Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

    Сетих се нещо
    Знам, че ще ме нахулите, ама... На таткото на търсещия ако не му трябва 4х4 може да си вземе един Citroën C5 с хидравлично окачване и когато му трябва да си го вдига
    Има огромен багажник и място за газова уредба. За тия пари ще вземе много добър екземпляр че и ще остане за почерпка.

    В най-натопорчено състояние има ограничение до 10 км/ч, средно - 40 км/ч.
    Последно редактирано от mokanina; 12-01-16, 21:12.
    РенеГАД
    VW Golf V Variant 1.9 TDI
    Honda HR-V 1.6i 4WD
    "Of all the things I've lost I miss my mind the most."

    Коментар


    • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

      То щото автоматика не се разваля... Ако му е кеф ръчка, ако му е кеф автоматик.

      Коментар


      • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

        Нцъ!След цял живот ръчни скорости тепърва да свиква с автомат някак не го виждам.Старо куче нови номера трудно учи.
        За сега ще гледаме црв като фаворит,форд маверик(ако намерим читав във бюджета),мазда трибют и форестър.
        Той сам предложи както казах хондата та ще почнем от нея пък каквото се намери.Има една за 6к във моби... регистрирана и с газов инжекцион,но не в София.
        И тук има доста,а както и около София.Като го измислим ще търсим някой за консултация от първа ръка.
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

          Ако ще гледате за ЦР-В 1поколение, гледайте поне да фейслифт е от последните 01-02г. (147к.с.). И гледайте да има щора за багажника, че е рядкост, а си е хубава екстра. Фейслифта предлага и халогени, които също са хубава екстра. други разлики освен мотора май няма кой зае какви. масата в багажника също е удобна.

          Коментар


          • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

            Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
            Нцъ!След цял живот ръчни скорости тепърва да свиква с автомат някак не го виждам.Старо куче нови номера трудно учи.
            За сега ще гледаме црв като фаворит,форд маверик(ако намерим читав във бюджета),мазда трибют и форестър.
            Той сам предложи както казах хондата та ще почнем от нея пък каквото се намери.Има една за 6к във моби... регистрирана и с газов инжекцион,но не в София.
            И тук има доста,а както и около София.Като го измислим ще търсим някой за консултация от първа ръка.
            На автомата няма какво да му се учи
            Буташ на D - караш напред, буташ R - караш назад, спираш/паркираш - P, даже и ръчната не вдигаш.
            Само трябва време да се свикне, че няма съединител и малко повече се натискат спирачките, че двигателната хич я няма на автоматика.
            РенеГАД
            VW Golf V Variant 1.9 TDI
            Honda HR-V 1.6i 4WD
            "Of all the things I've lost I miss my mind the most."

            Коментар


            • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

              Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
              Нцъ!След цял живот ръчни скорости тепърва да свиква с автомат някак не го виждам.Старо куче нови номера трудно учи...
              И аз така мислех ама сега само автоматици зяпам
              Първоначално публикуван от mokanina Преглед на мнение
              ...Само трябва време да се свикне, че няма съединител и малко повече се натискат спирачките, че двигателната хич я няма на автоматика.
              Е тва последното е голямото неудобство и за мен. Особено на лед и без вериги. Добре поне, че Фронтерата има бавни макар и не като на ръчната кутия.
              Subaru Outback H6 MY 05 продаден :(
              Opel Frontera V6

              Коментар


              • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

                Първоначално публикуван от mokanina Преглед на мнение
                ... спираш/паркираш - P, даже и ръчната не вдигаш.
                И ако те бутне някой виртуоз на волана или решат да те "подместят" с ръце ентусиасти, за да паркират пред/зад тебе, нали се сещаш какво става ако си паркирал без ръчна?
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  И ако те бутне някой виртуоз на волана или решат да те "подместят" с ръце ентусиасти, за да паркират пред/зад тебе, нали се сещаш какво става ако си паркирал без ръчна?
                  Всъщност не
                  Би ли обяснил, ако обичаш
                  РенеГАД
                  VW Golf V Variant 1.9 TDI
                  Honda HR-V 1.6i 4WD
                  "Of all the things I've lost I miss my mind the most."

                  Коментар


                  • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

                    Първоначално публикуван от mokanina Преглед на мнение
                    На автомата няма, какво да му се учи ...
                    Ще си позволя да не се съглася ... гледано от моята камбанария - 5 години с 2 броя Хонда CR-V 1-ва генерация, 4 г с Хонда Сивик 6-та "англичанка" и от 1 г със CR-V 2-ra gen. Всичко това със 4-степенен хидротрансформатор.

                    В началото и аз бях така, буташ - караш - паркираш ... натискаш съединител
                    После, с натрупване на опит и информация, разбрах, че не е точно така.
                    Паркиране - спираш, лоста на N, дърпаш ръчна, пускаш крачна и чак тогава лоста на Р, гасиш. Ако това не се направи, когато после включваш от Р на R, се чува и усеща удар в трансмисията.
                    Моторна спирачка си има при автомата. Започва спускане, натискам спирачката, автомата слиза на 3-та, активира се лок-ъпа, пускам крачната, и двигателя държи колата, докато не свърши спускането, или натисна газта. При по-голям наклон слизаш на 2-ра, естествено.

