Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Х5, Туарег или ХС90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Х5, Туарег или ХС90

    Това с краденето се лекува с каско, което може би не е панацея, но помага /е искат ти втори имобилайзер и разни щуротии/. Явно са гадни, та за това ги краднат, те джамбазите не разбират.
    Все пак може и да е много проходима руската техника, но не предлага и грам комфорт. А все пак ако искаш да караш често и да минаваш километри, но ти се налага и да ходиш до вилата чата пат, не си е работа. А и пътищата в страната са доста странни, нали? Като добавиш и зимното им състояние, реално за страната и пътната мрежа паркетниците са супер. Никой не е тръгнал да прави сериозен офроуд с тях, но да се твърди, че всяка лада ги бие е не сериозно. Реално там, където ще се кара ладата, паркетника ще се движи и той с лекота, но мохер да държи 120-140 /ако ги вдигне/ на магистралата?! Иди на море с бордюра в багажника, пък се разходи накрая по черно пътче или просто слез до кара дере... Това им е идеята, а за по-сериозни заигравки извън пътя си има други машини. В един бимърски форум ми се наклониха доста везните. Човека беше изпаднал в подобен спор, но в САЩ. Значи той има Х и офроудър на платформа, с който се състезава. Огромни гуми, няма номера и по няколко хиляди мили до състезанието. После до лагера през различни терени. Добре го беше описал. Споменаваше, че повечето му "колеги" теглят състезателните машини с големи пикапи предимно, с бавни поне. Каза, че не е имал нито една ситуация да не стигне, където и те стигат. А става дума за няколко мили по черно поне, по неговите думи не съвсем безобидно като терен. Та така... май най-важното е кой кара и дали е наясно с целите си и кое, за какво и как. Щото клипчето с черока е показателно, след маса опити просто намери правилния заход и се качи от раз.

    Коментар


    • #92
      От: Х5, Туарег или ХС90

      По старите се крадат основно за части. Сещай се защо.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #93
        От: Re: Х5, Туарег или ХС90

        Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
        ... Преди фейслифта 4х4-то им е постоянно, с фиксирано разпределение на въртящия момент 40:60, а скоростната кутия е на GM 5степенна и дава много дефекти.
        Модификацията от 2000 до 2003 г. е 4x4 full-time (all-wheel drive) постоянно включено задвижване с планетарен централен диференциал и постоянно разпределение на въртящия момент между преден и заден мост в съотношение 38/62.
        Скоростната кутия е GM (A5 390R - XU 4 wheel) и ако изключим неправилната или липсата на поддръжка проблем се наблюдава само и единствено когато е окомплектована с двигател M57D30 който е с доста по-висок въртящ момент Torque: 410 Nm / 2000 RPM от бензиновия М54B30 Torque: 300 Nm / 3500 RPM.
        Независимо от това и противно на логиката GM (американски автомат) няма доброто име на ZF кутиите.
        Раздатката е NV125 с верига и подлежи на ремонт (предлагат се пълни ремонтни комплекти)
        След 2003 г. се появява xDrive който е с променливо разпределение на въртящия момент между преден и заден мост, но е с фрикционни пакети и не подлежи на ремонт (не се предлагат ремонтни комплекти). Там най-много да се смени серво-моторчето, което управлява раздатката и е отвън на корпуса (ако се намери читаво втора употреба). Износва се и едно зъбно колело (на практика един сектор от него) от червячната предавка на механиката, което дори не прави пълен оборот, но до сега не съм чувал успешно да се възстанови някъде.

        Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
        За мен основния минус на Х5 е, че много ги крадат.
        Да сериозен минус е, но от друга страна се краде това което се търси и е продаваемо ....

        Коментар


        • #94
          От: Х5, Туарег или ХС90

          Или това на което не му се ремонтира раздатката....
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #95
            От: Х5, Туарег или ХС90

            А дали има вариант Преди фейс лифта да са сложили двигателя и скорости от фейс лифта? И как може да се познае? Питам тъй като се продава един такъв и се чудя дали не е някаква измама.

            Коментар


            • #96
              От: Х5, Туарег или ХС90

              Демек старите не се краднат?

              Коментар


              • #97
                От: Х5, Туарег или ХС90

                По принцип нямам опит и лични впечатления с xDrire и не искам да взимам категорично отношение, но при правилна и своевременна поддръжка (смяна на масло, семеринги за да се избегнат течове и т.н) момента с възникване на проблеми с раздатката може да се отдалечи значително във времето и на практика да не се брои за слабо място.
                Основно проблемите с раздатките се появяват когато се правят чести опити максимално ускорение от място или просто се гъзарее с дрифтове и бърн аути ...
                Човек ако е решил да счупи нещо няма значение как е конструирано и с какви материали и как е изпълнено.
                От друга страна всички марки и модели та дори и тези които тук са вдигнати на пиедестал си имат слаби места и това е нормално. Просто тях никой не ги споменава - или добро или нищо.
                Последно редактирано от tsb_bg; 09-03-13, 22:56.

