначално публикуван от vas33 Преглед на мнение
                И пазара на гуми втора ръка процъфтява гледам, и там доводите явно са като за колите. За да съм по темата ра си представим казуса. Ако се затегне техническият преглед (силно ме съмнява да стане обаче), да получиш едни добри предписания да смениш неща на цената на колата или повече тогава дали така ще разсъждаваме. Във всяка нормална държава контролият орган няма да позволят на величествен дръгел от 500 и повече лева да стъпи на асфалт. Та караме ги кошниците защото системата ни позволява. Няма да е вечно така.

                Позволяват, но само ако е минала надеждно, надеждния тест при обстоен преглед - т.е. вече не е "дръгел"... без 2-та употреба гуми...

                Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
                Същото и с модерните коли (и мотори) - блъскани с непотребни функции (напр. за какъв ми е дявол круз-контрол в кола създадена за градско каране...
                Точно в града пък са най-полезни, при камери на всеки светофар и ограничение 50, а след 22 ч. И 30 км – си е перфектно. И не, нямам “непотребни” екстри – вкл. и за мъртвата точка, когато караш със 160, а някой те подминава, като малка гара, ако тръгнеш да изпреварваш TIR, вкл. и асистента за спиране - при заблял се шешеходец изкочил ти на пътя... и т.н.
                Последно редактирано от ivied; 23-01-18, 18:37.

                Коментар


                • От: Чисто нова кола Абсурд.

                  Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                  ...
                  Ама единствената разлика от това, че съм в Германия за нашата тема, е че не минавам преглед проформа. Т.е. и стара кола може да се поддържа в отлично състояние. И то за много по-малко пари от обезценяването на нова.
                  Каско не ми трябва, гаранция също... Тука има ADAC. А каквото и да стане, утре си купувам друга с нов преглед за същите или по-малко пари.
                  Като си казал А кажи и Б!
                  TUV минавате на 2 години. Прехвърляте кола за 10 минути. Двигателят ви е консуматив. Горивата/маслата/частите/пътищата ви са с друго качество. Старите ви коли са по-евтини от тукашните стари. Все пак от там ги носят тука.
                  Поправяй ме ако не е вярно. Англичаните си предават табелите(номерата) от баща на син!
                  Хубаво труд, ама голяма част от ремонтите можеш и сам. Желание да има. Ся, новите нарочно са направени да не може да бърникаш из двигателя. Щото "ако решиш да ги побългариш 54 датчика ще го отчетат и ще те застрелят".

                  Коментар


                  • Чисто нова кола Абсурд.

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    ...
                    Твърдението че западноевропейците не правят разходи за удоволствие е малко пресилено. Единствената разлика е че по-прецизно могат да преценяват кое могат да си позволят. На нас, българите, тази ни способност е старателно изтривана в продължение на 3 поколения.
                    Твърдя друго - и при правенето на разходи за удоволствие, пресмятат.
                    Ако искаш, дори почивките на нашето Черноморие/Ски курорти и All inclusive концепцията.

                    Коментар


                    • Чисто нова кола Абсурд.

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Фабията всъщност побира доста за размера си. Новата не съм я гледал обстойно, обаче не вярвам да побира по-малко от старата. Мисля си че сравнение na Fabia с Aigo е леко безпредметно. Skoda Citigo e по-сравнима.
                      Тук нямаме никакъв спор. Просто побира по-малко от текущия автомобил, който пък доказано не побира колкото искаме.
                      Разбира се, винаги може с по-малко багаж, но защо да се ограничавам при идентични разходи за автомобила?

                      Коментар


                      • От: Чисто нова кола Абсурд.