                    При 2-ра генерация CR-V, компютрите на двг и на кутията вече са адаптивни. Отчитат моя стил на каране, и спрямо него коригират работата на двг и автомата. След като съм наясно с това, вече знам, как да ги командвам, за да карам пенсионерски-икономично, или състезателно-агресивно.

                    edit:
                    Гагич е споменал другата причина автомата винаги да е на ръчна.
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                    Коментар


                    • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

                      Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                      Ще си позволя да не се съглася ... гледано от моята камбанария - 5 години с 2 броя Хонда CR-V 1-ва генерация, 4 г с Хонда Сивик 6-та "англичанка" и от 1 г със CR-V 2-ra gen. Всичко това със 4-степенен хидротрансформатор.

                      В началото и аз бях така, буташ - караш - паркираш ... натискаш съединител
                      После, с натрупване на опит и информация, разбрах, че не е точно така.
                      Паркиране - спираш, лоста на N, дърпаш ръчна, пускаш крачна и чак тогава лоста на Р, гасиш. Ако това не се направи, когато после включваш от Р на R, се чува и усеща удар в трансмисията.
                      Моторна спирачка си има при автомата. Започва спускане, натискам спирачката, автомата слиза на 3-та, активира се лок-ъпа, пускам крачната, и двигателя държи колата, докато не свърши спускането, или натисна газта. При по-голям наклон слизаш на 2-ра, естествено.

                      При 2-ра генерация CR-V, компютрите на двг и на кутията вече са адаптивни. Отчитат моя стил на каране, и спрямо него коригират работата на двг и автомата. След като съм наясно с това, вече знам, как да ги командвам, за да карам пенсионерски-икономично, или състезателно-агресивно.

                      edit:
                      Гагич е споменал другата причина автомата винаги да е на ръчна.
                      Аз, ако колата не е под наклон, включвам N и я чакам да се стабилизира - да мръдне напред или назад и да престане да се движи, после слагам на Р. От ръчна през зимата имам фобия, може би, защото имам лоши спомени как на соц-возилата едно време от ръчна през зимата залепваха накладките в студа и блокираха някое от задните колела, та почукване, подритване, "Мамата!", че даже и заливане с вряла вода (което пък водеше понякога до пукане на барабан) бяха рецептите, за да можеш да потеглиш.
                      Ако трябва да се паркира под какъвто и да е наклон - рецептата на krasi-mir. Така няма риск от блокиране на паркинг-щифта в АСК. Иначе, може да заклини и да не успееш да освободиш лоста от "Р". А пък ако някой те фрасне докато си на "Р" без ръчна - чупи въпросния паркинг-щифт и вече зависи от кутията - може да я прецака цялата, можеш просто да си останеш без въпросния щифт и на "Р" колата да се държи, все едно е на "N".
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        И ако те бутне някой виртуоз на волана или решат да те "подместят" с ръце ентусиасти, за да паркират пред/зад тебе, нали се сещаш какво става ако си паркирал без ръчна?
                        и какво става??? приплъзва едната гума и колата се помества... Пък и къде и колко често се случва някой да ти мести колата "на ръце"... освен ако не паркираш на хората пред гаражите
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

                          Баща ми също 4на дърти годни" /70/ най-накрая си купи автоматик и много се притесняваше... първите 3 дни... Месец по-късно вече се чудеше как е карал досега "ръчка"...
                          Точно за улегнал /одъртял / шофьор автомата е най-добрия избор... Виж за някое 18-годишно пишлеме, може и ръчката да е по-добър вариант...

                          Има си моторна спирачка, но трябва от "Д" да дръпнеш лоста на "2" или "1" /ако е тип-троник един-два пъти на "минуса"/... На "Д" под определена скорост си реално по инерция, а моторът върти на празен ход...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

                            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                            и какво става??? приплъзва едната гума и колата се помества... Пък и къде и колко често се случва някой да ти мести колата "на ръце"... освен ако не паркираш на хората пред гаражите
                            Приплъзва една, превърта друга и довиждане, паркинг-щифт. Веднъж да се случи е достатъчно. Гледам хората поумняха и първо надничат да видят каква е колата, дали не е автоматик, преди да тръгнат да бутат или дърпат. А из центъра на пернисофия гледката на млада мутреска с джип, която "разширява" мястото за паркиране, изобщо не е рядкост. Иначе и аз рядко слагам ръчна, но по-горе писах кога и защо.
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

                              Ами тогава в Перни-София паркирай на N като в Парижо-Франция
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....

                                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                                Ами тогава в Перни-София паркирай на N като в Парижо-Франция
                                За парижо-франция не знам, ама в нюйорко-щатите съм показвал с каква престилчица ("ламаринка на задник") паркират, а скоростите на "N" няма как да оставиш, защото няма как да извадиш ключа (при изправен автомобил, де):

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:010820121323.jpg
Прегледи:2
Размер:182.1 КБ
ID:5698595
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X