От: Х5, Туарег или ХС90
Това с краденето се лекува с каско, което може би не е панацея, но помага /е искат ти втори имобилайзер и разни щуротии/. Явно са гадни, та за това ги краднат, те джамбазите не разбират.
Все пак може и да е много проходима руската техника, но не предлага и грам комфорт. А все пак ако искаш да караш често и да минаваш километри, но ти се налага и да ходиш до вилата чата пат, не си е работа. А и пътищата в страната са доста странни, нали? Като добавиш и зимното им състояние, реално за страната и пътната мрежа паркетниците са супер. Никой не е тръгнал да прави сериозен офроуд с тях, но да се твърди, че всяка лада ги бие е не сериозно. Реално там, където ще се кара ладата, паркетника ще се движи и той с лекота, но мохер да държи 120-140 /ако ги вдигне/ на магистралата?! Иди на море с бордюра в багажника, пък се разходи накрая по черно пътче или просто слез до кара дере... Това им е идеята, а за по-сериозни заигравки извън пътя си има други машини. В един бимърски форум ми се наклониха доста везните. Човека беше изпаднал в подобен спор, но в САЩ. Значи той има Х и офроудър на платформа, с който се състезава. Огромни гуми, няма номера и по няколко хиляди мили до състезанието. После до лагера през различни терени. Добре го беше описал. Споменаваше, че повечето му "колеги" теглят състезателните машини с големи пикапи предимно, с бавни поне. Каза, че не е имал нито една ситуация да не стигне, където и те стигат. А става дума за няколко мили по черно поне, по неговите думи не съвсем безобидно като терен. Та така... май най-важното е кой кара и дали е наясно с целите си и кое, за какво и как. Щото клипчето с черока е показателно, след маса опити просто намери правилния заход и се качи от раз.
Това с краденето се лекува с каско, което може би не е панацея, но помага /е искат ти втори имобилайзер и разни щуротии/. Явно са гадни, та за това ги краднат, те джамбазите не разбират.
Все пак може и да е много проходима руската техника, но не предлага и грам комфорт. А все пак ако искаш да караш често и да минаваш километри, но ти се налага и да ходиш до вилата чата пат, не си е работа. А и пътищата в страната са доста странни, нали? Като добавиш и зимното им състояние, реално за страната и пътната мрежа паркетниците са супер. Никой не е тръгнал да прави сериозен офроуд с тях, но да се твърди, че всяка лада ги бие е не сериозно. Реално там, където ще се кара ладата, паркетника ще се движи и той с лекота, но мохер да държи 120-140 /ако ги вдигне/ на магистралата?! Иди на море с бордюра в багажника, пък се разходи накрая по черно пътче или просто слез до кара дере... Това им е идеята, а за по-сериозни заигравки извън пътя си има други машини. В един бимърски форум ми се наклониха доста везните. Човека беше изпаднал в подобен спор, но в САЩ. Значи той има Х и офроудър на платформа, с който се състезава. Огромни гуми, няма номера и по няколко хиляди мили до състезанието. После до лагера през различни терени. Добре го беше описал. Споменаваше, че повечето му "колеги" теглят състезателните машини с големи пикапи предимно, с бавни поне. Каза, че не е имал нито една ситуация да не стигне, където и те стигат. А става дума за няколко мили по черно поне, по неговите думи не съвсем безобидно като терен. Та така... май най-важното е кой кара и дали е наясно с целите си и кое, за какво и как. Щото клипчето с черока е показателно, след маса опити просто намери правилния заход и се качи от раз.
Коментар