                        Първоначално публикуван от Ivan Terziev Преглед на мнение
                        Старите ви коли са по-евтини от тукашните стари. Все пак от там ги носят тука.
                        Поправяй ме ако не е вярно.
                        Не са по-евтини колите. Сервиза скъп, прегледа строг... и те така. По-изгодно да я продадеш за без пари "за износ". Пише си го в обявите "export". Като изтече прегледа де.
                        В сайтовете има филтър да търсиш и според оставащото време до следващия ГТП (ТЮФ= HU в сайта), с нов или скорошен преглед, значи сравнително читава. Но не ги гледай, ще се уплашиш от някои обяви какви пари се искат. Особено по южна Германия.

                        ПП: Тия над 30 годишна възраст, стават олдтаймери, да не се чудиш що са скъпи ако разглеждаш. Данъци и застраховки са им постоянни и доста ниски.
                        Последно редактирано от cecoa1; 23-01-18, 19:04.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Чисто нова кола Абсурд.

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          ...ще се уплашиш от някои обяви какви пари се искат. Особено по южна Германия.
                          А някой от колегите, беше дал примера за Бора - в сравнение с Дъстерите ли, Дачии-те ли, като престижно-сносен автомобил...
                          Е, Бога ми, от 4-5 г. не съм мяркал такава тъдява, пък и в Астрия... виж Дачии, предимно Дъстери, бол...

                          Коментар


                          • От: Чисто нова кола Абсурд.

                            Колегата с бората е моторист, т.е. простено му е.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • От: Чисто нова кола Абсурд.

                              Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                              А някой от колегите, беше дал примера за Бора - в сравнение с Дъстерите ли, Дачии-те ли, като престижно-сносен автомобил...
                              Е, Бога ми, от 4-5 г. не съм мяркал такава тъдява, пък и в Астрия... виж Дачии, предимно Дъстери, бол...
                              Да, доста са Дачийте и не само Дъстер. Просто са изгодни. Иначе едва ли имат екстра която да не е била на разположение в Бората преди 15 години. А и като характеристики Бората има по-голямо разнообразие. Не вярвам и Дачията да е много по-здрава...

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Колегата с бората е моторист, т.е. простено му е.
                              Ти с тия Интегралета там, отиде в съвсем друг клас коли. Има и VAG конкуренция на Интегралето...Но конкуренцията е размножена във всичко имащо в името Куатро и S.
                              Последно редактирано от cecoa1; 23-01-18, 19:15.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Чисто нова кола Абсурд.

                                На запад нормалните коли(разбирай в кондиция, и некатастрофирали) си струват доста повече от дараците дето се продават тук "нов внос".
                                Масово са били с някакъв проблем, и Ханс е предпочел да я шитне на ганювците, вместо да се занимава със стария си дарак.


                                Малко по друг въпрос, който се засяга често в темата-ако колата ще се ползва за служебна-задължително трябва да е нова.
                                Преди 10-на години работех в една железарска фирма, като служебната кола беше......Жигули комби.
                                Да, старо, гадно жигули, на не знам си колко години, и незнайни километри.
                                Шефчето беше известен със стиснатостта си, и дума не можеше да става да купи нова кола, зер, тогава и той караше стара кола, макар и за доста пари.
                                Та със съответното жигуле сме обиколили цяла България, с изключение на югозапада. До София сме ходили с парапети за една кооперация, предварително заварени на пана, и натоварени на таванния багажник на колата. Вътре 3 човека, с все инструмента за монтаж в багажника.
                                До Пловдив, до Бургас, по-близките дестинации да не споменавам.
                                Още като я е купувал колата е направил сериозно обслужване, плюс безкомпромисно оглеждане за проблеми и отстраняването им.
                                И за две години докато бях там-колата не даде никакъв дефект, ако не броим непаленето в голямата зима, ама то беше щото акумулатора беше стар.

                                Но все пак-акоп ми вдигнат двойно заплатата-ще си взема нова кола, заради самогевезенето.

                                Щото българите си имаме стар лаф-"да си първия дето ще пръдне в седалката".
                                С други думи-кеф цена няма. Това е като да си купиш стар джип-дарак, да дадеш сума ти пари за тунинг, и да идеш да го строшиш в някое дере.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X