                Коментар


                • #98
                  От: Х5, Туарег или ХС90

                  А дали има вариант Преди фейс лифта да са сложили двигателя и скорости от фейс лифта? И как може да се познае? Питам тъй като се продава един такъв и се чудя дали не е някаква измама.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Х5, Туарег или ХС90

                    Първоначално публикуван от veselin_stef Преглед на мнение
                    А дали има вариант Преди фейс лифта да са сложили двигателя и скорости от фейс лифта? И как може да се познае?...
                    Според мен не!
                    Автомата (механиката) е различен, от там и предавателните числа също, което предполага друга раздатка, други диференциали, различни кардани може би, управлението на автомата (електрониката) също ...
                    На кутията има датчици за оборотите на турбината, оборотите на изходящия вал и температурата на маслото.
                    Управлението на кутията - AGS комуникира по CAN BUS шината с модула за управление на двигателя - DME, системата за динамичен контрол на стабилността - DSC, имобилайзера - EWS и таблото с инструментите и всичко това трябва да се синхронизира при положения че една купчина датчици подават различни от заложените в модула за управление стойности.
                    На скоростната кутия от лявата страна към опашката има табела с името на производителя, модела на кутията, хардуерната и софтуерната версия и т.н.
                    Провери по VIN-а с каква кутия е окомплектован автомобила и ги сравни с данните от табелата, но мисля че резултата е ясен ...

                    Коментар


                    • От: Х5, Туарег или ХС90

                      Аз говоря за вариант, не само скоростната кутия да е новата, а и двигателя в купе от преди фейслифта. Не може ли да се познае каква е скоростната кутия като се включи на ръчна смяна на предавките? На старата нали излизат числата до 5, на новата би трябвало да са до 6? Или логиката ми е неправилна.

                      Коментар


                      • От: Х5, Туарег или ХС90

                        Ако не е сменено таблото как ще го покаже?
                        Идеята ми е, толкова много неща трябва да се сменят, че в един момент цялото упражнение се обезсмисля още повече при един много съмнителен краен резултат

                        Коментар


                        • От: Х5, Туарег или ХС90

                          Със сигурност е възможно, но друг е въпроса че е силно безсмислено. Никой не би се хванал с подобно скъпо упражнение с неясен край само за да види дали става или за да го продаде после на загуба това творение.
                          Subaru Legacy 2.5
                          Suzuki GS500 E

                          Коментар


                          • От: Х5, Туарег или ХС90

                            По вероятно е да му е сменен номера на рамата, ако ме разбираш...
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • От: Х5, Туарег или ХС90

                              Да за този ъпгрейд не се бях сетил, но VIN-а ще си каже освен ако не е дублиран или от унищожено купе от същия модел/година

                              Коментар


                              • От: Х5, Туарег или ХС90

                                Първоначално публикуван от tsb_bg Преглед на мнение
                                По принцип нямам опит и лични впечатления с xDrire и не искам да взимам категорично отношение, но при правилна и своевременна поддръжка (смяна на масло, семеринги за да се избегнат течове и т.н) момента с възникване на проблеми с раздатката може да се отдалечи значително във времето и на практика да не се брои за слабо място.
                                Основно проблемите с раздатките се появяват когато се правят чести опити максимално ускорение от място или просто се гъзарее с дрифтове и бърн аути ...
                                Човек ако е решил да счупи нещо няма значение как е конструирано и с какви материали и как е изпълнено.
                                От друга страна всички марки и модели та дори и тези които тук са вдигнати на пиедестал си имат слаби места и това е нормално. Просто тях никой не ги споменава - или добро или нищо.
                                Абсолютно си прав!Ако старите им мъртъвци са толко велики, защо всеки се опитва да ги "подготвя", ми за офф-роуд - ще ми отговорят.Е да де, ма паркетника е за всеки ден, а не само каро решиш да се бухаш в калта.А изпърделите патрули и "неподготвени" са си голям компромис за всекидневно ползване и дълги пътувания.Да не ме разбира никой погрешно - паркетниците не са ми в мокрите сънища, а също така използвам и тойота 2л-т, която си е истински мъртвец, но по поляните и по разни баири си върши работата.Това подчертаното, казано от колегата, абсолютно всеки средно интелигентен човек ще се съгласи, ако се опита да е обективен.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X