От: Избор на високо комби.Гранд чероки,субару или....
Само да реплекирам, Дани
Като бивш собственик на два Форестъра турбо от 1-та генерация държа да подчертая, че няма абсолютно никакъв проблем за газификация, както и последващи проблеми от същата. Тук не става въпрос за газификация на 3.0 шестак, нали
Мога да дам телефоните на двама майстори-газаджии, газафицирали доста Форестъри-турбо за коментар по темата. А и не съм чувал за заминало турбо на Форестър...
А иначе по темата - Джийп или Субару - не съм притежавал или карал Джийп и не мога да правя сравнение, но съм твърдо "за" Форко от личен опит. Здрава, непрентициозна, висока машина с некосмическа поддръжка, изключая съеднителя - 700лв., ангренажен комплект - 600-700лв. и задни самонивелиращи се амове - по 700лв./бр. (спасението е смяна на амовете с обикновени такива+пружини=300лв. за бр.). Трябва единствено колата да се огледа в правилния сервиз и ще се спестят доста пари. Не се сещам да има нещо отчетливо слабо звено при Форко, за което трябва да се внимава специално.
Разход над 14 градско и 9-10 извънградско не съм качвал. За предпочитане е ръчката - истинско 4Х4. Успех!
Първоначално публикуван от sonda
Преглед на мнение


А иначе по темата - Джийп или Субару - не съм притежавал или карал Джийп и не мога да правя сравнение, но съм твърдо "за" Форко от личен опит. Здрава, непрентициозна, висока машина с некосмическа поддръжка, изключая съеднителя - 700лв., ангренажен комплект - 600-700лв. и задни самонивелиращи се амове - по 700лв./бр. (спасението е смяна на амовете с обикновени такива+пружини=300лв. за бр.). Трябва единствено колата да се огледа в правилния сервиз и ще се спестят доста пари. Не се сещам да има нещо отчетливо слабо звено при Форко, за което трябва да се внимава специално.
Разход над 14 градско и 9-10 извънградско не съм качвал. За предпочитане е ръчката - истинско 4Х4. Успех!
Коментар